Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Praktiškai visus kartus, kai kur nors važiavau traukinius per paskutinius kelis metus, neteko važiuoti traukiniu, kuris buvo mažiau kaip 80-90% užpildytas. Teko ir negauti bilietų į jau išparduotus reisus.
    Prašom išbandyti Vilnius - Marcinkonys, Vilnius - Turmantas ne vasaros sezonu.

    Comment


      Parašė ifl Rodyti pranešimą

      Prašom išbandyti Vilnius - Marcinkonys, Vilnius - Turmantas ne vasaros sezonu.
      Ir viskas?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Ir viskas?
        Pateikiau lengviausiai išbandomus "pilnus" traukinius.

        Comment


          Vilnius-Klaipėda traukiniai kito penktadienio popietę ir šeštadienį jau išpirkti. Autobusų išpirktų tom dienom dar nėra. Pats penktadienio vakarą mieliau rinkčiausi autobusą dėl patogesnių išvykimo laikų. Lygiai taip pat, mieliau važiuočiau į Rygą autobusu man patogiu laiku, nei kelčiausi 5 valandą ryto.

          Comment


            Parašė ifl Rodyti pranešimą

            Prašom išbandyti Vilnius - Marcinkonys, Vilnius - Turmantas ne vasaros sezonu.
            Visai ironiška, kad pateikei maršrutus, kurie kainos ir kelionės trukmės prasme turi pranašumą, bet turi mažesnį komfortą ir važiuoja menku užpildymu. Tai kaip ir prieštarauja tavo argumentams.
            Paskutinis taisė dtb; 2023.12.17, 17:06.

            Comment


              Parašė dtb Rodyti pranešimą

              Visai ironiška, kad pateikei maršrutus, kurie kainos ir kelionės trukmės prasme turi pranašumą, bet turi mažesnį komfortą ir važiuoja menku užpildymu. Tai kaip ir prieštarauja tavo argumentams.
              Kažkodėl abejoju, kad šitos paslaugos privatus analogas autobusu būtų užpildytas. Paslauga iš tipinių valstybės dotuojamų paslaugų sarašo, kuria naudojasi mažas žmonių kiekis dėl menko poreikio. Jei kelionė truktų pusvalandį ir kainuotų tiek pat, rezultatai būtų kitokie.
              Paskutinis taisė ifl; 2023.12.17, 17:42.

              Comment


                Parašė ifl Rodyti pranešimą
                Prašom išbandyti Vilnius - Marcinkonys, Vilnius - Turmantas ne vasaros sezonu.
                Įdomu kaip šiame kontekste atrodytų pvz Vilniu - Varėna - Alytus - Marijampolė. Arba Vilnius - Utena - Panevėžys.

                Comment


                  Ir kas pasakė, kad traukinys Lietuvoje negali nukonkuruoti autobuso... Puikiausias pavyzdys Visaginas - Vilnius:"nuimti" du autobusai Visaginas-Vilnius 17:00 ir 18:00,o jei nori į Vilnių, tinka tik traukiniai 16:13 ir 18:23h. iš Visagino

                  Comment


                    Parašė felar Rodyti pranešimą
                    Vilnius - Ryga, Ryga -Vilnius preliminarios kainos - 24€ antra klase, 34€ pirma klase.
                    RIP. Luxexpress regular kaina ir tai žemesnė.

                    Comment


                      Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                      RIP. Luxexpress regular kaina ir tai žemesnė.
                      Na tai ir šiukšlių dėžėje pavalgyti pigiau, nei restorane, bet žmonės visvien dažniau eina valgyti į restoraną, nei į šiukšlių dėžę. Kaip galima išvis lyginti autobusą su traukiniu?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Na tai ir šiukšlių dėžėje pavalgyti pigiau, nei restorane, bet žmonės visvien dažniau eina valgyti į restoraną, nei į šiukšlių dėžę. Kaip galima išvis lyginti autobusą su traukiniu?
                        Labiau reiktų lygint „Pas Stefaniją“ su restoranu. Pavalgysi visur. Restorane maloniau, bet jei pinigai ne ant medžių auga, kasdien į restoraną neeisi. Net jei ir auga ant medžių, tikėtina dienos pietų eisi į kavinę prie darbo/namų, o ne grūsies iki toliau esančio restorano.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Na tai ir šiukšlių dėžėje pavalgyti pigiau, nei restorane, bet žmonės visvien dažniau eina valgyti į restoraną, nei į šiukšlių dėžę. Kaip galima išvis lyginti autobusą su traukiniu?
                          Šiaip luxexpress autobusai labai patogus, patogesni už Lietuvos traukinių vagonus ir traukinius važiuojančius ant 80. Važiavau su luxexpress autobusu iki Varšuvos. Mokėjau 9 eurus, nuvažiavau per 6 valandas. Dabar užmečiau akis į kainas. Tai sausio mėnesi tiek iki Rygos, tiek iki Talino, tiek iki Varšuvos luxexpress kainuoja 10e bilietas. Kojoms vietos belekiek(ūgis 1,98), yra kompai, sedynės žiauriai patogios, rozetes yra, važiuoja labai patogiu laiku, nuvažiuoja greičiau nei traukinys ir visa kita. Nėr ką lygint su lietuviškais traukiniais

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Na tai ir šiukšlių dėžėje pavalgyti pigiau, nei restorane, bet žmonės visvien dažniau eina valgyti į restoraną, nei į šiukšlių dėžę. Kaip galima išvis lyginti autobusą su traukiniu?
                            Autobusas - šiukšlių dėžė tik užkietėjusiems traukiniofilams. Paskutiniu kartą važiuodamas autobusu į Taliną gavau daugiau paslaugų nei geležinkeliu, ir nemokamai. Daug ką pasako, kas iš tikro yra šiukšlių dėžė Lt.

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą

                              Autobusas - šiukšlių dėžė tik užkietėjusiems traukiniofilams. Paskutiniu kartą važiuodamas autobusu į Taliną gavau daugiau paslaugų nei geležinkeliu, ir nemokamai. Daug ką pasako, kas iš tikro yra šiukšlių dėžė Lt.
                              Autobusas yra visiškai atsilikusių 3rd world Afrikos šalių transportas. Tai, kad tavo kortelė tarpmiestiniam, ir net tarptautiniam transportui, yra tokia žema, tai nekeičia realybės, kad autobusas yra "šiukšlių dėžė" mano analogijos.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Autobusas yra visiškai atsilikusių 3rd world Afrikos šalių transportas. Tai, kad tavo kortelė tarpmiestiniam, ir net tarptautiniam transportui, yra tokia žema, tai nekeičia realybės, kad autobusas yra "šiukšlių dėžė" mano analogijos.
                                Analogija iš lempos ir nieko verta.

                                Comment


                                  Parašė felar Rodyti pranešimą
                                  Manau kainos reasonable ir maršutas bus labai populiarus keliautojų tarpe. Klausimas nr. 1 keliaujančių po LT, LV, EE - kodėl reikia važiuoti autobusu? Nesuvokiama ypač vokiečiams, kur tarpmiestinės kelionės autobusais pakankamai nepažįstamas reiškinys dėl vietinių tarpmiestinių autobusų draudimo panaikinto vos prieš 12 metų. Lietuviams ir latviams po initial antšlago manau populiarumas kiek atslūgs, bet ilgainiui po kokių metų dašils ir vasarą bus soldout'ai.

                                  Dabar bus tokia awkward situacija, kad važiuoti į Jūrmalą taps patogiau nei į Palangą. Iš Rygos į Jūrmalą kas pusvalandį zippina naujutėlaitės Škodos.
                                  Vokiečiams ir nesuvokiama tik dėl dirbtinio ribojimo n metų siekiant suteikt išskirtines teises geležinkeliui. Ar mums turi dašilt tas pats kas pas vokiečius susiformavo dėl alternatyvos nebuvimo? Kur logika?

                                  Comment


                                    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

                                    Šiaip luxexpress autobusai labai patogus, patogesni už Lietuvos traukinių vagonus ir traukinius važiuojančius ant 80. Važiavau su luxexpress autobusu iki Varšuvos. Mokėjau 9 eurus, nuvažiavau per 6 valandas. Dabar užmečiau akis į kainas. Tai sausio mėnesi tiek iki Rygos, tiek iki Talino, tiek iki Varšuvos luxexpress kainuoja 10e bilietas. Kojoms vietos belekiek(ūgis 1,98), yra kompai, sedynės žiauriai patogios, rozetes yra, važiuoja labai patogiu laiku, nuvažiuoja greičiau nei traukinys ir visa kita. Nėr ką lygint su lietuviškais traukiniais
                                    Autobusu aš esu irgi važiavęs tiek iki Rygos, tiek iki Talino. Ne kokiu prastu, o tokiu, kokį tu vadini "patogiu". Nėra jie patogesni nei už LTG, nei apskritai jokius traukinius, nes tiek to patogumo, kai prasideda fūrų lenkimai ir makalavimasis kelyje. Ypač žiemos metu. Šiaip tai gana šokiruoja skaityti tokias nuomones, kurios bando įrodyti, kad autobusas gali pro kažkur būti patogesnis už traukinį. Na kaip ir valgymas iš šiukšlių dėžės arba naudojimasis lauko tualetu iš principo negali būti patogesnis už savo civilizuotus analogus. Parodo, kokia mes vis dėl to tebesame skurdi Ystern Yurop, o ne Vakarų Europa.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Pagrindinės problemos yra 2:
                                      - Pernelyg ankstyvas išvažiavimas iš Vilniaus.
                                      - Analogiško traukinio nebuvimas iš Rygos pusęs t.y. fiziškai maršrutą aptarnaus tik vienas traukinys, o ne jų pora, kaip turėtų būti.

                                      Nu ir dar tokia mažiau svarbi problema, bet visgi problema: kelionės trukmė. Biškiuką per ilga.

                                      Anyway, matant Vilnius-Varšuva populiarumą, kuris yra kur kas prastesnis tiek serviso, tiek kelionės trukmės požiūriu, manau šitas bus populiarus.
                                      Į Varšuva buvo populiarus, bet prieš mėnesi važiavau apytuščiam traukinyje(o dar kelius surenka iš Kauno, ko nebus su rygos traukiniu), pradėjo pildytis įvažiavus į Lenkija. Varšuva yra vartai į europa su traukiniai. Nuvažiavus iki Varšuvos ir gali važiuot toliau kur tik širdis geidžia, o ir oro uostas šalia ir gali skirsti daug kur. Ryga nėra vartai, pradžioje dėl pramogos bus pilnas, paskui po metų bus apytuštis. Nebent paleis Ryga - Talinas naktini, tai tuo metu dar irgi bus pramoga, bet o kas vėliau? Ryga tai ne Varšuva. Ryga yra toks kaimas, miestas į niekur, nebent iki oro uosto ir skrendi kuo toliau, nes skrydžiu daugiau nei iš Lieuvos.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Autobusas yra visiškai atsilikusių 3rd world Afrikos šalių transportas. Tai, kad tavo kortelė tarpmiestiniam, ir net tarptautiniam transportui, yra tokia žema, tai nekeičia realybės, kad autobusas yra "šiukšlių dėžė" mano analogijos.
                                        Tai kodėl pilni autobusai Portugalija -Ispanija, Paryžius - Belgija, Amsterdamas - Vokietija, Olandija - Belgija?

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Vokiečiams ir nesuvokiama tik dėl dirbtinio ribojimo n metų siekiant suteikt išskirtines teises geležinkeliui. Ar mums turi dašilt tas pats kas pas vokiečius susiformavo dėl alternatyvos nebuvimo? Kur logika?
                                          Traukinių mylėtojų post'uose dažnai jokios logikos nebūna, nes į akivaizdžius dabartinės LG siūlomos paslaugos minusus bandoma atsimušinėti tokiais argumentais kaip autobusas siūbuoja, o traukinys - ne, todėl, suprask, traukinys tampa vertas tokios kainos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X