Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet kuriuo atveju, 59 minutės yra siektinas rezultatas, kuris suveiktų ir psichologiškai vėl paleidus reklamą „Iš Vilniaus į Kauną per greičiau nei valandą“. Čia kaip kainos su ,99 gale

    Traukiniu iš Kauno į Vilnių – per 59 minutes

    Nuo šiol kelionė traukiniu Kaunas–Vilnius truks šiek tiek trumpiau nei valandą, trečiadienį pranešė „Lietuvos geležinkeliai“. Antradienį pradėjo kursuoti traukinys, kuris iš Kauno į Vilnių nuvažiuoja per 59 minutes.

    Traukinys, atvažiuojantis į sostinę vos greičiau nei per valandą, iš Kauno išvyksta 14 val. 40 min. Šis traukinys važiuoja be sustojimų. „Lietuvos geležinkeliai“ žada, kad pabaigus kelio remonto darbus tokių reisų bus daugiau.
    https://www.15min.lt/gyvenimas/nauji...es-1630-843300

    Comment


      Parašė jan Rodyti pranešimą

      eurostar 69 km be sustojimų nuvažiuoja per 38 min tarp Amsterdamo ir Roterdamo, thalys su sustojimu Schipolio oro uoste 41 min.
      per 55min Vilnius Kaunas esama vėže su keliais žemesnio greičio vingiais viduryje maršruto turėtų važiuoti tokiu pat vidutiniu greičiu be sustojimų.
      Neatrodo realistiška kad LTG pasiektų tokį greitį ant senos infrastruktūros su lėtais vingiais viduryje trasos kaip olandai ant savo vienintelės HSR linijos
      Pasiektų, ir jau paaiškinau, kodėl.

      Kur ir per kiek nuvažiuoja Thalys, nėra aktualu, nes ne nuo traukinio, o nuo linijos greičio priklauso realus kelionės laikas. Jei ten įkaltas koks 80km/h ribojimas, tai ten gali būti tiek Thalys, tiek Shinkansenas, bet daugiau 80km/h jis nevažiuos. Reiktų aišku pažiūrėti, koks ten leidžiamas v max.
      Paskutinis taisė John; 2023.11.23, 06:01.

      Comment


        Parašė taccido Rodyti pranešimą

        Dar vienas aspektas yra reisų dažnumas, patys traukiniai turi būti gerai išnaudojami, tačiau su Lietuvos VT politika ir retais tvarkaraščiais dauguma traukinių naudojami neefektyviai, stovi pusę dienos.
        Traukiniai neišnaudojami, bet maršrutai karpomi dėl riedmenų trūkumo..

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

          Traukiniai neišnaudojami, bet maršrutai karpomi dėl riedmenų trūkumo..
          Ką darbo dienomis 20 valandų per parą veikia, pavyzdžiui, traukinys Kaunas-Šiauliai?
          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

          Comment


            Parašė taccido Rodyti pranešimą

            Ką darbo dienomis 20 valandų per parą veikia, pavyzdžiui, traukinys Kaunas-Šiauliai?
            Na pvz. Vilnius - Kena traukinys tikrai nestovi tas 5 valandas dienos viduryje, o važiuoja tuo metu į Varėną, Jašiūnus. Traukinių maršrutų grafikai yra sujungti tarpusavyje, niekas kiekvienam reisui atskiro traukinio neduoda.

            Comment


              Parašė taccido Rodyti pranešimą

              Ką darbo dienomis 20 valandų per parą veikia, pavyzdžiui, traukinys Kaunas-Šiauliai?
              Kokie riemenų numeriai?

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                Na pvz. Vilnius - Kena traukinys tikrai nestovi tas 5 valandas dienos viduryje, o važiuoja tuo metu į Varėną, Jašiūnus. Traukinių maršrutų grafikai yra sujungti tarpusavyje, niekas kiekvienam reisui atskiro traukinio neduoda.
                Klausimas, kiek tokių sujungimų yra. Detaliai dabartinės situacijos nežiūrėjau, bet prisimenant 2020 m. tvarkaraštį ir matant dabartinį, nujaučiu, kad situacija panaši.
                Pvz. Šilutės maršrute įtariu, kad prastas išnaudojimas. Su Mažeikiais klausimas. Kaunas-Šiauliai (traukinys stovi 20 val. per parą darbo dienomis?)
                Kiek naudojamas Jašiūnų traukinys?

                P. S. nesakau, kad turi būti absurdiškai dažnas kursavimas į Šilutę ar Jašiūnus, bet juk yra įvairių traukinių panaudojimo galimybių, pvz. sutrumpintas maršrutas priemiestyje ir kt.

                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Kokie riemenų numeriai?
                Neįsivaizduoju.
                Paskutinis taisė taccido; 2023.11.26, 22:02.
                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                Comment


                  Bėda tame, kad pasirašyta PSO sutartis su ministerija yra dėl fiksuoto nuvažiuojamų kilometrų skaičiaus, todėl kad ir kaip efektyviai būtų panaudojami riedmenys, dažniau traukinių paleisti nelabai yra galimybės. Lygiai taip pat planuoti dažnus taktinius tvarkaraščius, naujus maršrutus ir panašiai, galimybės yra labai menkos. Tektų keisti sutartį, tačiau, kaip žinoma, valstybė papildomų pinigų skirti nėra labai linkusi, o įmonė pati savęs išsilaikyti nepajėgi, nes pajamos iš bilietų, kas visiems turbūt ir taip žinoma, yra ženkliai mažesnės nei patiriamos sąnaudos.

                  Bet kalbant apie riedmenų išnaudojimus, nereikėtų žiūrėti tik į vieno maršruto tvarkaraščius. Prie nei vieno maršruto nėra priskirtas konkretus riedmuo ir jis rotuojamas, pavyzdžiui, Šiauliai-Kaunas atvykęs į Kauną 10:00 val., kelionę tęsia į Kybartus ar Marijampolę 10:40 val. Taip pat svarbu nepamiršti, kad dienos metu atliekama techninė priežiūra, smulkūs remontai, tad ir prastovos daliai riedmenų yra reikalingos.

                  Taccido paminėjo Šilutės traukinį, tai nelabai žinau, kur dar galima paefektyvinti:

                  05:15-06:00 Klaipėda-Šilutė
                  06:21-07:23 Šilutė-Klaipėda
                  08:18-09:19 Klaipėda-Šilutė
                  09:35-10:37 Šilutė-Klaipėda
                  12:30-13:31 Klaipėda-Šilutė
                  13:50-14:52 Šilutė-Klaipėda
                  15:10-16:11 Klaipėda-Šilutė
                  16:30-17:32 Šilutė-Klaipėda
                  17:47-18:48 Klaipėda-Šilutė
                  19:05-20:04 Šilutė-Klaipėda

                  Vieninteliai realiai parke stovintys yra DR1A traukiniai, kuriais aptarnaujamos Varėnos ir Turmanto kryptys, kurių paklausa išauga rytinio ir vakarinio piko metu, kai dieną važiavimo intervalai siekia ir 3-4 valandas, tikrai būtų galima paleisti, bet vėlgi, nėr pinigų ar kažkokios kitos problemos.

                  Comment


                    Parašė dtb Rodyti pranešimą
                    Bėda tame, kad pasirašyta PSO sutartis su ministerija yra dėl fiksuoto nuvažiuojamų kilometrų skaičiaus, todėl kad ir kaip efektyviai būtų panaudojami riedmenys, dažniau traukinių paleisti nelabai yra galimybės. Lygiai taip pat planuoti dažnus taktinius tvarkaraščius, naujus maršrutus ir panašiai, galimybės yra labai menkos. Tektų keisti sutartį, tačiau, kaip žinoma, valstybė papildomų pinigų skirti nėra labai linkusi, o įmonė pati savęs išsilaikyti nepajėgi, nes pajamos iš bilietų, kas visiems turbūt ir taip žinoma, yra ženkliai mažesnės nei patiriamos sąnaudos.

                    Bet kalbant apie riedmenų išnaudojimus, nereikėtų žiūrėti tik į vieno maršruto tvarkaraščius. Prie nei vieno maršruto nėra priskirtas konkretus riedmuo ir jis rotuojamas, pavyzdžiui, Šiauliai-Kaunas atvykęs į Kauną 10:00 val., kelionę tęsia į Kybartus ar Marijampolę 10:40 val. Taip pat svarbu nepamiršti, kad dienos metu atliekama techninė priežiūra, smulkūs remontai, tad ir prastovos daliai riedmenų yra reikalingos.

                    Taccido paminėjo Šilutės traukinį, tai nelabai žinau, kur dar galima paefektyvinti:

                    05:15-06:00 Klaipėda-Šilutė
                    06:21-07:23 Šilutė-Klaipėda
                    08:18-09:19 Klaipėda-Šilutė
                    09:35-10:37 Šilutė-Klaipėda
                    12:30-13:31 Klaipėda-Šilutė
                    13:50-14:52 Šilutė-Klaipėda
                    15:10-16:11 Klaipėda-Šilutė
                    16:30-17:32 Šilutė-Klaipėda
                    17:47-18:48 Klaipėda-Šilutė
                    19:05-20:04 Šilutė-Klaipėda

                    Vieninteliai realiai parke stovintys yra DR1A traukiniai, kuriais aptarnaujamos Varėnos ir Turmanto kryptys, kurių paklausa išauga rytinio ir vakarinio piko metu, kai dieną važiavimo intervalai siekia ir 3-4 valandas, tikrai būtų galima paleisti, bet vėlgi, nėr pinigų ar kažkokios kitos problemos.
                    Ačiū už info. Panašu, kad dabar jau suefektyvinta daug kur.

                    Pvz. 2019 m. Šilutės maršrute buvo 2 traukiniai, man atrodo, vienas važiuodavo tik ryte.
                    Apie 2020 m. buvo siūlomas naujas maršrutas ryte ir vakare Klaipėda-Kretinga, gal čia buvo bandoma panaudoti tą perteklinį traukinį?

                    Rokiškio maršruto traukinys, važiuodavęs darbo dienomis: ar jis nuo 8 iki 17 val. būdavo kažkur naudojamas? Dabar atsisakius Rokiškio, tas traukinys lyg turėjo atsilaisvinti. Taip pat sujungus abu maršrutus į vieną (Mažeikiai–Panevėžys), turbūt efektyvesnis panaudojimas.

                    Vilniaus oro uosto maršrute bent galima pasidžiaugti, kad yra kažkas panašaus į valandinį taktinį tvarkaraštį.


                    Dėl fiksuotos ridos: taip, čia sudėtinga, reikia politinės valios. Bet taktiniai tvarkaraščiai suteikia maždaug tokią galimybę: sakykim, padidinu ridą 10 %, bet keleivių padidės 20 %. Čia konkretūs procentai tik pavyzdys iliustruoti pačiam principui. Ar valstybė turėtų siekti pervežti daugiau keleivių esamais traukiniais, efektyvinti esamų traukinių ir esamo personalo naudojimą?
                    Aišku, čia reikia žiūrėti konkrečiai išlaidas ir tvarkaraščius, keleivių pritraukimo galimybes. Jeigu per dieną kažkuriame maršrute buvo tik 1 reisas ir pridėsim dar 1, ridos padidėjimas bus 100 %, bet daug efekto nebus.
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      Gal kas žino, kodėl šiandieninis vakarinis traukinys Marcinkonys-Vilnius vėlavo daugiau, nei 2 valandas? Keleiviams buvo pasiūlytas vanduo, bet tai neatperka sugaišto laiko. Dabar 20:15 ir dar tik Rūdiškės...

                      Comment


                        Parašė dtb Rodyti pranešimą
                        Bėda tame, kad pasirašyta PSO sutartis su ministerija yra dėl fiksuoto nuvažiuojamų kilometrų skaičiaus, todėl kad ir kaip efektyviai būtų panaudojami riedmenys, dažniau traukinių paleisti nelabai yra galimybės. Lygiai taip pat planuoti dažnus taktinius tvarkaraščius, naujus maršrutus ir panašiai, galimybės yra labai menkos. Tektų keisti sutartį, tačiau, kaip žinoma, valstybė papildomų pinigų skirti nėra labai linkusi, o įmonė pati savęs išsilaikyti nepajėgi, nes pajamos iš bilietų, kas visiems turbūt ir taip žinoma, yra ženkliai mažesnės nei patiriamos sąnaudos.
                        Yra kur nors paviešintos PSO sutarties sąlygos? Prieš porą savaičių ieškojau, bet neradau.

                        Comment


                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                          Yra kur nors paviešintos PSO sutarties sąlygos? Prieš porą savaičių ieškojau, bet neradau.
                          Nežinau, ar skelbiama viešai, remiuosi dirbančių LTG informacija.

                          Comment


                            Gal kas girdėjo, ar bus ir šiemet šventiniai traukiniai?

                            Comment


                              Jau važinėja nuo šiandien, galima matyti bilietų pardavimo sistemoje ženkliukus “Kalėdinis”. Šių metų naujiena ta, kad važiuos du papuošti 730ML traukiniai, vienas į Klaipėdą, kitas į Mockavą.

                              Beje, žadama, kad nuo naujo tvarkaraščio, 12-10 d. Vilnius-Mockava 630MiL riedmenį nuolatos pakeis 730ML.

                              Comment


                                Paskelbė ir puslapį su visais laikais (išskyrus Vilnius-Ryga, kuriam regis pereis Vilnius-Mockava traukinys) https://ltglink.lt/kalediniai-traukiniai

                                Comment


                                  Pristatoma naujiena - dienos bilietas. Taip pat bus daugiau reisų tarp Vilniaus ir Kauno švenčių laikotarpiu.

                                  Plačiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...is-667-2161234.

                                  P.S. Graži žiemiška nuotrauka.

                                  Comment


                                    Kur detalės apie dienos bilietą?
                                    Čia turėtų būti asmeninis būtinai dokimento reikalaujant, kad nesidalintų?

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Kur detalės apie dienos bilietą?
                                      Čia turėtų būti asmeninis būtinai dokimento reikalaujant, kad nesidalintų?
                                      Teoriškai visi terminuoti bilietai yra vardiniai ir esant poreikiui gali reikėti pateikti asmens dokumentą.

                                      Comment


                                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                        Pristatoma naujiena - dienos bilietas. Taip pat bus daugiau reisų tarp Vilniaus ir Kauno švenčių laikotarpiu.

                                        Plačiau: https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...is-667-2161234.

                                        P.S. Graži žiemiška nuotrauka.
                                        Tame pačiame straipsnyje rašoma, kad dažnai išperkami visi bilietai. Ar priims stovinčius keleivius su dienos bilietais? Kas bus, kai į pilnai išpirktą Pesą įlips dar 30 žmonių su dieniniais bilietais? Ar su sėdimomis vietomis galios taisyklė „kas pirmesnis, tas gudresnis“, ar vis dėlto bus rezervacijos, kad pakeliui įlipusi bobutė su įprastiniu bilietu neturėtų stovėti, nes paskutines laisvas vietas užėmė ponai su dieniniais bilietais?
                                        Paskutinis taisė taccido; 2023.12.15, 02:20.
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                          Tame pačiame straipsnyje rašoma, kad dažnai išperkami visi bilietai. Ar priims stovinčius keleivius su dienos bilietais? Kas bus, kai į pilnai išpirktą Pesą įlips dar 30 žmonių su dieniniais bilietais? Ar su sėdimomis vietomis galios taisyklė „kas pirmesnis, tas gudresnis“, ar vis dėlto bus rezervacijos, kad pakeliui įlipusi bobutė su įprastiniu bilietu neturėtų stovėti, nes paskutines laisvas vietas užėmė ponai su dieniniais bilietais?
                                          aš nedažnai naudojuos traukiniais Lietuvoje, bet ta prasme - ar priims stovinčius keleivius? tipo keliauja tik sėdintys?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X