Gal kas nors galėtų LTG priminti jog pandemijos valdymo priemonės nebėra aktualio? Is sėsti į kas antrą vietą pripildytame traukinyje kaip ir neįmanoma. Bet jei jie stengiasi ją valdyti, kur traukinyje dingo žadamos rankų dezinfekcijos priemonės?
Gal kas nors galėtų LTG priminti jog pandemijos valdymo priemonės nebėra aktualio? Is sėsti į kas antrą vietą pripildytame traukinyje kaip ir neįmanoma.
Traukiniais aš nevažinėjau jau pusę metų, bet jokių ženklų, kurie draužia sedėti kartu - nemačiau.
Gal kas nors galėtų LTG priminti jog pandemijos valdymo priemonės nebėra aktualio? Is sėsti į kas antrą vietą pripildytame traukinyje kaip ir neįmanoma. Bet jei jie stengiasi ją valdyti, kur traukinyje dingo žadamos rankų dezinfekcijos priemonės?
Neradau temos apie naujai įdiegtas švieslentes keleivinėse stotyse. Jose vis dar bėga eilutė, kad jos yra testuojamos, o vadovautis reiktų oficialiais tvarkaraščiais. Štai kaip jos atrodo Lentvaryje:
Neradau temos apie naujai įdiegtas švieslentes keleivinėse stotyse. Jose vis dar bėga eilutė, kad jos yra testuojamos, o vadovautis reiktų oficialiais tvarkaraščiais. Štai kaip jos atrodo Lentvaryje:
Bet tai viešpatie šventas, nu kodėl jie abiems "keliams" skiria tik vieną švieslentę? Dabar net nuėjus ant platformos (perono), visvien neaišku, iš kurios kelio važiuoja koks traukinys, nebent kas nors turi fetišą šifruoti, kas tie "peronai" ir kas tie "keliai", kuo jie vienas nuo kito skiriasi ir iš kur bl*t išvažiuos mano traukinys? Jei būtų bent jau po atskirą švieslentę kiekvienam keliui, kur būtų rodomi traukiniai, kurie ten važiuos, šitą ženklinimo jovalą būtų galima nors kažkiek mitiguoti.
Nu kodėl nebuvo galima padaryti kažko panašaus, kaip šiuo metu pertvarkomose stotyse daro lenkai? Kodėl reikėjo padaryti kažkokią sunkiai iššifruojamą ženklinimo betvarkę?
Nu kodėl nebuvo galima padaryti kažko panašaus, kaip šiuo metu pertvarkomose stotyse daro lenkai? Kodėl reikėjo padaryti kažkokią sunkiai iššifruojamą ženklinimo betvarkę?
...arba kaip buvo tame pačiame Vilniuje su senomis švieslentėmis. Dabar ne tik daug sunkiau susigaudyt peronuose, tačiau ir pagrindiniuose ekranuose atvykimai yra viršuje (kas yra daug mažiau aktuali informacija) ir užima tiek pat vietos, kiek išvykimai. Nėra normalu, kad pagrindiniame ekrane matosi keturi išvykimai...
Bet tai viešpatie šventas, nu kodėl jie abiems "keliams" skiria tik vieną švieslentę? Dabar net nuėjus ant platformos (perono), visvien neaišku, iš kurios kelio važiuoja koks traukinys, nebent kas nors turi fetišą šifruoti, kas tie "peronai" ir kas tie "keliai", kuo jie vienas nuo kito skiriasi ir iš kur bl*t išvažiuos mano traukinys?
Nežinau, aš tai laimingas, kad nebereikia klausti kasininkės iš kurio kelio vyks konkretus traukinys, prieš tai šitos info viešai paskelbtos niekur neradau: nei ant internetinio bilieto, nei tvarkaraščiuose internete, nei tvakaraščiuose stotyje. Iššifravimo uždavinys yra menkniekis palyginus, įprastas bet kam, kas skrido lėktuvu. Taip, pas lenkus ar vokiečius UX šiek tiek geriau atrodo, bet ir čia matosi "peron 2 tor 2".
Nežinau, aš tai laimingas, kad nebereikia klausti kasininkės iš kurio kelio vyks konkretus traukinys, prieš tai šitos info viešai paskelbtos niekur neradau: nei ant internetinio bilieto, nei tvarkaraščiuose internete, nei tvakaraščiuose stotyje. Iššifravimo uždavinys yra menkniekis palyginus, įprastas bet kam, kas skrido lėktuvu. Taip, pas lenkus ar vokiečius UX šiek tiek geriau atrodo, bet ir čia matosi "peron 2 tor 2".
Mažesniuose miestuose ši sistema yra geriau nei nieko. Vilniuje - visiškas downgrade'as.
Nežinau, aš tai laimingas, kad nebereikia klausti kasininkės iš kurio kelio vyks konkretus traukinys, prieš tai šitos info viešai paskelbtos niekur neradau: nei ant internetinio bilieto, nei tvarkaraščiuose internete, nei tvakaraščiuose stotyje. Iššifravimo uždavinys yra menkniekis palyginus, įprastas bet kam, kas skrido lėktuvu. Taip, pas lenkus ar vokiečius UX šiek tiek geriau atrodo, bet ir čia matosi "peron 2 tor 2".
Bet tai kodėl negalima tiesiog visko daryti gerai, kaip yra visame normaliame pasaulyje? Kodėl reikia daryti kažkokią nesąmonę, kurios net Rusijoje nėra?
Stotyse pradėjo skelbti informaciją balsu (dalis naujos keleivių informavimo sistemos).
Kaip ir ekranuose, informacija pateikiama galėtų būti ženkliai geriau - dabartinis įrašas tarpinėje maršruto stotyje skamba "Traukinys nr. xxx iš yyy atvyks į z kelią". Nei informacijos kada tas traukinys atvyks, nei kur jis važiuos toliau - kam reikia, tas turi ieškotis informacijos ekranuose, kurie vis dar veikia testiniu režimu ir rodo nepatogiai (ir neaiškiai).
Jie net autobusų šeštadienio vakare (18 val!) nesugeba paleist iš savų resursų, apie kokius dar derinimus gali būti kalba.
Traukiniai būtų iš LTG resursų, ne VMS. Sumažėjus prekinių traukinių srautams iš Baltarusijos/Rusijos, neturėtų būti problemų su darbuotojais. O ir laisvų elektrinių traukinių po Vilnius-Minskas maršruto panaikinimo neturėtų trūkti. Tereikia susitarti.
<...> O ir laisvų elektrinių traukinių po Vilnius-Minskas maršruto panaikinimo neturėtų trūkti. Tereikia susitarti.
Aišku, offtopic nuo temos, bet rašau: du (jeigu ne trys) elektriniai traukiniai paleisti į detalių donorus. O trys buvę Minsko traukiniai - pastovioje eksploatacijoje Trakų ir Kauno maršrutuose. Tad nežinau, ar įmanoma būtų užtikrinti naujų maršrutų eismą su esamais resursais.
Nuo birželio 1 d. brangsta traukinių bilietai, rodo „Lietuvos geležinkelių“ bilietų pardavimo platformoje esanti informacija. Pokytį patvirtino ir pati keleivių vežimu užsiimanti...
Kainos kyla. Jei autobusų kainos nesikeis, tai į Klaipėda autobusu bus pigiau. Tokiais tempais važiavimas traukiniais bus tik turtingiesiems.
Nice. Tuo metu Vokietija paleidinėja savo 49 Eur bilietą, kuris galioja absoliučiai viskam, išskyrus IC/EC ir ICE traukinius. Apima nuoširdus baltas pavydas. Ypač turint omeny, kad Lietuva yra pirma ES pagal nuosavais automobiliais daromų kelionių modal share. Kažkas su mūsų transporto strategija yra seriously wrong
The "Deutschlandticket" offers unlimited access to Germany's bus and metro systems, as well as local and regional trains -- with only long-distance high-speed services not included.
Traukiniai būtų iš LTG resursų, ne VMS. Sumažėjus prekinių traukinių srautams iš Baltarusijos/Rusijos, neturėtų būti problemų su darbuotojais. O ir laisvų elektrinių traukinių po Vilnius-Minskas maršruto panaikinimo neturėtų trūkti. Tereikia susitarti.
LTG resursų neturi. Beveik nauji traukiniai leidžiami dalimis. Dėl riedmenų trūkumo karpomi maršrutai. Naujoji Vilnia - Vilnius jiems ant tiek neapsimoka, kad prieš keletą metų nukarpė daugiau nei pusę maršruto, stengdamiesi kuo mažiau varinėti elektrinius iki el. depo.
LTG resursų neturi. Beveik nauji traukiniai leidžiami dalimis. Dėl riedmenų trūkumo karpomi maršrutai. Naujoji Vilnia - Vilnius jiems ant tiek neapsimoka, kad prieš keletą metų nukarpė daugiau nei pusę maršruto, stengdamiesi kuo mažiau varinėti elektrinius iki el. depo.
Comment