Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Bangladešas turi ne tokį baisiai blogą geležinkelių tinklą.
    Jo, rašydamas taip biškį prisiminiau apie tai ir galvojau, ar verta minėti Bangladešą. Tai atsiprašau Bangladešo. Pakeiskim jį El Salvadoru ar kokia panašia vieta

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      Ir teks pirkt kelis dienos bilietus, nes jie riboti vienam maršrutui. O tai nauda iš tokios naujovės.
      Akivaizdu, jog šaligatviai aplink LTG LINK blogai prižiūrimi.
      Ar jau galim tai nominuoti metų feilu ?

      Comment


        Parašė ifl Rodyti pranešimą

        Nei skrydžiai, nei autobusai nenuostolingi, kitaip privačios kompanijos tuo neužsiimtų. Taip nuostolinga, kad visus mikriukus prievarta išgrūdo iš Vilniaus kad su VT nekonkuruotų.
        Mikriukai veždavo tik pelningu laiku pelningais maršrutais nugriebdami grietinėlę. Natūralu, kad pelninga kai nepelningas dalis palieki valstybiniam vežėjui.

        Skrydžių atžvilgiu irgi vargu ar liktų pliuse jei avialinijos pačios statytų oro uostus ir t.t.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Mikriukai veždavo tik pelningu laiku pelningais maršrutais nugriebdami grietinėlę. Natūralu, kad pelninga kai nepelningas dalis palieki valstybiniam vežėjui.
          Mikriukai ir buvo pavyzdys pelningo VT.

          O geležinkelis išvis jokiu laiku nesugeba būti pelningas ar grietinėlę, ar dumblą begriebtų. Ir net neaišku dėl kokių priežasčių, nes ataskaitų, be abejo, neteikia. Įleistų privatų vežėją ir pamatytume, kurie maršrutai iš tikro nepelningi, o kurie dėl blogos vadybos ale "nepelningi'.

          Pliuse liktų, tik investicinė grąža būtų, aišku mažesnė ir reikėtų ilgiau laiko atsipirkimui.
          Paskutinis taisė ifl; 2023.12.17, 00:18.

          Comment


            Parašė ifl Rodyti pranešimą

            Mikriukai ir buvo pavyzdys pelningo VT.

            O geležinkelis išvis jokiu laiku nesugeba būti pelningas ar grietinėlę, ar dumblą begriebtų.
            Ar tikrai? Gal yra duomenys dėl konkrečių linijų? Pavyzdžiui, Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Klaipėda?

            Comment


              Parašė ifl Rodyti pranešimą
              Įleistų privatų vežėją ir pamatytume, kurie maršrutai iš tikro nepelningi, o kurie dėl blogos vadybos ale "nepelningi'.
              Iš principo, niekas netrukdo atsirasti naujam, privačiam, vežėjui. Bet realiai reikalingos investicijos tokį sukurti (pigesnių keleivinių riedmenų lokaliai negausi) ir keleivių vežimo pelningumas Baltijos šalyse yra gerokai per mažas kad kažkas kurtų tokį be valstybinės paramos.

              Krovinių privatus vežėjas tai egzistuoja šiuo metu, Gargždų geležinkelis toks, man regis pagrinde kalį vežiojo, bet nežinau ar dabar ką bedaro.

              Comment


                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                Iš principo, niekas netrukdo atsirasti naujam, privačiam, vežėjui. Bet realiai reikalingos investicijos tokį sukurti (pigesnių keleivinių riedmenų lokaliai negausi) ir keleivių vežimo pelningumas Baltijos šalyse yra gerokai per mažas kad kažkas kurtų tokį be valstybinės paramos.
                Sutinku, bet nesant spaudimo iš išorės nėra ir jokio poreikio kažką efektyvinti, plėsti ar piginti, nes vis tiek viską galima užvadinti nepelningu ir gyventi iš dotacijų. Panašiai elgėsi tradicinės avialinijos iki pigių skrydžių avialinijų atėjimo. Todėl ir visokių linijų Vilnius - Ryga gyvavimas/negyvavimas yra ne geležinkelių, o vyriausybių rūpestis. O čia dar stebisi žmonės, kad LDZ dzin. LG irgi dzin jau 30 metų, tik kad vyriausybė verst pradėjo.

                Garantuotai, kad Sovietų Sąjungoje ekonominių ryšių ir iš jų kylančių geležinkelio paslaugų poreikio tarp Baltijos šalių buvo žymiai daugiau. Po Baltijos kelio šalys pasirinko ne kooperacijos (ko irgi buvo galima tikėtis), o salų vystymosi modelį. Net po 30 metų iškilus didžiulei grėsmei nesugeba susiderinti gynybos. Tai daug ką pasako apie bendrą kooperacijos lygį. Užsieniečių įsivaizdavimas, kad va Baltic states yra kažkokia gerai integruotų šalių grupė nieko bendro su realybe neturi.
                Paskutinis taisė ifl; 2023.12.17, 10:02.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Ir vis tik, autobusai kaip pagrindinis tolimųjų tarpmiestinių ar tarptautinių maršrutų susisiekimas yra naudojamas tik visiškose 3rd world šiknose kaip Centrinė Afrika ar Bangladešas. Nepagalvojai, kodėl?
                  LT prastas tinklas, priešingai nei Latvijoje. Todėl ir dabar toliau autobusai važinės į Rygą, juolab kaina gerokai mažesnė.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Ir vis tik, autobusai kaip pagrindinis tolimųjų tarpmiestinių ar tarptautinių maršrutų susisiekimas yra naudojamas tik visiškose 3rd world šiknose kaip Centrinė Afrika ar Bangladešas. Nepagalvojai, kodėl?
                    Bet jei teisybę sako dėl kainų tai gaunasi, kad dvigubai daugiau traukinys kainuos. Mažai kas sutiktų mlkėti už traukinį dvigubai. Lietuvoj įprasta, kad traukinio ir autobuso kainos gana panašios, netgi pigesnis traukinys.

                    Comment


                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                      Mikriukai ir buvo pavyzdys pelningo VT.

                      O geležinkelis išvis jokiu laiku nesugeba būti pelningas ar grietinėlę, ar dumblą begriebtų. Ir net neaišku dėl kokių priežasčių, nes ataskaitų, be abejo, neteikia. Įleistų privatų vežėją ir pamatytume, kurie maršrutai iš tikro nepelningi, o kurie dėl blogos vadybos ale "nepelningi'.

                      Pliuse liktų, tik investicinė grąža būtų, aišku mažesnė ir reikėtų ilgiau laiko atsipirkimui.
                      Mikriukai buvo pavyzdys blogo save naikinančio VT. Jei gali važiuot tik populiariu metu, vistiek reikia mašinos kai teks važiuot nepopuliariu metu. Tada ilgainiui keleivių vis mažėja ir vis traukiasi pelningas metas. Dėl ko vėl karpomi reisai. Ir taip sukasi spiralė į VT panaikinimą.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Bet jei teisybę sako dėl kainų tai gaunasi, kad dvigubai daugiau traukinys kainuos. Mažai kas sutiktų mlkėti už traukinį dvigubai. Lietuvoj įprasta, kad traukinio ir autobuso kainos gana panašios, netgi pigesnis traukinys.
                        Visur įprasta, kad traukiniai kainuoja brangiau, nei autobusai. Lietuvoje, beje, taip pat.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Visur įprasta, kad traukiniai kainuoja brangiau, nei autobusai. Lietuvoje, beje, taip pat.
                          Lietuvoje bent Kaunas Šiauliai ir Kaunas Vilnius visada (bent paskutinius 15 metų) traukiniu kainuodavo pigiau.
                          Bet tebūnie sakom, kad panašiai kainuoja, nes tai ne esmė 10proc vienoj ar kiton pusėn kai kalbame apie dvigubai brangesnį traukinį į Rygą.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Mikriukai buvo pavyzdys blogo save naikinančio VT. Jei gali važiuot tik populiariu metu, vistiek reikia mašinos kai teks važiuot nepopuliariu metu. Tada ilgainiui keleivių vis mažėja ir vis traukiasi pelningas metas. Dėl ko vėl karpomi reisai. Ir taip sukasi spiralė į VT panaikinimą.
                            Nepopuliarūs reisai karpomi esant ar nesant mikriukų. Negali būti VT ir pelningas, ir teikti paslaugas nepopuliariu metu. Savivaldybės idealiu turėtų dotuoti viešąsias nepelningo laiko paslaugas, o pelningus laikus palikti privatiems taip sumažinant jų kainas keleiviams, kitaip sakant open access modelis. Priešingu atveju turime pelningu laiku važiuojantį traukinį, kuriame arba trūksta vietų, arba jis per brangus ir visi važiuoja automobiliais.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Lietuvoje bent Kaunas Šiauliai ir Kaunas Vilnius visada (bent paskutinius 15 metų) traukiniu kainuodavo pigiau.
                              Bet tebūnie sakom, kad panašiai kainuoja, nes tai ne esmė 10proc vienoj ar kiton pusėn kai kalbame apie dvigubai brangesnį traukinį į Rygą.
                              Tarptautiniai autobusai turi dinaminę kainodarą, gali važiuoti ir už eurą ir už 20, akcijas atrakcijas ir visą kitą, jie dirba, kad jais keleiviai važiuotų. Pas kokį flixbus net sunku žinoti kokia yra standartinė kaina. Negali lyginti kaip tarpmiestinių autobusų.
                              kaip?

                              Comment


                                Parašė alm Rodyti pranešimą

                                Tarptautiniai autobusai turi dinaminę kainodarą, gali važiuoti ir už eurą ir už 20, akcijas atrakcijas ir visą kitą, jie dirba, kad jais keleiviai važiuotų. Pas kokį flixbus net sunku žinoti kokia yra standartinė kaina. Negali lyginti kaip tarpmiestinių autobusų.
                                Žinau, todėl ir parašiau "jei teisybę sako dėl kainų", nes pranešimas skambėjo lyg 9 eur yra standartinė kaina, o ne kažkokia retai pasitaikanti kaip pasiseks.
                                Beje tokia kaina būtų net ne dvigubai, o du su puse karto mažesnė.

                                Comment


                                  Tai ir nėra retai pasitaikanti kaina - atrodo įprasta kaina perkant pas flixbus iš anksto (į reisus už ~4 savaičių ir vėliau absoliuti dauguma išvykimų tiek kainuoja). Plius dar 20% nuolaida pirmai kelionei (o GPDR laikais visos kelionės gali būti pirmos jei netingi vargintis dėl tiek). Ir važiuoja 5 kartus per dieną.
                                  Pas luxepress kelionėms po mėnesio įprasta kaina 10 eur už paprastą autobusą ir 16 eur už pagerintą, 7 reisai per dieną.
                                  Dar ecolines - už mėnesio rodo 3 reisai per dieną, dviejuose kaina 7,5 eur, viename 5 eur.
                                  kaip?

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Lietuvoje bent Kaunas Šiauliai ir Kaunas Vilnius visada (bent paskutinius 15 metų) traukiniu kainuodavo pigiau.
                                    Bet tebūnie sakom, kad panašiai kainuoja, nes tai ne esmė 10proc vienoj ar kiton pusėn kai kalbame apie dvigubai brangesnį traukinį į Rygą.
                                    Nėra taip. Šiaip, bent kiek aš pamenu, niekada taip ir nebuvo. Gal prieš kokius ~30 metų nebent?

                                    Vilnius-Kaunas traukinio bilietai kainuoja 8-10 Eur už antrą klasę ir 11-13 Eur už pirmą klasę


                                    Autobusai:


                                    Kaunas-Šiauliai nelabai eina lyginti, nes leidžia kažkokius šūdinus priemiestinio tipo traukinius su labai šūdinu tvarkaraščiu.

                                    Comment


                                      Dar pridėjus 2 eurolines, radau 17 autobusų reisų per dieną. Tai atrodo pakankama paklausa galvoti apie traukinius, bet traukinio maršrutas turi siūlyti kažką geriau, kad būtų konkurencingas. Dabartinėje formoje jis gaunasi skirtas traukinių entuziastams, kas irgi nėra blogai, daug kur traukinai tokie.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Vilnius-Ryga, kiek matau, kainuoja 19-21 Eur, nepriklausomai nuo datos.
                                        Nu kad ne, pas Flixbus, LuxExpress ir Ecolines pilna bilietų po 9, 10 ir 5 eur atitinkamai.
                                        kaip?

                                        Comment


                                          Mokėčiau kelis kartus daugiau už traukinio bilietą ilgesnėje kelionėje vien dėl komforto. Nesulyginami dalykai. Su mopedu, spėju, dar pigiau gautųsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X