Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Priklauso nuo šalies. Italijoj ir Prancūzijoj rezervuoti sėdimas vietas ilguose/HSR maršrutuose dažniausiai reikia, Vokietijoj ir UK nereikia. Man asmeniškai nelabai patinka automatiškai nerezervuojamos vietos perkant bilietą, bet galima suprasti ir tokios sistemos privalumus t.y. esant reikalui kažkur nuvažiuoti, tai pavykti visada pavyks, net jeigu ir nebus kur atsisėsti.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąNemuškite, jei kartojuosi, bet po eilinio savaitgalio, kai nepavyko gauti bilietų į traukinį Klaipėda–Vilnius, iškilo klausimas – kur dar Europoje 4 valandų trukmės kelionei antra klase atsisakoma parduoti bilietus, jei nebelieka sėdimų vietų ir vietoj to pasiūloma eiti nx?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Atmetus rezervuoti reikia ar ne, dar galėtų būti variantas, kad rezervuoti nereikia, bet tiesiog neparduotų didesnio kiekio bilietų nei yra kėdžių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVokietijoje, ypač paskutiniu metu su visomis DB problemomis ir masiškai atšaukinėjamais traukiniais, tai yra gana aktualu.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAš dirbu geležinkeliuose ir aš galiu NEMOKAMAI keliauti LTG traukiniais. Bet iš Vilniaus į Kauną aš važiuoju nuosavu automobiliu.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Priklauso nuo šalies. Italijoj ir Prancūzijoj rezervuoti sėdimas vietas ilguose/HSR maršrutuose dažniausiai reikia, Vokietijoj ir UK nereikia.
Mano patirtis kukli, bet Danijoje, NL ne kartą esu važiavęs stovėdamas. Kaip supratau, šalyje važiuojančiuose traukiniuose tam ir yra 1 klasė, kad būtų daugiau šansų gauti sėdimą vietą (bet garantijos nėra), o antra klasė skirta tam, kad garantuotai nuvažiuotum.
Kuo skiriasi 1 ir 2 klasės LTG tai taip ir nesupratau.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Nesupratau ką tai reiškia. Ar tai reiškia, kad galima važiuoti ir stovint, ar kažką kita?
Mano patirtis kukli, bet Danijoje, NL ne kartą esu važiavęs stovėdamas. Kaip supratau, šalyje važiuojančiuose traukiniuose tam ir yra 1 klasė, kad būtų daugiau šansų gauti sėdimą vietą (bet garantijos nėra), o antra klasė skirta tam, kad garantuotai nuvažiuotum.
Kuo skiriasi 1 ir 2 klasės LTG tai taip ir nesupratau.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąJohn, ar tai reiškia, kad Italijoje ir Francūzijoje sėdimas vietas rezervuoti ĮMANOMA, o Vokietijoje ir UK to padaryti neįmanoma?
UK kaip tiksliai yra, nežinau, bet ten daug visokių skirtingų kompanijų, tai turbūt taiko skirtingas tvarkas skirtinguose maršrutuose, bet rezervuoti virtos paprastai nėra privaloma.
FR ir IT vietas rezervuoti, keik bandžiau, ne tik įmanoma, bet ir privaloma. Nu lygiai taip pat, kaip, tarkim, Vilnius-Klaipėda arba Vilnius-Kaunas pirmoje klasėje, kai arba pats pasirenki vietą arba sistema automatiškai priskiria. Rezervavimas irgi įskaičiuojamas į bilieto kainą ir nepateikiamas kaip atskira paslauga.Paskutinis taisė John; 2024.06.11, 09:37.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąĮ Vilnius-Klaipėda reikia pirkti savaitę iš anksto nes kitaip tikrai pasiųs paskui rusų laivą ir tada ieškosi alternatyvų. Ne kartą būčiau sutikęs stovėti, bet tas pas mus negalima.
Bet čia prisideda ir kitos problemos, kaip LTG niekaip neišsprendžiama ir amžina "riedmenų trūkumo" problema. Imho, visgi reiktų koncentruotis labiau į tai t.y. dažnesnius reisus, dvigubus ar trigubus traukinius, esant didesnei paklausai, geresnę riedmenų priežiūrą, kad būtų užtikrinama daugiau sėdimų vietų ir būtų kuo mažiau situacijų, kai sunku gauti bilietą. Kai tai bus išspręsta, galima galvoti ir apie stovimas vietas tiems retiems atvejams, kai to reiktų. O dabar, kai yra akivaizdus capacity trūkumas, sugrūsti visus norinčius į tą vieną ar du traukinius antroje dienos pusėje nebūtų sustainable sprendimas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBet čia prisideda ir kitos problemos, kaip LTG niekaip neišsprendžiama ir amžina "riedmenų trūkumo" problema. Imho, visgi reiktų koncentruotis labiau į tai t.y. dažnesnius reisus, dvigubus ar trigubus traukinius, esant didesnei paklausai, geresnę riedmenų priežiūrą, kad būtų užtikrinama daugiau sėdimų vietų.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąĮ Vilnius-Klaipėda reikia pirkti savaitę iš anksto nes kitaip tikrai pasiųs paskui rusų laivą ir tada ieškosi alternatyvų. Ne kartą būčiau sutikęs stovėti, bet tas pas mus negalima.
O jei bilieto nepraduos, nes sėdimų vietų nėra, tai LTG problemos, o ne tavo.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl to kaip ir sutikčiau. Jei tikrai norisi (arba reikia) į Palangą ar Klaipėdą, tai sutikčiau važiuoti sėdėdamas ant grindų, nei važiuoti autobusu ar išvis nevažiuoti. Visgi tokioje situacijoje reikia nepamiršti ir tų keleivių interesų, kurie turi rezervavę vietas, nes jei traukinyje būtų prisigrudę stovinčių keleivių, bendras kelionės experience ir patrauklumas tikrai kristų, suprastėtų aptarnavimo kokybė ir t.t. Žodžiu lazda su dviem galais, kurią reikia gerai balansuoti, norint, kad tai būtų realiai naudinga.
Bet čia prisideda ir kitos problemos, kaip LTG niekaip neišsprendžiama ir amžina "riedmenų trūkumo" problema. Imho, visgi reiktų koncentruotis labiau į tai t.y. dažnesnius reisus, dvigubus ar trigubus traukinius, esant didesnei paklausai, geresnę riedmenų priežiūrą, kad būtų užtikrinama daugiau sėdimų vietų ir būtų kuo mažiau situacijų, kai sunku gauti bilietą. Kai tai bus išspręsta, galima galvoti ir apie stovimas vietas tiems retiems atvejams, kai to reiktų. O dabar, kai yra akivaizdus capacity trūkumas, sugrūsti visus norinčius į tą vieną ar du traukinius antroje dienos pusėje nebūtų sustainable sprendimas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
"experienceui" yra 1 klasė. O 2-oji yra važiavimui. Nes kitaip kažkas lieka gatvėj, kol kitiems "experience".
Kol kas prioritetas turėtų būtų reisų dažninimas ir/arba sąstatų didinimas. Kiek mačiau, patvorinė Pesa vis dar tebestovi patvoryje, nors LTG žadėjo "2024 metais" atlikti "kapitalinį remontą". Reiks pasiteirauti, kaip einasi tas "kapitalinis remontas", nes 2024 jau kaip ir įpusėjo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Tai argi neveikia toks variantas tiesiog įlipti į traukinį ir stovėti? Ir nupirkti bilietą, kai traukinio palydovas ateis? Ar jis sustabdys traukinį ir iš jo išspirs, jei sėdimų vietų neturės?
O jei bilieto nepraduos, nes sėdimų vietų nėra, tai LTG problemos, o ne tavo.
Comment
Comment