Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geležinkeliu niekas nevažiuoja, nėra prasmės investuoti.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Šiaip geras klausimas, dėl kokių tiksliai priežasčių, per daugiau, nei 20 metų, LTG nepakeitė (kaip suprantu, net ir neplanuoja keisti) peronų aukščių iki ES numatyto standarto 760 arba bent 550mm? "Trūksta riedmenų" argumentas čia kaip ir sunkiai tiktų. Elementarus glušumas ir nekomeptencija?
      Man regis kas naujai pastatoma pakeliama, e.g. RB1 naujai statyti peronai visi 550mm. Bet pavyzdžiui dėl Kauno stoties atnaujinimo, projekte regis nemačiau nieko dėl peronų tiksliai, nors Rail Baltica kaip ir planuoja 760mm kaip standartą visur turėt? Ta pačia proga būtų galima pakelt ir 1520mm peronus, vistiek ten beveik viską praknis.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Šiaip geras klausimas, dėl kokių tiksliai priežasčių, per daugiau, nei 20 metų, LTG nepakeitė (kaip suprantu, net ir neplanuoja keisti) peronų aukščių iki ES numatyto standarto 760 arba bent 550mm? "Trūksta riedmenų" argumentas čia kaip ir sunkiai tiktų. Elementarus glušumas ir nekomeptencija?
        Dėl tų pačių priežasčių, kodėl per 20 metų platformų aukščių prie ES TSI nepriderino Vokietija, Lenkija ir visi kiti. Daug senos infrastruktūros pastatytos pagal ankstesnius standartus, ir yra daugiau ką veikt, negu kilnot peronus.

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą

          Dėl tų pačių priežasčių, kodėl per 20 metų platformų aukščių prie ES TSI nepriderino Vokietija, Lenkija ir visi kiti. Daug senos infrastruktūros pastatytos pagal ankstesnius standartus, ir yra daugiau ką veikt, negu kilnot peronus.
          Ta prasme visus tuos 5 ar 6 realiai naudojamus peronus Lietuvoje reiktų labai sudėtingai priderinti?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Ta prasme visus tuos 5 ar 6 realiai naudojamus peronus Lietuvoje reiktų labai sudėtingai priderinti?
            Na nereikia. Vien tarp Vilniaus ir Kauno yra daugiau realiai naudojamų peronų.

            Comment


              Pasitikrinau dėl Kauno mazgo Rail Baltica projekto, stoty realiai visi peronai nauji bus, senų nė kvapo. Tikiuosi ta proga ir aukščiai visų bus tinkamai padaryti 760mm. Bet teks gana ilgai to palaukt.
              Attached Files

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Ta prasme visus tuos 5 ar 6 realiai naudojamus peronus Lietuvoje reiktų labai sudėtingai priderinti?
                Reikia skaityti TNN.
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...-ir-klaipedoje

                  Praeitą savaitgalį atsirado galimybė kombinuotai ir Klaipėdos autobusams bilietus nusipirkt keliaujant ten traukiniu. Iš didžiųjų miestų Kauno ir Šiaulių tetrūksta kombinuotų bilietų.

                  Comment


                    Latvijoje "nėra daugiau, ką veikti, negu kilnoti peronus"




                    Nuotraukų šaltinis: (61) LATVIA | Railways | Dzelzceļš | Page 310 | SkyscraperCity Forum

                    Comment


                      Nauji LTG Link "fintai"...
                      Mįslingas nutikimas: iš Kauno į Vilnių vykęs traukinys staiga dėl neaiškių aplinkybių sustabdytas pusiaukelėje
                      LRYTAS.LT AUTO RINKA
                      Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...eleje-28758985

                      Comment


                        Turbut paskambino ir pasakė, kad užminuotas kelias
                        When a man lies, he murders some part of the world

                        Comment


                          Tiksliau sulūžo. LG jau galės konkuruoti su VVT troleibusais, pagal patikimumą.

                          Traukiniu vykę keleiviai vėl susidūrė su nepatogumais: dėl gedimo teko perlipti į kitą, užlaikyti reisai Kauno ir Klaipėdos kryptimis
                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...edos-kryptimis
                          Pirmadienio rytą maršruto Kaunas–Vilnius traukinys nebegalėjo tęsti kelionės dėl gedimo
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Šiandien rytinis Kaunas-Vilnius Nr. 822 vėlavo daugiau nei 30min nes 3 kartus dėl kažkokio gedimo reikėjo stoti ir perkraudinėti traukinį.

                            Comment


                              LRT.lt 2023.10.22
                              Dėl aptikto įtartino objekto buvo sustabdytas traukinių eismas į Kauno geležinkelio stotį
                              Sekmadienio vakarą Kauno geležinkelio stotyje dėl, pirminiais duomenimis, palikto įtartino daikto pradėta keleivių evakuacija, įvestas planas „Skydas“, laukiama atvykstant „Aro“ pareigūnų, praneša „Lietuvos geležinkeliai“ pranešime žiniasklaidai.
                              Dėl šio incidento kuriam laikui sustabdytas traukinių eismas į Kauno geležinkelio stotį, galimi traukinių vėlavimai.

                              Kaip LRT.lt informavo Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato atstovė Odeta Vaitkevičienė, pranešimo apie prie paradinių durų paliktus įtartinus daiktus policija sulaukė 18.06 val., o sprendimas pradėti evakuaciją buvo priimtas 18.22 val. Apie 20.11 val. O. Vaitkevičienė informavo, kad sprogstamųjų medžiagų stotyje aptikta nebuvo, planas „Skydas“ atšauktas.

                              Savo ruožtu „Lietuvos geležinkeliai“ informuoja, kad kiek po 20 val. keleiviams leista grįžti į stotį, o traukinių eismas atnaujintas.
                              .Dėl incidento buvo užlaikyta 11 traukinių, vykusių maršrutais Vilnius–Kaunas, Kaunas–Vilnius, Marijampolė–Kaunas, Kaunas–Marijampolė, Kaunas–Kybartai. Siekiant kuo mažiau paveikti keleivių planus, iš Vilniaus į Kauną traukiniu vykusiems keleiviams kelionę pasiūlyta tęsti autobusu, o likę traukiniai galėjo tęsti kelionę.

                              https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...jami-keleiviai

                              Comment


                                Kada paskutinį kartą Lietuvos geležinkeliai panaudojo vagoną-restoraną traukinių sąstate? Aš niekada nebuvau tokiame vagone ir norečiau pabandyti jį neišvykstant iš Lietuvos (aš mačiau bent vieną tokį vagoną Bėgių parke, tai greičiausiai jie nebenaudojami)

                                Jei jie nebenaudojami tai greičiausiai man reikės pabandyti atnaujintą Mockava-Krokuva lenkišką traukinį į Varšuvą kitais metais (aš skaičiau kad ten pagaliau vagonas-restoranas atsiras)

                                Comment


                                  Šiandien 17:35h. Vilnius-Trakai iš Vilniaus vėluoja išvykti jau 20min. Įdomu kas nutiko, nes traukinys šiam reisui būna atsiunčiamas iš Naujosios Vilnios.

                                  Comment


                                    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	906,0 kB
ID:	2084301 panašu kad iš Kauno pusės dyzeliukas atstūmė električką. Atsiprašau už prastą kokybę
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                      Panašu, kad iš Kauno pusės dyzeliukas atstūmė električką.
                                      Kai sąstatas ne traukiamas, o stumiamas, tai gaunasi nebe traukinys, o stuminys

                                      Kažko padažnėjo incidentų su sugedusiais traukiniais


                                      Kyla klausimų ar vis dar aktualus 3 / 97 santykis tarp vėluojančių ir nevėluojančių traukinių.

                                      Comment


                                        ar negali būt kažkas panašaus: https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...dar-2-susidure ? labai jau keistai skirtingi traukiniai stoja. .

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Kai sąstatas ne traukiamas, o stumiamas, tai gaunasi nebe traukinys, o stuminys

                                          Kažko padažnėjo incidentų su sugedusiais traukiniais


                                          Kyla klausimų ar vis dar aktualus 3 / 97 santykis tarp vėluojančių ir nevėluojančių traukinių.
                                          Jeigu prie Baužio LTG Linke buvo bardakas, jam išėjus darosi visiškas jovalas.

                                          Šiandien iš Varėnos pusės link Vilniaus važiavo 630M+DR1A sąstatas. Panašu, kad drkė sugedo, o Pesa 630 vietoje manevrinio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X