Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ženklų nėra, o balso pranešimai - liko.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNeradau temos apie naujai įdiegtas švieslentes keleivinėse stotyse. Jose vis dar bėga eilutė, kad jos yra testuojamos, o vadovautis reiktų oficialiais tvarkaraščiais. Štai kaip jos atrodo Lentvaryje:
Nu kodėl nebuvo galima padaryti kažko panašaus, kaip šiuo metu pertvarkomose stotyse daro lenkai? Kodėl reikėjo padaryti kažkokią sunkiai iššifruojamą ženklinimo betvarkę?
- 7 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu kodėl nebuvo galima padaryti kažko panašaus, kaip šiuo metu pertvarkomose stotyse daro lenkai? Kodėl reikėjo padaryti kažkokią sunkiai iššifruojamą ženklinimo betvarkę?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Bet tai viešpatie šventas, nu kodėl jie abiems "keliams" skiria tik vieną švieslentę? Dabar net nuėjus ant platformos (perono), visvien neaišku, iš kurios kelio važiuoja koks traukinys, nebent kas nors turi fetišą šifruoti, kas tie "peronai" ir kas tie "keliai", kuo jie vienas nuo kito skiriasi ir iš kur bl*t išvažiuos mano traukinys?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Nežinau, aš tai laimingas, kad nebereikia klausti kasininkės iš kurio kelio vyks konkretus traukinys, prieš tai šitos info viešai paskelbtos niekur neradau: nei ant internetinio bilieto, nei tvarkaraščiuose internete, nei tvakaraščiuose stotyje. Iššifravimo uždavinys yra menkniekis palyginus, įprastas bet kam, kas skrido lėktuvu. Taip, pas lenkus ar vokiečius UX šiek tiek geriau atrodo, bet ir čia matosi "peron 2 tor 2".
- 3 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Nežinau, aš tai laimingas, kad nebereikia klausti kasininkės iš kurio kelio vyks konkretus traukinys, prieš tai šitos info viešai paskelbtos niekur neradau: nei ant internetinio bilieto, nei tvarkaraščiuose internete, nei tvakaraščiuose stotyje. Iššifravimo uždavinys yra menkniekis palyginus, įprastas bet kam, kas skrido lėktuvu. Taip, pas lenkus ar vokiečius UX šiek tiek geriau atrodo, bet ir čia matosi "peron 2 tor 2".
- 8 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Tiesiog pakliuvote į 1 traukinį, kuriame per klaidą kartais išlenda sena, koronaviruso metu buvusi aktuali informacija.
Comment
-
Stotyse pradėjo skelbti informaciją balsu (dalis naujos keleivių informavimo sistemos).
Kaip ir ekranuose, informacija pateikiama galėtų būti ženkliai geriau - dabartinis įrašas tarpinėje maršruto stotyje skamba "Traukinys nr. xxx iš yyy atvyks į z kelią". Nei informacijos kada tas traukinys atvyks, nei kur jis važiuos toliau - kam reikia, tas turi ieškotis informacijos ekranuose, kurie vis dar veikia testiniu režimu ir rodo nepatogiai (ir neaiškiai).
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąJie net autobusų šeštadienio vakare (18 val!) nesugeba paleist iš savų resursų, apie kokius dar derinimus gali būti kalba.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
<...> O ir laisvų elektrinių traukinių po Vilnius-Minskas maršruto panaikinimo neturėtų trūkti. Tereikia susitarti.
- 1 patinka
Comment
-
Kainos kyla. Jei autobusų kainos nesikeis, tai į Klaipėda autobusu bus pigiau. Tokiais tempais važiavimas traukiniais bus tik turtingiesiems.Nuo birželio 1 d. brangsta traukinių bilietai, rodo „Lietuvos geležinkelių“ bilietų pardavimo platformoje esanti informacija. Pokytį patvirtino ir pati keleivių vežimu užsiimanti...Paskutinis taisė Mantini; 2023.05.08, 23:29.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Mantini Rodyti pranešimąKainos kyla. Jei autobusų kainos nesikeis, tai į Klaipėda autobusu bus pigiau. Tokiais tempais važiavimas traukiniais bus tik turtingiesiems.
Germany launches €49 monthly ticket for nationwide public transport (france24.com)
The "Deutschlandticket" offers unlimited access to Germany's bus and metro systems, as well as local and regional trains -- with only long-distance high-speed services not included.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Traukiniai būtų iš LTG resursų, ne VMS. Sumažėjus prekinių traukinių srautams iš Baltarusijos/Rusijos, neturėtų būti problemų su darbuotojais. O ir laisvų elektrinių traukinių po Vilnius-Minskas maršruto panaikinimo neturėtų trūkti. Tereikia susitarti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
LTG resursų neturi. Beveik nauji traukiniai leidžiami dalimis. Dėl riedmenų trūkumo karpomi maršrutai. Naujoji Vilnia - Vilnius jiems ant tiek neapsimoka, kad prieš keletą metų nukarpė daugiau nei pusę maršruto, stengdamiesi kuo mažiau varinėti elektrinius iki el. depo.
Comment
-
2-3 stovi elektrodepe išmėsinėti (su planu kažkada sudėti atgal, tačiau planai turbūt ir liks planais, kai detalių reikia čia ir dabar). Neturėtų stebinti, žinant, kad tai yra chebra, kuri 2016 metų gamybos Pesą patvoryje atjungtais vagonais (ir atviru, pūvančiu nuo lietaus salonu) laiko bent 3 metus.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nice. Tuo metu Vokietija paleidinėja savo 49 Eur bilietą, kuris galioja absoliučiai viskam, išskyrus IC/EC ir ICE traukinius. Apima nuoširdus baltas pavydas. Ypač turint omeny, kad Lietuva yra pirma ES pagal nuosavais automobiliais daromų kelionių modal share. Kažkas su mūsų transporto strategija yra seriously wrong
Germany launches €49 monthly ticket for nationwide public transport (france24.com)
- 4 patinka
Comment
Comment