Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Linkėjimai iš Prancūzijos (Cagnes-sur-Mer)!

    Click image for larger version

Name:	PXL_20230516_085028324.jpg
Views:	1670
Size:	1,41 MB
ID:	2051361

    Maža to, kad tas ekranas blizga ir sunkiai matomas saulėje, jame informacija rotuojama 3 ar 4 puslapiais kas kokias 30 sekundžių. Turi laukti minutę ar dvi, kol tau parodys tavo traukinio kelią.
    Teko būti ten pernai. Problemos dėl švieslentės nepastebėjau. Bet buvo problema su neveikiančiu bilietų automatu.

    Comment


      Kalbant apie LTG bilietų automatus, kur jie? Juk buvo žadama, kad bus su nauja bilietų sistema.

      Comment


        Parašė felar Rodyti pranešimą
        Kaip ir visur viešam sektoriuje, per maži atlyginimai, kad būtų labai daug motyvuotų darbuotojų.

        Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2023-05-16 17-47-09.png
Views:	1685
Size:	278,1 kB
ID:	2051279
        Puiku, aiškiai matosi, kaip vadovų algos auga, o darbuotojų krenta. To rezultatas atsispindi kad ir švieslentėse

        Comment


          Parašė ifl Rodyti pranešimą

          Puiku, aiškiai matosi, kaip vadovų algos auga, o darbuotojų krenta. To rezultatas atsispindi kad ir švieslentėse
          Nes jei būtų atvirkščiai tai būtų geresni sprendimai dėl švieslenčių priimti? Realybėj už tokius atlyginimus nežinau kas gali eiti dirbti į vadovaujančias pozicijas, jei aukšto lygio vadovo atlyginimai strateginėje įmonėje atitinka eilinio statybininko ar žemiausios grandies call centro pamainos vadovo atlyginimą.

          Comment


            Abejoju, kad aukšto lygio vadovai asmeniškai rengė švieslenčių projektus. Tokie projektai nudeleguojami žemyn pavaldumo grandine iki kokių specialistų ir po to tik sudėliojami parašai labai nesigilinus.
            Paskutinis taisė ifl; 2023.05.19, 17:58.

            Comment


              Parašė evil Rodyti pranešimą

              Nes jei būtų atvirkščiai tai būtų geresni sprendimai dėl švieslenčių priimti? Realybėj už tokius atlyginimus nežinau kas gali eiti dirbti į vadovaujančias pozicijas, jei aukšto lygio vadovo atlyginimai strateginėje įmonėje atitinka eilinio statybininko ar žemiausios grandies call centro pamainos vadovo atlyginimą.
              5777 eilinis statybininkas ar call centro žemiausios grandies pamainos vadovas?

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                5777 eilinis statybininkas ar call centro žemiausios grandies pamainos vadovas?
                Labai įdomiai skaitote skaičių 2689. Įdomu kaip skaitytumėte 1870 kurie tikriausiai ir priima sprendimą kokią švieslentę pirkti?

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Labai įdomiai skaitote skaičių 2689. Įdomu kaip skaitytumėte 1870 kurie tikriausiai ir priima sprendimą kokią švieslentę pirkti?
                  Pats atidžiau skaityk. 2689 ne aukšto lygio vadovai, o vidutinio lygio ir šiaip specialistai.

                  Nes jei būtų atvirkščiai tai būtų geresni sprendimai dėl švieslenčių priimti? Realybėj už tokius atlyginimus nežinau kas gali eiti dirbti į vadovaujančias pozicijas, jei aukšto lygio vadovo atlyginimai strateginėje įmonėje atitinka eilinio statybininko ar žemiausios grandies call centro pamainos vadovo atlyginimą.

                  Comment


                    kodel nerasote i tema? keleiviu vezimas - o ne algos ir visa kita.

                    Comment


                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                      kodel nerasote i tema? keleiviu vezimas - o ne algos ir visa kita.
                      Kalba buvo apie prastą krleivių vežimą, aiškinimąsi to priežasčių ir hipotezę, kad, prastos (kai kurių vertinimu) algos lemia neprofesionalius darbuotojus, kurie priima prastus sprendimus keleivių vežime.
                      Į temą.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Pats atidžiau skaityk. 2689 ne aukšto lygio vadovai, o vidutinio lygio ir šiaip specialistai.

                        2689 yra sričių ekspertai, būtent tie kurie ir nusprendžia kad švieslentes statysim ir tada siūlo vadovams.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          2689 yra sričių ekspertai, būtent tie kurie ir nusprendžia kad švieslentes statysim ir tada siūlo vadovams.
                          Ne apie tuos, kurie sprendžia jis kalbėjo, o tiesiog bendrai kalbėjo, kad prastos algos geležinkeliuose jei net aukšto lygio vadovai uždirba kaip statybininkai.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Ne apie tuos, kurie sprendžia jis kalbėjo, o tiesiog bendrai kalbėjo, kad prastos algos geležinkeliuose jei net aukšto lygio vadovai uždirba kaip statybininkai.
                            Statybininkas uždirba po 3k ir daugiau sezono metu, specialistai dar daugiau ir čia jokio vadovaujančio darbo nedirbantys. Aukšto lygio vadovas už 3,5k po mokesčių tokioje įmonėje yra apgailėtina.

                            Comment


                              Parašė evil Rodyti pranešimą

                              Statybininkas uždirba po 3k ir daugiau sezono metu, specialistai dar daugiau ir čia jokio vadovaujančio darbo nedirbantys. Aukšto lygio vadovas už 3,5k po mokesčių tokioje įmonėje yra apgailėtina.
                              Statybininkai tiek neuždirba, 10 eur valandinis jau yra geras atlyginimas. Panašu kalbi apie "verslininkus" statybininkus su individualia veikla, o ne paprastus samdomus darbuotojus statybininkus.
                              Specialistas specialistui nelygus yra kas ir dvigubai daugiau uždirba, bet prieš tai kakbėjai, kad žemiausios grandies call centro pamainos vadovas tiek uždirba, tad nekeičiame dalykų.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą
                                Tos švieslentės ūžia, nežinau su kuo palyginti. Kaip fenas ar dulkių siurblys kitam kambary. Kaip geiminis PC senais laikais. Ramesnėse stotyse tai labai girdisi. Matyt, tikrai, į krituliams atsparias dėžes sumontuoti televizoriai, kažkokie PC ir priverstinė ventiliacija.
                                Štai, vieną gražų vakarą užsukau į Kariotiškių stotį įrašyti tą švieslenčių serverinių garsą:

                                Comment


                                  Kaip supratau dar galutinai nepatvirtina, bet lygtais turėsim Stadler'ius Lietuvoje skirtus naujai elektrifikuotiems ruožams į Klaipėdą.

                                  „LTG Link“ pirks lenkiškus elektrinius traukinius
                                  https://www.vz.lt/transportas-logist...ius-traukinius

                                  „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ netrukus turėtų pasirašyti kelių šimtų milijonų eurų vertės naujų elektrinių ir baterijomis varomų traukinių įsigijimo sutartį su Šveicarijos traukinių gamybos koncerno „Stadler Rail“ antrine įmone Lenkijoje „Stadler Polska“.

                                  Comment


                                    Traukiniai pagal gamybos šalį, ne pagal prekinio ženklo šalį skaitosi?
                                    Pvz automobiliuose nesako, kad bmw rusiškas ar hinda meksikietiškas jei perka tose šalyse gaminamus.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Traukiniai pagal gamybos šalį, ne pagal prekinio ženklo šalį skaitosi?
                                      Pvz automobiliuose nesako, kad bmw rusiškas ar hinda meksikietiškas jei perka tose šalyse gaminamus.
                                      Žurnalistai pasižymi ypatingu nesusigaudymu geležinkeliuose, tai nieko stebėtino, kad rašo vaflius. O šiaip tai labai geros naujienos. Aš jau seniai svajoju Lietuvoje matyti nuosavus LTG Stadlerius. Kokybiškas ir geras daiktas.

                                      Comment


                                        Lietuvai ruošiantis visiškai elektrifikuoti ruožą Vilnius–Klaipėda, „LTG Link“ reikės maždaug 30 naujų traukinių, dalis kurių bus elektriniai, dalis hibridiniai – jie iki 100 kilometrų neelektrifikuoto ruožo galės važiuoti varomi iš anksto įkrautomis baterijomis.
                                        LTG turėtų iš karto pirkti 40 naujų traukinių, nes 7 iš karto eis ant dalių, o likę trys papildomi - patvorin.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Atsižvelgiant į tai, kad LTG ketina turėti 30 traukinių, ar pagerės paslaugos? Kiek "Škoda" vis dar naudojama? Būtų tikrai puiku, jei jie galėtų panaudoti "Škodas" ir šiuos naujus "Stadler", kad pagerintų paslaugas. Gal kas nors gali pasidalyti daugiau informacijos?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X