Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Teoriškai visi terminuoti bilietai yra vardiniai ir esant poreikiui gali reikėti pateikti asmens dokumentą.
    O dabar pabandyk tai išaiškinti vokiečiams, šveicarams ar italams.

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      O dabar pabandyk tai išaiškinti vokiečiams, šveicarams ar italams.
      Italam neturėtų būti sunku, nes ten perkant bilietą, net vienkartinį tenka įvesti vardą ir pavardę, o pas kokius ispanus net asmens dokumento numerį reikia suvesti perkant traukinio bilietą.

      Comment


        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
        Pristatoma naujiena - dienos bilietas. Taip pat bus daugiau reisų tarp Vilniaus ir Kauno švenčių laikotarpiu.

        Plačiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...is-667-2161234.

        P.S. Graži žiemiška nuotrauka.
        Kažkaip nelabai matau traukinio dienos bilietui prasmės. Nelabai įsivaizduoju, kad kas dažniau nei 2 kartus (į ten ir atgal) per dieną traukiniu važiuotų. O dėl laiko, tai kai gali įsigyti bilietą internetu jau troleibuse pakeliui į stotį tai irgi atkrito problema, kad nespėsi stotyje nusipirkti, dėl eilės ar panašiai.

        Comment


          Parašė evil Rodyti pranešimą

          Italam neturėtų būti sunku, nes ten perkant bilietą, net vienkartinį tenka įvesti vardą ir pavardę, o pas kokius ispanus net asmens dokumento numerį reikia suvesti perkant traukinio bilietą.
          Roma, 2019 vasara, niekas (automatas stotyje ir moteriškė kasoje) nieko neprašė. Perkant Campania ArteCard irgi niekas nieko neklausia, nors galioja ir Trenitalia traukiniuose.

          Comment


            Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

            Kažkaip nelabai matau traukinio dienos bilietui prasmės. Nelabai įsivaizduoju, kad kas dažniau nei 2 kartus (į ten ir atgal) per dieną traukiniu važiuotų. O dėl laiko, tai kai gali įsigyti bilietą internetu jau troleibuse pakeliui į stotį tai irgi atkrito problema, kad nespėsi stotyje nusipirkti, dėl eilės ar panašiai.
            Vilnius - Kaunas - MarijampolĖ - Kaunas -Vilnius.

            Tik nežinau ar įmanoma per vieną dieną

            Comment


              Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

              Kažkaip nelabai matau traukinio dienos bilietui prasmės. Nelabai įsivaizduoju, kad kas dažniau nei 2 kartus (į ten ir atgal) per dieną traukiniu važiuotų. O dėl laiko, tai kai gali įsigyti bilietą internetu jau troleibuse pakeliui į stotį tai irgi atkrito problema, kad nespėsi stotyje nusipirkti, dėl eilės ar panašiai.
              Dienos bilietas gali būti aktualus keliaujant trumpu arba vidutinio ilgio atsumu. Kaip ir paminėta straipsnyje, pagrindinė idėja yra suteikti keleiviams daugiau lankstumo. Galbūt tokiu būdu skatinama daugiau keliauti traukiniais trumpais atstumais. Jeigu priemonė nepasiteisins, LTG galės atsisakyti tokio bilieto.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Vilnius - Kaunas - MarijampolĖ - Kaunas -Vilnius.

                Tik nežinau ar įmanoma per vieną dieną
                Vilnius - Trakai, Vilnius - Lentvaris, Klaipėda - Kretinga, Klaipėda - Šilutė, Klaipėda - Plungė, Šiauliai - Radviliškis ir kt. Keliaujant trumpesniais atsumtais galima spėsti išvykti ir grįžti per dieną.

                Comment


                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                  Dienos bilietas gali būti aktualus keliaujant trumpu arba vidutinio ilgio atsumu. Kaip ir paminėta straipsnyje, pagrindinė idėja yra suteikti keleiviams daugiau lankstumo. Galbūt tokiu būdu skatinama daugiau keliauti traukiniais trumpais atstumais. Jeigu priemonė nepasiteisins, LTG galės atsisakyti tokio bilieto.
                  Paprastai jo kaina yra 2x įprasti važiavimai vidutinio ilgio maršrutu.Traukiniui papildomas šimtas kg kaip ir nesiaučia, bet toks bilietas skatina dažniau važiuoti būtent traukiniu.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Roma, 2019 vasara, niekas (automatas stotyje ir moteriškė kasoje) nieko neprašė. Perkant Campania ArteCard irgi niekas nieko neklausia, nors galioja ir Trenitalia traukiniuose.
                    Kadangi perku tik internetu tai ten reikalauja ir perkančiojo ir bendrakeleivių vardų ir pavardžių ir įspėja, kad prireikus turi parodyti dokumentą. Tiesa, čia ne priemiestiniais traukiniais, bet Freccia Rosso/Bianca/Argento su rezervuojamom vietom. Tiek 2022, tiek 2023 perkant reikėjo.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Vilnius - Kaunas - MarijampolĖ - Kaunas -Vilnius.

                      Tik nežinau ar įmanoma per vieną dieną
                      Ir teks pirkt kelis dienos bilietus, nes jie riboti vienam maršrutui. O tai nauda iš tokios naujovės.

                      Comment


                        Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                        Gal tik pakeisčiau "kad būtent dėl visų Baltijos šalių kolosalaus apsišikimo ir idiotiško požiūrio to nėra ir nebus artimiausiu metu." Kad toks maršrutas būtų, nelabai ką ir tereikėjo daryt, kai infra jau buvo nuo sovietmečio. Dar prieš dvidešimt metų galima buvo atnaujinti riedmenis ir tiesiog prižiūrėti jau turimą infrą.
                        Dar viena detalė - infrai buvo labai pakenkta, kai kažkam atėjo į galvą išardyti Skulte - Pärnu. Va tai yra didžiausia nesąmonė atkarpoje Vilnius - Tallinn. Tad konkurencingumas su autobusais pagal laiką atkarpoje Riga - Tallinn neegzistuoja.

                        Tad apart naktinio Vilnius - Tallinn nematau perspektyvos. Nebent atstatys tą atkarpą.

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą
                          Kuriat kažkokias konspiracijas, kai beveik visas keleivinis geležinkelis nuostolingas. Nuostolingas bus ir šitas tarp Vilniaus ir Rygos. Kodėl kompanija, kurios valstybė nedotuoja tokiam maršrutui, turėtų jį išlaikyti? Tuo tarpu vyriausybės pvz., turi kitų prioritetų, pvz., pirkti nesuderinamas gynybos sistemas. O čia apie geležinkelius šnekat...
                          Tai ir skrydžiai nuostolingi, ir keliai, ir miestų viešasis transportas. Kam išskirti būtent geležinkelius?

                          Comment


                            Parašė Petr Rodyti pranešimą

                            Dar viena detalė - infrai buvo labai pakenkta, kai kažkam atėjo į galvą išardyti Skulte - Pärnu. Va tai yra didžiausia nesąmonė atkarpoje Vilnius - Tallinn. Tad konkurencingumas su autobusais pagal laiką atkarpoje Riga - Tallinn neegzistuoja.

                            Tad apart naktinio Vilnius - Tallinn nematau perspektyvos. Nebent atstatys tą atkarpą.
                            Kodėl neegzistuoja? Kokiu greičiu gali važiuoti autobusas ir traukinys?

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Tai ir skrydžiai nuostolingi, ir keliai, ir miestų viešasis transportas. Kam išskirti būtent geležinkelius?
                              Nei skrydžiai, nei autobusai nenuostolingi, kitaip privačios kompanijos tuo neužsiimtų. Taip nuostolinga, kad visus mikriukus prievarta išgrūdo iš Vilniaus kad su VT nekonkuruotų.
                              Paskutinis taisė ifl; 2023.12.16, 15:28.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Nelabai laimi pagal ką?
                                Kelionės laiką ir kainą, autobusas važiuoja 4 val., o kaina tik 9 eur. O tie, kurie kainuoja 20 eur. turi net planšetes ant sėdynių, wifi, rozetes, kavos aparatus.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                  O lietuviai sugebėjo, praktiškai, išmesti daugiau nei trečdalį milijardo Eurų (po infliacijos, spėčiau, apie pusę milijardo), skirtų savo be konkurencijos svarbiausiai geopolitinei jungčiai, prarasdami ne tik daug pinigų, bet ir laiko. Taip pat nesugebėjo, taikos metu, paremontuoti bėgių iki Baltarusijos sienos pietuose, nors baltarusiai prašė to garsiai - toje Baltarusijos dalyje yra gamyklų, pro ten taip pat eina tiesiausias maršrutas iš Vilniaus į Varšuvą (potencialiai daug konkurencingesnis nei dabartinis). Galėčiau tęsti. Žodžiu apsišikimo varžybose turime nemažai kozirių.
                                  Tai neneigiu, kad Lietuva pati pasižymėjusi idiotiškais geležinkelių ir viešojo transporto sprendimais. Aišku, Baltarusija nėra geras pavyzdys, ir ten esant politiniam durnynui traukiniai per Gardiną į Varšuvą nevažinės.

                                  Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                  Dar viena detalė - infrai buvo labai pakenkta, kai kažkam atėjo į galvą išardyti Skulte - Pärnu. Va tai yra didžiausia nesąmonė atkarpoje Vilnius - Tallinn. Tad konkurencingumas su autobusais pagal laiką atkarpoje Riga - Tallinn neegzistuoja.

                                  Tad apart naktinio Vilnius - Tallinn nematau perspektyvos. Nebent atstatys tą atkarpą.
                                  Reikės sulaukti RB2.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                    O lietuviai sugebėjo, praktiškai, išmesti daugiau nei trečdalį milijardo Eurų (po infliacijos, spėčiau, apie pusę milijardo), skirtų savo be konkurencijos svarbiausiai geopolitinei jungčiai, prarasdami ne tik daug pinigų, bet ir laiko. Taip pat nesugebėjo, taikos metu, paremontuoti bėgių iki Baltarusijos sienos pietuose, nors baltarusiai prašė to garsiai - toje Baltarusijos dalyje yra gamyklų, pro ten taip pat eina tiesiausias maršrutas iš Vilniaus į Varšuvą (potencialiai daug konkurencingesnis nei dabartinis). Galėčiau tęsti. Žodžiu apsišikimo varžybose turime nemažai kozirių.
                                    Jei baltarusiai gali keleivinį lėktuvą nutupdyti ir jiems nepatinkančius valdžios kritikus susemti, tai kaži, ar leisti traukinius per Gardiną yra gera mintis. Geriau jau vėžė iki Druskininkų.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Kelionės laiką ir kainą, autobusas važiuoja 4 val., o kaina tik 9 eur. O tie, kurie kainuoja 20 eur. turi net planšetes ant sėdynių, wifi, rozetes, kavos aparatus.
                                      Ir vis tik, autobusai kaip pagrindinis tolimųjų tarpmiestinių ar tarptautinių maršrutų susisiekimas yra naudojamas tik visiškose 3rd world šiknose kaip Centrinė Afrika ar Bangladešas. Nepagalvojai, kodėl?

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                        Jei baltarusiai gali keleivinį lėktuvą nutupdyti ir jiems nepatinkančius valdžios kritikus susemti, tai kaži, ar leisti traukinius per Gardiną yra gera mintis. Geriau jau vėžė iki Druskininkų.
                                        Šiandien investuoti į tokią jungtį nesiūlyčiau, tačiau galėjome jau prieš trisdešimt metų:
                                        - turėti konkurencingą keleivinių traukinių jungtį į Varšuvą (įdėję daugiau pastangų, gal net naktinę į Berlyną - tokia ten yra buvus anksčiau)
                                        - labiau pririšti Baltarusiją prie Klaipėdos (įskaitant visokius Gardino Azot ir pan.)
                                        - pasidaryti nemažai pinigų

                                        Aišku ta jungtis, prasidėjus karui, būtų (bent dalinai) uždaryta, tačiau per dešimtmečius minimalios investicijos būtų atnešusios daug visokeriopos naudos.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Ir vis tik, autobusai kaip pagrindinis tolimųjų tarpmiestinių ar tarptautinių maršrutų susisiekimas yra naudojamas tik visiškose 3rd world šiknose kaip Centrinė Afrika ar Bangladešas. Nepagalvojai, kodėl?
                                          Bangladešas turi ne tokį baisiai blogą geležinkelių tinklą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X