Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Eskalatorius ir dabar (bent jau vakar) neveikia. Galima lipti laiptais.
    is piarinio straipnio raso kad bus uzdaryta tiek kasos tiek eskalatorius ir pagrindinis vestibiulis kur eskalatorius? Nuo birzelio 30?


    @Pradedant trečiąjį – jau paskutinįjį – darbų etapą, nuo birželio 30 d. remontui bus laikinai uždarytos bilietų kasų ir eskalatoriaus salės. Bilietus į traukinius keleiviai galės įsigyti pagrindinėje laukimo salėje esančiame Informacijos centre. Patekti į peronus bus galima per laikiną, specialiu ženklinimu pažymėtą praėjimą arba per pirmajame perone esančius laiptus.@

    tik cituoju
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

      is piarinio straipnio raso kad bus uzdaryta tiek kasos tiek eskalatorius ir pagrindinis vestibiulis kur eskalatorius? Nuo birzelio 30?


      @Pradedant trečiąjį – jau paskutinįjį – darbų etapą, nuo birželio 30 d. remontui bus laikinai uždarytos bilietų kasų ir eskalatoriaus salės. Bilietus į traukinius keleiviai galės įsigyti pagrindinėje laukimo salėje esančiame Informacijos centre. Patekti į peronus bus galima per laikiną, specialiu ženklinimu pažymėtą praėjimą arba per pirmajame perone esančius laiptus.@

      tik cituoju
      Šiaip jis dažnai neveikia. Sakyčiau kokius 1 kartą iš 4, kai tenka naudotis požemine perėja. Oro uoste neveikia apie 3 kartus iš 4. Nieko čia keisto. Lietuva nėra eskalatorių šalis.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Šiaip jis dažnai neveikia. Sakyčiau kokius 1 kartą iš 4, kai tenka naudotis požemine perėja. Oro uoste neveikia apie 3 kartus iš 4. Nieko čia keisto. Lietuva nėra eskalatorių šalis.
        Veikiantys neatsipirks - per mažas miesto tankis.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Šiaip jis dažnai neveikia. Sakyčiau kokius 1 kartą iš 4, kai tenka naudotis požemine perėja. Oro uoste neveikia apie 3 kartus iš 4. Nieko čia keisto. Lietuva nėra eskalatorių šalis.
          nu bet jei pozemine pereje uzdarys tek keberksciuot visiem sveciam per begius.. negi negali palaukt dvieju sav?
          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Uždarys tik salę aplink eskalatorių. Pats eskalatorius veiks.
            Nuo rugsėjo vietoj buvusios blyninės atsidarys “Iki Express”.

            Comment


              Parašė dtb Rodyti pranešimą
              Uždarys tik salę aplink eskalatorių. Pats eskalatorius veiks.
              Nuo rugsėjo vietoj buvusios blyninės atsidarys “Iki Express”.
              O paties ekskavatoriaus nekeis? Dabartinis eksklavatorius per siauras.

              Comment


                Kas seka geležinkelių kalanlus Youtube, turbūt jau pastebėjo, kad paskutines kelias dienas britų youtuberis Superalbs Travels lankosi Lietuvoje ir bando skirtingus maršrutus, įskaitant Vilnius-Kaunas, Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Turmantas. Patvirtino, kad bus ir video, tik dar nežino kada. Žodžiu laukiam video reportažo, nes, panašu, jis bus išsamus
                Ir šiaip labai rekomenduoju pasižiūrėti jo video. Tokių kokybiškų traukinių apžvalgų daugiau vargiai kas daro





                Paskutinis taisė John; 2023.06.29, 01:26.

                Comment


                  Ir dar vienas pletkas dėl EJ575 ir "patvorinio" Pesa 730M. Nežinau, kiek šaltinis (LTG darbuotojas) patikimas, bet sakė, kad EJ575 tikrai "nekanibalizuojami", nors ir stovi depe remontui. Apie "patvorinį" 730M sakė, kad laukiama atsarginių dalių ir planuojama tą traukinį prikelti tolesniam naudojimui.
                  ežinau, kiek patikima tokia informacija, bet LTG darbuotojas, iš kurio tai girdėjau, kalbėjo gana užtikrintu tonu, nors ir pripažino, kad tiksliai nežino, kas planuojama aukščiau.

                  Comment


                    23-ose geležinkelio stotyse įdiegiami bilietų pardavimo automatai
                    „Lietuvos geležinkelių“ Grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ didžiausius keleivių srautus pritraukiančiose šalies geležinkelio stotyse diegs modernius bilietų pardavimo automatus (bilietomatus). Pagal „LTG Link“ užsakymą bilietomatus pagamins jungtiniu veiklos pagrindu veikiančios Lenkijos bendrovės „Mera Systemy“ ir „Mera-Serwis“. Viešąjį pirkimą laimėjusios tiekėjos už beveik  1,7 mln. eurų užtikrins 33 bilietomatų gamybą, stebėjimo ir valdymo sistemos diegimą, sistemos palaikymą ir nuolatinę priežiūrą eksploatavimo laikotarpiu.

                    Planuojama, kad šiemet bus pradėti „LTG Link“ keleiviams skirtų modernių bilietomatų projektavimo, programavimo ir įrengimo darbai. Pirmieji bilietomatai turėtų pradėti veikti šių metų pabaigoje.

                    Įdiegus naujuosius bilietomatus traukiniais keliaujantys žmonės galės patogiai ir savarankiškai įsigyti bilietus net 23 geležinkelio stotyse. Devyniose iš jų galimybė įsigyti bilietus bus sukurta naujai – pastaraisiais metais jose bilietų pardavimas nebuvo vykdomas.

                    Comment


                      "Planuojama, kad įdiegus bilietomatus keleiviai bent mėnesį laiko galės bilietus pirkti juose, kasose arba būsimosiose alternatyviose bilietų pardavimo vietose. Vėliau kasų darbas bus stabdomas, o už bilietus grynaisiais atsiskaityti pageidaujantys keleiviai tai galės padaryti traukiniuose arba alternatyvioje bilietų pardavimo vietoje"

                      Tai kasų nebeliks... beje, neaišku kas ta "alternatyvi bilietų pardavimo vieta" kur galima atsikaityti grynais


                      Comment


                        Turbūt čia apie tai:
                        Bendrovė planuoja ir toliau didinti paslaugų prieinamumą, todėl artimiausiais metais tikisi pradėti bilietų prekybą per fizinį partnerį, kuris turėtų veikti žmonėms paprastai pasiekiamose vietose.

                        Comment


                          Parašė angelswing Rodyti pranešimą
                          Tai kasų nebeliks... beje, neaišku kas ta "alternatyvi bilietų pardavimo vieta" kur galima atsikaityti grynais
                          Spėju, Narvesen arba prekybcentrių kasose.

                          Comment


                            Šiaulių stotis. 2023 08 06 13,00.
                            1 kelias į Klaipėdą
                            2 kelias į Vilnių
                            3 kelias į Panevėžį vėluojantis 30 min.

                            Iš 1 kelio ką tik išvažiavo traukinys į Mažeikius vėluodamas 16min taip atlaisvindamas kelią Klaipėdiečiui. Toks geras chaosas keleivių ir eismo

                            Click image for larger version

Name:	SiaulGelSt230806.jpeg
Views:	1261
Size:	794,6 kB
ID:	2067039

                            Comment


                              Šiandien Lentvary mačiau susitikus keturias Škodas. Visos į kadrą netilpo, paskui viena išvažiavo.
                              Click image for larger version  Name:	PXL_20230806_102624798.jpg Views:	1 Size:	1,97 MB ID:	2067041

                              Comment


                                Šiaip įdomu, koks būtu grafikas? Ar tikrai pagal laiką prilygtu autobusams, ir nuvarytu per 4val? Realiai iki Šiaulių dabar traukinukas nurieda per 3 val, Jelgava - Ryga - ~35min. Per kiek įveiktu atkarpą Šiauliai - Jelgava? Užtektu pusvalandžio?

                                Ir dar, ar tai galėtu but vieną iš PL sąlygų, kad t.b. daugiau keleivių jei kitais metais yra norimą lenkišką traukinį paleist tiesiai iki Kauno?


                                https://madeinvilnius.lt/transportas...iaus-ir-rygos/

                                Comment


                                  Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
                                  Šiaip įdomu, koks būtu grafikas? Ar tikrai pagal laiką prilygtu autobusams, ir nuvarytu per 4val? Realiai iki Šiaulių dabar traukinukas nurieda per 3 val, Jelgava - Ryga - ~35min. Per kiek įveiktu atkarpą Šiauliai - Jelgava? Užtektu pusvalandžio?

                                  Ir dar, ar tai galėtu but vieną iš PL sąlygų, kad t.b. daugiau keleivių jei kitais metais yra norimą lenkišką traukinį paleist tiesiai iki Kauno?


                                  https://madeinvilnius.lt/transportas...iaus-ir-rygos/
                                  Prieš keletą metų važiavo traukinys Kijevas-Vilnius-Ryga, tai remiantis šio traukinio tvarkaraščiu pilnai tilptų į 4 valandas. Tada dar buvo keičiamas lokomotyvas Jelgavoje. Iki Šiaulių normaliomis sąlygomis traukiniai nuvažiuoja per 2:20 val, dabar trukmė laikinai išilgėjusi dėl kelio remonto.

                                  Comment


                                    Sąlyginai neblogas interviu lyginant su daugybe prieš tai buvusio viešųjų ryšių šlamšto:
                                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1693203272

                                    Comment


                                      Skaitant grynai straipsnį, liūdna, kad ''geležinkeliai Lietuvos viduje yra maksimaliai panaudojami''. Pvz., Kaunas - Klaipėda galėtų atsirasti kad ir rytoj ir aptarnaujamas klaipėdietiškų Pesų, nes poreikis yra didžiulis. Šiauliai - Joniškis kaip grynas priemiestinis maršrutas su 620M irgi turėtų būti visai rentabilus, žmonių yra. Klaipėda - Šilutė galėtų pratęsti iki Tauragės, ateityje - iki Šiaulių.

                                      Apie byrančius ir gendančius traukinius straipsnyje be abejo neužsimenama

                                      Comment


                                        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                        Sąlyginai neblogas interviu lyginant su daugybe prieš tai buvusio viešųjų ryšių šlamšto:
                                        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1693203272
                                        įdomus straipsnis, bet man keli neaiškūs dalykai:
                                        1. LTG nori į Rygą važiuot su persėdimu? Kodėl nesiųst tiesiai savo traukinio ar nepriimt Latvių traukinių pakaitom iš karto.. kam tie persėdimai? tas su su Estija.. jeigu jau dabar gali siųst savo traukinį, kodėl to nedaro?
                                        2. Daugpilis - kiek esu skraidęs iš VNO, esu sutikęs nemažai žmonių iš Daugpilio. Jiems būsų aktualus traukinys tiesiai į Vilniaus oro uostą.. Kaip ir manau šiarės Lietuvos gyventojams
                                        3. Planuoja vos vieną traukinį per diena Vilnius - Ryga - Talinas.. turėtų bent du važiuot, vienas ryte, kitas vakare, jei jau galvoja apie verslininkus.
                                        4. Jokios kalbos apir taktinį tvarkaraštį, prie kurio galėtų taikytis autobusų vežėjai (vietiniai, tolimieji ar net tarptautiniai) ir šiaip pradėtų panašėt kompanija į Vakarietišką (kaip straipsnyje bando pažymėt).
                                        5. Stotys - kai kurių būklė baisi.. pvz. Lentvario stotis, didelis mazgas, bet peronuose net nėra stogų nuo lietaus ar saulės, jau nekalbu apie suoliukus.
                                        Patiko dalis apie naujus truakinius ir jų pritaikymą visiems keleiviams - super.

                                        Suprantu, kad ne viskas įmanoma per 5-10 metų, bet džiaugiuosi, kad judama į priekį ir linkiu sėkmės LTG.

                                        Comment


                                          Nu dėl Rygos tai bent man jaučiama nuotaika, kad Latvija nelabai rodo interesą traukiniui.
                                          Jei tai teisybė tai objektyviai nelabai logiška būtų kodėl visos išlaidos už traukinį turėtų tekti Lietuvai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X