Parašė taccido
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Ką darbo dienomis 20 valandų per parą veikia, pavyzdžiui, traukinys Kaunas-Šiauliai?
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Na pvz. Vilnius - Kena traukinys tikrai nestovi tas 5 valandas dienos viduryje, o važiuoja tuo metu į Varėną, Jašiūnus. Traukinių maršrutų grafikai yra sujungti tarpusavyje, niekas kiekvienam reisui atskiro traukinio neduoda.
Pvz. Šilutės maršrute įtariu, kad prastas išnaudojimas. Su Mažeikiais klausimas. Kaunas-Šiauliai (traukinys stovi 20 val. per parą darbo dienomis?)
Kiek naudojamas Jašiūnų traukinys?
P. S. nesakau, kad turi būti absurdiškai dažnas kursavimas į Šilutę ar Jašiūnus, bet juk yra įvairių traukinių panaudojimo galimybių, pvz. sutrumpintas maršrutas priemiestyje ir kt.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kokie riemenų numeriai?Paskutinis taisė taccido; 2023.11.26, 22:02.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Bėda tame, kad pasirašyta PSO sutartis su ministerija yra dėl fiksuoto nuvažiuojamų kilometrų skaičiaus, todėl kad ir kaip efektyviai būtų panaudojami riedmenys, dažniau traukinių paleisti nelabai yra galimybės. Lygiai taip pat planuoti dažnus taktinius tvarkaraščius, naujus maršrutus ir panašiai, galimybės yra labai menkos. Tektų keisti sutartį, tačiau, kaip žinoma, valstybė papildomų pinigų skirti nėra labai linkusi, o įmonė pati savęs išsilaikyti nepajėgi, nes pajamos iš bilietų, kas visiems turbūt ir taip žinoma, yra ženkliai mažesnės nei patiriamos sąnaudos.
Bet kalbant apie riedmenų išnaudojimus, nereikėtų žiūrėti tik į vieno maršruto tvarkaraščius. Prie nei vieno maršruto nėra priskirtas konkretus riedmuo ir jis rotuojamas, pavyzdžiui, Šiauliai-Kaunas atvykęs į Kauną 10:00 val., kelionę tęsia į Kybartus ar Marijampolę 10:40 val. Taip pat svarbu nepamiršti, kad dienos metu atliekama techninė priežiūra, smulkūs remontai, tad ir prastovos daliai riedmenų yra reikalingos.
Taccido paminėjo Šilutės traukinį, tai nelabai žinau, kur dar galima paefektyvinti:
05:15-06:00 Klaipėda-Šilutė
06:21-07:23 Šilutė-Klaipėda
08:18-09:19 Klaipėda-Šilutė
09:35-10:37 Šilutė-Klaipėda
12:30-13:31 Klaipėda-Šilutė
13:50-14:52 Šilutė-Klaipėda
15:10-16:11 Klaipėda-Šilutė
16:30-17:32 Šilutė-Klaipėda
17:47-18:48 Klaipėda-Šilutė
19:05-20:04 Šilutė-Klaipėda
Vieninteliai realiai parke stovintys yra DR1A traukiniai, kuriais aptarnaujamos Varėnos ir Turmanto kryptys, kurių paklausa išauga rytinio ir vakarinio piko metu, kai dieną važiavimo intervalai siekia ir 3-4 valandas, tikrai būtų galima paleisti, bet vėlgi, nėr pinigų ar kažkokios kitos problemos.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąBėda tame, kad pasirašyta PSO sutartis su ministerija yra dėl fiksuoto nuvažiuojamų kilometrų skaičiaus, todėl kad ir kaip efektyviai būtų panaudojami riedmenys, dažniau traukinių paleisti nelabai yra galimybės. Lygiai taip pat planuoti dažnus taktinius tvarkaraščius, naujus maršrutus ir panašiai, galimybės yra labai menkos. Tektų keisti sutartį, tačiau, kaip žinoma, valstybė papildomų pinigų skirti nėra labai linkusi, o įmonė pati savęs išsilaikyti nepajėgi, nes pajamos iš bilietų, kas visiems turbūt ir taip žinoma, yra ženkliai mažesnės nei patiriamos sąnaudos.
Bet kalbant apie riedmenų išnaudojimus, nereikėtų žiūrėti tik į vieno maršruto tvarkaraščius. Prie nei vieno maršruto nėra priskirtas konkretus riedmuo ir jis rotuojamas, pavyzdžiui, Šiauliai-Kaunas atvykęs į Kauną 10:00 val., kelionę tęsia į Kybartus ar Marijampolę 10:40 val. Taip pat svarbu nepamiršti, kad dienos metu atliekama techninė priežiūra, smulkūs remontai, tad ir prastovos daliai riedmenų yra reikalingos.
Taccido paminėjo Šilutės traukinį, tai nelabai žinau, kur dar galima paefektyvinti:
05:15-06:00 Klaipėda-Šilutė
06:21-07:23 Šilutė-Klaipėda
08:18-09:19 Klaipėda-Šilutė
09:35-10:37 Šilutė-Klaipėda
12:30-13:31 Klaipėda-Šilutė
13:50-14:52 Šilutė-Klaipėda
15:10-16:11 Klaipėda-Šilutė
16:30-17:32 Šilutė-Klaipėda
17:47-18:48 Klaipėda-Šilutė
19:05-20:04 Šilutė-Klaipėda
Vieninteliai realiai parke stovintys yra DR1A traukiniai, kuriais aptarnaujamos Varėnos ir Turmanto kryptys, kurių paklausa išauga rytinio ir vakarinio piko metu, kai dieną važiavimo intervalai siekia ir 3-4 valandas, tikrai būtų galima paleisti, bet vėlgi, nėr pinigų ar kažkokios kitos problemos.
Pvz. 2019 m. Šilutės maršrute buvo 2 traukiniai, man atrodo, vienas važiuodavo tik ryte.
Apie 2020 m. buvo siūlomas naujas maršrutas ryte ir vakare Klaipėda-Kretinga, gal čia buvo bandoma panaudoti tą perteklinį traukinį?
Rokiškio maršruto traukinys, važiuodavęs darbo dienomis: ar jis nuo 8 iki 17 val. būdavo kažkur naudojamas? Dabar atsisakius Rokiškio, tas traukinys lyg turėjo atsilaisvinti. Taip pat sujungus abu maršrutus į vieną (Mažeikiai–Panevėžys), turbūt efektyvesnis panaudojimas.
Vilniaus oro uosto maršrute bent galima pasidžiaugti, kad yra kažkas panašaus į valandinį taktinį tvarkaraštį.
Dėl fiksuotos ridos: taip, čia sudėtinga, reikia politinės valios. Bet taktiniai tvarkaraščiai suteikia maždaug tokią galimybę: sakykim, padidinu ridą 10 %, bet keleivių padidės 20 %. Čia konkretūs procentai tik pavyzdys iliustruoti pačiam principui. Ar valstybė turėtų siekti pervežti daugiau keleivių esamais traukiniais, efektyvinti esamų traukinių ir esamo personalo naudojimą?
Aišku, čia reikia žiūrėti konkrečiai išlaidas ir tvarkaraščius, keleivių pritraukimo galimybes. Jeigu per dieną kažkuriame maršrute buvo tik 1 reisas ir pridėsim dar 1, ridos padidėjimas bus 100 %, bet daug efekto nebus.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąBėda tame, kad pasirašyta PSO sutartis su ministerija yra dėl fiksuoto nuvažiuojamų kilometrų skaičiaus, todėl kad ir kaip efektyviai būtų panaudojami riedmenys, dažniau traukinių paleisti nelabai yra galimybės. Lygiai taip pat planuoti dažnus taktinius tvarkaraščius, naujus maršrutus ir panašiai, galimybės yra labai menkos. Tektų keisti sutartį, tačiau, kaip žinoma, valstybė papildomų pinigų skirti nėra labai linkusi, o įmonė pati savęs išsilaikyti nepajėgi, nes pajamos iš bilietų, kas visiems turbūt ir taip žinoma, yra ženkliai mažesnės nei patiriamos sąnaudos.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Yra kur nors paviešintos PSO sutarties sąlygos? Prieš porą savaičių ieškojau, bet neradau.
Comment
-
Jau važinėja nuo šiandien, galima matyti bilietų pardavimo sistemoje ženkliukus “Kalėdinis”. Šių metų naujiena ta, kad važiuos du papuošti 730ML traukiniai, vienas į Klaipėdą, kitas į Mockavą.
Beje, žadama, kad nuo naujo tvarkaraščio, 12-10 d. Vilnius-Mockava 630MiL riedmenį nuolatos pakeis 730ML.
- 6 patinka
Comment
-
Paskelbė ir puslapį su visais laikais (išskyrus Vilnius-Ryga, kuriam regis pereis Vilnius-Mockava traukinys) https://ltglink.lt/kalediniai-traukiniai
- 2 patinka
Comment
-
Pristatoma naujiena - dienos bilietas. Taip pat bus daugiau reisų tarp Vilniaus ir Kauno švenčių laikotarpiu.
Plačiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...is-667-2161234.
P.S. Graži žiemiška nuotrauka.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKur detalės apie dienos bilietą?
Čia turėtų būti asmeninis būtinai dokimento reikalaujant, kad nesidalintų?
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąPristatoma naujiena - dienos bilietas. Taip pat bus daugiau reisų tarp Vilniaus ir Kauno švenčių laikotarpiu.
Plačiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...is-667-2161234.
P.S. Graži žiemiška nuotrauka.Paskutinis taisė taccido; 2023.12.15, 02:20.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Tame pačiame straipsnyje rašoma, kad dažnai išperkami visi bilietai. Ar priims stovinčius keleivius su dienos bilietais? Kas bus, kai į pilnai išpirktą Pesą įlips dar 30 žmonių su dieniniais bilietais? Ar su sėdimomis vietomis galios taisyklė „kas pirmesnis, tas gudresnis“, ar vis dėlto bus rezervacijos, kad pakeliui įlipusi bobutė su įprastiniu bilietu neturėtų stovėti, nes paskutines laisvas vietas užėmė ponai su dieniniais bilietais?
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Tame pačiame straipsnyje rašoma, kad dažnai išperkami visi bilietai. Ar priims stovinčius keleivius su dienos bilietais? Kas bus, kai į pilnai išpirktą Pesą įlips dar 30 žmonių su dieniniais bilietais? Ar su sėdimomis vietomis galios taisyklė „kas pirmesnis, tas gudresnis“, ar vis dėlto bus rezervacijos, kad pakeliui įlipusi bobutė su įprastiniu bilietu neturėtų stovėti, nes paskutines laisvas vietas užėmė ponai su dieniniais bilietais?
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Dažnai išperkami visi bilietai Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Šiauliai maršrutuose, jie su vietų rezervacija ir dienos bilietas šiuose maršrutuose negalios. O kituose maršrutuose tokios problemos su 100% užimtumu nėra, pasitaiko nebent Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Turmantas išskirtiniais atvejais, labai retai. Ir taip, tada keleiviai stovi.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Kaunas-Šiauliai savaitgaliais kartais būna problemų su užimtumu, pvz. šiandienos 17:00 traukinys pilnai išparduotas.
Ta prasme net kei du traukinius tuo pačiu metu paleistų jie būtų užpildyti po 50%, kas yra labai geras užpildymas, didesnis nei daug kitų maršrutų.
Bukaprotiška to nepadaryti.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jau seniai sakiau, kad šiuo maršrutu privaloma leisti dvigubą kiekį vagonų.
Ta prasme net kei du traukinius tuo pačiu metu paleistų jie būtų užpildyti po 50%, kas yra labai geras užpildymas, didesnis nei daug kitų maršrutų.
Bukaprotiška to nepadaryti.
Nors šiaip tas pats galioja ir daugumai kitų maršrutų, tik LTG to nedaro, nes velnias žino, kodėl. "Trūksta riedmenų" turbūt.
- 3 patinka
Comment
Comment