Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LinS Rodyti pranešimą

    Na ir ką keleivis gauna įsigijęs jungtini auto bilietą Šiauliuose. Išlipi ir randi 1 (vienas vnt) maršrutą kuris kursuoja visą dieną ir 3 kastruotus važiuojančius po pora kart dienoje. Visi pagrindiniai autobusai važiuoja pro autobusų stotį iki kurios teks tempti lagaminus
    Šiauliams labai reikėtu kokio ekspreso traukinių stotis - autobusų stotis kuris suktų ratus kas kokias 3 minutes, o nuo autobusų stoties ten man regis beveik visur galima nuvažiuoti miesto VT.

    Comment


      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

      Dėja standartizavimas ant vieno automatų modelio yra monopolijos kūrimas, ir kiti gamintojai neabejotinai užprotestuotų. Būtent dėl to paprastai yra standartizuojami protokolai o ne specifinės implementacijos.
      Tvarka/įrenginiai ir (pageidautina) net kainos turėtų būti vienodos visoje Lietuvoje. Blogai, jeigu žmogui, atkeliavusiam į kitą miestą, tenka studijuoti VT tvarką/taisykles/procesus prieš kelionę – akivaizdu, jog tai mažina VT patrauklumą.

      Yra toks reikalas kaip Lietuvos savivaldybių asociacia, jie tam ir susibūrę, kad derintų savivaldybių pozicijas bei darbus.

      Comment


        Įrenginiai jau vienodi Vilniuje, Klaipėdoje ir Panevėžyje, nes šitie miestai įsidiegę tą pačią Ridango sistemą. Panašu, kad tai tik konfigūracinis reikalas - priimti pay-as-you-go mokėjimus kortele: https://ridango.com/contactless-emv/. Taigi tik laiko klausimas. O VT bilietas manau galėtų būti įskaičiuotas su pirmos klasės traukinio bilietu.

        Comment


          Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

          Tvarka/įrenginiai ir (pageidautina) net kainos turėtų būti vienodos visoje Lietuvoje. Blogai, jeigu žmogui, atkeliavusiam į kitą miestą, tenka studijuoti VT tvarką/taisykles/procesus prieš kelionę – akivaizdu, jog tai mažina VT patrauklumą.

          Yra toks reikalas kaip Lietuvos savivaldybių asociacia, jie tam ir susibūrę, kad derintų savivaldybių pozicijas bei darbus.
          Na problema kad vargu ar galėtų visų automatų pirkimas įvykti vienu viešuoju pirkimu, tad turėtų realiai vykti keli. Ir į viešuosius pirkimus negali įrašyti "perkam tik šitą tikslų modelį už šitą tikslią kainą" - tad gaunasi kad praktiškai vienaip ar kitaip turės būti galimybė keliems skirtingiems gamintojams siūlyti savo automatus ir kad bus šansas kad bus keletas skirtingų automatų modelių skirtinguose miestuose.

          Bet tai nereiškia kad patirtis bus visur skirtinga ir kas kart reikės iš naujo mokytis - reikia tiesiog griežtai apibrėžti interface'a pirkimo specifikacijoje, kas turėtų įvykti jeigu daroma standartizacija. Tvarka ir taisyklės tikriausiai irgi būtų neblogai standartizuoti, bet čia jau ne įtin su pirkimais klausimas susijęs.

          Comment


            Viskas taip nuostabu, jokių trūkumų nerado.

            Netylant į viešumą vis iškylančioms istorijoms apie gendančius traukinius, ministras Marius Skuodis pavedė Lietuvos transporto saugos administracijai (LTSA) atlikti papildomą auditą „Lietuvos geležinkelių“ įmonėse. Gautose išvadose nurodoma, kad esminių pažeidimų ar trūkumų nenustatyta.

            „Apibendrinant atlikto patikrinimo rezultatus galima teigti, kad AB „LTG Infra“ laikosi teisės aktuose nustatytų eismo saugos reikalavimų, o viešoji geležinkelių infrastruktūra prižiūrima tinkamai“, – portalui LRT.lt nurodė patikrinimą atlikę LTSA atstovai.
            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...trukumu-nerado

            Comment


              Aišku, kad traukiniais važinėti saugu. Pamanyk tik, kažkokiam Dūkšte keleivinei Drkei dingo stabdžiai, ji išpjovė iešmą ir vos neįsipiso į kitą Drkę. Arba stotyje išlipęs matai, kaip mašinistas ant rato mėto sniegą, kad atvėsintų įkaitusią ašidėžę ir nuvažiuoja tolyn. Šiaip tai tikrai saugu.

              Comment


                Auditas - popierinis reikalas. Svarbu kad būtų patvirtintos atsakingų už eismo saugą asmenų tvirtinimo tvarkos tvirtinimo taisyklės ir pan., niekas neina guolių laisvumo matuoti.
                -

                Comment


                  Audito metu nustatyta, kad Lietuvos geležinkeliuose kava yra skani ir trūkumų neturi.

                  Comment


                    Skaičiuoja kad punktualumas geriau nei daugumoje kitų Europos šalių https://ltg.lt/naujienos/2024/lietuv...ropos-vidurki/

                    Comment


                      LTG pagaliau pateikė atsakymą į mano užklausą dėl Pesa 730M švieslenčių ir patvorinės 730M.

                      Laba diena,

                      UAB „LTG Link“ (toliau – Bendrovė) 2024 m. sausio 2 d. gavo Jūsų el. paštu pateiktą paklausimą dėl Pesa 730ML riedmenų eksploatacijos sąlygų.

                      Atsakydami į Jūsų paklausime keliamus klausimus informuojame, kad:

                      1. Dėl neveikiančios keleivių informavimo sistemos Pesa 730ML riedmenyje:Keleivių vaizdinė informavimo sistema Pesa 730ML traukiniuose laikinai nepalaikoma, dėl šios priežasties yra naudojama spausdintinė informacija apie maršrutą ir sustojimus prie kiekvieno traukinio durų. Šiuo metu Bendrovė vykdo pirkimą atnaujintam skaitmeniniam informacijos pateikimo būdui įsigyti.

                      2. Dėl depe stovinčio Pesa 730ML riedmens:

                      Per pastaruosius porą metų AB „Lietuvos geležinkeliai“ įmonių grupė įgyvendino pirkimų strategiją, kurios esmė – siekti įsigyti atsargines dalis tiesiogiai iš gamintojų. Tokiu būdu užtikrinamos palankiausios perkamų detalių kainos ir tiekimo terminai.
                      Pažymime, kad Pesa 730ML riedmeniui matomame siųstame priede, 2024 m. yra numatytas kapitalinis remontas po kurio turi būti atnaujinta riedmens eksploatacija.

                      Comment


                        įgyvendino pirkimų strategiją, kurios esmė – siekti įsigyti atsargines dalis
                        Kadangi pilnatis, tai prikibsiu, kad "strategija" yra labai jau skambus žodis, o "pirkimų strategija" iš viso skamba kaip skrydis į kostmosą
                        Turinio prasme suprantu, kad tiesiog pradės remontuoti traukinius taip, kaip priklauso normaliomis aplinkybėmis (t.y. neužsiims kanibalizmu )
                        Ačiū Lietuvos geležinkeliams, kad atsakė per trumpiau nei 20 d.d., bei už pasidalinimą

                        Comment


                          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                          Kadangi pilnatis, tai prikibsiu, kad "strategija" yra labai jau skambus žodis, o "pirkimų strategija" iš viso skamba kaip skrydis į kostmosą
                          Turinio prasme suprantu, kad tiesiog pradės remontuoti traukinius taip, kaip priklauso normaliomis aplinkybėmis (t.y. neužsiims kanibalizmu )
                          Ačiū Lietuvos geležinkeliams, kad atsakė per trumpiau nei 20 d.d., bei už pasidalinimą
                          Sukūrė pirkimų strategijos departamentą, kuris suformuos pirkimų strategijos gaires būsimam pirkimų strategijos planui, kurį bus numatoma įgyvendinti 2030 - 2035 metų laikotarpyje. Tipinė valstybinė įmonė.

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            Sukūrė pirkimų strategijos departamentą, kuris suformuos pirkimų strategijos gaires būsimam pirkimų strategijos planui, kurį bus numatoma įgyvendinti 2030 - 2035 metų laikotarpyje. Tipinė valstybinė įmonė.
                            Už tat puikiai įgyvendina dizainerės (manyčiau už labai solidžią sumą) mašinistų ir kelionės palydovų naujų uniformų siuvimo strateginį projektą. Situacija su keleivinių traukinių priežiūra labiau negu tragiška. Šiuo metu keleiviniams traukiniams per parą yra naudojami apie 10 krovininių ER20CF lokomotyvų, kuriuos su mašinistais nuomojasi LTTGLink iš LTGCargo. Vien tik jų dyzelino sąnaudos, lyginant su 730ML, yra daugiau negu dvigubai didesnės. Tai galvoju, kur gi tas "tvarumas ir žalumas" keleivių vežimo veikloje Situacija anekdotinė, bet tas pirmasis keleivinis traukinys 730ML su šimonyte ir skuodžiu į Rygą važiavo sugedęs. Galiniame vagone neveikė antras vidaus degimo variklis.

                            Comment


                              Parašė specialistas Rodyti pranešimą

                              Už tat puikiai įgyvendina dizainerės (manyčiau už labai solidžią sumą) mašinistų ir kelionės palydovų naujų uniformų siuvimo strateginį projektą. Situacija su keleivinių traukinių priežiūra labiau negu tragiška. Šiuo metu keleiviniams traukiniams per parą yra naudojami apie 10 krovininių ER20CF lokomotyvų, kuriuos su mašinistais nuomojasi LTTGLink iš LTGCargo. Vien tik jų dyzelino sąnaudos, lyginant su 730ML, yra daugiau negu dvigubai didesnės. Tai galvoju, kur gi tas "tvarumas ir žalumas" keleivių vežimo veikloje Situacija anekdotinė, bet tas pirmasis keleivinis traukinys 730ML su šimonyte ir skuodžiu į Rygą važiavo sugedęs. Galiniame vagone neveikė antras vidaus degimo variklis.
                              400 000 eurų už 5397 rūbų vienetus (marškiniai, kelnės, paltai, šalikai ir viso 22 skirtingi tipai), per 3 metus. Šaltinis
                              Kiek permečiau akimis ir kadangi jau pateiktas pirkime dizainas, tai be dizaino paslaugų, tik patys rūbai.

                              Comment


                                Parašė specialistas Rodyti pranešimą

                                Situacija anekdotinė, bet tas pirmasis keleivinis traukinys 730ML su šimonyte ir skuodžiu į Rygą važiavo sugedęs. Galiniame vagone neveikė antras vidaus degimo variklis.
                                Kad visuose video su tuo traukiniu lyg ir "burzgia" abi galvos...

                                Comment


                                  Parašė Konstantin Rodyti pranešimą

                                  Kad visuose video su tuo traukiniu lyg ir "burzgia" abi galvos...
                                  Aha, į šitai irgi pradėjau atkreipti dėmesį. Lyg ir visuose video su Vilnius-Ryga, abu varikliai dirba.

                                  Comment


                                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą

                                    Už tat puikiai įgyvendina dizainerės (manyčiau už labai solidžią sumą) mašinistų ir kelionės palydovų naujų uniformų siuvimo strateginį projektą. Situacija su keleivinių traukinių priežiūra labiau negu tragiška. Šiuo metu keleiviniams traukiniams per parą yra naudojami apie 10 krovininių ER20CF lokomotyvų, kuriuos su mašinistais nuomojasi LTTGLink iš LTGCargo. Vien tik jų dyzelino sąnaudos, lyginant su 730ML, yra daugiau negu dvigubai didesnės. Tai galvoju, kur gi tas "tvarumas ir žalumas" keleivių vežimo veikloje Situacija anekdotinė, bet tas pirmasis keleivinis traukinys 730ML su šimonyte ir skuodžiu į Rygą važiavo sugedęs. Galiniame vagone neveikė antras vidaus degimo variklis.
                                    Keista, iš kur traukiate tokią klaidinančią informaciją - gal sugedusio telefono? ER20CF naudojami daugiausiai 3 vnt. Vilnius-Šiauliai maršrutui (2 k. per savaitę - penktadieniais ir šeštadieniais) ir max 4 vnt. tranzitiniams pervežimams, kurie bet kokiu atveju niekaip kitaip negali būti vykdomi, kaip be šilumvežių, nes traukiami keleiviniai vagonai.

                                    Pirmuoju Vilnius-Ryga teko važiuoti ir abu varikliai veikė.
                                    Paskutinis taisė dtb; 2024.01.27, 13:23.

                                    Comment


                                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą

                                      Už tat puikiai įgyvendina dizainerės (manyčiau už labai solidžią sumą) mašinistų ir kelionės palydovų naujų uniformų siuvimo strateginį projektą. Situacija su keleivinių traukinių priežiūra labiau negu tragiška. Šiuo metu keleiviniams traukiniams per parą yra naudojami apie 10 krovininių ER20CF lokomotyvų, kuriuos su mašinistais nuomojasi LTTGLink iš LTGCargo. Vien tik jų dyzelino sąnaudos, lyginant su 730ML, yra daugiau negu dvigubai didesnės. Tai galvoju, kur gi tas "tvarumas ir žalumas" keleivių vežimo veikloje Situacija anekdotinė, bet tas pirmasis keleivinis traukinys 730ML su šimonyte ir skuodžiu į Rygą važiavo sugedęs. Galiniame vagone neveikė antras vidaus degimo variklis.
                                      Bullshit, veikė varikliai visi. Kam skiesti tokias nesąmones/pačiam kurti anekdotus? Buvo pasiruošta atsarginiam scenarijui jei nutiktų gedimas inauguracijos metu, apie jį jau kažkas rašė anksčiau, bet tai visai kas kitą nei pačio anekdotas sukurtas

                                      Comment


                                        Parašė USA Rodyti pranešimą

                                        Bullshit, veikė varikliai visi. Kam skiesti tokias nesąmones/pačiam kurti anekdotus? Buvo pasiruošta atsarginiam scenarijui jei nutiktų gedimas inauguracijos metu, apie jį jau kažkas rašė anksčiau, bet tai visai kas kitą nei pačio anekdotas sukurtas
                                        Štai ir anekdotas. Pirmam traukiniui į Rygą važiuojant Radviliškyje specialiai laikė ER20CF, tipo nenumatytam atvejui? Jeigu riedmenis ar kitas transporto priemones tinkamai prižiūri, abejonių, kad tikslo nepasieksi, nebūna.

                                        Comment


                                          Parašė dtb Rodyti pranešimą

                                          Keista, iš kur traukiate tokią klaidinančią informaciją - gal sugedusio telefono? ER20CF naudojami daugiausiai 3 vnt. Vilnius-Šiauliai maršrutui (2 k. per savaitę - penktadieniais ir šeštadieniais) ir max 4 vnt. tranzitiniams pervežimams, kurie bet kokiu atveju niekaip kitaip negali būti vykdomi, kaip be šilumvežių, nes traukiami keleiviniai vagonai.

                                          Pirmuoju Vilnius-Ryga teko važiuoti ir abu varikliai veikė.
                                          Esmė gal ne kiek ER20CF per parą yra naudojama, o aplamai kad prekiniai lokomotyvai yra naudojami keleiviniams traukiniams traukti. Būtent šis faktas atspindi, kad LTGLink betvarkė. Tinkamai prižiūrint riedmenis dabartiniams maršrutams LTGLink turimų dyzelinių traukinių turėtų daugiau, negu pakakti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X