Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kaip beveik visame likusiame pasaulyje nesusipainioja? Čia beveik iš serijos "Vilniuje negalima statyti tramvajaus, nes Vilnius unikalus dėl savo reljefo ir klimato"
    Labai abejoju, kad kažkur egzistuoja dviguba kelių numeracija. Viena keleiviams kita vidiniam naudojimui. Gal turite tokių šalių pavyzdžiu, kur kelių numeracija keleiviams viena, o eismo valdymui kita?
    Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.05.25, 05:51.

    Comment


      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

      Labai abejoju, kad kažkur egzistuoja dviguba kelių numeracija. Viena keleiviams kita vidiniam naudojimui. Gal turite tokių šalių pavyzdžiu, kur kelių numeracija keleivias viena, o eismo valdymui kita?
      Prie ko čia dviguba numeracija? Tegul naudoja ką tik nori savo vidinei numeracijai. Niekas netrukdo kelių numeraciją naudoti vienodą, tiesiog neberodyti peronų "informacijos" keleiviams.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Prie ko čia dviguba numeracija? Tegul naudoja ką tik nori savo vidinei numeracijai. Niekas netrukdo kelių numeraciją naudoti vienodą, tiesiog neberodyti peronų "informacijos" keleiviams.
        Prie to, kad pirmas teiginys buvo, kad dėl dvigubos numeracijos gali painiotis.
        Tu atsakei,kad niekur pasaulyje nesipainioja.
        Tai jis ir paklausė o kur pasaukyje jau yra ta dviguba numeracija, kurioje nesipainioja.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Prie to, kad pirmas teiginys buvo, kad dėl dvigubos numeracijos gali painiotis.
          Tu atsakei,kad niekur pasaulyje nesipainioja.
          Tai jis ir paklausė o kur pasaukyje jau yra ta dviguba numeracija, kurioje nesipainioja.
          Nebūtų jokios dvigubos numeracijos.

          Comment


            Svarsto naują kryptį keliautojams: traukiniu iš Kauno į Berlyną

            https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/05/...uno-i-berlyna/

            Comment


              Straipsnis kreivokai parašytas, tai atsidariau pačią strategiją. Vilnius-Daugpilis planuojamas 2026 m., Kaunas-Berlynas (su persėdimu Varšuvoje) - 2027 m.

              Man kyla klausimas ar iki 2027 m. realu nutiesti RBII atkarpą iki Lenkijos sienos, ar maršrutas kursuotų dabartine (nenaudojama) europine vėže? Jeigu jau esančia, tai kodėl tik 2027 m., o ne dabar?

              Panašus klausimas ir dėl traukinio į Daugpilį - kodėl jo reikia laukti dar 2 metus, jeigu toks traukinys dar neseniai jau kursavo?

              Comment


                Parašė eigh Rodyti pranešimą

                Man kyla klausimas ar iki 2027 m. realu nutiesti RBII atkarpą iki Lenkijos sienos, ar maršrutas kursuotų dabartine (nenaudojama) europine vėže?
                Klausimo dėl RB2 atkarpos kaip ir nekyla, nes nei iki 2027, nei tikriausiai iki 2030 ji nebus nutiesta. Man tik įdomu, ar "traukinys į Berlyną" turėtų persėdimą tik Varšuvoje, ar ir Mockavoje, kaip yra dabar su traukiniu Vilnius-"Varšuva".

                Comment


                  Beje, strategijoje yra ir daugiau įdomių dalykų.
                  • Iki 2028 m. norima išauginti pervežtų keleivių dalį 49 proc. (nuo 5,5 iki 8,2 mln. per metus) daugiausia vietinio susisiekimo traukiniais.
                  • Europinė vėžė Kaunas-Panevėžys planuojama paleisti 2028 m.
                  • Kaip suprantu, planuojama pirkti 15 elektrinių ir baterinių keleivinių traukinių, jie būtų pradėti naudoti 2026 m.
                  • Iki 2028 m. norima padaryti "door to door" bilietus, kas lyg ir reiškia, kad su traukinio bilietu bus galima važiuoti ir miestų VT.
                  Jeigu kažko nepraleidau, apie vietinio susisiekimo traukinių plėtrą (pvz. maršrutus iki Utenos arba Tauragės) nekalbama. Įdomu, kaip žadama tuos srautus auginti, negi Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda visa tai padengs?

                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Klausimo dėl RB2 atkarpos kaip ir nekyla, nes nei iki 2027, nei tikriausiai iki 2030 ji nebus nutiesta. Man tik įdomu, ar "traukinys į Berlyną" turėtų persėdimą tik Varšuvoje, ar ir Mockavoje, kaip yra dabar su traukiniu Vilnius-"Varšuva".
                  Supratau. Rašo, kad persėdimas Varšuvoje, o tai, kad traukinys tik iki Kauno matyt rodo, kad siekiama paleisti traukinį esančia europine vėže.
                  Paskutinis taisė eigh; 2024.05.29, 20:33.

                  Comment


                    Tai ne tas žodis, kad kreivai parašytas, jei sakot su persėdinu bus, kai straipsnis:

                    „Turiu gerų naujienų „LTG Link“ iš Kauno į Berlyną žada padaryti tiesioginį traukinį iki 2027 m.“, – apie planus naujienų portalą „Kas vyksta Kaune“ informavo skaitytojas

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Tai ne tas žodis, kad kreivai parašytas, jei sakot su persėdinu bus, kai straipsnis:

                      „Turiu gerų naujienų „LTG Link“ iš Kauno į Berlyną žada padaryti tiesioginį traukinį iki 2027 m.“, – apie planus naujienų portalą „Kas vyksta Kaune“ informavo skaitytojas
                      Ten yra ir daugiau kuriozų, kurie prieštarauja vienas kitam.

                      „Todėl nuolat analizuojamos galimybės vystyti ir daugiau naujų tarptautinių maršrutų. Vienas jų – maršrutas Kaunas–Berlynas, kuris yra susijęs su projekto „Rail Baltica“ sėkmingu įgyvendinimu.

                      Būtent tai leistų užtikrinti kokybišką, greitą ir patogų susisiekimą. Su šiandienos turima infrastruktūra, jeigu lygintume su „Rail Baltica“, tokio susisiekimo, kokius lūkesčius jam turi keleiviai, užtikrinti negalėtume“, – tikino S. Trinkūnaitė-Rimkienė.

                      Pasak jos, projektą „Rail Baltica“ Lietuvoje planuojama užbaigti iki 2030 metų, todėl konkrečių aspektų dėl maršruto datos ir kitų detalių LTG grupės atstovė atskleisti negalėjo.
                      Kai strategijoje rašoma aiškiai:

                      Nauji kelionių maršrutai:
                      • 2023-12-27 Vilnius-Ryga (Talinas); 2026 m. Vilnius-Daugpilis
                      • 2027 m. Kaunas-Varšuva-Berlynas (persėdimas Varšuvoje)
                      Tai arba čia žurnalistės neraštingumas ir teksto nesuvokimas, arba LTG į strategiją prirašė nesąmonių, kurias komentuodama atstovė spaudai iš esmės paneigė (kuo visgi abejoju). Ta skaitytojo pastaba su skyrybos klaidomis straipsnyje apskritai ne į temą - ką tuo norėta pasakyti?

                      Comment


                        Taip jau yra, kad žurnalistai straipsniuose apie geležinkelius prirašo nesąmonių visais be išimties atvejais. Ne išimtis ir šitas straipsnis.

                        Comment


                          Parašė eigh Rodyti pranešimą

                          Ten yra ir daugiau kuriozų, kurie prieštarauja vienas kitam.



                          Kai strategijoje rašoma aiškiai:

                          Tai arba čia žurnalistės neraštingumas ir teksto nesuvokimas, arba LTG į strategiją prirašė nesąmonių, kurias komentuodama atstovė spaudai iš esmės paneigė (kuo visgi abejoju). Ta skaitytojo pastaba su skyrybos klaidomis straipsnyje apskritai ne į temą - ką tuo norėta pasakyti?
                          Jeigu skaitant bandyti logiškai sugaudyti visą informaciją, tai po RB įgyvendinimo (2030 m.) matomai norėta pasakyti apie tiesioginį traukinį į Berlyną. Nes būtent tam ir reikia užbaigti RB.

                          LTG savo strategijoje nusimatę 2027 m. Kaunas-Varšuva-Berlynas, tai yra tiesiog esamo susisiekimo modifikacija, kai persėdimas iš Mockavos būtų perkeltas į Kauną ir PKP traukinys važiuotų iki Kauno. T.y. važiuojant iš Kauno nebeliktų persėdimo iki Varšuvos, o važiuojant iš kitur - persėdimas Kaune.

                          Tik kai "straipsnis" rašomas apjungiant strategiją, spaudos pranešimą ir "vieno skaitytojo pranešimą" kuris neaišku ką skaitė ir kaip suprato - gaunasi nesąmonė.

                          Comment


                            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                            Įtariu ne taip paprasta kelius pervadinti, nes prie kelio numerio pririšta visa signalizacija su iešmų valdymu. Manau jeigu būtų taip paprasta tai imtų ir pakeistų. O dabar dėl paprastumo sugalvojo platformas kurios tikrai numeruojamos iš eilės.
                            Keliai geležinkelyje tarnybinėms reikmėms ir maršrutams numeruojami visai ne taip, kaip jie rodomi keleiviams ar viešoje informacinėje sistemoje. Taip kad jau dabar stoties budėtojai turi iš nevilties painiotis.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Keliai geležinkelyje tarnybinėms reikmėms ir maršrutams numeruojami visai ne taip, kaip jie rodomi keleiviams ar viešoje informacinėje sistemoje. Taip kad jau dabar stoties budėtojai turi iš nevilties painiotis.
                              Aš galiu gana stipriai patvirtinti kad daugumoje stočių yra numeruojami lygiai taip pat.

                              Comment


                                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                Aš galiu gana stipriai patvirtinti kad daugumoje stočių yra numeruojami lygiai taip pat.
                                Gali būti.
                                Kažkaip susiję su kryptimis, stoties pagrindiniais keliais, jų atšakom ir ten mane ir surado.

                                Comment


                                  Penktadienį LTG link gyrėsi, kad sumuštas naujas rekordas
                                  O save taip pat sveikinam su nauju rekordu – šiandien, Traukiniautojų dieną, traukiniais po Lietuvą keliauja apie 22 tūkst. keleivių! ???? O tai yra ~10 tūkst. daugiau negu įprastą dieną!


                                  https://www.linkedin.com/posts/ltg-l...member_desktop
                                  Vakar vakare išaiškėjo, kad kažkas nesuveikė.

                                  15min.lt 2024.06.02
                                  Sekmadienio vakarą vėlavo keturi traukiniai: grafiką išdarkė gedimas
                                  Sekmadienio vakare dėl traukinio gedimo vėlavo keturi traukiniai kursuojantys tarp Vilniaus ir Klaipėdos. Vėliau pranešta, kad koreguojami dar du maršrutai, tačiau jie prisivijo grafikus. LTG atstovai informavo, kad tai įvyko dėl greta Plungės sugedusio traukinio (...)
                                  "Šiuo metu traukinys stovi Plungės -Tarvainių tarpstotyje, taip pat išsiųstas autobusas keleiviams parvežti" (...)
                                  Keleiviams buvo siunčiamos SMS žinutės informuojančios apie vėlavimą - iš pradžių 30, paskui 40, o vėliau iš karto 120 minučių

                                  Šiaulių geležinkelio stotyje

                                  https://www.15min.lt/verslas/naujien...as-667-2251882
                                  LTG link kuria "naują keliavimo patirtį", bet su senomis problemomis, ir su dėl visa ko iš paskos važiuojančiais autobusais.

                                  https://www.linkedin.com/company/ltg-link/

                                  Nepavyko aptikti, kur būtų parašyta, kada vakar į Vilnių (ir į Klaipėdą) atvyko vakarinių traukinių keleiviai.
                                  Tikėkimės, kad nebuvo sumuštas 2023 metų rudens rekordas, kai vėlavimas iki Telšių siekė 5 valandas, o toliau važiavusiems kelionė nusitęsė iki ankstyvo ryto.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2024.06.03, 14:57.

                                  Comment


                                    Nepavyko rasti LTG ar LTG Link svetainėse, kur yra skiltis su nurodyta operatyvia informacija apie vėlavimus.

                                    TV3.lt 2024.06.02
                                    LTG svetainėje nurodoma, kad kai kurie traukiniai vėluoja net kelias valandas.
                                    „Informuojame, kad 2024-06-02, dėl nenumatytų aplinkybių numatomi traukinių: Nr. 782 (16:37-21:00) ir Nr. 20 (17:45-22:43) Klaipėda-Šiauliai-Vilnius, Nr. 635 (16:45-20:24) Radviliškis-Klaipėda, Nr. 19 (18:35-23:12) Vilnius-Šiauliai-Klaipėda, Nr. 26 (17:40-20:11) Šiauliai-Vilnius vėlavimai. Traukinio Nr. 782 galimas vėlavimas iki 145 min., Tr. Nr. 635 galimas vėlavimas iki 70 min., Tr. Nr. 20 galimas vėlavimas iki 65 min., Tr. Nr. 19 ir Nr. 26 galimas vėlavimas iki 30 min. Atsiprašome už nepatogumus“, – rašoma svetainėje.

                                    https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...andas-n1342276
                                    LRT.lt 2024.06.03
                                    Ilga kelionė namo: iš Klaipėdos į Vilnių greituoju traukiniu – per daugiau nei 7 valandas
                                    Iš Klaipėdos į sostinę traukiniu vykusi Greta LRT.lt pasakojo, kad sekmadienį iš uostamiesčio ji vyko 16.37 val. suplanuotu maršrutu, tad 21 val. jau turėjo būti Vilniaus geležinkelio stotyje. Visgi šis planas neišdegė – Vilniaus stotį traukinys pasiekė tik po vidurnakčio, tad iš viso kelionė truko 7 val. ir 30 min.
                                    „Iš pradžių [dėl gedimo] sustojome tarp Plungės ir Telšių, sakė, stovėsime iki pusvalandžio. Visgi tai užtruko apie dvi valandas ir dvidešimt minučių“, – sakė keleivė.

                                    Pasak jos, tuomet pamažu atvažiuota į Šiaulius, ten į traukinį sulipo didžioji dalis maždaug 2 val. laukusių keleivių.
                                    „Ir tada kažkaip netyčia sustojome Radviliškyje. Sakė, 10 minučių, tai techninis sustojimas, bet užtruko apie pusvalandį. Jau nuo to buvo bloga. Va tau ir ekspresas“, – teigė „Lietuvos geležinkelių“ klientė.
                                    „Radviliškyje su mumis prasilenkė senas traukinys, jis irgi vėlavo, nes negalėjo mūsų aplenkti. Kodėl mūsų ten neperlaipino? Nežinau“, – svarstė Greta. (...)
                                    LTG grupės ryšių su visuomene vadovė Sandra Trinkūnaitė-Rimkienė LRT.lt komentavo, kad įmonė apgailestauja dėl vakarykščio įvykio ir nepatogumų, kurių patyrė keleiviai. Anot jos, traukinys sostinę pasiekė 00.07 val.

                                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nei-7-valandas

                                    Comment


                                      Sūnus tuo traukiniu iš Klaipėdos į Šiaulius važiavo. Tai vėlavo virš 2 valandų. Sakė kad lyg problemos su stabdžiais buvo prie Plungės. Gavo vandens buteliuką ir šokoladuką Ten miškuose ryšio nebuvo tai paaugliui be interneto 2 valandos buvo kaip kančia

                                      Comment


                                        Parašė LinS Rodyti pranešimą
                                        Ten miškuose ryšio nebuvo tai paaugliui be interneto 2 valandos buvo kaip kančia
                                        LTG Link gyrėsi, jog bus Starlink internetas. Vis dar diegia ar kažkokios kitos bėdos? Nes įsivaizdavau, jog bus galima jų WiFi naudotis maršrutuose be keblumų kur nedengia mobilus ryšys.

                                        Comment


                                          LTG puslapiuose skilties apie eismo pakeitimus ir vėlavimus taip nepavyko rasti.

                                          Tačiau aptikau porą pasikeitusių dalykų nuo to garsiojo rugsėjo 23-osios vėlavimo:
                                          1. Aiškesnė komunikacija dėl keleivių teisių į kompensacijas už vėlavimą.
                                          2. Atsirado tvarkaraščiai pagal kryptis.
                                          Tačiau neaišku, kam rodyti ankstesnes tvarkaraščių versijas. Vasarą kai kuriose kryptyse atsirado papildomų reisų, tai gal nebus didelių problemų. Tačiau jei bus paankstintas kokio reiso laikas, tai gali klaidinti.

                                          https://ltglink.lt/metiniai-tvarkarasciai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X