Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Šiaip pastebėsiu kad dėl stočių atsiliepimus naudinga būtų nukreipti į LTG Infra, nes būtent jie, ne LTG Link jas valdo.
    Jie patys savo apklausoje, kurią atsiunčia į emailą, klausia apie stotis, tai gal kaip nors sugebės nusiųsti, kur reikia.

    Comment


      traukiniais dažniausiai naudojuos užsienyje ir niekur nesu matęs tokio dalyko kaip "peronas", visur tik takai.. 1, 2, 3 ... 32 .. 44 ir t.t.

      Comment


        Parašė xvoss Rodyti pranešimą
        traukiniais dažniausiai naudojuos užsienyje ir niekur nesu matęs tokio dalyko kaip "peronas", visur tik takai.. 1, 2, 3 ... 32 .. 44 ir t.t.
        Warszawa Centralna:

        Click image for larger version

Name:	IMG_20220816_115500.jpg
Views:	455
Size:	2,04 MB
ID:	2132070

        Comment


          Pats nenufotkinau, bet yra Street View N. Vilniaus "peronų" ir "kelių" informacija prie įėjimo į podzemkę. Peronai 1,2,3,4 (be tarpų), keliai 1,21,2,4,5,6 (be tarpų). Nebūdamas girtas, nesuprasi, kas čia per skaičiai ir informacija
          Paskutinis taisė John; 2024.05.22, 23:42.

          Comment


            Artėjant Rail Balticai, tikrai reikėtų prašmatnesnio apipavidalinimo. Jeigu bus pradėta dabar, bus laiko pagalvoti ir apie tikslingeses vietas, kur kabinti nuorodas.

            O bendrai kalbant - kelionė traukiniu iš Naujosios Vilnios į Vilnių net popieriuje neatrodo patraukli, nes automobiliu nuvykti trunka apie 15 min., o kamščių ta kryptimi nelabai būna (nebent Drujos ir Liepkalnio g. sankryžoje rytais, bet judantis.) Plius yra 6G, kuris per 20 min. iki Žaliojo tilto nukeliauja. Ar apskritai tuo maršrutu kažkas kažkada naudojosi? Anksčiau beveik visi Kaunas-Vilnius traukiniai keliaudavo iki Naujosios Vilnios, turbūt ne be reikalo nuėmė.

            P. S. lygiai tas pats ir su Vilnius-Oro uostas reisu. Nuoširdžiai nesuprantu jo prasmės, jeigu tai nėra tiesioginis traukinys iš kitų miestų. Kam gali šauti į galvą mintis važiuoti iki stoties ir pakeisti transporto priemonę dėl kelių minučių kelionės? Jeigu jau renkiesi VT, juk yra giliau į miestą važiuojančių alternatyvų, tokių kaip 3G ar 88 autobusas. Jau nekalbu apie Uberius ir Boltus.
            Paskutinis taisė eigh; 2024.05.23, 00:16.

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą
              .

              P. S. lygiai tas pats ir su Vilnius-Oro uostas reisu. Nuoširdžiai nesuprantu jo prasmės, jeigu tai nėra tiesioginis traukinys iš kitų miestų. Kam gali šauti į galvą mintis važiuoti iki stoties ir pakeisti transporto priemonę dėl kelių minučių kelionės? Jeigu jau renkiesi VT, juk yra giliau į miestą važiuojančių alternatyvų, tokių kaip 3G ar 88 autobusas. Jau nekalbu apie Uberius ir Boltus.
              Važiuot šaut gali man, kuris po to iš tos pačios stoties traukiniu į Kauną.
              Arba kas netoli stoties gyvena.
              Arba kam netinka oro uosto quobusai, bet tinka kažkoks kitas, kuris veža nuo stoties.

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą

                Warszawa Centralna:

                Click image for larger version

Name:	IMG_20220816_115500.jpg
Views:	455
Size:	2,04 MB
ID:	2132070
                Kur 7 kelias?
                Mane iškart klaidina toks

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Kur 7 kelias?
                  Mane iškart klaidina toks
                  Įtariu, keliai sunumeruoti, kad būtų patogu geležinkeliečiams, o ne keleiviui.

                  Comment


                    Visą laiką būdavo perono nr. x 2 (- 1) yra jame esančių kelių numeriai. Labai logiška (2 keliams po peroną). Nėra ko nesuprast. Kai žmonės pradeda kelius žymėti bet kaip, tada įvyksta painiava ir perono numeris praranda prasmę.

                    Comment


                      Jo, Warszawa Centralna ir man yra buvę, kad neiškart pavykdavo suprasti, kur yra reikiamas kelias. Nors ten nėra labai gerai viskas, bet visgi kur kas geriau, nei Vilniuje su savo atsitiktinių skaičių kratiniu be tarpų

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą
                        Visą laiką būdavo perono nr. x 2 (- 1) yra jame esančių kelių numeriai. Labai logiška (2 keliams po peroną). Nėra ko nesuprast. Kai žmonės pradeda kelius žymėti bet kaip, tada įvyksta painiava ir perono numeris praranda prasmę.
                        Perono žymėjimas, kai yra pateikiamas ir konkretus kelias, ir taip neturi prasmės.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Jo, Warszawa Centralna ir man yra buvę, kad neiškart pavykdavo suprasti, kur yra reikiamas kelias.
                          Pirmą kartą atėjus turbūt jokioje stotyje nepavyko iš kart nueiti nesiblaškant prie reikiamo traukinio, visur tos pačios problemos. Nebent stotis Marcinkonių.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Pirmą kartą atėjus turbūt jokioje stotyje nepavyko iš kart nueiti nesiblaškant prie reikiamo traukinio, visur tos pačios problemos. Nebent stotis Marcinkonių.
                            Nu kad šiaip dažniausiai pavyksta. Bent jau civilizuotose Vakarų Europos šalyse. Viskas priklauso nuo žymėjimo/ženklinimo kokybės. Jeigu tie dalykai yra tik afterthought, tada tikrai būna sunku, bet jeigu jie įgyvendinti tinkamai ir daromi profesionalų, tuomet ir būnant aklam nekiltų didelių problemų surasti reikiamą kelią. Viena geriausių šalių tuo požiūriu yra UK, bet ir kitos Vakarų Europos šalys dažniausiai viską daro labai gerai. O mes darom panašiai kaip šitas bičas antrame plane iš šito memu tapusio video:



                            Nors aš, tiesą sakant, galėčiau lažintis, kad tas bičas turbūt padarytų stočių ženklinimą geriau, nei yra dabar.

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą
                              Visą laiką būdavo perono nr. x 2 (- 1) yra jame esančių kelių numeriai. Labai logiška (2 keliams po peroną). Nėra ko nesuprast. Kai žmonės pradeda kelius žymėti bet kaip, tada įvyksta painiava ir perono numeris praranda prasmę.
                              Tik kam reikalinga perono informacija, jeigu traukinys vis vien bus kažkuriame kelyje. Yra peronų su vienu keliu, kaip ir kelių be perono (pravažiuojamieji). Tačiau stotyje vis vien keliai bus numeruoti iš eilės. Man visiškai neįdomu kuriame ten perone reik būti, jei man aiškiai bus nurodytas kelias ir pvz. iš požeminės perėjos aš pakilsiu prie tam tikro kelio.
                              Techninėms reikmėms ta peronų numeracija gali egzistuoti, bet tikrai ne kaip pagrindinė, skelbiama ant kiekvieno ženklo, bei pranešimuose "traukinys išvyksta iš x perono, y kelio". Juo labiau naujose švieslentėse ir stenduose nurodomas tik kelias.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Nu kad šiaip dažniausiai pavyksta. Bent jau civilizuotose Vakarų Europos šalyse. Viskas priklauso nuo žymėjimo/ženklinimo kokybės. Jeigu tie dalykai yra tik afterthought, tada tikrai būna sunku, bet jeigu jie įgyvendinti tinkamai ir daromi profesionalų, tuomet ir būnant aklam nekiltų didelių problemų surasti reikiamą kelią. Viena geriausių šalių tuo požiūriu yra UK, bet ir kitos Vakarų Europos šalys dažniausiai viską daro labai gerai. O mes darom panašiai kaip šitas bičas antrame plane iš šito memu tapusio video
                                UK taip, viskas paprasta ir aišku, bet teko pagrybauti ne tik pietų šalyse, bet ir Austrijoje, Prancūzijoje. Ir ne tik surandant traukinį, bet kartais ir išėjimą.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Tik kam reikalinga perono informacija, jeigu traukinys vis vien bus kažkuriame kelyje. Yra peronų su vienu keliu, kaip ir kelių be perono (pravažiuojamieji). Tačiau stotyje vis vien keliai bus numeruoti iš eilės. Man visiškai neįdomu kuriame ten perone reik būti, jei man aiškiai bus nurodytas kelias ir pvz. iš požeminės perėjos aš pakilsiu prie tam tikro kelio.
                                  Techninėms reikmėms ta peronų numeracija gali egzistuoti, bet tikrai ne kaip pagrindinė, skelbiama ant kiekvieno ženklo, bei pranešimuose "traukinys išvyksta iš x perono, y kelio". Juo labiau naujose švieslentėse ir stenduose nurodomas tik kelias.
                                  Atsakymas, kam yra reikalinga perono informacija, kai nurodomas kelias, yra gana paprastas ir trumpas: niekam. Šitą kvailą sistemą paveldėjom iš sovietmečio. Tikriausiai kažkas kažkur kažkada seniai sugalvojo, kad taip bus geriau ir tiksliau. Nebūtinai pačioame sovietyne, nes visai gali būti, kad sovietai šitą praktiką nuo kažko tiesiog nukopijavo, kaip ir daug kitų dalykų. Dabar yra visiškai aišku, kad tokia sistema yra bloga, perteklinė, ir ne pagerina tikslumą ir supratimą, o jį objektyviai pablogina. Dabar turim puikių pavyzdžių (jau minėta UK, bet ir NL, ir daug kitų) su daugybe patirties ir puikios informacijos, kaip daryti teisingai. Tas faktas, kad yra ginančių ir puoselėjančių šitą absurdišką sistemą yra gana pritrenkiantis.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Važiuot šaut gali man, kuris po to iš tos pačios stoties traukiniu į Kauną.
                                    Arba kas netoli stoties gyvena.
                                    Arba kam netinka oro uosto quobusai, bet tinka kažkoks kitas, kuris veža nuo stoties.
                                    Na nebent, bet tada ir turi oro uosto maršrutas būti pritaikytas prie Vilniaus reisų ir kursuoti dažniau, o ne kaip dabar - atsitiktiniu grafiku. Dar geriau būtų tiesioginiai maršrutai Oro uostas-Vilnius-Kaunas, Oro uostas-Vilnius-Klaipėda. Juk Lietuvos geležinkelių turimi traukiniai leidžia greitai pakeisti važiavimo kryptį? Būtų daug geriau nei šis nesusipratimas:

                                    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-05-23 120921.png
Views:	167
Size:	13,8 kB
ID:	2132221
                                    Bet problema, spėju, oro uosto vienkelis?

                                    Comment


                                      Panašu jos sistemą tiesiog gina tie, kurie dirba geležinkeliuose, jiems tai yra įprasta, bei reikalinga. Tokiu atveju kartais sunku suprasti ko reikia paprastam vartotojui ir "pažvelgti į viską jo akimis". Lygiai taip pat, kaip yra krūva sakančių, kaip pvz. sveikatos apsaugos ministras turi būti medikas, o geležinkelių įmonei vadovauti - geležinkelietis. Dažnai tokiu atveju nesuprantama, kad iš šono viskas kiek kitaip matosi (objektyviau) ir "sistemoje verdantis" žmogus ne viską gali vertinti teisingai.
                                      O kad geležinkeliuose daug apkerpėjusių ir nešiuolaikiškų, tai galima labai lengvai identifikuoti vien iš to "čia valstybinės reikšmės objektas, fotografuoti draudžiama".
                                      Tik galbūt pajudėsime teisinga linkme, nes ir LTG matosi šiokių tokių pokyčių, tik aišku dideliame mechanizme tai ilgai užtrunka.

                                      Comment


                                        Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                        Artėjant Rail Balticai, tikrai reikėtų prašmatnesnio apipavidalinimo. Jeigu bus pradėta dabar, bus laiko pagalvoti ir apie tikslingeses vietas, kur kabinti nuorodas.

                                        O bendrai kalbant - kelionė traukiniu iš Naujosios Vilnios į Vilnių net popieriuje neatrodo patraukli, nes automobiliu nuvykti trunka apie 15 min., o kamščių ta kryptimi nelabai būna (nebent Drujos ir Liepkalnio g. sankryžoje rytais, bet judantis.) Plius yra 6G, kuris per 20 min. iki Žaliojo tilto nukeliauja. Ar apskritai tuo maršrutu kažkas kažkada naudojosi? Anksčiau beveik visi Kaunas-Vilnius traukiniai keliaudavo iki Naujosios Vilnios, turbūt ne be reikalo nuėmė.

                                        P. S. lygiai tas pats ir su Vilnius-Oro uostas reisu. Nuoširdžiai nesuprantu jo prasmės, jeigu tai nėra tiesioginis traukinys iš kitų miestų. Kam gali šauti į galvą mintis važiuoti iki stoties ir pakeisti transporto priemonę dėl kelių minučių kelionės? Jeigu jau renkiesi VT, juk yra giliau į miestą važiuojančių alternatyvų, tokių kaip 3G ar 88 autobusas. Jau nekalbu apie Uberius ir Boltus.
                                        vaziavau sausi apie 18 valanda - puikus sprendimas buvo, per traukinio langa matesi kamsciai, kuriuose tie patys autobusai sedi, jau nekalbant kapie tai, kad vien pagalvojus apie tai kaip su visom striukem ir lagaminu grustis visada pergrustame vilniaus autobuse nupurte net. Tik traukinys turetu zymiai daznesnis but, kad atejus i stoti zinotum kad jis atvaziuos per artimiausia pusvalandi, o ne planuot kelione is anksto ir keist planus jei skrydis veluoja.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Panašu jos sistemą tiesiog gina tie, kurie dirba geležinkeliuose, jiems tai yra įprasta, bei reikalinga. Tokiu atveju kartais sunku suprasti ko reikia paprastam vartotojui ir "pažvelgti į viską jo akimis". Lygiai taip pat, kaip yra krūva sakančių, kaip pvz. sveikatos apsaugos ministras turi būti medikas, o geležinkelių įmonei vadovauti - geležinkelietis. Dažnai tokiu atveju nesuprantama, kad iš šono viskas kiek kitaip matosi (objektyviau) ir "sistemoje verdantis" žmogus ne viską gali vertinti teisingai.
                                          O kad geležinkeliuose daug apkerpėjusių ir nešiuolaikiškų, tai galima labai lengvai identifikuoti vien iš to "čia valstybinės reikšmės objektas, fotografuoti draudžiama".
                                          Tik galbūt pajudėsime teisinga linkme, nes ir LTG matosi šiokių tokių pokyčių, tik aišku dideliame mechanizme tai ilgai užtrunka.
                                          Aš irgi taip sakau. Nes užknisa, kai vadovauja ne specialistas su savo idiotiškais sprendimais. Man sistema yra ok, kai išlaikomas perono - kelio sąryšis. Primena oro uostą su terminalas X, jame takai Y - Z.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X