Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Trūksta riedmenų

    Comment


      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
      https://www.15min.lt/verslas/naujien...tu-667-2146302

      Naujinami tvarkaraščiai. Dėja, nėra normalių lentelių ir laikų paskelbta, tai sunku pamatyt kaip tiksliai pakeista.

      Man labiausiai trūksta Kaunas-Šiauliai maršruto pagerinimų, ypač savaitgaliais praktiškai pilnai išparduodamas, autobusai šia kryptimi irgi gana pilni važiuoja, bet vis tiek tik vienas-du 620M per dieną tevažiuoja.
      Traukinių poros 632/633 ir 634/635 pilnai spėtų iki Kauno ir atgal beveik net nekeičiant tvarkarsčio.

      Comment


        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
        Naujinami tvarkaraščiai. Dėja, nėra normalių lentelių ir laikų paskelbta, tai sunku pamatyt kaip tiksliai pakeista.
        Darbo dienomis (žiūrėjau tik Kaunas - Vilnius kryptį) pridedamas vienas traukinus, o savaitgalį lieką tiek pat (nes darbo dienomis 3 reisais daugiau nei savaitgalį (buvo 2)).
        Čia neskaičiuojant penktadienio/šeštadienio vakarinio traukinio.

        Comment


          Click image for larger version  Name:	traukinus.JPG Views:	0 Size:	75,5 kB ID:	2090681

          Kaunas - Vilnius (senas ir naujas)
          Nežiūrėjau labai kruopščiai

          Comment


            Iš facebook platybių:

            Click image for larger version

Name:	signal-2023-11-21-19-19-41-076.jpg
Views:	779
Size:	192,7 kB
ID:	2091656

            Comment


              Iš tiesų apgailėtina matyti, kad standartinė kelionė traukiniu tarp dviejų didžiausių Lietuvos miestrų trunka daugiau nei 1 val. 10 min. Nyderlanduose tarp Amsterdamo ir Roterdamo atstumas panašus (apie 81 km), bet kelionė trunka 41 min. (kai kurie maršrutai ir apie 38 min). Pakankamai trumpas laiko tarpas nemažam skaičiui žmonių kiekvieną dieną keliauti tarp dviejų miestų į darbą/namus.

              Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-11-22 at 08.55.05.png
Views:	621
Size:	192,6 kB
ID:	2091744

              Comment


                Parašė .Tomas Rodyti pranešimą
                Nyderlanduose tarp Amsterdamo ir Roterdamo atstumas panašus (apie 81 km)
                Iš tikrųjų atstumas yra apie 72 km (71.7 km) jei einant per didelio greičio liniją (kurią visi Intercity direct/Thalys traukiniai naudoja)

                Comment


                  Iš tiesų, 82 km yra įprasta linija.

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-11-22 at 10.26.20.png
Views:	636
Size:	175,6 kB
ID:	2091765
                  High-speed line Schiphol - Antwerp - Wikipedia, the free encyclopedia

                  Comment


                    Teisybės dėlei, tarp Vilniaus ir Kauno stočių yra 90 km kaip varna skrenda. Beje, įdomu, kad ta tiesiausia linija Kauno marias kerta 4 kartus, po to dar Elektrėnų marias ir Vievio ežerą.

                    Comment


                      Maždaug 104km bėgiais tarp Vilniaus ir Kauno stočių. Rail Baltica gal porą kilometrų viso labo numes geriausiu atveju.

                      Comment


                        Realistiškai greičiausia kelionė su vienu ar max dviem sustojimais Vilnius-Kaunas galėtų trukti apie 55-60 minučių be labai rimtų investicijų su esama infrastruktūra. Taai jau būtų visai padorus kelionės laikas tokiam atstumui. Nebepamenu, kur ten tiksliai, bet kažkada pats buvau įdėjęs greičio grafiką, kur aiškiai matosi, kad vietomis dėl nelabai paaiškinamų priežasčių traukiniai velkasi 80-100km/h. Jei tikėsim OpenRailwayMap, tarp Kaišiadorių ir Palemono leidžiamas greitis yra 140km/h, bet juo traukiniai kažkodėl nevažiuoja.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Realistiškai greičiausia kelionė su vienu ar max dviem sustojimais Vilnius-Kaunas galėtų trukti apie 55-60 minučių be labai rimtų investicijų su esama infrastruktūra. Taai jau būtų visai padorus kelionės laikas tokiam atstumui. Nebepamenu, kur ten tiksliai, bet kažkada pats buvau įdėjęs greičio grafiką, kur aiškiai matosi, kad vietomis dėl nelabai paaiškinamų priežasčių traukiniai velkasi 80-100km/h. Jei tikėsim OpenRailwayMap, tarp Kaišiadorių ir Palemono leidžiamas greitis yra 140km/h, bet juo traukiniai kažkodėl nevažiuoja.

                          Švedijoje, kur žemas gyventojų tankis, prieš daugiau nei 30 metų sukurti traukiniai sugeba ant paprastų bėgių važiuoti 200 km/h.
                          Bėgiai nepritaikyti greitaeigiams traukiniams, traukiniai sukurti pačioje Švedijoje (Kalmar Verkstad) ir jau važinėjo 1990 metais.
                          Ir važiuoja 200 km/h. O mes 2023 metais svajojam apie 100+ km/h Kaunas – Vilnius atkarpoje.

                          Kalmar Verkstad X2000, foto iš Wikipedia:



                          The train's designated top speed is 210 km/h (130 mph). It reached 276 km/h (171 mph) during a trial run in 1993. The maximum speed allowed in regular traffic is 200 km/h (125 mph) for safety reasons – the signalling system (and systems like the catenary) are not built for higher speeds, and it shares the track with regular trains (like in most countries); also, most of the lines it uses were built in the mid-to-late 19th century. 19th-century railways are generally curvier.
                          Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.11.22, 19:33.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Realistiškai greičiausia kelionė su vienu ar max dviem sustojimais Vilnius-Kaunas galėtų trukti apie 55-60 minučių be labai rimtų investicijų su esama infrastruktūra. Taai jau būtų visai padorus kelionės laikas tokiam atstumui. Nebepamenu, kur ten tiksliai, bet kažkada pats buvau įdėjęs greičio grafiką, kur aiškiai matosi, kad vietomis dėl nelabai paaiškinamų priežasčių traukiniai velkasi 80-100km/h. Jei tikėsim OpenRailwayMap, tarp Kaišiadorių ir Palemono leidžiamas greitis yra 140km/h, bet juo traukiniai kažkodėl nevažiuoja.
                            eurostar 69 km be sustojimų nuvažiuoja per 38 min tarp Amsterdamo ir Roterdamo, thalys su sustojimu Schipolio oro uoste 41 min.
                            per 55min Vilnius Kaunas esama vėže su keliais žemesnio greičio vingiais viduryje maršruto turėtų važiuoti tokiu pat vidutiniu greičiu be sustojimų.
                            Neatrodo realistiška kad LTG pasiektų tokį greitį ant senos infrastruktūros su lėtais vingiais viduryje trasos kaip olandai ant savo vienintelės HSR linijos

                            Comment


                              Parašė jan Rodyti pranešimą

                              eurostar 69 km be sustojimų nuvažiuoja per 38 min tarp Amsterdamo ir Roterdamo, thalys su sustojimu Schipolio oro uoste 41 min.
                              per 55min Vilnius Kaunas esama vėže su keliais žemesnio greičio vingiais viduryje maršruto turėtų važiuoti tokiu pat vidutiniu greičiu be sustojimų.
                              Neatrodo realistiška kad LTG pasiektų tokį greitį ant senos infrastruktūros su lėtais vingiais viduryje trasos kaip olandai ant savo vienintelės HSR linijos
                              LTG buvo pasiekę 59 minutes. Porą ruožų pavertus 160 kmh 55 min laisvai.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Jei tikėsim OpenRailwayMap, tarp Kaišiadorių ir Palemono leidžiamas greitis yra 140km/h, bet juo traukiniai kažkodėl nevažiuoja.
                                Konkrečiai toje atkarpoje tai tik viena kryptimi 140km/h greitis. Kita 120km/h. Bet šitai neužžymėta tinkamai, nors kaip ir galima būtų.

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                  LTG buvo pasiekę 59 minutes. Porą ruožų pavertus 160 kmh 55 min laisvai.
                                  Labai ilgi ruožai turėtų būti kad padidinti vidutinį greitį per 10kmph, traukiniai irgi turi noriai ir stabiliai važiuoti tokiu greičiu.
                                  Jeigu būtų taip paprasta tai Estijoje jau seniai stadleriai ant 160 važinėtų.

                                  Comment


                                    Bet kuriuo atveju, 59 minutės yra siektinas rezultatas, kuris suveiktų ir psichologiškai vėl paleidus reklamą „Iš Vilniaus į Kauną per greičiau nei valandą“. Čia kaip kainos su ,99 gale

                                    Traukiniu iš Kauno į Vilnių – per 59 minutes

                                    Nuo šiol kelionė traukiniu Kaunas–Vilnius truks šiek tiek trumpiau nei valandą, trečiadienį pranešė „Lietuvos geležinkeliai“. Antradienį pradėjo kursuoti traukinys, kuris iš Kauno į Vilnių nuvažiuoja per 59 minutes.

                                    Traukinys, atvažiuojantis į sostinę vos greičiau nei per valandą, iš Kauno išvyksta 14 val. 40 min. Šis traukinys važiuoja be sustojimų. „Lietuvos geležinkeliai“ žada, kad pabaigus kelio remonto darbus tokių reisų bus daugiau.
                                    https://www.15min.lt/gyvenimas/nauji...es-1630-843300

                                    Comment


                                      Parašė jan Rodyti pranešimą

                                      eurostar 69 km be sustojimų nuvažiuoja per 38 min tarp Amsterdamo ir Roterdamo, thalys su sustojimu Schipolio oro uoste 41 min.
                                      per 55min Vilnius Kaunas esama vėže su keliais žemesnio greičio vingiais viduryje maršruto turėtų važiuoti tokiu pat vidutiniu greičiu be sustojimų.
                                      Neatrodo realistiška kad LTG pasiektų tokį greitį ant senos infrastruktūros su lėtais vingiais viduryje trasos kaip olandai ant savo vienintelės HSR linijos
                                      Pasiektų, ir jau paaiškinau, kodėl.

                                      Kur ir per kiek nuvažiuoja Thalys, nėra aktualu, nes ne nuo traukinio, o nuo linijos greičio priklauso realus kelionės laikas. Jei ten įkaltas koks 80km/h ribojimas, tai ten gali būti tiek Thalys, tiek Shinkansenas, bet daugiau 80km/h jis nevažiuos. Reiktų aišku pažiūrėti, koks ten leidžiamas v max.
                                      Paskutinis taisė John; 2023.11.23, 06:01.

                                      Comment


                                        Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                        Dar vienas aspektas yra reisų dažnumas, patys traukiniai turi būti gerai išnaudojami, tačiau su Lietuvos VT politika ir retais tvarkaraščiais dauguma traukinių naudojami neefektyviai, stovi pusę dienos.
                                        Traukiniai neišnaudojami, bet maršrutai karpomi dėl riedmenų trūkumo..

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                          Traukiniai neišnaudojami, bet maršrutai karpomi dėl riedmenų trūkumo..
                                          Ką darbo dienomis 20 valandų per parą veikia, pavyzdžiui, traukinys Kaunas-Šiauliai?
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X