Kas seka geležinkelių kalanlus Youtube, turbūt jau pastebėjo, kad paskutines kelias dienas britų youtuberis Superalbs Travels lankosi Lietuvoje ir bando skirtingus maršrutus, įskaitant Vilnius-Kaunas, Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Turmantas. Patvirtino, kad bus ir video, tik dar nežino kada. Žodžiu laukiam video reportažo, nes, panašu, jis bus išsamus
Ir šiaip labai rekomenduoju pasižiūrėti jo video. Tokių kokybiškų traukinių apžvalgų daugiau vargiai kas daro
Ir dar vienas pletkas dėl EJ575 ir "patvorinio" Pesa 730M. Nežinau, kiek šaltinis (LTG darbuotojas) patikimas, bet sakė, kad EJ575 tikrai "nekanibalizuojami", nors ir stovi depe remontui. Apie "patvorinį" 730M sakė, kad laukiama atsarginių dalių ir planuojama tą traukinį prikelti tolesniam naudojimui.
ežinau, kiek patikima tokia informacija, bet LTG darbuotojas, iš kurio tai girdėjau, kalbėjo gana užtikrintu tonu, nors ir pripažino, kad tiksliai nežino, kas planuojama aukščiau.
„Lietuvos geležinkelių“ Grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ didžiausius keleivių srautus pritraukiančiose šalies geležinkelio stotyse diegs modernius bilietų pardavimo automatus (bilietomatus). Pagal „LTG Link“ užsakymą bilietomatus pagamins jungtiniu veiklos pagrindu veikiančios Lenkijos bendrovės „Mera Systemy“ ir „Mera-Serwis“. Viešąjį pirkimą laimėjusios tiekėjos už beveik 1,7 mln. eurų užtikrins 33 bilietomatų gamybą, stebėjimo ir valdymo sistemos diegimą, sistemos palaikymą ir nuolatinę priežiūrą eksploatavimo laikotarpiu.
Planuojama, kad šiemet bus pradėti „LTG Link“ keleiviams skirtų modernių bilietomatų projektavimo, programavimo ir įrengimo darbai. Pirmieji bilietomatai turėtų pradėti veikti šių metų pabaigoje.
Įdiegus naujuosius bilietomatus traukiniais keliaujantys žmonės galės patogiai ir savarankiškai įsigyti bilietus net 23 geležinkelio stotyse. Devyniose iš jų galimybė įsigyti bilietus bus sukurta naujai – pastaraisiais metais jose bilietų pardavimas nebuvo vykdomas.
"Planuojama, kad įdiegus bilietomatus keleiviai bent mėnesį laiko galės bilietus pirkti juose, kasose arba būsimosiose alternatyviose bilietų pardavimo vietose. Vėliau kasų darbas bus stabdomas, o už bilietus grynaisiais atsiskaityti pageidaujantys keleiviai tai galės padaryti traukiniuose arba alternatyvioje bilietų pardavimo vietoje"
Tai kasų nebeliks... beje, neaišku kas ta "alternatyvi bilietų pardavimo vieta" kur galima atsikaityti grynais
Bendrovė planuoja ir toliau didinti paslaugų prieinamumą, todėl artimiausiais metais tikisi pradėti bilietų prekybą per fizinį partnerį, kuris turėtų veikti žmonėms paprastai pasiekiamose vietose.
Šiaip įdomu, koks būtu grafikas? Ar tikrai pagal laiką prilygtu autobusams, ir nuvarytu per 4val? Realiai iki Šiaulių dabar traukinukas nurieda per 3 val, Jelgava - Ryga - ~35min. Per kiek įveiktu atkarpą Šiauliai - Jelgava? Užtektu pusvalandžio?
Ir dar, ar tai galėtu but vieną iš PL sąlygų, kad t.b. daugiau keleivių jei kitais metais yra norimą lenkišką traukinį paleist tiesiai iki Kauno?
Šiaip įdomu, koks būtu grafikas? Ar tikrai pagal laiką prilygtu autobusams, ir nuvarytu per 4val? Realiai iki Šiaulių dabar traukinukas nurieda per 3 val, Jelgava - Ryga - ~35min. Per kiek įveiktu atkarpą Šiauliai - Jelgava? Užtektu pusvalandžio?
Ir dar, ar tai galėtu but vieną iš PL sąlygų, kad t.b. daugiau keleivių jei kitais metais yra norimą lenkišką traukinį paleist tiesiai iki Kauno?
Prieš keletą metų važiavo traukinys Kijevas-Vilnius-Ryga, tai remiantis šio traukinio tvarkaraščiu pilnai tilptų į 4 valandas. Tada dar buvo keičiamas lokomotyvas Jelgavoje. Iki Šiaulių normaliomis sąlygomis traukiniai nuvažiuoja per 2:20 val, dabar trukmė laikinai išilgėjusi dėl kelio remonto.
Skaitant grynai straipsnį, liūdna, kad ''geležinkeliai Lietuvos viduje yra maksimaliai panaudojami''. Pvz., Kaunas - Klaipėda galėtų atsirasti kad ir rytoj ir aptarnaujamas klaipėdietiškų Pesų, nes poreikis yra didžiulis. Šiauliai - Joniškis kaip grynas priemiestinis maršrutas su 620M irgi turėtų būti visai rentabilus, žmonių yra. Klaipėda - Šilutė galėtų pratęsti iki Tauragės, ateityje - iki Šiaulių.
Apie byrančius ir gendančius traukinius straipsnyje be abejo neužsimenama
LTG nori į Rygą važiuot su persėdimu? Kodėl nesiųst tiesiai savo traukinio ar nepriimt Latvių traukinių pakaitom iš karto.. kam tie persėdimai? tas su su Estija.. jeigu jau dabar gali siųst savo traukinį, kodėl to nedaro?
Daugpilis - kiek esu skraidęs iš VNO, esu sutikęs nemažai žmonių iš Daugpilio. Jiems būsų aktualus traukinys tiesiai į Vilniaus oro uostą.. Kaip ir manau šiarės Lietuvos gyventojams
Planuoja vos vieną traukinį per diena Vilnius - Ryga - Talinas.. turėtų bent du važiuot, vienas ryte, kitas vakare, jei jau galvoja apie verslininkus.
Jokios kalbos apir taktinį tvarkaraštį, prie kurio galėtų taikytis autobusų vežėjai (vietiniai, tolimieji ar net tarptautiniai) ir šiaip pradėtų panašėt kompanija į Vakarietišką (kaip straipsnyje bando pažymėt).
Stotys - kai kurių būklė baisi.. pvz. Lentvario stotis, didelis mazgas, bet peronuose net nėra stogų nuo lietaus ar saulės, jau nekalbu apie suoliukus.
Patiko dalis apie naujus truakinius ir jų pritaikymą visiems keleiviams - super.
Suprantu, kad ne viskas įmanoma per 5-10 metų, bet džiaugiuosi, kad judama į priekį ir linkiu sėkmės LTG.
Nu dėl Rygos tai bent man jaučiama nuotaika, kad Latvija nelabai rodo interesą traukiniui.
Jei tai teisybė tai objektyviai nelabai logiška būtų kodėl visos išlaidos už traukinį turėtų tekti Lietuvai.
Lietuvos pusė traukinį Vilnius–Ryga norėtų leisti vykti per Šiaulius, o Latvijos pusės geležinkelių įmonė labiau linkusi prie maršruto Vilnius–Ryga per Daugpilį.
Tiesioginio traukinio iš Vilniaus į Rygą per Šiaulius maršruto trukmė planuojama 4 val. 15 min. Prognozuojama bilieto kaina 24 Eur. Planuojamas keleivių skaičius per metus – 78 tūkstančiai. Riedmenys pritaikyti žmonėms su specialiaisiais poreikiais. Svarstomas scenarijus, kad traukinys iš Vilniaus galėtų išvykti 6 val. 30 min., o iš Rygos – 16 val.
Kaip tie latviai sutars kai railbaltika bus jeigu dabar nesugeba? Jeigu labai nori sujungt Daugpilį su Vilniumi, tegul pratęsia dabartinį maršrutą Riga-Daugpilis iki Visagino (arba LTG padaro tą patį), o ten kas norės persės iki Vilniaus. Mano manymu turėtų būt express'as - Vilnius - Šiauliai - Riga, be jokių tarpinių sustojimų. Tiesiog regioniniai traukiniai ar autobusai turėtų prisitaikyt prie šio maršruto ir davežt keleivius.
Traukiniai turėtų ir iš Vilniaus ir iš Rygos išvykt apie 6val ryto, atgal važiuot 15 min po atvykimo - kam ten iki 16val stovėt? grįš vėl iki to laiko ir važiuos dar kartą ir dar kartą.. taip gali vienas traukinys VIL-RIG ten atgal keturis kartus nuvažiuot ir būt vėl Vilniuj (ar Rygoj, iš kurios pusės pasižiūrėsi) iki 23:45 (dėl komandiruotpinigių turi grįžt tą pačią dieną), kad kitą ryta vėl 6:00 varyt.
Kažkaip taip:
Šiuo metu Riga-Daugpilis traukinys važiuoja 3,5 val. su 17 stotelių.. galbūt, jeigu daryt maršrutą Vilnius - Daugpilis - Riga be jokių stotelių, irgi būtų apie 4 val. važiavimas, tada visai svarstytinas variantas, tik gaila, kad Šiauliai atkrenta.
Šiuo metu Riga-Daugpilis traukinys važiuoja 3,5 val. su 17 stotelių.. galbūt, jeigu daryt maršrutą Vilnius - Daugpilis - Riga be jokių stotelių, irgi būtų apie 4 val. važiavimas, tada visai svarstytinas variantas, tik gaila, kad Šiauliai atkrenta.
Sunkiai. Vilnius - Turmantas be sustojimų užtruktų geriausiu atveju 1h 50 min, Turmantas - Daugpilis - 20 min, Daugpilis - Ryga 2.5h. Tai gaunasi 4h 40min, bet čia labai teoriniai laikai, manau kaip minimum būtų 5h.
Jei latviai jau taip nori tai gali su savo traukiniais per Daugpilį iš Rygos į Vilnių važiuot. O mes tada su savo į Rygą per Šiaulius. Ir gal visi būtų patenkinti.
Comment