Parašė vectron
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimąar negali būt kažkas panašaus: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...dar-2-susidure ? labai jau keistai skirtingi traukiniai stoja. .
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Maršrutų gal nėra, ne linijų? Jei dienos vidury norint nuvažiuoti iš Vilniaus į Trakus, populiarų priemiestį ir turizmo traukos centrą, kito traukinio reikia laukti daugiau kaip dvi valandas, tai čia linijos problema ar imbeciliško LTG maršrutų ir tvarkaraščių planavimo? Kaunas-Jonava? Vilnius-Vievis? Tas pats galioja ir visoms kitoms priemiestinėms linijoms, kurios neegzistuoja, nes debilai SuMine ir LTG tiesiog elementariai nesuvokia, kad taip galėtų būti.
Taip pat, kas tiksliai trukdo nutiesti tuos porą km bėgių nuo Kretingos iki Palangos ir paleisti tiesioginius traukinius tiek iš Klaipėdos, tiek iš Vilniaus? Keleivių srautai potencialiai milžiniški, bet jei politika yra tyčinis ir piktybiškas geležinkelių transporto nustekenimas ir naikinimas, tai biškį keista ieškoti kaltų "linijose" ar "industrinėse zonose". Ne tame problema, o LTG ir Susisiekimo ministerijos piktybiškame ir tyčiniame veikime, siekiant galutinai sunaikinti keleivinį geležinkelių transportą Lietuvoje.
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
ne, linijų nėra kurios eitų per miestą o ne miesto pakraščiu. Vilnius-Trakai niekad neturės tiek keleivių kaip Ryga-Jūrmala nes Rygoje yra stotys tokiuose mikrorajonuose kaip Zolitudė, Imanta.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
ne, linijų nėra kurios eitų per miestą o ne miesto pakraščiu. Vilnius-Trakai niekad neturės tiek keleivių kaip Ryga-Jūrmala nes Rygoje yra stotys tokiuose mikrorajonuose kaip Zolitudė, Imanta.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nežinau, ar turės tiek pat, kiek Jūrmala, bet faktas, kad keleivių būti negali, kai nėra reisų ir nevažiuoja traukiniai, nors tuo pačiu metu Vilnius-TRakai kelyje kamščiai.
Esu pats kažkada rašęs Trakų autobusams, siūlęs net padėt įkraut tvarkaraščius į google maps, siūliau atkrept dėmesį į problmą.. visiškai dėję.. tai ar daryk ar ne, jeigu nebus valdžioje ir pas gyventojus noro, bus tušti traukiniai.
- 4 patinka
Comment
-
Šiandien vėl kažkas buvo sugedę.
TV3.lt 2023.10.27
Incidentas šalia Vievio: stojo traukinių eismas, pranešama apie vėlavimus
Vievyje nenumatytas technines kliūtis patyrė traukinys Vilnius-Kaunas, iš sostinės pajudėjęs 17:45 ir Kauną turėjęs pasiekti 19:13 val.
(...)
"Informuojame, kad 2023-10-27, Vievis-Lentvaris-Vievis ruože, dėl 18 traukinio nenumatytų techninių aplinkybių numatomi traukinių: Nr. 879 (Vilnius - Kaunas, 17:45-19:13val.) , Nr. 18 (Klaipėda - Vilnius, 12:45-17:27val.), Nr. 24 (Mockava - Vilnius, 16:26-17:34val.) ir Nr. 884 ( Kaunas-Vilnius, 17:45-19:13) užlaikymai. Galimas traukinių vėlavimas 50 – 120 min. Atsiprašome už nepatogumus“, – pranešė Lietuvos geležinkeliai.
https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...vimus-n1268228
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Vilniaus miesto gyventojų tankio statistika rodo, kad tarp Naujanų ir Gedimino pr. (t.y. centrinė geležinkelio stotis yra nesunkiai pasiekiama pėsčiomis, truliku ar paspirtuku) gyvena beveik 70000 gyventojų. Wikipedija rašo, kad Zolitūdėj gyvena 20000, o Imantoj 50000, t.y. tie patys 70000 gyventojų.
Iš Ķengarago, Imantos, Zolitudės, Sarkandaugavos gali nuvykti iš miegamųjų rajonų į centrą. Galų gale, gali ir prie tos pačios jūros nuvykti savaitgalį - arba į Jūrmalą, arba į Carnikavos kryptį.
- 6 patinka
Comment
-
Aš suprantu, kai galvoje įjungtas režimas "fsio prapalo" - viskas pradeda atrodyti neįmanoma, ypač lyginantis ilgiais su Ryga.
Bet dėl to, kad iš Vilniaus nėra normalių reisų į Trakus, ir per 33 nepriklausomybės nesugebėta nutiesti 20 km atšakos nuo Margionių iki Druskininkų, Rygos kaltinti nereikia.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąAš suprantu, kai galvoje įjungtas režimas "fsio prapalo" - viskas pradeda atrodyti neįmanoma, ypač lyginantis ilgiais su Ryga.
Bet dėl to, kad iš Vilniaus nėra normalių reisų į Trakus, ir per 33 nepriklausomybės nesugebėta nutiesti 20 km atšakos nuo Margionių iki Druskininkų, Rygos kaltinti nereikia.
Kaunas-Šiauliai laiko prasme labai konkurencingas maršrutas, o važiuoja tik 1/2 kartus per dieną!
Todėl negalima sakyti, kad niekur neįmanoma nuvažiuoti. Važiuoti yra kur, tik reikia paleisti traukinius, derinti juos.
O atšaka į Palangą būtų dar trumpesnė nei į Druskininkus. Galiu garantuoti, kad Vilnius-Palanga būtų perpildyti traukiniai vasarą. Galima būtų ir restoraną vagoną pridėti, gal ir leisti po bokalą alaus nusipirkti – būtų 100 % išpirkti bilietai.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 12 patinka
Comment
-
LG dirba pagal dar Pribaltiskos Železnajos Darogos su centru Rygoje nustatytus principus. Į visasąjunginės reikšmės kurortą Jūrmalą turi eiti keleivinis traukinys, o respublikinės reikšmės kurortą Palangą traukinys eiti neturi.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 7 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Visiškai teisingai. Papildysiu – per 33 metus vienintelis ryškesnis Lietuvos geležinkelių VT progresas yra Vilniaus oro uosto stotelė (kuri dabar aptarnaujama 4/6 k. per parą, jei neklystu, ir tai beveik nesuderinta su kitais traukiniais).
Kaunas-Šiauliai laiko prasme labai konkurencingas maršrutas, o važiuoja tik 1/2 kartus per dieną!
Todėl negalima sakyti, kad niekur neįmanoma nuvažiuoti. Važiuoti yra kur, tik reikia paleisti traukinius, derinti juos.
O atšaka į Palangą būtų dar trumpesnė nei į Druskininkus. Galiu garantuoti, kad Vilnius-Palanga būtų perpildyti traukiniai vasarą. Galima būtų ir restoraną vagoną pridėti, gal ir leisti po bokalą alaus nusipirkti – būtų 100 % išpirkti bilietai.
- 11 patinka
Comment
-
negi is LG niekas neskaito sio forumo, ideju pilna... trasos i druskininkus ir palanga butu anslagines.. kas gi nori su auto vaziuot prisigerus alaus druskininkuose i vilniu... siaip tai nesuprantamas lg apsileidimas.
ps. na nors kavines ir iki parduotuve atidare patogia vilniaus stoti.. tai negaliu baisiai skustis, kazka daro zmoniu patogumui."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Visiškai teisingai. Papildysiu – per 33 metus vienintelis ryškesnis Lietuvos geležinkelių VT progresas yra Vilniaus oro uosto stotelė (kuri dabar aptarnaujama 4/6 k. per parą, jei neklystu, ir tai beveik nesuderinta su kitais traukiniais).
Kaunas-Šiauliai laiko prasme labai konkurencingas maršrutas, o važiuoja tik 1/2 kartus per dieną!
Todėl negalima sakyti, kad niekur neįmanoma nuvažiuoti. Važiuoti yra kur, tik reikia paleisti traukinius, derinti juos.
O atšaka į Palangą būtų dar trumpesnė nei į Druskininkus. Galiu garantuoti, kad Vilnius-Palanga būtų perpildyti traukiniai vasarą. Galima būtų ir restoraną vagoną pridėti, gal ir leisti po bokalą alaus nusipirkti – būtų 100 % išpirkti bilietai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
O kur neegzistuojantis Kaunas - Klaipėda maršrutas? Laivu galima nuplaukti, bet traukiniu nuvažiuoti tarp antro ir trečio didžiausių šalies miestų - ne. Įdomu, kurioje dar šalyje taip.
Pas mus net nėra bėgiu tiesiogiai iš Kauno į Klaipėdą - kažkur tik per aplinkui. Planuoja iki 2030 m. pradėti tiesimo darbus: https://m.klaipeda.diena.lt/naujieno...tinkla-1105460 . Nenoriu būt blogu pranašu, bet turbūt nepradės.
Comment
-
Galiu įsivaizduot, kad kokioj nors Vokietijoj ar Šveicarijoj esant tokiems bėgiams, būtų įmanomas maršrutas Trakai - Naujoji Vilnia, per Lentvarį, Vaidotus, Salininkus (nauja stotelė, o kodėl ir ne?), Oro uostą, Vilniaus stotį.. ir nedidelis S-Bahn traukinys varytų kas 30 min.
O taip pat Grigiškės (pasirodo yra bėgiai!) - Vilnius - Naujoji Vilnia kas 15 min.
Trakai - turistinis miestas, Lentvaris gan nemažas miestas.. Salininkuose padaryt naują stotelę ir suderinus vietinius autobusus, manau susirinktų liaudis.
Grigiškės - Vilnius galėtų nemažai srauto nuo Savanorių prospekto nukrauti jeigu būtų kas 15-20 min leidžiamas.
Prifantazavau? Kažkaip jaučiu tik noro ir supratimo valdžioj trūksta..
- 15 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąnegi is LG niekas neskaito sio forumo, ideju pilna...
- 12 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Aš LG dirbu, bet gerokai per toli šiuo momentu kad galėčiau realiai įtakoti klausimus apie kuriuos paprastai forume kalbama. Realiai kiek matau iš vidaus tai matosi žmonių noras gerinti geležinkelius pagrinde panašia kryptimi kaip dauguma forumo nori, bet nelabai matau kas visa tai stabdo - nors vėlgi, esu ganėtinai toli nuo strateginių sprendimų darymo IT-išniku būdamas, tai nelabai galiu pasakyti kiek tų problemų yra vidinės ir kiek išorinės.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Manyčiau, kad daugumos šių idėjų nepelningumas."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Vilniaus miesto gyventojų tankio statistika rodo, kad tarp Naujanų ir Gedimino pr. (t.y. centrinė geležinkelio stotis yra nesunkiai pasiekiama pėsčiomis, truliku ar paspirtuku) gyvena beveik 70000 gyventojų. Wikipedija rašo, kad Zolitūdėj gyvena 20000, o Imantoj 50000, t.y. tie patys 70000 gyventojų.
Rygos centre dar daugiau gyvena, Zolitudę ir imantą reikia lyginti su Lentvariu ir Paneriais.
Jūrmaloje be to 10 kart daugiau gyventojų nei Trakuose, Rygoje yra kitų populiarių traukinių maršrutų iš kurių persėda keleiviai iš dar kitų Rygos dalių, Vilniuje tik Nauja Vilnia.
Čia argumentai ne pateisinti mažus Lietuvos skaičius o pagrįsti kodėl be naujų linijų per tankius miesto rajonus Latvijos skaičiai bus didesni. Žiūrėkit diskusijos pradžią
- 3 patinka
Comment
Comment