Parašė dtb
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O dabar pabandyk tai išaiškinti vokiečiams, šveicarams ar italams.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąPristatoma naujiena - dienos bilietas. Taip pat bus daugiau reisų tarp Vilniaus ir Kauno švenčių laikotarpiu.
Plačiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...is-667-2161234.
P.S. Graži žiemiška nuotrauka.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Italam neturėtų būti sunku, nes ten perkant bilietą, net vienkartinį tenka įvesti vardą ir pavardę, o pas kokius ispanus net asmens dokumento numerį reikia suvesti perkant traukinio bilietą.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Kažkaip nelabai matau traukinio dienos bilietui prasmės. Nelabai įsivaizduoju, kad kas dažniau nei 2 kartus (į ten ir atgal) per dieną traukiniu važiuotų. O dėl laiko, tai kai gali įsigyti bilietą internetu jau troleibuse pakeliui į stotį tai irgi atkrito problema, kad nespėsi stotyje nusipirkti, dėl eilės ar panašiai.
Tik nežinau ar įmanoma per vieną dieną
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Kažkaip nelabai matau traukinio dienos bilietui prasmės. Nelabai įsivaizduoju, kad kas dažniau nei 2 kartus (į ten ir atgal) per dieną traukiniu važiuotų. O dėl laiko, tai kai gali įsigyti bilietą internetu jau troleibuse pakeliui į stotį tai irgi atkrito problema, kad nespėsi stotyje nusipirkti, dėl eilės ar panašiai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Vilnius - Kaunas - MarijampolĖ - Kaunas -Vilnius.
Tik nežinau ar įmanoma per vieną dieną
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Dienos bilietas gali būti aktualus keliaujant trumpu arba vidutinio ilgio atsumu. Kaip ir paminėta straipsnyje, pagrindinė idėja yra suteikti keleiviams daugiau lankstumo. Galbūt tokiu būdu skatinama daugiau keliauti traukiniais trumpais atstumais. Jeigu priemonė nepasiteisins, LTG galės atsisakyti tokio bilieto.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Roma, 2019 vasara, niekas (automatas stotyje ir moteriškė kasoje) nieko neprašė. Perkant Campania ArteCard irgi niekas nieko neklausia, nors galioja ir Trenitalia traukiniuose.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Vilnius - Kaunas - MarijampolĖ - Kaunas -Vilnius.
Tik nežinau ar įmanoma per vieną dieną
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Gal tik pakeisčiau "kad būtent dėl visų Baltijos šalių kolosalaus apsišikimo ir idiotiško požiūrio to nėra ir nebus artimiausiu metu." Kad toks maršrutas būtų, nelabai ką ir tereikėjo daryt, kai infra jau buvo nuo sovietmečio. Dar prieš dvidešimt metų galima buvo atnaujinti riedmenis ir tiesiog prižiūrėti jau turimą infrą.
Tad apart naktinio Vilnius - Tallinn nematau perspektyvos. Nebent atstatys tą atkarpą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąKuriat kažkokias konspiracijas, kai beveik visas keleivinis geležinkelis nuostolingas. Nuostolingas bus ir šitas tarp Vilniaus ir Rygos. Kodėl kompanija, kurios valstybė nedotuoja tokiam maršrutui, turėtų jį išlaikyti? Tuo tarpu vyriausybės pvz., turi kitų prioritetų, pvz., pirkti nesuderinamas gynybos sistemas. O čia apie geležinkelius šnekat...
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Dar viena detalė - infrai buvo labai pakenkta, kai kažkam atėjo į galvą išardyti Skulte - Pärnu. Va tai yra didžiausia nesąmonė atkarpoje Vilnius - Tallinn. Tad konkurencingumas su autobusais pagal laiką atkarpoje Riga - Tallinn neegzistuoja.
Tad apart naktinio Vilnius - Tallinn nematau perspektyvos. Nebent atstatys tą atkarpą.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai ir skrydžiai nuostolingi, ir keliai, ir miestų viešasis transportas. Kam išskirti būtent geležinkelius?Paskutinis taisė ifl; 2023.12.16, 15:28.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nelabai laimi pagal ką?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
O lietuviai sugebėjo, praktiškai, išmesti daugiau nei trečdalį milijardo Eurų (po infliacijos, spėčiau, apie pusę milijardo), skirtų savo be konkurencijos svarbiausiai geopolitinei jungčiai, prarasdami ne tik daug pinigų, bet ir laiko. Taip pat nesugebėjo, taikos metu, paremontuoti bėgių iki Baltarusijos sienos pietuose, nors baltarusiai prašė to garsiai - toje Baltarusijos dalyje yra gamyklų, pro ten taip pat eina tiesiausias maršrutas iš Vilniaus į Varšuvą (potencialiai daug konkurencingesnis nei dabartinis). Galėčiau tęsti. Žodžiu apsišikimo varžybose turime nemažai kozirių.
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Dar viena detalė - infrai buvo labai pakenkta, kai kažkam atėjo į galvą išardyti Skulte - Pärnu. Va tai yra didžiausia nesąmonė atkarpoje Vilnius - Tallinn. Tad konkurencingumas su autobusais pagal laiką atkarpoje Riga - Tallinn neegzistuoja.
Tad apart naktinio Vilnius - Tallinn nematau perspektyvos. Nebent atstatys tą atkarpą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
O lietuviai sugebėjo, praktiškai, išmesti daugiau nei trečdalį milijardo Eurų (po infliacijos, spėčiau, apie pusę milijardo), skirtų savo be konkurencijos svarbiausiai geopolitinei jungčiai, prarasdami ne tik daug pinigų, bet ir laiko. Taip pat nesugebėjo, taikos metu, paremontuoti bėgių iki Baltarusijos sienos pietuose, nors baltarusiai prašė to garsiai - toje Baltarusijos dalyje yra gamyklų, pro ten taip pat eina tiesiausias maršrutas iš Vilniaus į Varšuvą (potencialiai daug konkurencingesnis nei dabartinis). Galėčiau tęsti. Žodžiu apsišikimo varžybose turime nemažai kozirių.Lietuva visiems.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kelionės laiką ir kainą, autobusas važiuoja 4 val., o kaina tik 9 eur. O tie, kurie kainuoja 20 eur. turi net planšetes ant sėdynių, wifi, rozetes, kavos aparatus.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Jei baltarusiai gali keleivinį lėktuvą nutupdyti ir jiems nepatinkančius valdžios kritikus susemti, tai kaži, ar leisti traukinius per Gardiną yra gera mintis. Geriau jau vėžė iki Druskininkų.
- turėti konkurencingą keleivinių traukinių jungtį į Varšuvą (įdėję daugiau pastangų, gal net naktinę į Berlyną - tokia ten yra buvus anksčiau)
- labiau pririšti Baltarusiją prie Klaipėdos (įskaitant visokius Gardino Azot ir pan.)
- pasidaryti nemažai pinigų
Aišku ta jungtis, prasidėjus karui, būtų (bent dalinai) uždaryta, tačiau per dešimtmečius minimalios investicijos būtų atnešusios daug visokeriopos naudos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąIr vis tik, autobusai kaip pagrindinis tolimųjų tarpmiestinių ar tarptautinių maršrutų susisiekimas yra naudojamas tik visiškose 3rd world šiknose kaip Centrinė Afrika ar Bangladešas. Nepagalvojai, kodėl?
- 2 patinka
Comment
Comment