Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Tame pačiame straipsnyje rašoma, kad dažnai išperkami visi bilietai. Ar priims stovinčius keleivius su dienos bilietais? Kas bus, kai į pilnai išpirktą Pesą įlips dar 30 žmonių su dieniniais bilietais? Ar su sėdimomis vietomis galios taisyklė „kas pirmesnis, tas gudresnis“, ar vis dėlto bus rezervacijos, kad pakeliui įlipusi bobutė su įprastiniu bilietu neturėtų stovėti, nes paskutines laisvas vietas užėmė ponai su dieniniais bilietais?
    Dažnai išperkami visi bilietai Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Šiauliai maršrutuose, jie su vietų rezervacija ir dienos bilietas šiuose maršrutuose negalios. O kituose maršrutuose tokios problemos su 100% užimtumu nėra, pasitaiko nebent Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Turmantas išskirtiniais atvejais, labai retai. Ir taip, tada keleiviai stovi.

    Comment


      Parašė dtb Rodyti pranešimą

      Dažnai išperkami visi bilietai Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Šiauliai maršrutuose, jie su vietų rezervacija ir dienos bilietas šiuose maršrutuose negalios. O kituose maršrutuose tokios problemos su 100% užimtumu nėra, pasitaiko nebent Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Turmantas išskirtiniais atvejais, labai retai. Ir taip, tada keleiviai stovi.
      Kaunas-Šiauliai savaitgaliais kartais būna problemų su užimtumu, pvz. šiandienos 17:00 traukinys pilnai išparduotas.

      Comment


        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

        Kaunas-Šiauliai savaitgaliais kartais būna problemų su užimtumu, pvz. šiandienos 17:00 traukinys pilnai išparduotas.
        Jau seniai sakiau, kad šiuo maršrutu privaloma leisti dvigubą kiekį vagonų.
        Ta prasme net kei du traukinius tuo pačiu metu paleistų jie būtų užpildyti po 50%, kas yra labai geras užpildymas, didesnis nei daug kitų maršrutų.
        Bukaprotiška to nepadaryti.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Jau seniai sakiau, kad šiuo maršrutu privaloma leisti dvigubą kiekį vagonų.
          Ta prasme net kei du traukinius tuo pačiu metu paleistų jie būtų užpildyti po 50%, kas yra labai geras užpildymas, didesnis nei daug kitų maršrutų.
          Bukaprotiška to nepadaryti.
          Kaunas-Šiauliai, visų pirma, reikia daugiau reisų. Toks maršrutas apskritai turėtų turėti kas dvivalandinį ar panašų taktinį tvarkaraštį.
          Nors šiaip tas pats galioja ir daugumai kitų maršrutų, tik LTG to nedaro, nes velnias žino, kodėl. "Trūksta riedmenų" turbūt.

          Comment


            Parašė dtb Rodyti pranešimą

            Teoriškai visi terminuoti bilietai yra vardiniai ir esant poreikiui gali reikėti pateikti asmens dokumentą.
            O dabar pabandyk tai išaiškinti vokiečiams, šveicarams ar italams.

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

              O dabar pabandyk tai išaiškinti vokiečiams, šveicarams ar italams.
              Italam neturėtų būti sunku, nes ten perkant bilietą, net vienkartinį tenka įvesti vardą ir pavardę, o pas kokius ispanus net asmens dokumento numerį reikia suvesti perkant traukinio bilietą.

              Comment


                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                Pristatoma naujiena - dienos bilietas. Taip pat bus daugiau reisų tarp Vilniaus ir Kauno švenčių laikotarpiu.

                Plačiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...is-667-2161234.

                P.S. Graži žiemiška nuotrauka.
                Kažkaip nelabai matau traukinio dienos bilietui prasmės. Nelabai įsivaizduoju, kad kas dažniau nei 2 kartus (į ten ir atgal) per dieną traukiniu važiuotų. O dėl laiko, tai kai gali įsigyti bilietą internetu jau troleibuse pakeliui į stotį tai irgi atkrito problema, kad nespėsi stotyje nusipirkti, dėl eilės ar panašiai.

                Comment


                  Parašė evil Rodyti pranešimą

                  Italam neturėtų būti sunku, nes ten perkant bilietą, net vienkartinį tenka įvesti vardą ir pavardę, o pas kokius ispanus net asmens dokumento numerį reikia suvesti perkant traukinio bilietą.
                  Roma, 2019 vasara, niekas (automatas stotyje ir moteriškė kasoje) nieko neprašė. Perkant Campania ArteCard irgi niekas nieko neklausia, nors galioja ir Trenitalia traukiniuose.

                  Comment


                    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                    Kažkaip nelabai matau traukinio dienos bilietui prasmės. Nelabai įsivaizduoju, kad kas dažniau nei 2 kartus (į ten ir atgal) per dieną traukiniu važiuotų. O dėl laiko, tai kai gali įsigyti bilietą internetu jau troleibuse pakeliui į stotį tai irgi atkrito problema, kad nespėsi stotyje nusipirkti, dėl eilės ar panašiai.
                    Vilnius - Kaunas - MarijampolĖ - Kaunas -Vilnius.

                    Tik nežinau ar įmanoma per vieną dieną

                    Comment


                      Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                      Kažkaip nelabai matau traukinio dienos bilietui prasmės. Nelabai įsivaizduoju, kad kas dažniau nei 2 kartus (į ten ir atgal) per dieną traukiniu važiuotų. O dėl laiko, tai kai gali įsigyti bilietą internetu jau troleibuse pakeliui į stotį tai irgi atkrito problema, kad nespėsi stotyje nusipirkti, dėl eilės ar panašiai.
                      Dienos bilietas gali būti aktualus keliaujant trumpu arba vidutinio ilgio atsumu. Kaip ir paminėta straipsnyje, pagrindinė idėja yra suteikti keleiviams daugiau lankstumo. Galbūt tokiu būdu skatinama daugiau keliauti traukiniais trumpais atstumais. Jeigu priemonė nepasiteisins, LTG galės atsisakyti tokio bilieto.

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                        Vilnius - Kaunas - MarijampolĖ - Kaunas -Vilnius.

                        Tik nežinau ar įmanoma per vieną dieną
                        Vilnius - Trakai, Vilnius - Lentvaris, Klaipėda - Kretinga, Klaipėda - Šilutė, Klaipėda - Plungė, Šiauliai - Radviliškis ir kt. Keliaujant trumpesniais atsumtais galima spėsti išvykti ir grįžti per dieną.

                        Comment


                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                          Dienos bilietas gali būti aktualus keliaujant trumpu arba vidutinio ilgio atsumu. Kaip ir paminėta straipsnyje, pagrindinė idėja yra suteikti keleiviams daugiau lankstumo. Galbūt tokiu būdu skatinama daugiau keliauti traukiniais trumpais atstumais. Jeigu priemonė nepasiteisins, LTG galės atsisakyti tokio bilieto.
                          Paprastai jo kaina yra 2x įprasti važiavimai vidutinio ilgio maršrutu.Traukiniui papildomas šimtas kg kaip ir nesiaučia, bet toks bilietas skatina dažniau važiuoti būtent traukiniu.

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Roma, 2019 vasara, niekas (automatas stotyje ir moteriškė kasoje) nieko neprašė. Perkant Campania ArteCard irgi niekas nieko neklausia, nors galioja ir Trenitalia traukiniuose.
                            Kadangi perku tik internetu tai ten reikalauja ir perkančiojo ir bendrakeleivių vardų ir pavardžių ir įspėja, kad prireikus turi parodyti dokumentą. Tiesa, čia ne priemiestiniais traukiniais, bet Freccia Rosso/Bianca/Argento su rezervuojamom vietom. Tiek 2022, tiek 2023 perkant reikėjo.

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                              Vilnius - Kaunas - MarijampolĖ - Kaunas -Vilnius.

                              Tik nežinau ar įmanoma per vieną dieną
                              Ir teks pirkt kelis dienos bilietus, nes jie riboti vienam maršrutui. O tai nauda iš tokios naujovės.

                              Comment


                                Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                                Gal tik pakeisčiau "kad būtent dėl visų Baltijos šalių kolosalaus apsišikimo ir idiotiško požiūrio to nėra ir nebus artimiausiu metu." Kad toks maršrutas būtų, nelabai ką ir tereikėjo daryt, kai infra jau buvo nuo sovietmečio. Dar prieš dvidešimt metų galima buvo atnaujinti riedmenis ir tiesiog prižiūrėti jau turimą infrą.
                                Dar viena detalė - infrai buvo labai pakenkta, kai kažkam atėjo į galvą išardyti Skulte - Pärnu. Va tai yra didžiausia nesąmonė atkarpoje Vilnius - Tallinn. Tad konkurencingumas su autobusais pagal laiką atkarpoje Riga - Tallinn neegzistuoja.

                                Tad apart naktinio Vilnius - Tallinn nematau perspektyvos. Nebent atstatys tą atkarpą.

                                Comment


                                  Parašė ifl Rodyti pranešimą
                                  Kuriat kažkokias konspiracijas, kai beveik visas keleivinis geležinkelis nuostolingas. Nuostolingas bus ir šitas tarp Vilniaus ir Rygos. Kodėl kompanija, kurios valstybė nedotuoja tokiam maršrutui, turėtų jį išlaikyti? Tuo tarpu vyriausybės pvz., turi kitų prioritetų, pvz., pirkti nesuderinamas gynybos sistemas. O čia apie geležinkelius šnekat...
                                  Tai ir skrydžiai nuostolingi, ir keliai, ir miestų viešasis transportas. Kam išskirti būtent geležinkelius?

                                  Comment


                                    Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                    Dar viena detalė - infrai buvo labai pakenkta, kai kažkam atėjo į galvą išardyti Skulte - Pärnu. Va tai yra didžiausia nesąmonė atkarpoje Vilnius - Tallinn. Tad konkurencingumas su autobusais pagal laiką atkarpoje Riga - Tallinn neegzistuoja.

                                    Tad apart naktinio Vilnius - Tallinn nematau perspektyvos. Nebent atstatys tą atkarpą.
                                    Kodėl neegzistuoja? Kokiu greičiu gali važiuoti autobusas ir traukinys?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Tai ir skrydžiai nuostolingi, ir keliai, ir miestų viešasis transportas. Kam išskirti būtent geležinkelius?
                                      Nei skrydžiai, nei autobusai nenuostolingi, kitaip privačios kompanijos tuo neužsiimtų. Taip nuostolinga, kad visus mikriukus prievarta išgrūdo iš Vilniaus kad su VT nekonkuruotų.
                                      Paskutinis taisė ifl; 2023.12.16, 15:28.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Nelabai laimi pagal ką?
                                        Kelionės laiką ir kainą, autobusas važiuoja 4 val., o kaina tik 9 eur. O tie, kurie kainuoja 20 eur. turi net planšetes ant sėdynių, wifi, rozetes, kavos aparatus.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                          O lietuviai sugebėjo, praktiškai, išmesti daugiau nei trečdalį milijardo Eurų (po infliacijos, spėčiau, apie pusę milijardo), skirtų savo be konkurencijos svarbiausiai geopolitinei jungčiai, prarasdami ne tik daug pinigų, bet ir laiko. Taip pat nesugebėjo, taikos metu, paremontuoti bėgių iki Baltarusijos sienos pietuose, nors baltarusiai prašė to garsiai - toje Baltarusijos dalyje yra gamyklų, pro ten taip pat eina tiesiausias maršrutas iš Vilniaus į Varšuvą (potencialiai daug konkurencingesnis nei dabartinis). Galėčiau tęsti. Žodžiu apsišikimo varžybose turime nemažai kozirių.
                                          Tai neneigiu, kad Lietuva pati pasižymėjusi idiotiškais geležinkelių ir viešojo transporto sprendimais. Aišku, Baltarusija nėra geras pavyzdys, ir ten esant politiniam durnynui traukiniai per Gardiną į Varšuvą nevažinės.

                                          Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                          Dar viena detalė - infrai buvo labai pakenkta, kai kažkam atėjo į galvą išardyti Skulte - Pärnu. Va tai yra didžiausia nesąmonė atkarpoje Vilnius - Tallinn. Tad konkurencingumas su autobusais pagal laiką atkarpoje Riga - Tallinn neegzistuoja.

                                          Tad apart naktinio Vilnius - Tallinn nematau perspektyvos. Nebent atstatys tą atkarpą.
                                          Reikės sulaukti RB2.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X