Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Lietuvoje bent Kaunas Šiauliai ir Kaunas Vilnius visada (bent paskutinius 15 metų) traukiniu kainuodavo pigiau.
    Bet tebūnie sakom, kad panašiai kainuoja, nes tai ne esmė 10proc vienoj ar kiton pusėn kai kalbame apie dvigubai brangesnį traukinį į Rygą.
    Nėra taip. Šiaip, bent kiek aš pamenu, niekada taip ir nebuvo. Gal prieš kokius ~30 metų nebent?

    Vilnius-Kaunas traukinio bilietai kainuoja 8-10 Eur už antrą klasę ir 11-13 Eur už pirmą klasę


    Autobusai:


    Kaunas-Šiauliai nelabai eina lyginti, nes leidžia kažkokius šūdinus priemiestinio tipo traukinius su labai šūdinu tvarkaraščiu.

    Comment


      Dar pridėjus 2 eurolines, radau 17 autobusų reisų per dieną. Tai atrodo pakankama paklausa galvoti apie traukinius, bet traukinio maršrutas turi siūlyti kažką geriau, kad būtų konkurencingas. Dabartinėje formoje jis gaunasi skirtas traukinių entuziastams, kas irgi nėra blogai, daug kur traukinai tokie.
      kaip?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Vilnius-Ryga, kiek matau, kainuoja 19-21 Eur, nepriklausomai nuo datos.
        Nu kad ne, pas Flixbus, LuxExpress ir Ecolines pilna bilietų po 9, 10 ir 5 eur atitinkamai.
        kaip?

        Comment


          Mokėčiau kelis kartus daugiau už traukinio bilietą ilgesnėje kelionėje vien dėl komforto. Nesulyginami dalykai. Su mopedu, spėju, dar pigiau gautųsi.

          Comment


            Parašė alm Rodyti pranešimą

            Nu kad ne, pas Flixbus, LuxExpress ir Ecolines pilna bilietų po 9, 10 ir 5 eur atitinkamai.
            Aš tikrinau irgi Ecolines ir Luxexpress. 19-22 Eur. Tik Flixbus foro keletą nuo 16 Eur. Gruodžio 22d.
            Čia, žinoma, net nepradedant kalbėti apie prastą autobusų komfortą ir siūbavimą-lingavimą.

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą
              Mokėčiau kelis kartus daugiau už traukinio bilietą ilgesnėje kelionėje vien dėl komforto. Nesulyginami dalykai. Su mopedu, spėju, dar pigiau gautųsi.
              Žmonės, kurie nežino geriau, dažnai yra linkę tenkintis tuo, kas yra. Daug kas Lietuvoje vis dat nesupranta, kad, pavyzdžiui, normalus tualetas, prijungtas prie kanalizacijos, yra geriau už lauko tualetą. Arba nuoširdžiai nesupranta, kas yra blogai su Vilniaus VT ir kuo jis blogesnis, pavyzdžiui, už Berlyno VT. Arba kas yra blogai su Vilniaus oro uostu, ir t.t. ir pan. Skurdžių ir atsilikusių visuomenių bruožas. Tik, imho, jau kaip ir turėjome būti pribrendę kartelės kėlimui ir pokyčiams, bent jau vertinant pagal visuomenės pajamų lygio išaugimą per paskutinius ~10-15 metų.

              Comment


                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                Mokėčiau kelis kartus daugiau už traukinio bilietą ilgesnėje kelionėje vien dėl komforto. Nesulyginami dalykai. Su mopedu, spėju, dar pigiau gautųsi.
                Su nuosava auto, o ne su mopedu

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Aš tikrinau irgi Ecolines ir Luxexpress. 19-22 Eur. Tik Flixbus foro keletą nuo 16 Eur. Gruodžio 22d.
                  Čia, žinoma, net nepradedant kalbėti apie prastą autobusų komfortą ir siūbavimą-lingavimą.
                  Rašiau kainas už mėnesio - turėjau omeny už kiek galima gauti perkant iš anksto. O ir apskritai kainos prieš Kūčias nėra labai geras rodiklis lyginimui, nebent rast iki kiek užkyla maksimaliai.

                  O dėl komforto - nuo riedmenų priklauso, bus matyt. Traukinys gali būti daug geriau, bet praktiškai toli gražu ne visada būna.
                  kaip?

                  Comment


                    Parašė alm Rodyti pranešimą

                    Rašiau kainas už mėnesio - turėjau omeny už kiek galima gauti perkant iš anksto. O ir apskritai kainos prieš Kūčias nėra labai geras rodiklis lyginimui, nebent rast iki kiek užkyla maksimaliai.

                    O dėl komforto - nuo riedmenų priklauso, bus matyt. Traukinys gali būti daug geriau, bet praktiškai toli gražu ne visada būna.
                    Dar už 10 metų galima patikrinti kainas. O kainas tikrinti reikia tada, kai reikia kažkur važiuoti ir pirkti bilietą. Jei man reikia važiuoti Gruodžio 22d., tai kokia prasmė tikrinti kainas kitą mėnesį ar kitais metais?

                    Comment


                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                      Su nuosava auto, o ne su mopedu
                      Nuosavame automobilyje nepadirbsi, nepaskaitysi, nenusnausi, nepasivaikčiosi ir nenueisi į tualetą (važiuojant ir neprarandant laiko). Su nuosavu automobiliu gale ilgos kelionės reikės maltis mieste, ieškoti kur parkuotis ir taip toliau. Nesulyginami dalykai.

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                        Nepopuliarūs reisai karpomi esant ar nesant mikriukų. Negali būti VT ir pelningas, ir teikti paslaugas nepopuliariu metu. Savivaldybės idealiu turėtų dotuoti viešąsias nepelningo laiko paslaugas, o pelningus laikus palikti privatiems taip sumažinant jų kainas keleiviams, kitaip sakant open access modelis. Priešingu atveju turime pelningu laiku važiuojantį traukinį, kuriame arba trūksta vietų, arba jis per brangus ir visi važiuoja automobiliais.
                        Jei taip būtų, miestuose VT baigtųsi 19:00. Bet taip nėra. VT esmė nėra pelningumas. Į pliusą išeinančios sistemos kaip Tokijo metro didele dalim uždirba iš stočių nekilnojamojo turto nuomos generuodami srautą traukiniais.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Žmonės, kurie nežino geriau, dažnai yra linkę tenkintis tuo, kas yra. Daug kas Lietuvoje vis dat nesupranta, kad, pavyzdžiui, normalus tualetas, prijungtas prie kanalizacijos, yra geriau už lauko tualetą. Arba nuoširdžiai nesupranta, kas yra blogai su Vilniaus VT ir kuo jis blogesnis, pavyzdžiui, už Berlyno VT. Arba kas yra blogai su Vilniaus oro uostu, ir t.t. ir pan. Skurdžių ir atsilikusių visuomenių bruožas. Tik, imho, jau kaip ir turėjome būti pribrendę kartelės kėlimui ir pokyčiams, bent jau vertinant pagal visuomenės pajamų lygio išaugimą per paskutinius ~10-15 metų.
                          Tik kad pajamos išaugo nevienodai, nes gini irgi iššaugo.

                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Jei taip būtų, miestuose VT baigtųsi 19:00. Bet taip nėra. VT esmė nėra pelningumas. Į pliusą išeinančios sistemos kaip Tokijo metro didele dalim uždirba iš stočių nekilnojamojo turto nuomos generuodami srautą traukiniais.
                          Nebūtų, nes savivaldybės dotuotų tuos reisus po 19h kaip dotuoja ir dabar.

                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          Nuosavame automobilyje nepadirbsi, nepaskaitysi, nenusnausi, nepasivaikčiosi ir nenueisi į tualetą (važiuojant ir neprarandant laiko). Su nuosavu automobiliu gale ilgos kelionės reikės maltis mieste, ieškoti kur parkuotis ir taip toliau. Nesulyginami dalykai.
                          Tipinio keleivio reikalavimai yra kaina ir greitis, o ne paslaugos.
                          Paskutinis taisė ifl; 2023.12.17, 15:21.

                          Comment


                            Parašė VLR Rodyti pranešimą

                            Nuosavame automobilyje nepadirbsi, nepaskaitysi, nepasivaikčiosi (važiuojant ir neprarandant laiko) ir nenusnausi. Su nuosavu automobiliu gale ilgos kelionės reikės maltis mieste, ieškoti kur parkuotis ir taip toliau. Nesulyginami dalykai.
                            Su nuosavu automobiliu atvažiuosi tiesiai kur reikia. O su autobusu/traukiniu dar reiks braukytis su vietiniu VT. Dar gerai jei galutinis tikslas +/- centre.

                            Comment


                              Parašė ifl Rodyti pranešimą

                              Tik kad pajamos išaugo nevienodai, nes gini irgi iššaugo.
                              Esu gana tikras, kad tarp forumo diskusijose dalyvaujančių žmonių nelabai yra tokių, kurie gyvena už minimumą ar iš pašalpų. Čia gal galioja posakis, kad išėmus kažką iš kaimo, nebūtinai išimi kaimą iš to kažko. Žmonių materialinė ir dažniausiai psichologinė būsena pagerėja, bet pasaulėžiūra kartais išlieka tokia, kokia buvo pavojingais ir laukiniais 90s.

                              Comment


                                Parašė ifl Rodyti pranešimą


                                Tipinio keleivio reikalavimai yra kaina ir greitis, o ne paslaugos.
                                Tai kaip tada paaiškinti išparduotus traukinius Vilnius-Klaipėda, kurių kelionės trukmė ir kaina didesnė nei autobuso? Ai, turbūt čia netipiniai keleiviai keliauja, bet galima daryti prielaidą, kad tokių ne tiek ir mažai.

                                Comment


                                  O dėl paslaugų negaliu sutikti. Tai nebūtinai yra svarbaiusias kriterijus (lyginant su kelionės trukme, kaina ir konfortu), bet tai yra svarbu. Pamenu kažkada vienas toks forumo narys (dabar jo nebesimato) iki uždusimo aiškindavo, kaip lietuviai niekada, nu NIEKADA, nieko nepirks lėktuvuose ar traukiniuose. Pasižiūrėkit, kas dedasi Ryanair ar Wizzair skrydžiuose net į "silkių fabrikų" kryptis. Lėktuvų staffas nespėja visų norinčiu aptarnauti ir nebeužtenka maisto ir gėrimų. Paslaugos yra svarbu, net jeigu taip nebuvo prieš ~10 metų.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Su nuosavu automobiliu atvažiuosi tiesiai kur reikia. O su autobusu/traukiniu dar reiks braukytis su vietiniu VT. Dar gerai jei galutinis tikslas +/- centre.
                                    Paskutinę kelionės dalį galima nuvažiuoti ir su Boltu, nors Ryga turi ir gerai suformuotą centrinį mazgą ir centrą apskritai, tai toje pusėje greičiausiai neprireiks ir to. Vilniuje, aišku, prisidės keli eurai, bet svarbu yra įvertinti ir savo laiko kainą. Didelė dalis dirbančiųjų tą kainą atpirks vien kelionės metu galėdami atsakyti į elektroninius laiškus ar būdami pasiekiamais kolegoms, nekalbant jau apie net ir kokį pusvalandį ar daugiau produktyvaus darbo. Atvažiuoti į tikslą pailsėjus, paskaičius naujienas ir pasiginčijus internete vietoje atvažiavimo pavargus ir kelis kartus vos išvengus mirties nuo priešpriešiais, ne savo kelio pusėje atvažiuojančių marozų benvų (o tokių kelionėje automobiliu bus ir tikrai ne vienas) irgi prideda daug vertės darbe.
                                    Paskutinis taisė VLR; 2023.12.17, 15:42.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Esu gana tikras, kad tarp forumo diskusijose dalyvaujančių žmonių nelabai yra tokių, kurie gyvena už minimumą ar iš pašalpų. Čia gal galioja posakis, kad išėmus kažką iš kaimo, nebūtinai išimi kaimą iš to kažko. Žmonių materialinė ir dažniausiai psichologinė būsena pagerėja, bet pasaulėžiūra kartais išlieka tokia, kokia buvo pavojingais ir laukiniais 90s.
                                      Forume esantys traukinių mylėtojai visuomet gali susimesti ir užsisakyti privatų VIP reisą, manau. Likusi tautos dalis ieškos ekonomiškai geriausio sprendimo.

                                      Comment


                                        Parašė dtb Rodyti pranešimą

                                        Tai kaip tada paaiškinti išparduotus traukinius Vilnius-Klaipėda, kurių kelionės trukmė ir kaina didesnė nei autobuso? Ai, turbūt čia netipiniai keleiviai keliauja, bet galima daryti prielaidą, kad tokių ne tiek ir mažai.
                                        Ar išparduota pilnas Vilnius - Klaipėda ar Vilnius - Telšiai pilna ir tada nebeparduoda ir Vilnius - Klaipėda? Į telšius ir plunges kiek pamenu traukinys greičiau.

                                        Comment


                                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                          Forume esantys traukinių mylėtojai visuomet gali susimesti ir užsisakyti privatų VIP reisą, manau. Likusi tautos dalis ieškos ekonomiškai geriausio sprendimo.
                                          Traukiniai važiuoja pilni, kas, incidentally, pasidarė norma būtent per paskutinius ~10 metų, sparčiai kilus pajamoms.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X