Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai yra tiesa.
    Aš sakiau, kad kalbu apie Vilnius Kaunas.
    Gal tu kalbi apie ilgesnį Vilnius Klaipėda, gal ten kitaip.
    Arba tu lyg 1 klasė Vilnius Kaunas važiuoji, gal pirmoj klasėj daugiau perka ir todėl tu netiki ką aš matau 2 klasėj.
    Aš, kai važiavau pirma klase Vilnius-Kaunas ryte kaip tik pasigedau kavos Man rodos į Kauną karšti gėrimai yra tik traukiniuose į Mockavą. Tikrai būčiau pasinaudojęs tokia paslauga, kita vertus taip, tokio ilgio maršrutuose užsienyje tikrai ne visur galima gauti kavos.

    Comment


      Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

      Aš, kai važiavau pirma klase Vilnius-Kaunas ryte kaip tik pasigedau kavos Man rodos į Kauną karšti gėrimai yra tik traukiniuose į Mockavą. Tikrai būčiau pasinaudojęs tokia paslauga, kita vertus taip, tokio ilgio maršrutuose užsienyje tikrai ne visur galima gauti kavos.
      Škodose, bent jau anksčiau, buvo kavos aparatai, kur būdavo galima įsigyti kavos pačiam.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Tai yra tiesa.
        Aš sakiau, kad kalbu apie Vilnius Kaunas.
        Gal tu kalbi apie ilgesnį Vilnius Klaipėda, gal ten kitaip.
        Arba tu lyg 1 klasė Vilnius Kaunas važiuoji, gal pirmoj klasėj daugiau perka ir todėl tu netiki ką aš matau 2 klasėj.
        Aš irgi kalbu apie Vilnius-Kaunas ir sakau, kad tu meluoji.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Aš irgi kalbu apie Vilnius-Kaunas ir sakau, kad tu meluoji.
          Nereplikavai į svarbų punktą - tu keliauji 1 klase, tad gal ten daugiau pinigų švaistytojų ir skiriasi pirkimas nuo 2 klasės

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Nereplikavai į svarbų punktą - tu keliauji 1 klase, tad gal ten daugiau pinigų švaistytojų ir skiriasi pirkimas nuo 2 klasės
            Keliauju tiek 1, tiek 2 klase.

            Comment


              Nori keliauti traukiniu patogiai - eini į galinę kabiną.

              Comment


                Skelbimas Pakretuonės stotelėje. Esi neįgalus ir nori keliaut traukiniu? Pats kaltas, atsigabenk 90 km iki Vilniaus ir važiuok kur tik nori. Vienas iš gėdingiausių dalykų, pamatytų LTG.

                Click image for larger version  Name:	20240616_165723.jpg Views:	0 Size:	587,6 kB ID:	2136598

                Comment


                  Nepasakyčiau, kad čia kuo nors išsiskiriantis požiūris iš bendro Vilniaus ir Lietuvos konteksto. Kas dar labiau keista, tai kad pačios neįgaliųjų organizacijos tyli, lyg joms tai būtų visiškai neaktualu ir neįdomu.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Nepasakyčiau, kad čia kuo nors išsiskiriantis požiūris iš bendro Vilniaus ir Lietuvos konteksto. Kas dar labiau keista, tai kad pačios neįgaliųjų organizacijos tyli, lyg joms tai būtų visiškai neaktualu ir neįdomu.
                    Išsiskiria tuo, kad anksčiau buvo skelbimai su informacija, kad galima užsisakyti keltuvą neįgaliąjam. Tiesa, tai reikėdavo padaryti prieš 24 valandas, tačiau tai geriau nei nieko. Dabar vietoje to siūloma pyzdint iki Vilniaus ir neužkraut darbais.

                    Comment


                      Jų ''prisitaikymas" neįgaliesiems yra surašytas čia. Ta pati Vilniaus stotis yra tokia, kad iš požeminės perėjos savarankiškai nepateksi. Norint pasikelti keltuvu reikia skambinti (pats negali). Dabar yra paskelbę planuojamus darbus įrengti ir liftą. Pagal tai kiek laiko truko pėsčiųjų tilto remonto pirkimo darbai, neturiu lūkesčių, jog liftas bus įrengtas greitu metu.

                      Dabar radau, jog yra asistavimo paslauga. Deja, pagal aprašymą, ji teikiama tik stotyse. Kažkada galvojau, jog reiktų pasiimti vežimėlį ir išmėginti geležinkelių pritaikymą neįgaliesiems viską vizualiai dokumentuojan. Bet tuo, kaip rašė John, turėtų neįgaliųjų organizacijos užsiimti.

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                        Škodose, bent jau anksčiau, buvo kavos aparatai, kur būdavo galima įsigyti kavos pačiam.
                        Esminiai žodžiai 'anksčiau' ir 'buvo'. Dar pridėčiau 'kartais'.

                        Comment


                          Lietuvoje reikėtų kažkokių kasmetinių Disabled pride eitynių, nes infrastruktūros ir transporto sferoje taip visi dėję ant neįgaliųjų, o iš jų taip mažai girdėti kažkokių priekaištų, jog jiems reikėtų gero stimulo to come out, kaip sakant. Gal neįgaliesiems prisijungt prie LGBT (LGBTQIAD+), kad kažko pasiekt?

                          Comment


                            Parašė Valandininkas Rodyti pranešimą
                            Lietuvoje reikėtų kažkokių kasmetinių Disabled pride eitynių, nes infrastruktūros ir transporto sferoje taip visi dėję ant neįgaliųjų, o iš jų taip mažai girdėti kažkokių priekaištų, jog jiems reikėtų gero stimulo to come out, kaip sakant. Gal neįgaliesiems prisijungt prie LGBT (LGBTQIAD+), kad kažko pasiekt?
                            Negali tokios eitynės vykti, neįgaliesiems nepritaikytas konstitucijos prospektas.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Negali tokios eitynės vykti, neįgaliesiems nepritaikytas konstitucijos prospektas.
                              Kodėl gi, kaip tik geresnį efektą galima pasiekti: Crawling up steps to demand their rights

                              Then, to symbolize the barriers confronting disabled people, more than 60 activists abandoned their crutches, wheelchairs, powerchairs and other mobility-assistance devices and began crawling up the 83 stone steps that lead to the Capitol.

                              News media recorded Jennifer Keelan, an 8-year-old with cerebral palsy, declaring “I’ll take all night if I have to” as she pulled herself up on hands and arms.

                              Comment


                                Parašė Valandininkas Rodyti pranešimą
                                Lietuvoje reikėtų kažkokių kasmetinių Disabled pride eitynių, nes infrastruktūros ir transporto sferoje taip visi dėję ant neįgaliųjų, o iš jų taip mažai girdėti kažkokių priekaištų, jog jiems reikėtų gero stimulo to come out, kaip sakant. Gal neįgaliesiems prisijungt prie LGBT (LGBTQIAD+), kad kažko pasiekt?
                                Tegul rengia, tik prie ko čia LGBT ?
                                - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                - Rusija su Amerika kariauja.
                                - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                - O amerikiečiai?
                                - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                Comment


                                  Parašė DSaulius Rodyti pranešimą

                                  Tegul rengia, tik prie ko čia LGBT ?
                                  Prie neįgaliųjų
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
                                    Jų ''prisitaikymas" neįgaliesiems yra surašytas čia. Ta pati Vilniaus stotis yra tokia, kad iš požeminės perėjos savarankiškai nepateksi. Norint pasikelti keltuvu reikia skambinti (pats negali). Dabar yra paskelbę planuojamus darbus įrengti ir liftą. Pagal tai kiek laiko truko pėsčiųjų tilto remonto pirkimo darbai, neturiu lūkesčių, jog liftas bus įrengtas greitu metu.

                                    Dabar radau, jog yra asistavimo paslauga. Deja, pagal aprašymą, ji teikiama tik stotyse. Kažkada galvojau, jog reiktų pasiimti vežimėlį ir išmėginti geležinkelių pritaikymą neįgaliesiems viską vizualiai dokumentuojan. Bet tuo, kaip rašė John, turėtų neįgaliųjų organizacijos užsiimti.
                                    Suradau, kad Latvijoje jau yra projektas modernizuoti visas keleivių platformas. Bus įlipimas viename lygyje, be jokių laiptelių ar prietaisų. Į projektą įeina ir visokios P+R aikštelės, dviračių aikštelės ir kt.

                                    https://lz.lv/p/novym-poezdam---novy...-gorami-688555

                                    Latviai ir vėl mus aplenkė, kaip ir su taktiniu tvarkaraščiu?

                                    Klausimas: ar LTG Link ruošiasi daryti platformų modernizaciją, kad būtų bebarjeris patekimas į traukinius? Greitas pagūglinimas nieko neparodė, tiesiog vienoje vietoje buvo parašyta, kad galbūt ateityje modernizuosime. Ar aš kažką pražiopsojau, ar iš tikrųjų jokio projekto nėra???
                                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                    Comment


                                      Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                      Suradau, kad Latvijoje jau yra projektas modernizuoti visas keleivių platformas. Bus įlipimas viename lygyje, be jokių laiptelių ar prietaisų. Į projektą įeina ir visokios P+R aikštelės, dviračių aikštelės ir kt.

                                      https://lz.lv/p/novym-poezdam---novy...-gorami-688555

                                      Latviai ir vėl mus aplenkė, kaip ir su taktiniu tvarkaraščiu?

                                      Klausimas: ar LTG Link ruošiasi daryti platformų modernizaciją, kad būtų bebarjeris patekimas į traukinius? Greitas pagūglinimas nieko neparodė, tiesiog vienoje vietoje buvo parašyta, kad galbūt ateityje modernizuosime. Ar aš kažką pražiopsojau, ar iš tikrųjų jokio projekto nėra???
                                      Nu kad niekada nieko nebuvo skelbta apie platformų modernizavimą, neskaitant RB 760mm standartinės platformos ir esamų stočių "tvarkymo", kas iš esmės apsiribojo visokių trinkelių ir bortelių keitimu, analogiškai kaip Vilnius style "prpastasis remontas". O šiaip, Lietuvoje turbūt reiktų 550mm standartinio aukščio platformų. Nu arba taikytis prie RB ir daryti visur 760mm.

                                      Comment


                                        Neseniai teko važiuoti traukiniais Italijoje, ten iš naujų (beje, atrodančių puikiai) Hitachi traukinių kiekvienoje stotelėje išvažiuoja nedidelė platforma, kuri užpildo skylę tarp traukinio ir perono. Taip kad realiai nereikia netgi platinti/siaurinti peronų, tiesiog standartizuotai pakelti juos iki traukinio grindų lygio ir viskas. Kodėl Lietuvoje to negalima padaryti, nes iš pirmo žvilgsnio atrodo paprasta. Gal daugiau nusimanantys galėtų paaiškinti.

                                        Comment


                                          Beje, gavau iš LTG atsakymą dėl "Patvorinės Pesos":

                                          "Informuojame, kad minimas riedmuo Pesa 730ML yra užregistruotas planiniam remontui, planuojama remontą atlikti iki metų pabaigos. "
                                          Fingers crossed, bus šitas traukinys sutaisytas. Labai norėtųsi tikėtis, kas tai reikš ir geresnį servisą ir daugiau dažnių svarbiausiais amršrutais, kur naudojami 730M.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X