Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Prašom išbandyti Vilnius - Marcinkonys, Vilnius - Turmantas ne vasaros sezonu.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ir viskas?
Comment
-
Vilnius-Klaipėda traukiniai kito penktadienio popietę ir šeštadienį jau išpirkti. Autobusų išpirktų tom dienom dar nėra. Pats penktadienio vakarą mieliau rinkčiausi autobusą dėl patogesnių išvykimo laikų. Lygiai taip pat, mieliau važiuočiau į Rygą autobusu man patogiu laiku, nei kelčiausi 5 valandą ryto.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Prašom išbandyti Vilnius - Marcinkonys, Vilnius - Turmantas ne vasaros sezonu.Paskutinis taisė dtb; 2023.12.17, 17:06.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Visai ironiška, kad pateikei maršrutus, kurie kainos ir kelionės trukmės prasme turi pranašumą, bet turi mažesnį komfortą ir važiuoja menku užpildymu. Tai kaip ir prieštarauja tavo argumentams.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.17, 17:42.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąPrašom išbandyti Vilnius - Marcinkonys, Vilnius - Turmantas ne vasaros sezonu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąVilnius - Ryga, Ryga -Vilnius preliminarios kainos - 24€ antra klase, 34€ pirma klase.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
RIP. Luxexpress regular kaina ir tai žemesnė.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Na tai ir šiukšlių dėžėje pavalgyti pigiau, nei restorane, bet žmonės visvien dažniau eina valgyti į restoraną, nei į šiukšlių dėžę. Kaip galima išvis lyginti autobusą su traukiniu?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Na tai ir šiukšlių dėžėje pavalgyti pigiau, nei restorane, bet žmonės visvien dažniau eina valgyti į restoraną, nei į šiukšlių dėžę. Kaip galima išvis lyginti autobusą su traukiniu?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Na tai ir šiukšlių dėžėje pavalgyti pigiau, nei restorane, bet žmonės visvien dažniau eina valgyti į restoraną, nei į šiukšlių dėžę. Kaip galima išvis lyginti autobusą su traukiniu?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Autobusas - šiukšlių dėžė tik užkietėjusiems traukiniofilams. Paskutiniu kartą važiuodamas autobusu į Taliną gavau daugiau paslaugų nei geležinkeliu, ir nemokamai. Daug ką pasako, kas iš tikro yra šiukšlių dėžė Lt.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Autobusas yra visiškai atsilikusių 3rd world Afrikos šalių transportas. Tai, kad tavo kortelė tarpmiestiniam, ir net tarptautiniam transportui, yra tokia žema, tai nekeičia realybės, kad autobusas yra "šiukšlių dėžė" mano analogijos.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąManau kainos reasonable ir maršutas bus labai populiarus keliautojų tarpe. Klausimas nr. 1 keliaujančių po LT, LV, EE - kodėl reikia važiuoti autobusu? Nesuvokiama ypač vokiečiams, kur tarpmiestinės kelionės autobusais pakankamai nepažįstamas reiškinys dėl vietinių tarpmiestinių autobusų draudimo panaikinto vos prieš 12 metų. Lietuviams ir latviams po initial antšlago manau populiarumas kiek atslūgs, bet ilgainiui po kokių metų dašils ir vasarą bus soldout'ai.
Dabar bus tokia awkward situacija, kad važiuoti į Jūrmalą taps patogiau nei į Palangą. Iš Rygos į Jūrmalą kas pusvalandį zippina naujutėlaitės Škodos.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Šiaip luxexpress autobusai labai patogus, patogesni už Lietuvos traukinių vagonus ir traukinius važiuojančius ant 80. Važiavau su luxexpress autobusu iki Varšuvos. Mokėjau 9 eurus, nuvažiavau per 6 valandas. Dabar užmečiau akis į kainas. Tai sausio mėnesi tiek iki Rygos, tiek iki Talino, tiek iki Varšuvos luxexpress kainuoja 10e bilietas. Kojoms vietos belekiek(ūgis 1,98), yra kompai, sedynės žiauriai patogios, rozetes yra, važiuoja labai patogiu laiku, nuvažiuoja greičiau nei traukinys ir visa kita. Nėr ką lygint su lietuviškais traukiniais
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pagrindinės problemos yra 2:
- Pernelyg ankstyvas išvažiavimas iš Vilniaus.
- Analogiško traukinio nebuvimas iš Rygos pusęs t.y. fiziškai maršrutą aptarnaus tik vienas traukinys, o ne jų pora, kaip turėtų būti.
Nu ir dar tokia mažiau svarbi problema, bet visgi problema: kelionės trukmė. Biškiuką per ilga.
Anyway, matant Vilnius-Varšuva populiarumą, kuris yra kur kas prastesnis tiek serviso, tiek kelionės trukmės požiūriu, manau šitas bus populiarus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Autobusas yra visiškai atsilikusių 3rd world Afrikos šalių transportas. Tai, kad tavo kortelė tarpmiestiniam, ir net tarptautiniam transportui, yra tokia žema, tai nekeičia realybės, kad autobusas yra "šiukšlių dėžė" mano analogijos.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vokiečiams ir nesuvokiama tik dėl dirbtinio ribojimo n metų siekiant suteikt išskirtines teises geležinkeliui. Ar mums turi dašilt tas pats kas pas vokiečius susiformavo dėl alternatyvos nebuvimo? Kur logika?
- 1 patinka
Comment
Comment