Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą

    Esmė gal ne kiek ER20CF per parą yra naudojama, o aplamai kad prekiniai lokomotyvai yra naudojami keleiviniams traukiniams traukti. Būtent šis faktas atspindi, kad LTGLink betvarkė. Tinkamai prižiūrint riedmenis dabartiniams maršrutams LTGLink turimų dyzelinių traukinių turėtų daugiau, negu pakakti.
    Reikėtų dar kartą pabrėžti, kad tranzitinių traukinių vežimo nepakeis jokie dyzeliniai traukiniai, jiems reikalingas lokomotyvas. Keleta metų atgal LTG LINK eksploatavo rusiškus šilumvežius TEP70 ir patys tempė, bet lokomotyvai parduoti ir nebeeksploatuojami, nes nebepirktos detalės iš ex USSR valstybių. Juos pakeitė dėl mažesnio krovinių srauto atsilaisvinę Cargo vakarietiški šilumvežiai ER20CF. Taip, sutaisius patvoryje esantį 730ML vieno klasinių vagonų sąstato per dieną būtų galima atsisakyti - gal taip ir bus padaryta, jei tikėti pažadais 2024 m. atlikti kapitalinį remontą. Apskritai, visame LTG LINK parke (40+ traukinių) 2 kartus per dieną naudojamas šilumvežis iš Cargo tikrai neatrodo kaip katastrofa.

    O šiaip, palinkėjimas mažiau pletkų klausyti ir juos pateikti kaip faktus.

    Comment


      Sėdžiu dabar traukinyje ir galvoju, kada jie pagaliau nebeleis mašinistams su riebiu rusišku akcentu pranešinėti sekančias stoteles ar , kad durys užsidaro ????
      Studentas

      Comment


        Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
        Sėdžiu dabar traukinyje ir galvoju, kada jie pagaliau nebeleis mašinistams su riebiu rusišku akcentu pranešinėti sekančias stoteles ar , kad durys užsidaro ????
        Aš taip žiūriu: Amerikoj ispaniškas, kiniškas, arabiškas ankcentas yra norma ir yra šalies kultūrinio turtingumo apraiška. Kodėl mes taip siekiam, kad mūsų kultūrinės įvarovės nešėjai: Vilnijos lenkai, gudai, sovietmečio rusai, kalbėtų lietuviškai kaip gimtakalbiai? Akcentas yra tų asmenų identiteto dalis.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą

          Aš taip žiūriu: Amerikoj ispaniškas, kiniškas, arabiškas ankcentas yra norma ir yra šalies kultūrinio turtingumo apraiška. Kodėl mes taip siekiam, kad mūsų kultūrinės įvarovės nešėjai: Vilnijos lenkai, gudai, sovietmečio rusai, kalbėtų lietuviškai kaip gimtakalbiai? Akcentas yra tų asmenų identiteto dalis.
          Šio atveju informacijos pateikimo kokybė turėtų būti iškelta virš individo identiteto.

          "Nakama pietura - Buldiri". O nežinau ar galėčiau iš klausos užrašyti kiekvieną pranešimą lietuviškame traukinyje.
          Įsivaizduojate kas būtų, jei miesto viešąjame tansporte stoteles skelbtų vairuotojas?

          Comment


            Tai negi Geležinkeliai nesugeba įrašyti stotelių pavadinimų kaip audio failų ir vairuotojui reikėtu tik paspausti mygtuką?

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Tai negi Geležinkeliai nesugeba įrašyti stotelių pavadinimų kaip audio failų ir vairuotojui reikėtu tik paspausti mygtuką?
              Taigi neveikia Pesų skaitmeninė informavimo sistema. "Perka" naują, kaip jie sako.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                Šio atveju informacijos pateikimo kokybė turėtų būti iškelta virš individo identiteto.
                Aš tik sakau, kad nereikia kabinėtis prie akcento.

                Įsivaizduojate kas būtų, jei miesto viešąjame tansporte stoteles skelbtų vairuotojas?
                Lėktuvuose tai orlaivio vadas sveikina keleivius per prastus mikrofonus, nesuprantamais akcentais, ir visiems viskas gerai. Sakyčiau, informacijos kokybės prasme švieslentės svarbiau už garsinius pranešimus. Jei latviškus pranešimus bus įrašęs diktorius, aš jų geriau suprast nepradėsiu.

                Comment


                  Parašė alga Rodyti pranešimą
                  Lėktuvuose tai orlaivio vadas sveikina keleivius per prastus mikrofonus, nesuprantamais akcentais, ir visiems viskas gerai. Sakyčiau, informacijos kokybės prasme švieslentės svarbiau už garsinius pranešimus. Jei latviškus pranešimus bus įrašęs diktorius, aš jų geriau suprast nepradėsiu.
                  Lektuve tai nesvarbu jeigu ir nei 1 žodžio nesuprasi. vis tiek sustojimo nepraleisi. Pritariu kad švieslentės yra geriau, bet garsiniai matyt reikalingi silpnaregiams ir pan.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Tai negi Geležinkeliai nesugeba įrašyti stotelių pavadinimų kaip audio failų ir vairuotojui reikėtu tik paspausti mygtuką?
                    Miunchene daugumoje senų metro traukinių (kurie gal apie 40% viso parko sudaro) iki šiol nėra automatinės pranešimų sistemos... tai užsienečiams suprasti yra praktiškai neįmanoma...

                    Comment


                      Informacinės lentelės Vilnius Klaipėda niekada neveikia. Kadangi keliauju visada su ausinukais, tai reikia google maps pasižiūrėti kur randiesi.
                      O akcentai, ne akcentai, tai čia ne tame esmė. Esmė, kad žmogus vis dar tai daro, kai kokia sovietinė relikvija/tradicija, graudu.
                      Studentas

                      Comment


                        Parašė Petr Rodyti pranešimą

                        Miunchene daugumoje senų metro traukinių (kurie gal apie 40% viso parko sudaro) iki šiol nėra automatinės pranešimų sistemos... tai užsienečiams suprasti yra praktiškai neįmanoma...
                        Jeigu tai padeda: suprasti yra neįmanoma ne tik užsienečiams, bet irvietiniams...

                        Comment


                          LTG Link vykdo apklausą dėl tvarkarščio, nuoroda:
                          https://cdn.eu1.exponea.com/litrail-...sEKv4z9A/click

                          Aš jau užpildžiau, kviečiu ir kitus pateikti idėjas, kuriomis čia dažnai dalinamasi. Jei daugiau užpildys, daugiau šansų, kad įvertins kurdami naują tvarkaraštį.

                          Comment


                            Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                            LTG Link vykdo apklausą dėl tvarkarščio, nuoroda:
                            https://cdn.eu1.exponea.com/litrail-...sEKv4z9A/click

                            Aš jau užpildžiau, kviečiu ir kitus pateikti idėjas, kuriomis čia dažnai dalinamasi. Jei daugiau užpildys, daugiau šansų, kad įvertins kurdami naują tvarkaraštį.
                            Naujajame metiniame tvarkaraštyje paskutinis traukinys iš Vilniaus link Turmanto išvyksta 19:50. Čia yra tragedija, nes tikrai neįmanoma rinktis transporto, kuris neužtikrina susisiekimo po 20 val. Arba atsisakyti turi laisvalaikio, užsiėmimų mieste, arba persėsti į automobilį.

                            Pats prieš kelerius metus naudojausi 21:20 traukiniu, nes paskaitos magistre baigdavosi 20:30. Jeigu dar studijuočiau šiemet, neturėčiau kito pasirinkimo, nei tiesiog važiuoti automobiliu. Į fakultetą Vokiečių gatvėje...

                            Comment


                              19.50 dar nieko: Vilnius-Šiauliai-Klaipėda 18.35, tiesa dar važiuoja autobusas Vilnius-Klaipėda 18.30 ir kitas tik 23.00

                              Comment


                                Parašė Valdemar Rodyti pranešimą

                                Naujajame metiniame tvarkaraštyje paskutinis traukinys iš Vilniaus link Turmanto išvyksta 19:50. Čia yra tragedija, nes tikrai neįmanoma rinktis transporto, kuris neužtikrina susisiekimo po 20 val. Arba atsisakyti turi laisvalaikio, užsiėmimų mieste, arba persėsti į automobilį.

                                Pats prieš kelerius metus naudojausi 21:20 traukiniu, nes paskaitos magistre baigdavosi 20:30. Jeigu dar studijuočiau šiemet, neturėčiau kito pasirinkimo, nei tiesiog važiuoti automobiliu. Į fakultetą Vokiečių gatvėje...
                                O kiek žmonių važiuodavo tuo 21:20 traukiniu?
                                Reikia suprasti, kad nebus taip lanksčiai, jog prisitaikytų prie kiekvieno norų turėti laisvalaikį ar užsiėmimus mieste. Juo labiau tas 21:20 iki Turmanto nuvykdavo veikiausiai 23:25 (pagal dabartinius kelionės laikus), kas realiai kasdienėms kelionėms yra žiauriai vėlu.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  O kiek žmonių važiuodavo tuo 21:20 traukiniu?
                                  Reikia suprasti, kad nebus taip lanksčiai, jog prisitaikytų prie kiekvieno norų turėti laisvalaikį ar užsiėmimus mieste. Juo labiau tas 21:20 iki Turmanto nuvykdavo veikiausiai 23:25 (pagal dabartinius kelionės laikus), kas realiai kasdienėms kelionėms yra žiauriai vėlu.
                                  Amžina gali būti šita diskusija. Motrisė galėtų būti išeitis tokiems reisams. Finansavimas iš kokios nors žalios regionų vystymo programos. O pasibaigus programai, gal ir reisas būtų populiaresnis ir pats save išlaikytų

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                    O kiek žmonių važiuodavo tuo 21:20 traukiniu?
                                    Reikia suprasti, kad nebus taip lanksčiai, jog prisitaikytų prie kiekvieno norų turėti laisvalaikį ar užsiėmimus mieste. Juo labiau tas 21:20 iki Turmanto nuvykdavo veikiausiai 23:25 (pagal dabartinius kelionės laikus), kas realiai kasdienėms kelionėms yra žiauriai vėlu.
                                    O nuo 18h iki pat ryto laikyti traukinį Ignalinoje logiška? Jis laisvai spėtų suvažinėti dar vieną reisą, realiai tik dyzelio klausimas

                                    Comment


                                      Parašė disident Rodyti pranešimą

                                      Amžina gali būti šita diskusija. Motrisė galėtų būti išeitis tokiems reisams. Finansavimas iš kokios nors žalios regionų vystymo programos. O pasibaigus programai, gal ir reisas būtų populiaresnis ir pats save išlaikytų
                                      Tai kaip supratau toks reisas jau buvo. Todėl sakyti "gal būtų populiaresnis" sunkiai išeina. Jeigu ten važiuoja kokie 2-3 keleiviai, tai apie išsilaikymą turbūt sudėtinga kalbėti. O maršrutų dotavimui / rėmimui irgi turi būti logiški kriterijai. Todėl ir įdomu sužinoti, kiek būdavo keleivių, nes net maršruto Kaunas-Vilnius vėliausiame traukinyje kažkada teko važiuoti ir buvo labai tuščia.

                                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                      O nuo 18h iki pat ryto laikyti traukinį Ignalinoje logiška? Jis laisvai spėtų suvažinėti dar vieną reisą, realiai tik dyzelio klausimas
                                      Ar logiška ar nelogiška galima atsakyti žinant maršruto keleivių skaičius. Jeigu važiuoja du žmonės, tai tada taip - laikyti pastatytą logiškiau nei varinėti ir generuoti žiaurų minusą. Nes klausimas ne tik dyzelio, bet ir ridos ar motovalandų (nežinau kokiu rodikliu skaičiuojama), nuo ko priklauso aptarnavimai, remontai.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                        Tai kaip supratau toks reisas jau buvo. Todėl sakyti "gal būtų populiaresnis" sunkiai išeina. Jeigu ten važiuoja kokie 2-3 keleiviai, tai apie išsilaikymą turbūt sudėtinga kalbėti. O maršrutų dotavimui / rėmimui irgi turi būti logiški kriterijai. Todėl ir įdomu sužinoti, kiek būdavo keleivių, nes net maršruto Kaunas-Vilnius vėliausiame traukinyje kažkada teko važiuoti ir buvo labai tuščia.


                                        Ar logiška ar nelogiška galima atsakyti žinant maršruto keleivių skaičius. Jeigu važiuoja du žmonės, tai tada taip - laikyti pastatytą logiškiau nei varinėti ir generuoti žiaurų minusą. Nes klausimas ne tik dyzelio, bet ir ridos ar motovalandų (nežinau kokiu rodikliu skaičiuojama), nuo ko priklauso aptarnavimai, remontai.
                                        Paskutinį kartą, kai juo važiavau, buvo tarp 3 ir 6 keleivių.

                                        Comment


                                          Tarp 3 ir 6 keleivių gali būti žiemą, viduryje savaitės. Savaitgaliais bei vasaros sezono metu keleivių tikrai pakanka.
                                          Be to reikėtų nepamiršti, kad tie keleiviai, kurie neranda reiso vakare, nevažiuos ir ryte, o pasirinks automobilį ar kitą alternatyvą. Taip karpant reisus galima ir visiškai maršrutą uždaryti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X