Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Nėra visiškos nesąmonės, o tai, kad lentelėje lyginamas tikėtinai pilnai apkrautas krovininis traukinys su tikėtinai pustusčiu keleiviniu (žinant realią situaciją geležinkeliuose) ir autobusu => t.y. pustusčiai keleiviniai traukiniai numuša visą keleivinių traukinių statistiką keleivinių traukinių nenaudai (bet realiai taip ir nepasako, kokios apkrovos žmogtonėmis turėtų būti keleivinis traukinys, kad padengtų infrastruktūros kaštus). Lieka neaišku, kokiems transporto srautams taikyti transporto rūšių sluoksniavimą (traukinys, autobusas, asmeninis auto).
    Kas su kuo lyginama yra parašyta ir po lentele, ir studijos tekste, tad nereikia išsigalvoti. Lyginami VIDURKIAI.
    O gal tikrai tikrai nesuprantate, kad antrame stulpelyje yra BENDROS visų nagrinėtų šalių išlaidos infrastruktūrai, o „passenger car, bus, coach, motorcycle“ naudojasi tais pačiais keliais ir todėl prasminga lyginti tik trečio ir ketvirto stulpelių sumas, kurios coach (didelis užmiesčio autobusas) atveju yra 37+17,9=54,9, o „diesel passenger train“ yra 270+35,2=305,2 ir kurių santykis 305,2/54,9=5,6?
    Apie ką galima šnekėti, jei tai prelegentui per sudėtinga užduotis? Nesitikėjau, todėl ir maniau, kad čia kai kas trolina.

    Comment


      Parašė KEdas Rodyti pranešimą

      Kas su kuo lyginama yra parašyta ir po lentele, ir studijos tekste, tad nereikia išsigalvoti. Lyginami VIDURKIAI.
      O gal tikrai tikrai nesuprantate, kad antrame stulpelyje yra BENDROS visų nagrinėtų šalių išlaidos infrastruktūrai, o „passenger car, bus, coach, motorcycle“ naudojasi tais pačiais keliais ir todėl prasminga lyginti tik trečio ir ketvirto stulpelių sumas, kurios coach (didelis užmiesčio autobusas) atveju yra 37+17,9=54,9, o „diesel passenger train“ yra 270+35,2=305,2 ir kurių santykis 305,2/54,9=5,6?
      Apie ką galima šnekėti, jei tai prelegentui per sudėtinga užduotis? Nesitikėjau, todėl ir maniau, kad čia kai kas trolina.
      Ne, čia jūs nesuprantate, kad prelegento komentaras buvo apie tai, jog infrastruktūros kaštai turi būti dar dalinami iš pervežamo tonažo, nes tikslas lyginti ne infrastruktūros kaštų vidurkius, o kiek kainuoja pervežti tam tikro tipo krovinio (grūdų, žmonių, metalo laužo) toną kilometrui.

      Supaprastintai: miško takelio infrastruktūros kaštai - 0, tonos pertempimo(?) kaštai miško takeliu didžiuliai. Negalima lyginti vien pagal infrastruktūros išlaikymo kaštus.

      Comment


        Parašė ifl Rodyti pranešimą

        Ne, čia jūs nesuprantate, kad prelegento komentaras buvo apie tai, jog infrastruktūros kaštai turi būti dar dalinami iš pervežamo tonažo, nes tikslas lyginti ne infrastruktūros kaštų vidurkius, o kiek kainuoja pervežti tam tikro tipo krovinio (grūdų, žmonių, metalo laužo) toną kilometrui.
        Viskas, pasiduodu. Nesitikėjau, kad žmonės gali komentuoti net nesupratę kas tai yra „€/1,000 pkm“.

        Comment


          Parašė KEdas Rodyti pranešimą

          Viskas, pasiduodu. Nesitikėjau, kad žmonės gali komentuoti net nesupratę kas tai yra „€/1,000 pkm“.
          A passenger-kilometre, abbreviated as pkm, is the unit of measurement representing the transport of one passenger by a defined mode of transport (road, rail, air, sea, inland waterways etc.) over one kilometre.

          Turiu 5 linijas 1000km. Viena pervežu 1000 žmonių kas valandą. Kitom keturiom - 10 žmonių kas valandą. Abiejų infrastruktūros kaštai bus panašūs. Tada jūs paimsite, SUVIDURKINSITE ir turėsite rezultatą, kurį publikuosite lentelėje: vidurkis: 208 keleiviai per valandą, kai (nutylėta) mediana tėra lygi 10.

          Ar tas rezultatas nurodys maksimalų galimų pervežti keleivių kiekį, ar esamą situaciją, kai krūva regioninių linijų, kurios vežioja orą ir taip didina geležinkelio išlaikymo kaštus?

          Comment


            Parašė KEdas Rodyti pranešimą
            digital. ar tokie komentarai nevadintini trolinimu ir neturėtų būti ištrinti? Ką galima atsakyti žmogui, kuris rašo visiškas nesąmones?
            Būtų prašymas nustoti mane taginti. Yra ir kitų moderatorių.

            Comment


              Parašė KEdas Rodyti pranešimą

              digital. ar tokie komentarai nevadintini trolinimu ir neturėtų būti ištrinti? Ką galima atsakyti žmogui, kuris rašo visiškas nesąmones?
              Trolinimas kai akivaizdžiai sako nesąmonę, kad provokuoti.
              Kai nuoširdžiai sako nesąmonę (pagal oponento vertininą) galvodamas, kad sako sąmonę - jokių taisyklių ar padoraus bendravino normų nepažeidžia. Į tokius atsakas ne moderatorių trynimai, o kontraargumentai.

              Comment


                KEdas


                Forume dalyvauja skirtingų interesų žmonės, pvz.,
                • Traukinių mylėtojai, kurie pasisakytų už visokių Pakruojis - Radviliškis linijų išlaikymą ir kasvalandinių reisų buvimą. Reise, aišku, turėtų būti pirma klasė, vagonas-restoranas, galimybė išgerti alaus, pakirkinkti palydovę ir kiti primbumbasai tūlam burgeriui, nes visa kita yra valgymas iš šiukšlių dėžės ar dar blogiau.
                • Žmonės, kurie į traukinį žiūri kaip į greitą ir pigią masinio susisiekimo (silkių statinėje) priemonę taškas A - taškas B aka Vilnius - Kaunas.
                • Automobilistai, kurie į traukinį žiūri kaip į bomžų, klimato mylėtojų ir panašių nevykėlių susisiekimo priemonę, nes mašina normaliam žmogui yra nuo durų iki durų ir tik dėl nevykėlių kaltės čia visokias parkavimo aikšteles ir taršos mokesčius deda.
                Dabar ateinat jūs ir pateikiate statistiką, kurioje suvidurkinti n tokių reisų kaip Pakruojis - Radviliškis su Vilniumi - Kaunu. Išvadą gaunate tokią, jog traukinys labai brangi infrastruktūros požiūriu transporto priemonė. Automobilistai džiūgauja, o traukinių mylėtojams dzin, nes jie vis tiek reikalaus palikti Pakruojus - Radviliškius neatsižvelgdami į jokius ekonominius argumentus.

                Comment


                  Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                  Gal nepastebėjote, bet studijoje yra 175 puslapiai, kuriuose ir paaiškinama kas ten skaičiuojama ir kaip skirstomos sąnaudos. Yra ir atskirų šalių sąnaudos analizuotos.
                  Taip, ir man kilo įtarimų, kad lietuviškoje studijoje infrastruktūros kaštai nurašomi vien keleivių vežimui, tačiau ši ES masto studija tai lyg ir paneigia.
                  Suprantama, kad galima kabinėtis dėl detalių, pvz. kaip Liuksemburgas gali taip išsišokti, tačiau manau, kad būtent dėl studijos dydžio ir „palatos temperatūros“ efekto matosi kokia EILE keleivių vežimas yra brangesnis už kitas transporto rūšis.
                  Nieko nuostabaus, nes kiekvienam pervežamam keleivio kūneliui tenka daug tonų riedmenų ir tas santykis yra ne geležinkelių naudai. Vežant birius krovinius jie sudaro didžiąją vagono masės dalį, o vežant keleivius – ne.
                  Studija daryta pagal infrastruktūros valdytojų, tad ir LTG pateiktus duomenis.

                  Kur yra metodikos problema: krovinių tonkilometrų paprastai pervežama daugiau nei žmogkilometrų ir ko gero esminis linijos resursas vistik yra ne ašies apkrova ir su ja susijusios išlaidos, bet užimtas linijos laikas. Todėl keleivinis traukinys, užimdamas liniją kažkiek trumpiau, net ir pilnai užpildytas perveš mažiau žmogkilometrų nei 3500 - 5000 t bendrosios masės krovininis traukinys. O kadangi keleivių vežime prioritetas yra greitis, visi su juo susiję linijos pagerinimai (signalizacija, iešmai, intervalų mažinimas ir pan) keliauja į keleivinio transporto sanaudas. Nepaisant to, kad ta pačia linija vežami tiek keleiviai, tiek kroviniai.

                  Comment


                    Čia berods buvo pamąstymų, kaip ten kas ir ką išlaiko.
                    Visos su geležinkelių infrastruktūra susijusios kainos yra nustatomos pagal Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) metodiką. Jos esmė - sąnaudų atskyrimas, nustatant kiekvienos teiktos paslaugos savikainą, ir, atitinkamai, "leidžiamą" paslaugos teikimo kainą.
                    Yra trys paslaugų rūšys: komercinės (nereguliuojamos, nesusijusios su geležinkelių infrastruktūra), geležinkelių prieigos įrenginiai (reguliuojama, pagal Geležinkelių kodeksą, infrastruktūros valdytojui leidžiama paslaugas teikti su pelno lubomis) ir minimalusis prieigos paketas (reguliuojama, teikiama už savikainą).
                    Jei kam įdomu, RRT:
                    https://www.rrt.lt/gelezinkeliai/aps...eta-prieziura/
                    https://www.rrt.lt/gelezinkeliai/paj...ugu-irenginiu/

                    Esmė yra ta, kad viena veikla kitos veiklos nesubsidijuoja, sąnaudos yra objektyviai paskirstomos individualioms paslaugoms ir nustatomi reguliuojami įkainiai. Šalutinis tokių įkainių poveikis: teoriškai infrastruktūros valdytojas turėtų neuždirbti pelno ir nepatirti nuostolio. Bet praktiškai beveik visada dėl tokių metodikų inrastruktūros valdytojas patirs nuostolį, LTG Infra ataskaitos: https://doc.ltg.lt/lt/apie_mus/veikl...fra_metine.pdf
                    LTG Infra 2022 patyrė 11,5m Eur nuostolio, tačiau tame tarpe: 4,7m Eur ilgalaikio turto vertės sumažėjimo, 3,4m Eur atsargų vertės sumažėjimas ir 2,8m Eur finansinės veiklos sąnaudos (viso 10,9m Eur). Tokios sąnaudos, kiek žinau, nepatenka į sąnaudų skirstymą (nėra "leidžiamos" įkainių nustatymo metodikoje). Taip pat buvo gauta 60,0m Eur subsidijų - subsidijuotos sąnaudos taip pat nėra įtraukiamos į metodiką, iš esmės, to padarinys yra tai, jog subsidijuojami reguliuojamų paslaugų įkainiai (nes mažinama tų paslaugų savikaina, kurios pagrindu įkainiai yra nustatomi).

                    Comment


                      Parašė ifl Rodyti pranešimą
                      KEdas


                      Forume dalyvauja skirtingų interesų žmonės, pvz.,
                      • Traukinių mylėtojai, kurie pasisakytų už visokių Pakruojis - Radviliškis linijų išlaikymą ir kasvalandinių reisų buvimą. Reise, aišku, turėtų būti pirma klasė, vagonas-restoranas, galimybė išgerti alaus, pakirkinkti palydovę ir kiti primbumbasai tūlam burgeriui, nes visa kita yra valgymas iš šiukšlių dėžės ar dar blogiau.
                      • Žmonės, kurie į traukinį žiūri kaip į greitą ir pigią masinio susisiekimo (silkių statinėje) priemonę taškas A - taškas B aka Vilnius - Kaunas.
                      • Automobilistai, kurie į traukinį žiūri kaip į bomžų, klimato mylėtojų ir panašių nevykėlių susisiekimo priemonę, nes mašina normaliam žmogui yra nuo durų iki durų ir tik dėl nevykėlių kaltės čia visokias parkavimo aikšteles ir taršos mokesčius deda.
                      Dabar ateinat jūs ir pateikiate statistiką, kurioje suvidurkinti n tokių reisų kaip Pakruojis - Radviliškis su Vilniumi - Kaunu. Išvadą gaunate tokią, jog traukinys labai brangi infrastruktūros požiūriu transporto priemonė. Automobilistai džiūgauja, o traukinių mylėtojams dzin, nes jie vis tiek reikalaus palikti Pakruojus - Radviliškius neatsižvelgdami į jokius ekonominius argumentus.
                      Niekas ir neprašo vagono-restorano važiuojant į Pakruojį. Nereikia suabsurdinti oponentų argumentų. Tiesa sakant, į Pakruojį jokie keleiviniai traukiniai iš vis nevažiuoja, tačiau bėgiai į Pakruojį yra. Visokios signalizacijos, iešmai, trasos išlyginimai duoda naudą ir kroviniams. Beje ką tik buvo paleistas traukinys tarp Joniškio ir Šiaulių, taip be jokių investicijų buvo sukurtas gana konkurencingas priemiestinis maršrutas. Kita vertus traukinio nebuvimas gali didinti infrastruktūros išlaidas. Garantuoju, kad jei Alytus, Palanga ar Molėtai turėtų geležinkelį apie kelių platinimas į šiuos miestus nekalbėtume.

                      Comment


                        Alytus geležinkelį turi, tik ne tiesiai į Kauną ar Vilnių.

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą
                          Dabar ateinat jūs ir pateikiate statistiką, kurioje suvidurkinti n tokių reisų kaip Pakruojis - Radviliškis su Vilniumi - Kaunu. Išvadą gaunate tokią, jog traukinys labai brangi infrastruktūros požiūriu transporto priemonė. Automobilistai džiūgauja, o traukinių mylėtojams dzin, nes jie vis tiek reikalaus palikti Pakruojus - Radviliškius neatsižvelgdami į jokius ekonominius argumentus.
                          Lietuvos geležinkeliai jau daug metų taip ir dirba. Karpo nepelningus reisus ir pasilieka tik pelningus. Tik pasirodo mažinant tinklą ir reisus tokių nepelningų kiekis tik daugėja. Čia kaip Vilniaus VT palikt tik pelningus G maršrutus populiariais laikais. O po to stebėtis kodėl keleivių kiekis krito tuose likusiuose maršrutuose.

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            Ne, čia jūs nesuprantate, kad prelegento komentaras buvo apie tai, jog infrastruktūros kaštai turi būti dar dalinami iš pervežamo tonažo, nes tikslas lyginti ne infrastruktūros kaštų vidurkius, o kiek kainuoja pervežti tam tikro tipo krovinio (grūdų, žmonių, metalo laužo) toną kilometrui.

                            Supaprastintai: miško takelio infrastruktūros kaštai - 0, tonos pertempimo(?) kaštai miško takeliu didžiuliai. Negalima lyginti vien pagal infrastruktūros išlaikymo kaštus.
                            Bėda, kad keleivių optimaliai nesusodinsi. Nemažą laiko dalį bus vežiojamas sunkus vagonų oras.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Lietuvos geležinkeliai jau daug metų taip ir dirba. Karpo nepelningus reisus ir pasilieka tik pelningus. Tik pasirodo mažinant tinklą ir reisus tokių nepelningų kiekis tik daugėja. Čia kaip Vilniaus VT palikt tik pelningus G maršrutus populiariais laikais. O po to stebėtis kodėl keleivių kiekis krito tuose likusiuose maršrutuose.
                              Mano nuomone, nepelningi maršrutai tikrai ne dėl karpymo (nukirpti maršrutai neprideda beveik jokių keleivių srautų), o dėl labai prasto valstybinės kompanijos efektyvumo (brangiau ir lėčiau) ir tvarkaraščių planavimo (nepatogu). Jeigu nesugebama Vilnius - Kaunas padaryti pelningu, būtų pats laikas reorganizacijai.
                              Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 11:22.

                              Comment


                                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                Mano nuomone, nepelningi maršrutai tikrai ne dėl karpymo (nukirpti maršrutai neprideda beveik jokių keleivių srautų), o dėl labai prasto valstybinės kompanijos efektyvumo (brangiau ir lėčiau) ir tvarkaraščių planavimo (nepatogu). Jeigu nesugebama Vilnius - Kaunas padaryti pelningu, būtų pats laikas reorganizacijai.
                                Galiu nuraminti, kad net NL keleiviniai traukiniai yra dotuojami. Nesu matęs patogesnės labiau apkrautos ir geriau veikiančios CIVILIZUOTOS traukinių sistemos, nei ten, tačiau jie yra dotuojami beveik 50%, tad iš Vilnius-Kaunas tikėtis pelningumo nėra racionalu.
                                Reikia pripažinti, kad VT yra labiau socialinė paslauga, o ne susisiekimo rūšis ir tada gal bus lengviau priimti sprendimus. Ir nereikia manyti, kad socialinė paslauga yra blogai arba kažkoks nuvertinimas. Valstybei socialines paslaugas teikti APSIMOKA, nes kitaip jų nebūtų. Jos save atperka per kitas biudžeto eilutes, nebūtinai per tiesioginius kaštus.

                                Comment


                                  Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                                  Galiu nuraminti, kad net NL keleiviniai traukiniai yra dotuojami. Nesu matęs patogesnės labiau apkrautos ir geriau veikiančios CIVILIZUOTOS traukinių sistemos, nei ten, tačiau jie yra dotuojami beveik 50%, tad iš Vilnius-Kaunas tikėtis pelningumo nėra racionalu.
                                  Reikia pripažinti, kad VT yra labiau socialinė paslauga, o ne susisiekimo rūšis ir tada gal bus lengviau priimti sprendimus. Ir nereikia manyti, kad socialinė paslauga yra blogai arba kažkoks nuvertinimas. Valstybei socialines paslaugas teikti APSIMOKA, nes kitaip jų nebūtų. Jos save atperka per kitas biudžeto eilutes, nebūtinai per tiesioginius kaštus.
                                  Taip, socialines paslaugas teikti apsimoka, bet neefektyvi paslauga traukiniu nėra tinkamas būdas tą socialinę paslaugą pasiekti. Diskusija ne dėl socialinės paslaugos (VT) reikalingumo (jis būtinas), o apie tos socialinės paslaugos dabartinį įgyvendinimą. Pigių traukinių kompanijos gyvena be dotacijų ir gyvena pelningai. Mūsiškė gyvena su dotacijomis, veikia nepelningai ir dar labai prastai (gedimai ir vėlavimai) bei nekonkurencinga daugelyje maršrutų su alternatyvomis (nei pigiau, nei greičiau). Kokiu būdu žadama mažinti automobilizacija, jei net esminiame maršrute Vilnius - Kaunas nesugebama laimėti?
                                  Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 12:48.

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    Mano nuomone, nepelningi maršrutai tikrai ne dėl karpymo (nukirpti maršrutai neprideda beveik jokių keleivių srautų), o dėl labai prasto valstybinės kompanijos efektyvumo (brangiau ir lėčiau) ir tvarkaraščių planavimo (nepatogu). Jeigu nesugebama Vilnius - Kaunas padaryti pelningu, būtų pats laikas reorganizacijai.
                                    Karpymas prisideda prie nepatogesnių tvarkraščių, todėl dar labiau didina nuostolingumą.

                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    Taip, socialines paslaugas teikti apsimoka, bet neefektyvi paslauga traukiniu nėra tinkamas būdas tą socialinę paslaugą pasiekti. Diskusija ne dėl socialinės paslaugos (VT) reikalingumo (jis būtinas), o apie tos socialinės paslaugos dabartinį įgyvendinimą. Pigių traukinių kompanijos gyvena be dotacijų ir gyvena pelningai. Mūsiškė gyvena su dotacijomis, veikia nepelningai ir dar labai prastai (gedimai ir vėlavimai) bei nekonkurencinga daugelyje maršrutų su alternatyvomis (nei pigiau, nei greičiau). Kokiu būdu žadama mažinti automobilizacija, jei net esminiame maršrute Vilnius - Kaunas nesugebama laimėti?
                                    O vietoj LTG atėjęs privatininkas stebuklingai pradės greičiau lakstyti esamais bėgiais?

                                    Pasižiūrėkit į tarpmiestinių autobusų susisiekimą Lietuvoje – va jums rezultatas „pelningo“ verslo, kuris valstybei „nekainuoja“: dabar pusė reisų nubraukta, vakare nėra kuo grįžti net tarp didesnių miestų, žmonės dar labiau automobilizuojasi. Nekalbu jau apie jokį pritaikymą neįgaliesiems, elektroninius bilietus, mėnesinius bilietus, informacijos pateikimą ir t. t.
                                    Senus žmones į Santariškes iš kitų miestų reikia vežti vaikams automobiliu ir gaišti laiką, nes ryte neįmanoma nuvažiuoti į Vilnių autobusu. Va jums sutaupymas.

                                    Dar kiti žmonės grįžę į Vilnių lėktuvu iš kelionės priversti nakvoti viešbutyje, nes 18-19 val. nusileidus lėktuvui jau nebebus kuo grįžti (iš sostinės!). Važiavimas automobiliu ir palikimas oro uosto aikštelėje kainuoja tiek pat kiek viešbutis.
                                    Paskutinis taisė taccido; 2023.12.30, 14:14.
                                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                    Comment


                                      Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                      Karpymas prisideda prie nepatogesnių tvarkraščių, todėl dar labiau didina nuostolingumą.



                                      O vietoj LTG atėjęs privatininkas stebuklingai pradės greičiau lakstyti esamais bėgiais?

                                      Pasižiūrėkit į tarpmiestinių autobusų susisiekimą Lietuvoje – va jums rezultatas „pelningo“ verslo, kuris valstybei „nekainuoja“: dabar pusė reisų nubraukta, vakare nėra kuo grįžti net tarp didesnių miestų, žmonės dar labiau automobilizuojasi. Nekalbu jau apie jokį pritaikymą neįgaliesiems, elektroninius bilietus, mėnesinius bilietus, informacijos pateikimą ir t. t.
                                      Senus žmones į Santariškes iš kitų miestų reikia vežti vaikams automobiliu ir gaišti laiką, nes ryte neįmanoma nuvažiuoti į Vilnių autobusu. Va jums sutaupymas.

                                      Dar kiti žmonės grįžę į Vilnių lėktuvu iš kelionės priversti nakvoti viešbutyje, nes 18-19 val. nusileidus lėktuvui jau nebebus kuo grįžti (iš sostinės!). Važiavimas automobiliu ir palikimas oro uosto aikštelėje kainuoja tiek pat kiek viešbutis.
                                      Ne greičiau, o pigiau. Čia kaip lyginti FlyLAL ir RyanAir.

                                      Aha, tai valstybė realiai turėtų dotuoti kažkieno skraidymą (t.y. parvežimą iš oro uostų namo) ir senų žmonių vežiojimą iš vienkiemių? Vaikų pareigos tėvams nebėra? Tam, kad būtų pervežami 2 žmonės, reikalingas autobusas ar net traukinys?
                                      Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 14:19.

                                      Comment


                                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                        Ne greičiau, o pigiau. Čia kaip lyginti FlyLAL ir RyanAir.

                                        Aha, tai valstybė realiai turėtų dotuoti kažkieno skraidymą (t.y. parvežimą iš oro uostų namo) ir senų žmonių vežiojimą iš vienkiemių? Vaikų pareigos tėvams nebėra? Tam, kad būtų pervežami 2 žmonės, reikalingas autobusas ar net traukinys?
                                        Tu čia rimtai advokatauji VT reisų karpymą, "nes yra automobiliai"?
                                        Apie vinekiemius tai pats sugalvojai, neabejoju jis kalba net ne apie kaimus, net ne apie miestelius, o miestus. Na arba mažų mažiausiai miestelius.

                                        Comment


                                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                          Ne greičiau, o pigiau. Čia kaip lyginti FlyLAL ir RyanAir.
                                          Tai juk į Lietuvą gali ateiti Flixtrain, Regiojet ar Westbahn ir siūlyti savo pigesnes paslaugas, juk berods kliūčių tam nėra, rinka atvira. Tik kažkodėl atsiranda tose šalyse, kur jau yra geras valstybinis vežėjas ir klientų bazė suformuota apkrautame ruože, o ne kur visi išstumti į automobilius, nes „per brangu čia 2 žmones vežioti traukiniu“.

                                          Parašė ifl Rodyti pranešimą
                                          Aha, tai valstybė realiai turėtų dotuoti kažkieno skraidymą (t.y. parvežimą iš oro uostų namo) ir senų žmonių vežiojimą iš vienkiemių? Vaikų pareigos tėvams nebėra? Tam, kad būtų pervežami 2 žmonės, reikalingas autobusas ar net traukinys?
                                          Taip taip, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė yra bereikšmiai vienkiemiai, į kuriuos važiuoja 2 žmonės per dieną...
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X