Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo šiol traukinių bilietus galima įsigyti per „Google Maps“
    LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ pasirašė partnerystės sutartį su vežėjus visame pasaulyje jungiančia kompanija „Distribusion Technologies GmbH“, kuri išplės galimybes įsigyti traukinio bilietus visiems besinaudojantiems kelionių planavimo platforma „Google Maps“, rašoma „LTG Link“ pranešime spaudai.

    Pasirašyta bendradarbiavimo sutartis ateityje norintiems įsigyti traukinių bilietus Lietuvoje suteiks prieigą prie daugiau nei 150 transporto operatorių ir pardavimo platformų visame pasaulyje.

    Šiuo metu „Distribusion Technologies GmbH“ technologiniu sprendimu jau naudojasi daugiau kaip 1 000 vežėjų, keliones viešuoju transportu kasdien siūlydami milijonams keleivių. Planuojama, kad netrukus Lietuvos traukinių bilietus bus galima įsigyti ne tik per „Google Maps“. Lietuvos traukinių bilietų pardavimui jau ruošiamos ir kitos populiarios pasaulyje bilietų pardavimo sistemos: „Omio“, „The Trainline“, „Kiwi“, „Booking.com“, „Trip.com“, „Kayak“ ir kt.

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Esmė ne tame. Esmė tame, kad Aleksio niekina bet kokius CEO
      Jeigu CEO, atėjęs į kitą darbą, pradėda keisti "tiksliukus" sava komanda, tegul nešdinasi lauk.
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment



        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
        Todėl ir parašiau į šią temą, nes ir maršrute Vilnius-Ryga prasideda girdėtis "darbo liaudies prašymai" kad traukinys stotų kuo dažniau.
        Stoti prie kiekvieno stulpo yra LTG tradicija, kurios jiems niekaip nepavyksta atsikratyti. Kad ir naujienos iš gimtojo krašto:

        Gerkonių kaimo gyventojai praėjusių metų lapkritį prašė padėti atstatyti nuo gruodžio 10 d. panaikintus, jiems reikalingus, du traukinių sustojimus Gerkonių stotelėje (ryte į Vilnių ir po pietų iš Vilniaus). Kaip savivaldybę informavo Seimo narys Gintautas Kindurys, po trijų mėnesių susirašinėjimo ir derinimo su Susisiekimo ministerija bei keleivių traukiniais vežėju UAB „LTG Link“, šią savaitę iš vežėjo gautas raštas, kuriame nurodyta, kad nuo balandžio mėnesio planuojama traukinių tvarkaraštyje pridėti 2 papildomus traukinių sustojimus Gerkonių stotyje – Nr. 637 (išvykimas iš Turmanto 05:55) ir Nr. 668 (išvykimas iš Vilniaus 14:35).
        https://ignalina.lt/naujienos/396/tr...ustojimai:3684

        Gerkonyse dabar stoja 2 iš 6 traukinių porų per dieną, po pakeitimų stos trys. Kaime gyvena 10 gyventojų, beveik visi - 1,5km atstumu nuo stotelės. Bet rinkimai artėja...

        Prieš savaitę buvome susitikę su Gerkonių kaimo atstovu su Ignalinos rajono meru, aptarėme šią situaciją, kartu atkreipėme dėmesį, kad ir Lobinių stotelėje sustoja mažai pravažiuojančių traukinių, tad sutarėme, kad savivaldybė taip pat prašys ministerijos atstatyti panaikintus sustojimus.
        https://www.mignalina.lt/2024/02/15/...toju-prasymas/

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą


          Stoti prie kiekvieno stulpo yra LTG tradicija, kurios jiems niekaip nepavyksta atsikratyti. Kad ir naujienos iš gimtojo krašto:


          https://ignalina.lt/naujienos/396/tr...ustojimai:3684

          Gerkonyse dabar stoja 2 iš 6 traukinių porų per dieną, po pakeitimų stos trys. Kaime gyvena 10 gyventojų, beveik visi - 1,5km atstumu nuo stotelės. Bet rinkimai artėja...


          https://www.mignalina.lt/2024/02/15/...toju-prasymas/
          Tai kas? Gal dėl traukinio atsiras dar 10 žmonių per ateinančius 5 metus.. Pvz iš Japonijos: https://www.ndtv.com/offbeat/japanes...8%20pm%20sharp.

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
            Stoti prie kiekvieno stulpo yra LTG tradicija, kurios jiems niekaip nepavyksta atsikratyti. Kad ir naujienos iš gimtojo krašto:

            Gerkonyse dabar stoja 2 iš 6 traukinių porų per dieną, po pakeitimų stos trys. Kaime gyvena 10 gyventojų, beveik visi - 1,5km atstumu nuo stotelės. Bet rinkimai artėja...
            Nežinau kiek LTG tai yra įmanoma techniškai, bet egzistuoja tokia Stop-on-Demand sistema.
            Traukinyje yra STOP mygtukas, ir platformoje yra STOP mygtukas. Traukinyje kaip ir aišku, o platformoje esantis mygtukas per signalizacijos grandines signalizuoja traukinio inžinieriui jog sekančioje stotelėje reiks sustoti.

            Comment


              Parašė xvoss Rodyti pranešimą

              Tai kas? Gal dėl traukinio atsiras dar 10 žmonių per ateinančius 5 metus.. Pvz iš Japonijos: https://www.ndtv.com/offbeat/japanes...8%20pm%20sharp.
              Dėl tokių sustojimų, kuriuose dažnu atveju neįlipa ir neišlipa nė vienas keleivis, maršruto įveikimo laikas ilgėja. Pavyzdžiui, Vilnius - Ignalina stojantis prie kiekvieno stulpo maršrutą įveikia per 1.45h, o tik miestuose - per 1.15h, ir šis laikas nukonkuruoja kelionę automobiliu.
              Tegul lieka keli reisai per dieną, stojantys visur, tačiau tikrai nereikia dėl 10 gyventojų (kurie tikrai nevažinėja kasdien) ir dėl vienmandatėje išrinkto seimo nario veiklos imitavimo stabdyti didžiosios dalies traukinių.

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                Dėl tokių sustojimų, kuriuose dažnu atveju neįlipa ir neišlipa nė vienas keleivis, maršruto įveikimo laikas ilgėja. Pavyzdžiui, Vilnius - Ignalina stojantis prie kiekvieno stulpo maršrutą įveikia per 1.45h, o tik miestuose - per 1.15h, ir šis laikas nukonkuruoja kelionę automobiliu.
                Tegul lieka keli reisai per dieną, stojantys visur, tačiau tikrai nereikia dėl 10 gyventojų (kurie tikrai nevažinėja kasdien) ir dėl vienmandatėje išrinkto seimo nario veiklos imitavimo stabdyti didžiosios dalies traukinių.
                Iš viso būtų pigiau sujungti dalį vienmandačių. win-win
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                  Nežinau kiek LTG tai yra įmanoma techniškai, bet egzistuoja tokia Stop-on-Demand sistema.
                  Traukinyje yra STOP mygtukas, ir platformoje yra STOP mygtukas. Traukinyje kaip ir aišku, o platformoje esantis mygtukas per signalizacijos grandines signalizuoja traukinio inžinieriui jog sekančioje stotelėje reiks sustoti.
                  O kur tokios yra ir veikia?

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    O kur tokios yra ir veikia?
                    Šveicarijoje žinau egzistuoja.

                    Comment


                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                      Šveicarijoje žinau egzistuoja.
                      galite paaiškinti kaip tokia sistema gali veikti? Kaip gali traukinys važiuoti ne pagal tvarkaraštį? Jeigu jis nesustos vienoje stotelėje, tai reiškiasi toliau traukinys judės lėčiau (taupomas kuras) arba ilgiau stovės kitoje stotelėje, kad sutaptų grafikas.

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                        galite paaiškinti kaip tokia sistema gali veikti? Kaip gali traukinys važiuoti ne pagal tvarkaraštį? Jeigu jis nesustos vienoje stotelėje, tai reiškiasi toliau traukinys judės lėčiau (taupomas kuras) arba ilgiau stovės kitoje stotelėje, kad sutaptų grafikas.
                        Dėja nelabai randu informacijos šiuo klausimu. Man pačiam įdomu kaip ir kodėl taip daroma. Bet faktas yra kad Šveicarijoje regioniniams traukiniams tokia sistema yra naudojama.

                        Comment


                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                          Dėja nelabai randu informacijos šiuo klausimu. Man pačiam įdomu kaip ir kodėl taip daroma. Bet faktas yra kad Šveicarijoje regioniniams traukiniams tokia sistema yra naudojama.
                          Vienintelį variantą sugalvoju, kad tai yra minimaliai apkrautuose/tik vieno traukinio naudojamose linijose (kad nesikirstų apsilenkimai). Į stotelę gali atvykti anksčiau, bet niekada - vėliau. Ir iš stotelės pajudėti ne anksčiau, nei numatyta grafike. Tad vienintelis pliusas - kai kurie keleiviai savo kelionės tikslą gali pasiekit anksčiau.

                          Comment


                            Kas atitinka keleivinio traukinio valstybinį nr. ir kas "garažinį" nr. (įmonės vidaus, kaip pvz autobusų garažiniai numeriai)? Pagal kokius kriterijus ir kaip jie yra sudaromi?

                            Comment


                              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                              Dėja nelabai randu informacijos šiuo klausimu. Man pačiam įdomu kaip ir kodėl taip daroma. Bet faktas yra kad Šveicarijoje regioniniams traukiniams tokia sistema yra naudojama.
                              Šveicarijoj, Vokietijoj, Austrijoj, dar berods Belgijoj ir kitur.
                              Arba turi stovėti stotelėje, kad pamatytų, arba spausti mygtuką stotelėje.
                              Naudojama energijos taupymui, važiavimo laiko sutrumpinimui.
                              Išsamiau žr. čia:

                              https://bahnblogstelle.com/lexikon/bedarfshalt/
                              https://www.gutefrage.net/frage/hael...zum-einsteigen
                              https://de.m.wikipedia.org/wiki/Bedarfshalt


                              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                              Comment


                                Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                Šveicarijoj, Vokietijoj, Austrijoj, dar berods Belgijoj ir kitur.
                                Arba turi stovėti stotelėje, kad pamatytų, arba spausti mygtuką stotelėje.
                                Naudojama energijos taupymui, važiavimo laiko sutrumpinimui.
                                Išsamiau žr. čia:

                                https://bahnblogstelle.com/lexikon/bedarfshalt/
                                https://www.gutefrage.net/frage/hael...zum-einsteigen
                                https://de.m.wikipedia.org/wiki/Bedarfshalt

                                Šveicarijoje tikrai žinau, kad reikia nuspaust mygtuką stotelėje pagal kryptį į kurią važiuosi. Taip pat pačiam traukiny, jeigu nori kad jis sustotų reikia nuspaust stop mygtuką (ir kiekvienam autobuse taip nes kitaip nestos niekur).

                                Comment


                                  Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
                                  Kas atitinka keleivinio traukinio valstybinį nr. ir kas "garažinį" nr. (įmonės vidaus, kaip pvz autobusų garažiniai numeriai)? Pagal kokius kriterijus ir kaip jie yra sudaromi?
                                  Ten sistema veikia kiek kitaip. Kiekvienas riedmuo turi savo pastovų numerį, užrašytą ant kėbulo.
                                  Traukiniui numeris priskiriamas pagal jo kryptį ir vietą tvarkaraštyje, .t.y priskyrus traukiniui (vagonai + trauka) numerį 6403, jis važiuos pagal traukinių eismo tvarkaraščio 6403 giją.

                                  Comment


                                    Bilietai nuo balandžio 16 d. jau ir visuose „Perlo“ terminaluose, o nuo kovo 28 d. - „Narvesen“ bei „Lietuvos spaudos“ kioskuose:
                                    https://ltglink.lt/bilietai-perlo-te...dGIr5wnH9Vg2MX
                                    Paskutinis taisė LinS; 2024.03.28, 12:15.

                                    Comment


                                      Prieš porą-trejetą savaičių su draugais mynėm su dviračiais iš Vilniaus į Pravieniškes pavėjui, paskui parvažiavom traukiniu. Nuo Kaišiadorių svajojau, kaip traukiny užsisakysiu kavos ir pasimėgausiu kelione. Pravieniškių stoty nėra kasos, tad iš konduktoriaus bilietus galima įsigyti be antkainio. Įlipom, pasidžiovėm dviračius, atsisėdom, laukiam laukiam. Kaišiadorys, Žasliai, Vievis, Rykantai. Ant stalelio lipdukas su meniu QR kodu. Per garsinių pranešimų sistemą vis reklamuoja "Gerbiamieji keleiviai, gal reikia buteliuko vandens? Ar saldainio? Kreipkitės į palydovus, jie pasirūpins jumis!" Bet kaip neateina, taip neateina. Galų gale pasiekėm Lentvario stotį, su vienu kolega išlipom mint į savo priemiesčius, kiti du liko važiuot į Vilniaus stotį. Taip ir likau be kavos, bet ir už kelionę nesumokėjęs. #nesmagu. Vėliau girdėjau, kad likusiems dviems neišėjo išsisukti nemokamai.
                                      Paskutinis taisė alga; 2024.03.28, 18:21.

                                      Comment


                                        Parašė LinS Rodyti pranešimą
                                        Bilietai nuo balandžio 16 d. jau ir visuose „Perlo“ terminaluose, o nuo kovo 28 d. - „Narvesen“ bei „Lietuvos spaudos“ kioskuose:
                                        https://ltglink.lt/bilietai-perlo-te...dGIr5wnH9Vg2MX
                                        Narvesen ir Lt spauda irgi visuose ar kaip?
                                        Negi nesimato jiems, kad taip išskyrus visus terminalus, bet neišskyrus visų kioskų daugelis suabejos?
                                        Rašytų visuose arba kai kuriuose.

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą
                                          Prieš porą-trejetą savaičių su draugais mynėm su dviračiais iš Vilniaus į Pravieniškes pavėjui, paskui parvažiavom traukiniu. Nuo Kaišiadorių svajojau, kaip traukiny užsisakysiu kavos ir pasimėgausiu kelione. Pravieniškių stoty nėra kasos, tad iš konduktoriaus bilietus galima įsigyti be antkainio. Įlipom, pasidžiovėm dviračius, atsisėdom, laukiam laukiam. Kaišiadorys, Žasliai, Vievis, Rykantai. Ant stalelio lipdukas su meniu QR kodu. Per garsinių pranešimų sistemą vis reklamuoja "Gerbiamieji keleiviai, gal reikia buteliuko vandens? Ar saldainio? Kreipkitės į palydovus, jie pasirūpins jumis!" Bet kaip neateina, taip neateina. Galų gale pasiekėm Lentvario stotį, su vienu kolega išlipom mint į savo priemiesčius, kiti du liko važiuot į Vilniaus stotį. Taip ir likau be kavos, bet ir už kelionę nesumokėjęs. #nesmagu. Vėliau girdėjau, kad likusiems dviems neišėjo išsisukti nemokamai.
                                          Man irgi ne kartą teko matyt kaip neateina patikrinti bilieto. Kas neturėjo nusipirkęs internetu, darė nuostuolį geležinkeliams dėl palydovo aplaidumo.

                                          Kitas aplaidumo pavyzdys VNO stotelėje. Konduktorė įlipo, paklausė garsiai ar visi bilietus turi r viskas. Kas neturėjo, galėjo ramiai važiuoti zuikiu jei būtų norėję.

                                          Kitas aplaidumo pavyzdys - Vilniaus stotyje užsienietis buvo nenusipirkęs bilieto. Tai tik apibarė kodėl nenusipirko, bet bilieto nepardavė... Galvojau gal ateis parduot vėliau kai patikrins visus keleivius, bet iki Kauno taip ir neatėjo. Eilinis nuostuolis geležinkeliams dėl palydovės aplaidumo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X