Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
    Jų ''prisitaikymas" neįgaliesiems yra surašytas čia. Ta pati Vilniaus stotis yra tokia, kad iš požeminės perėjos savarankiškai nepateksi. Norint pasikelti keltuvu reikia skambinti (pats negali). Dabar yra paskelbę planuojamus darbus įrengti ir liftą. Pagal tai kiek laiko truko pėsčiųjų tilto remonto pirkimo darbai, neturiu lūkesčių, jog liftas bus įrengtas greitu metu.

    Dabar radau, jog yra asistavimo paslauga. Deja, pagal aprašymą, ji teikiama tik stotyse. Kažkada galvojau, jog reiktų pasiimti vežimėlį ir išmėginti geležinkelių pritaikymą neįgaliesiems viską vizualiai dokumentuojan. Bet tuo, kaip rašė John, turėtų neįgaliųjų organizacijos užsiimti.
    Suradau, kad Latvijoje jau yra projektas modernizuoti visas keleivių platformas. Bus įlipimas viename lygyje, be jokių laiptelių ar prietaisų. Į projektą įeina ir visokios P+R aikštelės, dviračių aikštelės ir kt.

    https://lz.lv/p/novym-poezdam---novy...-gorami-688555

    Latviai ir vėl mus aplenkė, kaip ir su taktiniu tvarkaraščiu?

    Klausimas: ar LTG Link ruošiasi daryti platformų modernizaciją, kad būtų bebarjeris patekimas į traukinius? Greitas pagūglinimas nieko neparodė, tiesiog vienoje vietoje buvo parašyta, kad galbūt ateityje modernizuosime. Ar aš kažką pražiopsojau, ar iš tikrųjų jokio projekto nėra???
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Parašė taccido Rodyti pranešimą

      Suradau, kad Latvijoje jau yra projektas modernizuoti visas keleivių platformas. Bus įlipimas viename lygyje, be jokių laiptelių ar prietaisų. Į projektą įeina ir visokios P+R aikštelės, dviračių aikštelės ir kt.

      https://lz.lv/p/novym-poezdam---novy...-gorami-688555

      Latviai ir vėl mus aplenkė, kaip ir su taktiniu tvarkaraščiu?

      Klausimas: ar LTG Link ruošiasi daryti platformų modernizaciją, kad būtų bebarjeris patekimas į traukinius? Greitas pagūglinimas nieko neparodė, tiesiog vienoje vietoje buvo parašyta, kad galbūt ateityje modernizuosime. Ar aš kažką pražiopsojau, ar iš tikrųjų jokio projekto nėra???
      Nu kad niekada nieko nebuvo skelbta apie platformų modernizavimą, neskaitant RB 760mm standartinės platformos ir esamų stočių "tvarkymo", kas iš esmės apsiribojo visokių trinkelių ir bortelių keitimu, analogiškai kaip Vilnius style "prpastasis remontas". O šiaip, Lietuvoje turbūt reiktų 550mm standartinio aukščio platformų. Nu arba taikytis prie RB ir daryti visur 760mm.

      Comment


        Neseniai teko važiuoti traukiniais Italijoje, ten iš naujų (beje, atrodančių puikiai) Hitachi traukinių kiekvienoje stotelėje išvažiuoja nedidelė platforma, kuri užpildo skylę tarp traukinio ir perono. Taip kad realiai nereikia netgi platinti/siaurinti peronų, tiesiog standartizuotai pakelti juos iki traukinio grindų lygio ir viskas. Kodėl Lietuvoje to negalima padaryti, nes iš pirmo žvilgsnio atrodo paprasta. Gal daugiau nusimanantys galėtų paaiškinti.

        Comment


          Beje, gavau iš LTG atsakymą dėl "Patvorinės Pesos":

          "Informuojame, kad minimas riedmuo Pesa 730ML yra užregistruotas planiniam remontui, planuojama remontą atlikti iki metų pabaigos. "
          Fingers crossed, bus šitas traukinys sutaisytas. Labai norėtųsi tikėtis, kas tai reikš ir geresnį servisą ir daugiau dažnių svarbiausiais amršrutais, kur naudojami 730M.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Nu kad niekada nieko nebuvo skelbta apie platformų modernizavimą, neskaitant RB 760mm standartinės platformos ir esamų stočių "tvarkymo", kas iš esmės apsiribojo visokių trinkelių ir bortelių keitimu, analogiškai kaip Vilnius style "prpastasis remontas". O šiaip, Lietuvoje turbūt reiktų 550mm standartinio aukščio platformų. Nu arba taikytis prie RB ir daryti visur 760mm.
            Dabar pamačiau RB Final Report, kad rekomendacija 760 mm.
            https://www.railbaltica.org/wp-conte...port_final.pdf

            Skyscrapercity forume rašo, kad estai visas stotis jau prieš 10 metų rekonstravo į 550 mm. Latviai irgi berods 550 mm dabar rekonstruos. O ką Lietuva darys?

            Problema su 760 mm, kad neišeina naudoti su dviaukščiais traukiniais. O tai yra blogai. Šveicarijoje visos platformos 550 mm, įlipimas be laiptų, daug dviaukščių traukinių, bet yra ir vienaaukščiai su skirtingo lygio grindimis. Lietuviai gal išvis nieko nenusprendę?

            Kuo labiau giliniesi, tuo daugiau Š pasimato
            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

            Comment


              Parašė taccido Rodyti pranešimą

              Dabar pamačiau RB Final Report, kad rekomendacija 760 mm.
              https://www.railbaltica.org/wp-conte...port_final.pdf

              Skyscrapercity forume rašo, kad estai visas stotis jau prieš 10 metų rekonstravo į 550 mm. Latviai irgi berods 550 mm dabar rekonstruos. O ką Lietuva darys?

              Problema su 760 mm, kad neišeina naudoti su dviaukščiais traukiniais. O tai yra blogai. Šveicarijoje visos platformos 550 mm, įlipimas be laiptų, daug dviaukščių traukinių, bet yra ir vienaaukščiai su skirtingo lygio grindimis. Lietuviai gal išvis nieko nenusprendę?

              Kuo labiau giliniesi, tuo daugiau Š pasimato
              Na tokiu atveju reikia visur daryti 550mm, išskyrus RB, kuri visur bus 760mm. Kažkokio kito maksimaliai gero varianto turbūt nelabi ir gali būti.

              Comment


                Parašė taccido Rodyti pranešimą

                Suradau, kad Latvijoje jau yra projektas modernizuoti visas keleivių platformas. Bus įlipimas viename lygyje, be jokių laiptelių ar prietaisų. Į projektą įeina ir visokios P+R aikštelės, dviračių aikštelės ir kt.

                https://lz.lv/p/novym-poezdam---novy...-gorami-688555

                Latviai ir vėl mus aplenkė, kaip ir su taktiniu tvarkaraščiu?

                Klausimas: ar LTG Link ruošiasi daryti platformų modernizaciją, kad būtų bebarjeris patekimas į traukinius? Greitas pagūglinimas nieko neparodė, tiesiog vienoje vietoje buvo parašyta, kad galbūt ateityje modernizuosime. Ar aš kažką pražiopsojau, ar iš tikrųjų jokio projekto nėra???
                Šiaip LTG Infros reikalas, ne LTG Link. Galima rasti internete užsiminimų apie "Peronų modernizacijos" projektą 2019 metais, bet regis nuplaukė reikalas

                Comment


                  Dėl peronų aukščių - pagal INF TSI (EU geležinkelių interoperabilumo reguliaciją), 1520mm keliuose galimi platformų aukščiai yra 200mm ir 550mm, tad atnaujinimas reikštu 550mm.

                  Dviaukščiams vagonams nors ir nėra patogu, atrodo 760mm galima padaryti be žingsnių į pirmą aukštą, čia iš DB Regio KISS vaizdas kaip atrodo kai durys 760mm aukštyje.
                  Click image for larger version  Name:	DB_regio_KISS.jpg Views:	8 Size:	240,3 kB ID:	2138660
                  Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.07.01, 06:50.

                  Comment


                    Norintiems sutaupyti, „LTG Link“ populiariame maršrute siūlo keliauti pigiau

                    LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ viename populiariausių traukinių maršrutų Vilnius–Klaipėda–Vilnius siūlo keliauti pigiau ir įveda trečią klasę. Trečios klasės bilietas kelionei iš Vilniaus į Klaipėdą, arba atgal, kainuos tik 13,60 Eur, tai daugiau nei trečdaliu pigiau nei antros klasės bilieto kaina. Trečia klase keliauti bus galima nuo liepos 15 d., o bilietai parduodami nuo liepos 1 d.

                    https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...eliauti-pigiau
                    Įdomu, kas ta trečia klasė ir kuo ji skirsis nuo antros? Prikabins senus vagonus su mediniais suolais?

                    Comment


                      Parašė eigh Rodyti pranešimą

                      Įdomu, kas ta trečia klasė ir kuo ji skirsis nuo antros? Prikabins senus vagonus su mediniais suolais?
                      Pranešime viskas parašyta. Kabins kupe vagonus, kuriuose ir bus tos trečios klasės vietos. Paspaudus nuorodą, esančią tame pačiame pranešime, matosi, kad vienas iš traukinių bus ne DMU, o lokomotyvas su vagonais, kuriame ir bus trečioji klasė.
                      Man tik keista, kodėl pas mus prie DMU nekabinami paprasti vagonai, nors pvz. Lenkijoje nemažai teko matyti EMU ar DMU su prikabintu paprastu senu vagonu, kuris skirtas dviračiams vežti.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Man tik keista, kodėl pas mus prie DMU nekabinami paprasti vagonai, nors pvz. Lenkijoje nemažai teko matyti EMU ar DMU su prikabintu paprastu senu vagonu, kuris skirtas dviračiams vežti.
                        Prie DMU nekabinami paprasti vagonai dėl to kad nėra kaip (standartiškai) pakabinti. Ant Pesų galų yra Scharfenberg jungtys, kai ant traukinių vagonų yra standartinės sovietinės SA3 jungtys. Mano supratimu Pesa turėtų turėti konverterį į SA3 jungtį, bet tik avariniam atvejui kad prisijungti prie lokomotyvo. Realiai Lietuvoje DMU kurie teoriškai galėtų traukinio vagoną tiesiog tempti mano žiniomis tėra DR1 ir RA2, bet su jais nelabai daug logikos tokius reikalus bandyt.

                        Pasitaisymas: Pasižiūrėjau dar kartą, ir tik 730ML naudoja Scharfenberg, 630 ir 620 naudoja SA3, tai su jomis tikriausiai vis dėl to būtų galima.
                        Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.07.01, 14:00.

                        Comment


                          Parašė eigh Rodyti pranešimą

                          Įdomu, kas ta trečia klasė ir kuo ji skirsis nuo antros? Prikabins senus vagonus su mediniais suolais?
                          Trečia klasė yra tos lenkiškos pesos kur kėdės po tris vienoje pusėje ir tokio dydžio kad net vaikui per mažos.

                          Comment


                            Kada čia spėjo šešiaviečių kupe vagonai iš antros klasės pavirsti trečiąja?

                            Parašė sleader Rodyti pranešimą

                            Pranešime viskas parašyta. Kabins kupe vagonus, kuriuose ir bus tos trečios klasės vietos. Paspaudus nuorodą, esančią tame pačiame pranešime, matosi, kad vienas iš traukinių bus ne DMU, o lokomotyvas su vagonais, kuriame ir bus trečioji klasė.
                            Man tik keista, kodėl pas mus prie DMU nekabinami paprasti vagonai, nors pvz. Lenkijoje nemažai teko matyti EMU ar DMU su prikabintu paprastu senu vagonu, kuris skirtas dviračiams vežti.

                            Comment


                              Tie šešiaviečiai kupe, sakyčiau, visai neblogai kaip 3 klasei. Manau susilauks didelio populiarumo.

                              Comment


                                Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                Kada čia spėjo šešiaviečių kupe vagonai iš antros klasės pavirsti trečiąja?


                                Antra klase pardavinėdavo 4 sėdimas vietas, trečia - 6.

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                  Antra klase pardavinėdavo 4 sėdimas vietas, trečia - 6.
                                  Matai aš važinėdavau prieš 20 metų - pilna studentų kupė tuomet buvo antra klasė

                                  Comment


                                    Kažkada priemiestiniai irgi buvo modernizuoti su 2 klasės skyriumi. Po metų jau visas traukinys važinėjo kaip 3 klasė ))).

                                    Comment


                                      Vilnius-Kena dabar Škodos važinėja tik kaip 3 klasė, nors yra ir 1 klasės didelės kėdės antrame aukšte. Turbūt prabangiausia 3 klasė, kokia egzistuoja

                                      Comment


                                        Puiku, kaina 13,60 Eur į Klaipėdą yra konkurencinga ir tie, kam kaina yra nr. 1 (aka Rygos autobusų fanai) turės gana normalią alternatyvą. Ten bus tie patys kupe vagonai, į kuriuos bus sodinama ne po 4, o po 6. Kas norės daugiau komforto, galės važiuoti 2 klase.

                                        Comment


                                          Įkišiu savo trigrašį. Prisireikė pargabenti moksleivį nuo Palangos iki Lazdijų. Prisiminęs, kad prieš 20 m. traukiniai važinėjo į Šeštokus (kas visai tiktų), su didžiu pakilimu, atsiverčiau LTG saitą, galvodamas, kad "štai - nupirksiu jaunuoliui bilietus, pajaus kokia didybė keliauti traukiniu!".
                                          Ir... Likau it šūdą kandęs. Šeštokų net stoties nėra maršrutuose, net į Mockavą nėra, kad suspėti tą pačią dieną, geriausiu atveju iki Marijampolės per Vilnių su dviem persėdimais. Nenoriu nei keiktis, nei chujeiktis, bet žinau, kad traukinio bilietų neieškosiu dar ateinančius 20 m.
                                          Kaip sakė vienas dzūkelis: Ačiū už dviratį, eisiu pėsčias!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X