Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „LTG Link“ traukiniuose pradeda diegti palydovinį internetą „Starlink“
    Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ traukiniuose pradeda diegti palydovinį internetą „Starlink“, kuris užtikrins stabilų ryšį visos kelionės metu.

    Pasak bendrovės, trys traukiniai jau aprūpinti palydoviniu ryšiu, rudenį jis bus įrengtas dar keturiuose traukiniuose, kurie kursuos populiariausiais maršrutais Vilnius–Ryga ir Vilnius–Klaipėda. Kituose traukiniuose numatyta iki metų pabaigos sustiprinti 5G interneto ryšį.

    Numatoma, kad palydovinis internetas bus automatiškai aktyvuojamas tuose ruožuose, kuriuose susilpnėja įprastas interneto ryšys, todėl vienu metu bus efektyviai naudojamos abi – palydovinio ir mobilaus – ryšio technologijos.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      ... apibarė kodėl nenusipirko...... .
      Aš "apibarimą" patyriau 2022m. vasarą Kaune. Iš toli grįžau prieš pat paskutinio traukinio Kaunas-Marijampolė išvykimą, tai eiti į kasą laiko jau nebuvo. Traukinio konduktorė išties apibarė. Tačiau įstengiau įrodyti, kad kasoje bilieto nenusipirkęs ir dėl antkainio (papildomo mokesčio) sutikdamas jokių taisyklių nepažeidžiu...
      P.S.: Kažin ar kažkas panašaus nenutiks ateinančią vasarą - nes nei sužinojau, kad 21:00 PŠS išvykstantis traukinys Kaunas-Marijampolė važinės tik iki balandžio 28 d., t.y. vasaros kelionių sezono pradžioje, kuomet kelionės ilgėja, kažkur norisi pabūti ilgiau.

      Comment


        Apibarti neturi jokios teisės, nes legaliai gali pirkti traukinyje, tiesiog už papildomą mokestį.
        Jei būtų apibarus, bet pardavus be nokesčio, tada būtų suprantama ir morliškai teisinga (apibarė, bet paprašė mažiau pinigų).

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Apibarti neturi jokios teisės, nes legaliai gali pirkti traukinyje, tiesiog už papildomą mokestį.
          Jei būtų apibarus, bet pardavus be nokesčio, tada būtų suprantama ir morliškai teisinga (apibarė, bet paprašė mažiau pinigų).
          Teisė yra kažkur greta LG.

          Comment


            Sveiki, kreipiuosi su pagalbos prašymu!

            Šiuo metu atlieku bakalauro baigiamajam darbui skirtą tyrimą, kuriuo siekiu nustatyti organizacijos UAB „LTG Link“ įvaizdį socialiniuose tinkluose bei jo daromą įtaką vartotojams. Kviečiu respondentus nuo 18 metų dalyvauti tyrime ir atsakyti į anketoje pateiktus klausimus. Apklausa yra anoniminė. Nuoširdžiai dėkoju už pateiktus atsakymus.

            Apklausos trukmė ~ 10 minučių.

            Apklausos nuoroda - https://forms.office.com/Pages/Respo...9FUFdWUk9DRC4u

            Comment


              LTG Link metinėje veiklos ataskaitoje užsiminta apie planuojamus tarptautinius maršrutus:
              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240429_190918.png
Views:	636
Size:	35,4 kB
ID:	2127062

              Mano supratimu traukinys į Berlyną turėtų važiuoti tarp Varšuvos ir Kauno be persėdimų.

              Comment


                Įdomu o leisti į Berlyną per Klaipėdą-Mukraną arba į Hamburgą, labai jau brangiai kainuotų?

                Comment


                  O kas trukdo paleist tiesioginį naktinį traukinį Kaunas - Varšuva - Berlynas? Tokios kelionės trukmė paskaičiavus turėtų trukti maždaug 13.5 val. Pats tas naktiniam.

                  Comment


                    Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
                    O kas trukdo paleist tiesioginį naktinį traukinį Kaunas - Varšuva - Berlynas? Tokios kelionės trukmė paskaičiavus turėtų trukti maždaug 13.5 val. Pats tas naktiniam.
                    Turbūt tas, kad Lietuva tokių riedmenų kol kas neturi.

                    Comment


                      Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
                      O kas trukdo paleist tiesioginį naktinį traukinį Kaunas - Varšuva - Berlynas? Tokios kelionės trukmė paskaičiavus turėtų trukti maždaug 13.5 val. Pats tas naktiniam.
                      Lektuvu yra daug greičiau,
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                        Įdomu o leisti į Berlyną per Klaipėdą-Mukraną arba į Hamburgą, labai jau brangiai kainuotų?
                        Tam reikėtų sukurti naują infrastruktūrą - geležinkeliui pritaikytą keltų terminalą ir pačius keltus. Ar turima omeny maršrutas su persėdimais traukinys-keltas-traukinys?

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Tam reikėtų sukurti naują infrastruktūrą - geležinkeliui pritaikytą keltų terminalą ir pačius keltus. Ar turima omeny maršrutas su persėdimais traukinys-keltas-traukinys?
                          Traukinį būtų galima kelti, krovininius vagonus juk ten kelia. Klausimas tik ar nebūtų kaina aukštesnė už lėktuvo bilietus. Nes konkurencingos kainos atveju infrastruktūra manau ten būtų lengvai pritaikoma.

                          Comment


                            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                            Traukinį būtų galima kelti, krovininius vagonus juk ten kelia. Klausimas tik ar nebūtų kaina aukštesnė už lėktuvo bilietus. Nes konkurencingos kainos atveju infrastruktūra manau ten būtų lengvai pritaikoma.
                            "Šimtas" metų kaip nekelia. Antra, kokia ekonominė prasmė kelti traukinį su keleiviais, kai gali kelti tik keleivius? Traukinio vagonai tik papildomas krovinys, kuris ir sveria, ir daug vietos užima. Trečia, tokia kelionė užtruktų ilgiau.

                            Comment


                              Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                              Traukinį būtų galima kelti, krovininius vagonus juk ten kelia. Klausimas tik ar nebūtų kaina aukštesnė už lėktuvo bilietus. Nes konkurencingos kainos atveju infrastruktūra manau ten būtų lengvai pritaikoma.
                              Nebekelia jau dešimt metų, ir infrastruktūros nebėra - ORT10LT žemėlapyje galima matyti kaip ardo estakadą.

                              Comment


                                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                Nebekelia jau dešimt metų, ir infrastruktūros nebėra - ORT10LT žemėlapyje galima matyti kaip ardo estakadą.
                                Taip, estakada ardoma. Bendrai visa perkėla iš ten iškelta. Dabar ten ruošiasi jūrines vėjo jėgaines statyti.

                                Comment


                                  Pasigėrėkime LTG Link traukinių būkle ir serviso kokybe.

                                  Šeštadieninis 12:48 Vilnius-Trakai. Stovi kažkoks traukinys lyg ir tame kelyje (jei pavyks iššifruoti peronas+kelias logiką stoties informaciniuose ekranuose). Švieslentė ant traukinio rodo neaišku ką, jokios kitokios vizualinės informacijos ant traukinio nėra. Kieno paklausti irgi nėra.



                                  16:48 Vokė-Vilnius (Kaunas-Vilnius). Ta pati istorija su traukinio švieslentėmis. Jos tiesiog neveikia. Prie to paties, įlipus į traukinį, iškart pasijuto, kad visiškai neveikia ventiliacija, nes oras viduje iškvėpuotas ir sudusęs. Paklausus bilietų tikrintojos, kodėl neveikia vėdinimas, informavo, kad "paklaus mašinisto", bet su atsakymu taip ir nebesugrįžo.


                                  Panašu, kad situacija su riedmenų priežiūra yra labai bloga

                                  Comment


                                    Ji jau ilgą laiką bloga. Ir kuo toliau, tuo labiau tas matosi.

                                    Comment


                                      Veiklos ataskaita: https://ltglinklivev1.blob.core.wind...askaita-lt.pdf

                                      Įdomus kokie planuojami 4 nauji vietiniai maršrutai:
                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-04-29 at 23.52.45.png
Views:	569
Size:	132,4 kB
ID:	2127146

                                      Populiariausi maršrutai:
                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-04-29 at 23.49.53.png
Views:	563
Size:	47,2 kB
ID:	2127145

                                      Įdomus grafikas, kokią dalį sudaro pajamos ir subsidijos (subsidija, beje, lyginant su 2022 m. mažėjo):
                                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2024-04-29 at 23.50.24.png
Views:	564
Size:	64,5 kB
ID:	2127147

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Stovi kažkoks traukinys lyg ir tame kelyje (jei pavyks iššifruoti peronas+kelias logiką stoties informaciniuose ekranuose).
                                        Informaciniai ekranai pačioje jų atsiradimo pradžioje buvo kritikuojami. Papildomai paminėsiu apie absurdišką situaciją Naujosios Vilnios stotyje. Buvau kartą susidūręs prieš kelias savaites, pamaniau, kad gal laikinas sutrikimas. Deja. Teko ir vėl tai patirti. Virš įėjimo į požeminę perėją kabo informacinis ekranas. Jis rodo ne visų peronų/kelių išvykimą, o tik pirmojo kelio (1 priedas). Vėliau, ties laiptais į kiekvieną peroną ekranuose pateikimi to, kokretaus kelio išvykimai. Bet jei skubi į traukinį, tai norėdamas žinoti išvykimo kelią, turi stabtelti ties stoties durimis ir tikrinti kitą ekraną. Arba bėgioti po požeminę perėją, kol ten surasi informaciją. (2.priedas).

                                        Tiesa, besitrinant požeminėje perėjoje pastebėjau, jog likus dviems minutėms iki išvykimo pasikeičia informacinio užrašo dydis. Patys lentelės laukų pavdinimai ir pločiai (angl. header) lieka tokie patys. (3 priedas) Tai LTG galėtų laisvai visada rodyti anksčiausią išvykimą padidintu šriftu. Taip, būtų žymiai paprasčiau iš toli matyti ar esi tinkamame kelyje. Nes dabar, bent jau aš Vilniaus stotyje užlipęs laiptais į peroną nesugebu įžiūrėti švieslentėse esančio teksto. Bet tai jau buvo kažkada aptarta forume.


                                        Update: paragintas digital, parašiau ir atsiliepimą LTG Link.
                                        Paskutinis taisė Julius.ste; 2024.04.30, 18:48. Priežastis: klaidų taisymas ir papildymas

                                        Comment


                                          Ataskaitoje matosi ir gerų naujienų. Subsidija sudaro tik 40% kelionės kainos, kas yra ženklai geriau, nei buvo 2021-ais, kai bilietai padengdavo tik 30% kelionės savikainos.
                                          Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2024-04-30 172158.jpg
Views:	512
Size:	166,6 kB
ID:	2127331

                                          Comment

                                          Working...
                                          X