Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Jeigu atidžiau pasižiūrėsi, ten vaizduojamas 2026 planuojamas baterinis traukinys - taigi taip, iš tiesų, miražas.
    Kaip jis važiuos, jei bėgių nebus?


    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
    Bent jau su bėgiais iki Pagėgių, tai bent jau šiuo momentu tai gana stipriai užkrautas krovininiais traukiniais dėl vykstančios elektrifikacijos ir dėl to diena uždarytu ruožu tarp Šiaulių ir Klaipėdos. Užbaigus elektrifikacija, ir gavus papildomų traukinių, tikriausiai būtų galima pradėti leisti traukinius, tik nelabai yra ko vežti - važiuojama pagrinde per tuščius laukus, ir be Tauragės ir Pagėgių sustoti galima tik praktiškai kaimuose. Ilgu laiku reikės kad važiuotu keleiviniai traukiniai, bet tikrai ne prioritetas, ir ne su egzistuojančiu pralaidumu (20 traukinių porų per dieną).

    Greitosiomis užsimetus šitą žemėlapį ant pilno Lietuvos žemėlapio galima matyti jog trasa gana specifiškai parinkta tam kad važiuoti greta/per (nepakankamai rezoliucijos tiksliau pasakyti) miestelius esančius trasoje. Vaizduojama Kaunas-Klaipėda trasa pagriebia Gargždus, Endriejavą, Kvėderną, Šilalę, Upyną, Viduklę, Raseinius, Čekiškę. Gyventojų šiose gyvenvietes gerokai daugiau nei nenaudojamose ruožuose vakarų Lietuvoje.
    Mano mintis gal kiek kitokia:
    Pvz Tytuvėnų vienuolynas yra už kokių 3 km nuo geležinkelio, ir tai jau šioks toks turistinis regionas. Lyduvėnai == Dubysos regioninis parkas, iki Šiluvos ten keliais nueit. Nematau priežasčių kodėl pvz vienas iš Klaipėda - Radviliškis negalėtų važiuoti per Tauragę. Tarkim pradžioje tik sezono metu.

    Dėl A1 linijos: kol Gargždai neturės išėjimo į šiaurę, tol ji neturi perspektyvos. Dabar ten šiek tiek vietos yra, tarp Eurovia ir Elme Metal, bet gamta nemėsta tuštumos. Todėl IMHO ši linija kažkur ties 198 keliu / Lybiškiais susijungtų su esama. Vėlgi, visada klausimas kiek tokios jungtys yra ekonomiškai gyvybingos.

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
      Mano mintis gal kiek kitokia:
      Pvz Tytuvėnų vienuolynas yra už kokių 3 km nuo geležinkelio, ir tai jau šioks toks turistinis regionas. Lyduvėnai == Dubysos regioninis parkas, iki Šiluvos ten keliais nueit. Nematau priežasčių kodėl pvz vienas iš Klaipėda - Radviliškis negalėtų važiuoti per Tauragę. Tarkim pradžioje tik sezono metu.
      Vienas traukinys per diena nėra geras susisiekimas vidutiniams atstumams - mano žiniomis taip retai Lietuvoje važiuoja tik tarptautiniai traukiniai, net ir varganas Kaunas-Šiauliai šiuo momentu gauna 2 traukinius per dieną. Plius, su dideliu krovinių užimtumu ir labai ilgais tarpais tarp stočių (Pagėgiai-Radviliškis ruožas visas vieno kelio ir tik su 4 stotim) vėlavimo šansai stipriai išauga. Manau reikėtų pirmą pagerinti infrastruktūrą (pvz. atstatant kažkiek stočių kurios sovietmečiu buvo panaikintos) prieš tokiu maršrutu paleidžiant keleivinius traukinius.


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
      Dėl A1 linijos: kol Gargždai neturės išėjimo į šiaurę, tol ji neturi perspektyvos. Dabar ten šiek tiek vietos yra, tarp Eurovia ir Elme Metal, bet gamta nemėsta tuštumos. Todėl IMHO ši linija kažkur ties 198 keliu / Lybiškiais susijungtų su esama. Vėlgi, visada klausimas kiek tokios jungtys yra ekonomiškai gyvybingos.
      Manau kad ties Lypkių g. būtų galimas takas siaurinant gatvę ir/ar keliant geležinkelį/gatvę ant estakados, yra vietos išsukimui į šiaurę, ir trasa įsilietų į egzistuojančią trasą ties Kiškėnais.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Kas per žiedas?
        Kauno - Klaipėdos - Šiaulių - Panevėžio

        Comment


          Parašė ifl Rodyti pranešimą

          Kauno - Klaipėdos - Šiaulių - Panevėžio
          Tik vienas niuansas, kad vėžė ne ta pati. Tai toks ir žiedas.

          Comment


            Mano nuomone tegu tiesia naujus geležinkelius ir juos pabaigus, palaipsniui naujinti ir senas vėžes į europietiškas.

            Comment


              Man dar buvo kilusi mintis, kodėl elektrifikuotu ruožu pvz iki to pačio Oro uosto neleidžia elektrinių traukinių...


              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...eka-be-bilieto

              Comment


                Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
                Man dar buvo kilusi mintis, kodėl elektrifikuotu ruožu pvz iki to pačio Oro uosto neleidžia elektrinių traukinių...


                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...eka-be-bilieto
                Ar Vilniaus-Oro uosto tarpstotis jau elektrifikuotas?

                Comment


                  Nepabaigtas. Laidų po truputi daugėja, bet pats pagrindinis kontaktinis laidas dar net nepakabintas.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Nepabaigtas. Laidų po truputi daugėja, bet pats pagrindinis kontaktinis laidas dar net nepakabintas.
                    Pagal vaizdą 'contact wire' pakabintas, bent jau virš Tūkstantmečio g. viaduko. Link abiejų stočių - senokai buvau, gal kažko ir trūksta. Ar trūksta 'catenary wire" ?

                    Comment


                      Savaitgalį važiavau pro šalį, tai pasirodė, kad kaip tik catenary sumontuotas, o contact wire trūksta. Bet tik pravažiuodamas užmečiau akį, tai galiu ir klysti

                      Comment


                        Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
                        Man dar buvo kilusi mintis, kodėl elektrifikuotu ruožu pvz iki to pačio Oro uosto neleidžia elektrinių traukinių...


                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...eka-be-bilieto
                        „Šiuo metu du trijų vagonų traukiniai yra planiniuose remontuose, kurie privalomi pagal patvirtintą traukinių priežiūros metodiką bei gamintojo rekomendacijas, todėl juos maršrutu Vilnius–Kaunas pakeitė dviejų vagonų traukiniai iš kito maršruto.
                        Įdomu, ar gali būti, kad išvertus iš LTG atmazkalbės planinis remontas=kanibalizavimas? T.y. kokie trys EJ575 stovi elektrodepe ir yra išrinkinėjami ant detalių, nes "jau greit" bus nauji Stadleriai ir bus galima viską pradėti nuo nulio t.y. nudrožinėti naują techniką, o senesnius traukinius tiesiog priduoti į metalo laužą? LTG dar šiemet žadėjo taisyti ir patvorinę pesą, bet kol kas ji stovi nejudinama ir į remontą tikrai nepanašu.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą



                          Įdomu, ar gali būti, kad išvertus iš LTG atmazkalbės planinis remontas=kanibalizavimas? T.y. kokie trys EJ575 stovi elektrodepe ir yra išrinkinėjami ant detalių, nes "jau greit" bus nauji Stadleriai ir bus galima viską pradėti nuo nulio t.y. nudrožinėti naują techniką, o senesnius traukinius tiesiog priduoti į metalo laužą? LTG dar šiemet žadėjo taisyti ir patvorinę pesą, bet kol kas ji stovi nejudinama ir į remontą tikrai nepanašu.
                          Nuramint turėtų tai, kad pati Škoda praneša apie EJ575 remontą – https://www.facebook.com/share/p/Qa4qtAxwCBnhnzsY/

                          Comment


                            Gal bus kam aktualu: gegužės 30 d. visi vietiniai traukinių bilietai su 90 proc. nuolaida.
                            https://ltglink.lt/traukiniautoju-di...SCZ7Iz_mCkBlym

                            Comment


                              Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                              Gal bus kam aktualu: gegužės 30 d. visi vietiniai traukinių bilietai su 90 proc. nuolaida.
                              https://ltglink.lt/traukiniautoju-di...SCZ7Iz_mCkBlym
                              DEJA, tie bilietai turės būti perkami internetu arba pagal kažkokią programėlę Tik ne kasose ir ne pas traukinių konduktorius.

                              Comment


                                Tai gerai, puiki proga padidinti internetinio kanalo pardavimus. Pabandys tie, kurie nebandė iki šiol.

                                Comment


                                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                                  DEJA, tie bilietai turės būti perkami internetu arba pagal kažkokią programėlę Tik ne kasose ir ne pas traukinių konduktorius.
                                  Ta programėlė bene geriausia ką siūlo LTGlink. Pirkti paprasta kaip 2x2. O visas malonumas jei prireikia pasikeisti bilietą į kita laiką. Pasirenki naują laiką ir bilietas pakeičiamas, jei brangesnis reikia priemoką susimokėt. Pasaka. Pačiam teko pora kart tuo pasinaudot.

                                  Comment


                                    Pasidalinsiu savo patirtimi kelaujant iš Naujosios Vilnios į Vilniaus stotį praėjusį Sekmadienį. Kaip maždaug atrodo nuoširdus bandymas pabandyti keliauti traukiniu Vilniaus ribose 2024 metais.

                                    Pradžiai reikia praeiti pro klaikiai atrodančią požeminę perėją su atsilupusiais dažais ir visomis įsivaizduojamomis blogybėmis. Prirašyta visokių random skaičių Peronas 5,7,2,3,1,4,5, keliai 2,1,4,5,2,3,6,5,4,1,2 maždaug antroko lygio kokių 1995 metų MS Word gebėjimais.

                                    Jeigu pavyks nusigauti iki perono, tai ten prikabinta kažkokių tokių ženklų, kurie rodo bbž ką, kam ir, kodėl. Vienoje perono pusėję yra pėsčiųjų takas, o kitoje draudžiama eiti pėstiems? Nu kažkaip taip. Matant tokį šūdą, tiesiog kyla klausimas: kodėl?


                                    Vienintelis pliusas, kad traukinyje iš Kenos parduodami tik 3-os klasės bilietai, kas reiškia, kad galima važiuoti pirma klase už 3-os klasės kainą. Traukinys, savaime suprantama, tuščias, nes kai jis važiuoja kažkokiais atsitiktiniais laikais - tai su 40 minučių, tai su 3 valandų ilgio tarpais - naudotis tokiu servisu gali nebent visiški nerdai, entuziastai arba tokie, kurie dėl socialinių ir gyvenimo priežasčių neišgali ar neturi sveikatos naudotis jokia kita transporto priemone


                                    Atvažiavęs į Vilnių, traukinys toliau važiuos į destinaciją, kuri vadinasi maždaug taip:


                                    LTG Link atsiuntė emailą su apklausa. Vienas iš klausimų buvo "ar rekomenduotumėte keliauti LTG Link traukiniais?" ar kažkaip panašiai. Ką galima atsakyti į tokį klausimą? Jeigu būčiau Premjerė, tai turbūt sakyčiau, kad tokiu traukiniu gali važiuoti tik visiškas durnius
                                    Paskutinis taisė John; 2024.05.22, 00:33.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Atvažiavęs į Vilnių, traukinys toliau važiuos į destinaciją, kuri vadinasi maždaug taip:

                                      (
                                      Tokią švieslentę taip pat mačiau prieš geras porą savaičių maršrute Vilnius-Trakai. Parašiau atsiliepimą į LTG Link, kartu su papildomais pastebėjimais apie klaikų peronų/kelių (???) žymėjimą Vilniaus stotyje. Pasidalinau keliais vaizdais iš NL kaip siektinu pavyzdžiu. Gavau automatinį pranešimą patvirtinantį, kad mano pranešimas perduotas atsakingiems asmenims. Tikriausiai persiųsta tiesiai į jų junk folderį matant, kad švieslentės toliau rodo kringelius. Bendrai turiu pilnai pritarti John: man po NL, krypčių žymėjimas (ir ne tik traukinių stotyse!) LT atrodo tragiškai prastas.

                                      Comment


                                        Parašė .Tomas Rodyti pranešimą

                                        Tokią švieslentę taip pat mačiau prieš geras porą savaičių maršrute Vilnius-Trakai. Parašiau atsiliepimą į LTG Link, kartu su papildomais pastebėjimais apie klaikų peronų/kelių (???) žymėjimą Vilniaus stotyje. Pasidalinau keliais vaizdais iš NL kaip siektinu pavyzdžiu. Gavau automatinį pranešimą patvirtinantį, kad mano pranešimas perduotas atsakingiems asmenims. Tikriausiai persiųsta tiesiai į jų junk folderį matant, kad švieslentės toliau rodo kringelius. Bendrai turiu pilnai pritarti John: man po NL, krypčių žymėjimas (ir ne tik traukinių stotyse!) LT atrodo tragiškai prastas.
                                        Nereikia NL. Užtenka palyginti su Lenkija, po kurios Lietuvos stočių (o ir šiaip visko) ženklinimas ir žymėjimas atrodo panašiau į Afganistaną ar Tadžikistaną, nei civilizuotą Europą.

                                        Comment


                                          Šiaip pastebėsiu kad dėl stočių atsiliepimus naudinga būtų nukreipti į LTG Infra, nes būtent jie, ne LTG Link jas valdo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X