Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    https://madeinvilnius.lt/transportas...ciu-traukiniu/

    „Prireikė specialaus žurnalistinio tyrimo, kad sužinotume, jog kovo mėn. vos nesusidūrė du keleiviniai traukiniai. Tik per plauką išvengta didelės katastrofos“, – pažymi E. Sabutis.

    Gal kas žino, apie ką eina kalba?
    Spėju:

    2023-03-10 Keleivinio traukinio Nr. 837 eismo įvykis G-23/09
    2023-03-04 Keleivinio traukinio Nr. 669 riktas G-23/07

    Deja, daugiau info greituoju būdu nerandu

    Comment


      Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
      Gal kas žino, apie ką eina kalba?
      Incidentas įvyko kovo ketvirtą dieną. Traukiniui važiuojant iš Turmanto, pro Ignaliną, į Vilnių. Tiesa, kurioje tiksliai vietoje briedis galėjo iššokti prieš traukinį, niekas atsakyti negali.

      Lietuvos geležinkelių profsąjungos „Solidarumas“ vadovas Stanislavas Fedaravičius, išsiaiškino, kad kovo ketvirtą susidūrimas su briedžiu buvo ne vienintelis traukinio kelionės incidentas. Briedį kliudęs mašinistas tuomet sustabdė traukinį, apžiūrėjęs jį gavo dispečerės nurodymą važiuoti toliau.

      „Ir kada pradėjo važiuoti toliau, dingo stabdžiai. Toliau į Dūkštų stotį. Dūkštų stoty, jau įvažiuodamas be stabdžių, pravažiavo raudoną šviesoforą, išpjovė iešmus, ten bandė stabdyti jį darbuotojai, ne pats mašinistas. Mašinistas dabar dirba vienas, padėjėjo neturi. Visgi buvo stabdomas, pravažiavo raudoną šviesoforą ir tuo metu važiavo kitas keleivinis traukinys. Tikrai galėjo būti tragedija, ne tik Lietuvos mastu, bet ir dar baisiau. Galėjo susidurti du keleiviniai traukiniai“, – kalba profsąjungos vadovas Stanislavas Fedaravičius.


      Šaltinis

      Comment


        Nukirst briedį ir paleist traukinį tolyn normaliai nepatikrinus stabdžių magistralės.. stipru

        Comment


          https://www.15min.lt/verslas/naujien...tu-667-2146302

          Naujinami tvarkaraščiai. Dėja, nėra normalių lentelių ir laikų paskelbta, tai sunku pamatyt kaip tiksliai pakeista.

          Man labiausiai trūksta Kaunas-Šiauliai maršruto pagerinimų, ypač savaitgaliais praktiškai pilnai išparduodamas, autobusai šia kryptimi irgi gana pilni važiuoja, bet vis tiek tik vienas-du 620M per dieną tevažiuoja.

          Comment


            Trūksta riedmenų

            Comment


              Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
              https://www.15min.lt/verslas/naujien...tu-667-2146302

              Naujinami tvarkaraščiai. Dėja, nėra normalių lentelių ir laikų paskelbta, tai sunku pamatyt kaip tiksliai pakeista.

              Man labiausiai trūksta Kaunas-Šiauliai maršruto pagerinimų, ypač savaitgaliais praktiškai pilnai išparduodamas, autobusai šia kryptimi irgi gana pilni važiuoja, bet vis tiek tik vienas-du 620M per dieną tevažiuoja.
              Traukinių poros 632/633 ir 634/635 pilnai spėtų iki Kauno ir atgal beveik net nekeičiant tvarkarsčio.

              Comment


                Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                Naujinami tvarkaraščiai. Dėja, nėra normalių lentelių ir laikų paskelbta, tai sunku pamatyt kaip tiksliai pakeista.
                Darbo dienomis (žiūrėjau tik Kaunas - Vilnius kryptį) pridedamas vienas traukinus, o savaitgalį lieką tiek pat (nes darbo dienomis 3 reisais daugiau nei savaitgalį (buvo 2)).
                Čia neskaičiuojant penktadienio/šeštadienio vakarinio traukinio.

                Comment


                  Click image for larger version  Name:	traukinus.JPG Views:	0 Size:	75,5 kB ID:	2090681

                  Kaunas - Vilnius (senas ir naujas)
                  Nežiūrėjau labai kruopščiai

                  Comment


                    Iš facebook platybių:

                    Click image for larger version

Name:	signal-2023-11-21-19-19-41-076.jpg
Views:	792
Size:	192,7 kB
ID:	2091656

                    Comment


                      Iš tiesų apgailėtina matyti, kad standartinė kelionė traukiniu tarp dviejų didžiausių Lietuvos miestrų trunka daugiau nei 1 val. 10 min. Nyderlanduose tarp Amsterdamo ir Roterdamo atstumas panašus (apie 81 km), bet kelionė trunka 41 min. (kai kurie maršrutai ir apie 38 min). Pakankamai trumpas laiko tarpas nemažam skaičiui žmonių kiekvieną dieną keliauti tarp dviejų miestų į darbą/namus.

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-11-22 at 08.55.05.png
Views:	632
Size:	192,6 kB
ID:	2091744

                      Comment


                        Parašė .Tomas Rodyti pranešimą
                        Nyderlanduose tarp Amsterdamo ir Roterdamo atstumas panašus (apie 81 km)
                        Iš tikrųjų atstumas yra apie 72 km (71.7 km) jei einant per didelio greičio liniją (kurią visi Intercity direct/Thalys traukiniai naudoja)

                        Comment


                          Iš tiesų, 82 km yra įprasta linija.

                          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-11-22 at 10.26.20.png
Views:	648
Size:	175,6 kB
ID:	2091765
                          High-speed line Schiphol - Antwerp - Wikipedia, the free encyclopedia

                          Comment


                            Teisybės dėlei, tarp Vilniaus ir Kauno stočių yra 90 km kaip varna skrenda. Beje, įdomu, kad ta tiesiausia linija Kauno marias kerta 4 kartus, po to dar Elektrėnų marias ir Vievio ežerą.

                            Comment


                              Maždaug 104km bėgiais tarp Vilniaus ir Kauno stočių. Rail Baltica gal porą kilometrų viso labo numes geriausiu atveju.

                              Comment


                                Realistiškai greičiausia kelionė su vienu ar max dviem sustojimais Vilnius-Kaunas galėtų trukti apie 55-60 minučių be labai rimtų investicijų su esama infrastruktūra. Taai jau būtų visai padorus kelionės laikas tokiam atstumui. Nebepamenu, kur ten tiksliai, bet kažkada pats buvau įdėjęs greičio grafiką, kur aiškiai matosi, kad vietomis dėl nelabai paaiškinamų priežasčių traukiniai velkasi 80-100km/h. Jei tikėsim OpenRailwayMap, tarp Kaišiadorių ir Palemono leidžiamas greitis yra 140km/h, bet juo traukiniai kažkodėl nevažiuoja.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Realistiškai greičiausia kelionė su vienu ar max dviem sustojimais Vilnius-Kaunas galėtų trukti apie 55-60 minučių be labai rimtų investicijų su esama infrastruktūra. Taai jau būtų visai padorus kelionės laikas tokiam atstumui. Nebepamenu, kur ten tiksliai, bet kažkada pats buvau įdėjęs greičio grafiką, kur aiškiai matosi, kad vietomis dėl nelabai paaiškinamų priežasčių traukiniai velkasi 80-100km/h. Jei tikėsim OpenRailwayMap, tarp Kaišiadorių ir Palemono leidžiamas greitis yra 140km/h, bet juo traukiniai kažkodėl nevažiuoja.

                                  Švedijoje, kur žemas gyventojų tankis, prieš daugiau nei 30 metų sukurti traukiniai sugeba ant paprastų bėgių važiuoti 200 km/h.
                                  Bėgiai nepritaikyti greitaeigiams traukiniams, traukiniai sukurti pačioje Švedijoje (Kalmar Verkstad) ir jau važinėjo 1990 metais.
                                  Ir važiuoja 200 km/h. O mes 2023 metais svajojam apie 100+ km/h Kaunas – Vilnius atkarpoje.

                                  Kalmar Verkstad X2000, foto iš Wikipedia:



                                  The train's designated top speed is 210 km/h (130 mph). It reached 276 km/h (171 mph) during a trial run in 1993. The maximum speed allowed in regular traffic is 200 km/h (125 mph) for safety reasons – the signalling system (and systems like the catenary) are not built for higher speeds, and it shares the track with regular trains (like in most countries); also, most of the lines it uses were built in the mid-to-late 19th century. 19th-century railways are generally curvier.
                                  Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.11.22, 19:33.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Realistiškai greičiausia kelionė su vienu ar max dviem sustojimais Vilnius-Kaunas galėtų trukti apie 55-60 minučių be labai rimtų investicijų su esama infrastruktūra. Taai jau būtų visai padorus kelionės laikas tokiam atstumui. Nebepamenu, kur ten tiksliai, bet kažkada pats buvau įdėjęs greičio grafiką, kur aiškiai matosi, kad vietomis dėl nelabai paaiškinamų priežasčių traukiniai velkasi 80-100km/h. Jei tikėsim OpenRailwayMap, tarp Kaišiadorių ir Palemono leidžiamas greitis yra 140km/h, bet juo traukiniai kažkodėl nevažiuoja.
                                    eurostar 69 km be sustojimų nuvažiuoja per 38 min tarp Amsterdamo ir Roterdamo, thalys su sustojimu Schipolio oro uoste 41 min.
                                    per 55min Vilnius Kaunas esama vėže su keliais žemesnio greičio vingiais viduryje maršruto turėtų važiuoti tokiu pat vidutiniu greičiu be sustojimų.
                                    Neatrodo realistiška kad LTG pasiektų tokį greitį ant senos infrastruktūros su lėtais vingiais viduryje trasos kaip olandai ant savo vienintelės HSR linijos

                                    Comment


                                      Parašė jan Rodyti pranešimą

                                      eurostar 69 km be sustojimų nuvažiuoja per 38 min tarp Amsterdamo ir Roterdamo, thalys su sustojimu Schipolio oro uoste 41 min.
                                      per 55min Vilnius Kaunas esama vėže su keliais žemesnio greičio vingiais viduryje maršruto turėtų važiuoti tokiu pat vidutiniu greičiu be sustojimų.
                                      Neatrodo realistiška kad LTG pasiektų tokį greitį ant senos infrastruktūros su lėtais vingiais viduryje trasos kaip olandai ant savo vienintelės HSR linijos
                                      LTG buvo pasiekę 59 minutes. Porą ruožų pavertus 160 kmh 55 min laisvai.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Jei tikėsim OpenRailwayMap, tarp Kaišiadorių ir Palemono leidžiamas greitis yra 140km/h, bet juo traukiniai kažkodėl nevažiuoja.
                                        Konkrečiai toje atkarpoje tai tik viena kryptimi 140km/h greitis. Kita 120km/h. Bet šitai neužžymėta tinkamai, nors kaip ir galima būtų.

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                          LTG buvo pasiekę 59 minutes. Porą ruožų pavertus 160 kmh 55 min laisvai.
                                          Labai ilgi ruožai turėtų būti kad padidinti vidutinį greitį per 10kmph, traukiniai irgi turi noriai ir stabiliai važiuoti tokiu greičiu.
                                          Jeigu būtų taip paprasta tai Estijoje jau seniai stadleriai ant 160 važinėtų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X