Parašė ignaloidas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimątraukiniais dažniausiai naudojuos užsienyje ir niekur nesu matęs tokio dalyko kaip "peronas", visur tik takai.. 1, 2, 3 ... 32 .. 44 ir t.t.
- 2 patinka
Comment
-
Artėjant Rail Balticai, tikrai reikėtų prašmatnesnio apipavidalinimo. Jeigu bus pradėta dabar, bus laiko pagalvoti ir apie tikslingeses vietas, kur kabinti nuorodas.
O bendrai kalbant - kelionė traukiniu iš Naujosios Vilnios į Vilnių net popieriuje neatrodo patraukli, nes automobiliu nuvykti trunka apie 15 min., o kamščių ta kryptimi nelabai būna (nebent Drujos ir Liepkalnio g. sankryžoje rytais, bet judantis.) Plius yra 6G, kuris per 20 min. iki Žaliojo tilto nukeliauja. Ar apskritai tuo maršrutu kažkas kažkada naudojosi? Anksčiau beveik visi Kaunas-Vilnius traukiniai keliaudavo iki Naujosios Vilnios, turbūt ne be reikalo nuėmė.
P. S. lygiai tas pats ir su Vilnius-Oro uostas reisu. Nuoširdžiai nesuprantu jo prasmės, jeigu tai nėra tiesioginis traukinys iš kitų miestų. Kam gali šauti į galvą mintis važiuoti iki stoties ir pakeisti transporto priemonę dėl kelių minučių kelionės? Jeigu jau renkiesi VT, juk yra giliau į miestą važiuojančių alternatyvų, tokių kaip 3G ar 88 autobusas. Jau nekalbu apie Uberius ir Boltus.Paskutinis taisė eigh; 2024.05.23, 00:16.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą.
P. S. lygiai tas pats ir su Vilnius-Oro uostas reisu. Nuoširdžiai nesuprantu jo prasmės, jeigu tai nėra tiesioginis traukinys iš kitų miestų. Kam gali šauti į galvą mintis važiuoti iki stoties ir pakeisti transporto priemonę dėl kelių minučių kelionės? Jeigu jau renkiesi VT, juk yra giliau į miestą važiuojančių alternatyvų, tokių kaip 3G ar 88 autobusas. Jau nekalbu apie Uberius ir Boltus.
Arba kas netoli stoties gyvena.
Arba kam netinka oro uosto quobusai, bet tinka kažkoks kitas, kuris veža nuo stoties.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKur 7 kelias?
Mane iškart klaidina toks
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąVisą laiką būdavo perono nr. x 2 (- 1) yra jame esančių kelių numeriai. Labai logiška (2 keliams po peroną). Nėra ko nesuprast. Kai žmonės pradeda kelius žymėti bet kaip, tada įvyksta painiava ir perono numeris praranda prasmę.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąJo, Warszawa Centralna ir man yra buvę, kad neiškart pavykdavo suprasti, kur yra reikiamas kelias.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pirmą kartą atėjus turbūt jokioje stotyje nepavyko iš kart nueiti nesiblaškant prie reikiamo traukinio, visur tos pačios problemos. Nebent stotis Marcinkonių.
Nors aš, tiesą sakant, galėčiau lažintis, kad tas bičas turbūt padarytų stočių ženklinimą geriau, nei yra dabar.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąVisą laiką būdavo perono nr. x 2 (- 1) yra jame esančių kelių numeriai. Labai logiška (2 keliams po peroną). Nėra ko nesuprast. Kai žmonės pradeda kelius žymėti bet kaip, tada įvyksta painiava ir perono numeris praranda prasmę.
Techninėms reikmėms ta peronų numeracija gali egzistuoti, bet tikrai ne kaip pagrindinė, skelbiama ant kiekvieno ženklo, bei pranešimuose "traukinys išvyksta iš x perono, y kelio". Juo labiau naujose švieslentėse ir stenduose nurodomas tik kelias.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu kad šiaip dažniausiai pavyksta. Bent jau civilizuotose Vakarų Europos šalyse. Viskas priklauso nuo žymėjimo/ženklinimo kokybės. Jeigu tie dalykai yra tik afterthought, tada tikrai būna sunku, bet jeigu jie įgyvendinti tinkamai ir daromi profesionalų, tuomet ir būnant aklam nekiltų didelių problemų surasti reikiamą kelią. Viena geriausių šalių tuo požiūriu yra UK, bet ir kitos Vakarų Europos šalys dažniausiai viską daro labai gerai. O mes darom panašiai kaip šitas bičas antrame plane iš šito memu tapusio video
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tik kam reikalinga perono informacija, jeigu traukinys vis vien bus kažkuriame kelyje. Yra peronų su vienu keliu, kaip ir kelių be perono (pravažiuojamieji). Tačiau stotyje vis vien keliai bus numeruoti iš eilės. Man visiškai neįdomu kuriame ten perone reik būti, jei man aiškiai bus nurodytas kelias ir pvz. iš požeminės perėjos aš pakilsiu prie tam tikro kelio.
Techninėms reikmėms ta peronų numeracija gali egzistuoti, bet tikrai ne kaip pagrindinė, skelbiama ant kiekvieno ženklo, bei pranešimuose "traukinys išvyksta iš x perono, y kelio". Juo labiau naujose švieslentėse ir stenduose nurodomas tik kelias.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Važiuot šaut gali man, kuris po to iš tos pačios stoties traukiniu į Kauną.
Arba kas netoli stoties gyvena.
Arba kam netinka oro uosto quobusai, bet tinka kažkoks kitas, kuris veža nuo stoties.
Bet problema, spėju, oro uosto vienkelis?
Comment
-
Panašu jos sistemą tiesiog gina tie, kurie dirba geležinkeliuose, jiems tai yra įprasta, bei reikalinga. Tokiu atveju kartais sunku suprasti ko reikia paprastam vartotojui ir "pažvelgti į viską jo akimis". Lygiai taip pat, kaip yra krūva sakančių, kaip pvz. sveikatos apsaugos ministras turi būti medikas, o geležinkelių įmonei vadovauti - geležinkelietis. Dažnai tokiu atveju nesuprantama, kad iš šono viskas kiek kitaip matosi (objektyviau) ir "sistemoje verdantis" žmogus ne viską gali vertinti teisingai.
O kad geležinkeliuose daug apkerpėjusių ir nešiuolaikiškų, tai galima labai lengvai identifikuoti vien iš to "čia valstybinės reikšmės objektas, fotografuoti draudžiama".
Tik galbūt pajudėsime teisinga linkme, nes ir LTG matosi šiokių tokių pokyčių, tik aišku dideliame mechanizme tai ilgai užtrunka.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąArtėjant Rail Balticai, tikrai reikėtų prašmatnesnio apipavidalinimo. Jeigu bus pradėta dabar, bus laiko pagalvoti ir apie tikslingeses vietas, kur kabinti nuorodas.
O bendrai kalbant - kelionė traukiniu iš Naujosios Vilnios į Vilnių net popieriuje neatrodo patraukli, nes automobiliu nuvykti trunka apie 15 min., o kamščių ta kryptimi nelabai būna (nebent Drujos ir Liepkalnio g. sankryžoje rytais, bet judantis.) Plius yra 6G, kuris per 20 min. iki Žaliojo tilto nukeliauja. Ar apskritai tuo maršrutu kažkas kažkada naudojosi? Anksčiau beveik visi Kaunas-Vilnius traukiniai keliaudavo iki Naujosios Vilnios, turbūt ne be reikalo nuėmė.
P. S. lygiai tas pats ir su Vilnius-Oro uostas reisu. Nuoširdžiai nesuprantu jo prasmės, jeigu tai nėra tiesioginis traukinys iš kitų miestų. Kam gali šauti į galvą mintis važiuoti iki stoties ir pakeisti transporto priemonę dėl kelių minučių kelionės? Jeigu jau renkiesi VT, juk yra giliau į miestą važiuojančių alternatyvų, tokių kaip 3G ar 88 autobusas. Jau nekalbu apie Uberius ir Boltus.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPanašu jos sistemą tiesiog gina tie, kurie dirba geležinkeliuose, jiems tai yra įprasta, bei reikalinga. Tokiu atveju kartais sunku suprasti ko reikia paprastam vartotojui ir "pažvelgti į viską jo akimis". Lygiai taip pat, kaip yra krūva sakančių, kaip pvz. sveikatos apsaugos ministras turi būti medikas, o geležinkelių įmonei vadovauti - geležinkelietis. Dažnai tokiu atveju nesuprantama, kad iš šono viskas kiek kitaip matosi (objektyviau) ir "sistemoje verdantis" žmogus ne viską gali vertinti teisingai.
O kad geležinkeliuose daug apkerpėjusių ir nešiuolaikiškų, tai galima labai lengvai identifikuoti vien iš to "čia valstybinės reikšmės objektas, fotografuoti draudžiama".
Tik galbūt pajudėsime teisinga linkme, nes ir LTG matosi šiokių tokių pokyčių, tik aišku dideliame mechanizme tai ilgai užtrunka.
Comment
Comment