Parašė gerietis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNa bet tie pavieniai vėlavimai yra niekas, skaoma, kad 97% traukinių važiuoja laiku.
Įdomu, kaip ten buvo 97% suskaičiuoti - turbūt "lakštingalos kotleto" principu. Sudedanmi 97 traukiniai reisu trumpais reisais Vilnius-Oro uostas, Vilnius-Trakai, Kaunas-Jonava ir pan,, kurie atvyksta beveik laiku. o keletas ilgesnių vėluojančių reisų tesudarys tuos 3 procentus.
Kur kas geriau būtų, jei LTG lygintų palyginamus dalykus - kiek vėlavimų yra būtent pagrindinėje trasoje Vilnius-Šiauliai -Klaipėda ir kokio ilgumo yra tie vėlavimai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDar klausimas, kas LTG yra laikoma vėlavimu?
Tiesa, ko gero, tas 97 proc. punktualumas yra bendras visų Lietuvos traukinių. Pavyzdžiui, Vilnius-Turmantas, Vilnius-Kaunas, Vilnius-Trakai yra praktiškai nevėluojantys traukiniai, tai ir statistika yra graži.
- 4 patinka
Comment
-
Lietuviai traukiniais važinėja bene mažiausiai Europoje – estai ir latviai aplenkė dvigubai
Šaltinis: 15min.lt
Lietuva užima priešpaskutinę vietą ES pagal vidutinį naudojimąsi traukiniais – už mūsų šalį šiuo aspektu prasčiau atrodo tik Graikija, rodo Eurostato statistika.
2019 m. gyventojai vidutiniškai nuvažiavo 128 kilometrus, o 2021 m. – 103 kilometrus.
Matuojant pagal traukinio keliones/gyventojui, <..> Lietuva 2019 m. kartu su Graikija tarp valstybių buvo paskutinė – po 1,8 kelionių/gyventojui, o 2021 m. – priešpaskutinė (1,4 kelionės).
Matuojant traukinių dalį transporte Lietuva buvo kiek aukščiau – su 0,9 (2021 m.) proc. lenkė Šiaurės Makedoniją, Graikiją, Serbiją, ir Juodkalniją. Aukščiausias rodiklis – Šveicarijoje, kur traukiniai 2019 m. užėmė 20 proc. (14,6 proc. 2021 m.) keleivinio transporto dalį.
Vis dėlto, Europos šalys nėra vienodos savo geografija, tad kai kuriose kompaktiškose šalyse kelionių traukiniais rodikliai gali būti kiek aukštesni vien dėl šios priežasties. Kaip Lietuva atrodo pagal geležinkelio tinklo tankumą? Bent jau šiuo aspektu - kur kas geriau. Mūsų šalis užima 20 vietą (31 geležinkelio kilometrai 1000 km² sausumos ploto) ir lenkia 11 šalių, tarp jų ir abi Baltijos valstybes.
- 7 patinka
Comment
-
Darnus judumas my ass.
Sveikinimai LTGPaskutinis taisė Tomas; 2023.09.30, 15:29.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 6 patinka
Comment
-
Parašė transit Rodyti pranešimąŠiuo metu manau, kad visi šie LTG ir Vyriausybės veiksmai yra sąmoningi, siekiant sugadinti VT koncepciją Lietuvoje ir apskritai turėti plačius kelius automobiliams. Jei taip nėra, tai kaip Estijoje ir Latvijoje važiuojančiųjų skaičius išaugo dvigubai?
Keleivių LV EE visada buvo kelis kart daugiau nei LT nes Rygoje ir Taline yra priemiestiniai traukiniai.
Lietuvoje jie beveik neegzistuoja nes nėra miestuose traukinio linijų, visos eina pakraščiu per miškus arba per industrines zonas.
Atmetus priemiestinius keleivius LV EE vaizdas irgi nekoks, nuo 2010 nebėra traukinio į Ventspilį, nuo 2014 į Pernų.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė jan Rodyti pranešimą
Kur dvigubai išaugo?
Keleivių LV EE visada buvo kelis kart daugiau nei LT nes Rygoje ir Taline yra priemiestiniai traukiniai.
Lietuvoje jie beveik neegzistuoja nes nėra miestuose traukinio linijų, visos eina pakraščiu per miškus arba per industrines zonas.
Atmetus priemiestinius keleivius LV EE vaizdas irgi nekoks, nuo 2010 nebėra traukinio į Ventspilį, nuo 2014 į Pernų.
Taip pat, kas tiksliai trukdo nutiesti tuos porą km bėgių nuo Kretingos iki Palangos ir paleisti tiesioginius traukinius tiek iš Klaipėdos, tiek iš Vilniaus? Keleivių srautai potencialiai milžiniški, bet jei politika yra tyčinis ir piktybiškas geležinkelių transporto nustekenimas ir naikinimas, tai biškį keista ieškoti kaltų "linijose" ar "industrinėse zonose". Ne tame problema, o LTG ir Susisiekimo ministerijos piktybiškame ir tyčiniame veikime, siekiant galutinai sunaikinti keleivinį geležinkelių transportą Lietuvoje.Paskutinis taisė John; 2023.09.30, 21:42.
- 14 patinka
Comment
-
Originalus straipsnis su statistika:
https://www.euronews.com/next/2023/0...rain-in-europe
Pirmiausia tai sakyčiau trūksta lokomotyvų ir vagonų (jeigu atsiribosime nuo normalių vadovų keleivio vežimo daliai klausimo). Kai LTG pilnai išparduoda maršrutą likus dienom iki išvykimo ir neturi kaip tuomet pridėti talpos ar papildomą reisą, tai sakyčiau situacija yra probleminė. Pasižiūrėjus metines ataskaitas ir kiek yra pripirkta ir netgi dabar užsakoma krovininių ir koks nesveikas santykis su keleiviniais visada norisi vemti.
- 2 patinka
Comment
-
Lyg ir dar nebuvo dalintasi. LTG apžvalginė prezentacija apie planuojamus projektus artimiausiais metais (elektrifikacija, Rail Baltica, kroviniai ir t.t.): https://doc.ltg.lt/lt/apie_mus/strat...ija%202040.pdf
Gaila nieko apie važiavimo greitį, integraciją su miestų VT sistemomis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąGaila nieko apie važiavimo greitį, integraciją su miestų VT sistemomis.
Vienas bilietas, viena mokėjimo sistema, apjungtos skirtingos transporto rūšys, į LTG LINK sistemą integruota „Door to door“ (D2D) dalis
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąO žmonėms su individualiais poreikiais, manau neįgaliesiems, tuo pačiu daugeliu atveju ir tėvams su vaikų vežimėliais pritaikymas žadamas tik po 2027.
Man tiesa sakant labiau įdomu kaip su traukiniais Rail Baltica'i, kalbama kad 2028 važiuos traukiniai ruožais Lietuvoje, bet kiek dabar perka naujų tai atrodo tarsi pagrinde skirta atnaujinti esamus nei kad plėsti parką. Regis naujų traukinių pirkimų skelbta nebuvo, o matant laikus užsakymų išpildymo kaip jau ir laikas būtų,
- 1 patinka
Comment
-
Dalyje stočių užtektų bent minimalių išlaidų mobilumo pagerinimui. Teko neseniai keliauti iš Lazdėnų stoties, kuri šiltuoju sezonu gana populiari dėl šalia esančio regioninio parko, tai nustebino, jog nėra net elementaraus bebarjerinio perėjimo tarp platformų. Į vieną pusę atvykus su neįgaliojo vežimėliu, atgal iš tos pačios stoties pats nebegrįši. Bet tai lygiai taip pat nepatogu ir vežantis dviračius, tėvams su vežimėliais ir t.t.
- 1 patinka
Comment
-
Suprantama, jog traukinių taip greitai nepakeisi. Bet daugumoje yra žemas įėjimas, kuris nesukelia didelių keblumų. Lieka seni laiptuoti dyzeliniai Turmanto ir Marcinkonių kryptimi. Nežinau kokia situacija kituose, ne iš Vilniaus važiuojančių, regionuose. Kaip neoplan rašė, problema labiau yra ne traukiniai, o stotys. Vilniuje net į požeminę perėją negalėtų pats neįgalusis patekti. Iš pirmo perono yra keltuvas prie laiptų, bet norint juo naudotis reikia skambinti paliktu numeriu. Lentvaryje, kiek pamenu irgi lyg numeris pakabintas ant sienos. Naujoji Vilnia ir t.t.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąMan tiesa sakant labiau įdomu kaip su traukiniais Rail Baltica'i, kalbama kad 2028 važiuos traukiniai ruožais Lietuvoje, bet kiek dabar perka naujų tai atrodo tarsi pagrinde skirta atnaujinti esamus nei kad plėsti parką. Regis naujų traukinių pirkimų skelbta nebuvo, o matant laikus užsakymų išpildymo kaip jau ir laikas būtų,
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąSuprantama, jog traukinių taip greitai nepakeisi. Bet daugumoje yra žemas įėjimas, kuris nesukelia didelių keblumų. Lieka seni laiptuoti dyzeliniai Turmanto ir Marcinkonių kryptimi. Nežinau kokia situacija kituose, ne iš Vilniaus važiuojančių, regionuose. Kaip neoplan rašė, problema labiau yra ne traukiniai, o stotys. Vilniuje net į požeminę perėją negalėtų pats neįgalusis patekti. Iš pirmo perono yra keltuvas prie laiptų, bet norint juo naudotis reikia skambinti paliktu numeriu. Lentvaryje, kiek pamenu irgi lyg numeris pakabintas ant sienos. Naujoji Vilnia ir t.t.
be paminėtų senų dyzelinių reiktų dar pridėti užsilikusius RA-2, bei ne tokius senus PESA 620, PESA 630
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip geras klausimas, dėl kokių tiksliai priežasčių, per daugiau, nei 20 metų, LTG nepakeitė (kaip suprantu, net ir neplanuoja keisti) peronų aukščių iki ES numatyto standarto 760 arba bent 550mm? "Trūksta riedmenų" argumentas čia kaip ir sunkiai tiktų. Elementarus glušumas ir nekomeptencija?
- 5 patinka
Comment
Comment