Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Valandininkas Rodyti pranešimąEgzistuoja automatiniai kavos aparatai.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąJie turi veikti. O prieš kelis metus LTG su tuo buvo problemos.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip suprasti neteko matyti? Taip yra praktiškai visų Europos šalių visuose tolimų maršrutų tarpmiestiniuose (IC) traukiniuose. Plius daug kur būna dedikuotas vagonas, arba bent jau dalis vagono, restoranui/kavinei. LTG šiaip turi labai basic servisą su kavutėmis ir užkandžiais traukinyje.
Parašė John Rodyti pranešimąMan įdomu, kuo ir kokia klase reikia važiuoti, kad negalėtum nusipirkti kavos ir užkandžių traukinyje? Mauritanijos geležies rūdos prekinio traukinio vagone?
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip ne taip pagaliau paleisti bilietomatai https://ltg.lt/naujienos/2024/nuo-si...o-automatuose/
LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ didžiausius keleivių srautus pritraukiančiose šalies geležinkelio stotyse įrengė 33 bilietomatus (bilietų pardavimo aparatus), kur keleiviai savarankiškai gali įsigyti traukinio bilietus.
33 bilietomatai įrengti 23 stotyse, tarp jų ir 9 papildomose stotyse, kuriose iki šiol galimybės įsigyti bilietų nebuvo. Bilietomatų įrengimas yra bendrovės bilietų pardavimų kanalų plėtros dalis.
Bilietomatai įrengti šiose geležinkelio stotyse: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Lentvario, Kaišiadorių, Švenčionėlių, Kazlų Rūdos, Trakų, Varėnos, Naujosios Vilnios, Ignalinos, Visagino, Marijampolės, Jonavos, Kėdainių, Kretingos, Plungės, Telšių, Radviliškio, Pabradės ir Vievio. Į Vilniaus oro uostą atvykę vilniečiai ar miesto svečiai galės bilietus pirkti čia įrengtame bilietomate.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNes Lietuvos geležinkeliuose vadovais dirba menedžeriai, o ne geležinkeliečiai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ir visgi taip nėra. Kodėl? Tuo tarpu geriausios Europos kompanijos (kaip kad OBB) ne tik kavą, bet ir karštą patiekalą su metaliniais stalo įrankiais atneša į vietą. Ar gali būti, kad "90 proc" yra nevisai tikslus skaičius? Gal netgi labai smarkiai netikslus?
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąŠiaip ne taip pagaliau paleisti bilietomatai https://ltg.lt/naujienos/2024/nuo-si...o-automatuose/
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kalbant apie bilietus - Vilniaus stotyje sumažino bilietų kasų kiekį. Būdavo kelios atidarytos, o dabar vos viena (perkėlus į kitą vietą).
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Ar prie tų kasų būdavo bilietų pirkėjų?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Smarkiai netikslus negali, nes absoliuti dauguma keleivių LT neperka nieko iš palydovo. Ir tikrai dalis tos mažumos, kuri perka, pasitenkintų kavos aparatu, jei kelionės bikietas atpigtų.
1) Palydovai ar taip, ar taip bus traukinyje. Jų funkcijos ne tik maisto prekyba, bet ir bilietų tikrinimas/pardavimas, bendravimas su keleiviais, informavimas gedimų/vėlavimų metu, tarpininkavimas tarp keleivio ir mašinisto (šalta/karšta/kažkas neveikia).
2) Bet kokiu atveju, manau, kad ta maisto prekyba prisideda prie efektyvumo, nes vietoje to, kad darbuotojas sėdėtų ir nieko neveiktų, laisvu laiku užsiima įmonei papildomas pajamas nešančia veikla. O kai traukinys suges ir liks vienas suefektyvintas darbuotojas su 200-300 keleivių ir kiekvienam turės atsakinėti į jo klausimus, bus tikras chaosas.
3) Maisto prekyba įmonei neša pelną, t.y. papildomai gaunamos pajamos leidžia uždirbti pelną, ką kitu atveju reikėtų daryti papildomai dar pakėlus bilietų kainą. Pernai bendrai iš papildomų paslaugų gauta 2,3 mln. Eur (žr. metinę ataskaitą)
4) Absoliuti dauguma neperka - kuo remiantis?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
4) Absoliuti dauguma neperka - kuo remiantis?
Čia Vilnius Kaunas kalbu.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Matymu. Kiek praeina su tuo maistu tiek iš mano vagono arba 0 nuperka, arba 1 koks, tada net atkreipiui dėmesį į tokį retą įvykį.
Čia Vilnius Kaunas kalbu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kitaip tariant, anecdotal evidence. Kiek aš matau, labai didelė dalis keleivių perka visokius dalykus, įskaitant kavą ir užkandžius. Tai ką dabar daryti? Kas mato geriau?
Čia ne visai tas atvejis.
Na pvz aš galiu sakyti - Lietuvoje paėmus dviratį ir automobilį absoliuti dauguma žmonių į darbą važiuoja automobiliu. Nes tiesiog tai akivaizdžiai matosi.
O tu gali bandyti tą sumenkinti sakydamas - anecdotal evidence.
Bet tai ne visai tinka.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Anecdotal evidence teisingiau naudojamas kai kažkas remiasi vienu "anekdotu", vienu kažkokiu įvykiu, kad padarytų apibendrinimą.
Čia ne visai tas atvejis.
Na pvz aš galiu sakyti - Lietuvoje paėmus dviratį ir automobilį absoliuti dauguma žmonių į darbą važiuoja automobiliu. Nes tiesiog tai akivaizdžiai matosi.
O tu gali bandyti tą sumenkinti sakydamas - anecdotal evidence.
Bet tai ne visai tinka.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąĮdomu kaip geležinkelietis galėtų suremontuoti kavos aparatą?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNa aš tiesiog sakau, kad daugybė žmonių perka užkandžius ir gėrimus traukiniuose ir jei tu sakai, kad iš vagono perka 0 arba 1 keleivis, tu paprasčiausiai meluoji, nes tai nėra tiesa.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kam reikalingas tas aparatas trasukiniuose?
Titanas ir meilės spjūvis į stiklinę.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Na aš tiesiog sakau, kad daugybė žmonių perka užkandžius ir gėrimus traukiniuose ir jei tu sakai, kad iš vagono perka 0 arba 1 keleivis, tu paprasčiausiai meluoji, nes tai nėra tiesa.
Aš sakiau, kad kalbu apie Vilnius Kaunas.
Gal tu kalbi apie ilgesnį Vilnius Klaipėda, gal ten kitaip.
Arba tu lyg 1 klasė Vilnius Kaunas važiuoji, gal pirmoj klasėj daugiau perka ir todėl tu netiki ką aš matau 2 klasėj.
Comment
Comment