Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai aš tą ir parašiau, kad jis patogesnis tuo, kad nereikia žiūrėti į tvarkaraštį, nes mintinai atsimeni tvarkaraštį.
    Bet mintinas tvarkaraščio atsiminimas nelygu taikymuisi prie poreikio, nes poreikis gali būti toks, kad tau patogiau išvažiuot x:15 ar x:50, o ne x:00.

    Lengvas tvarkaraščio įsiminimas ir poreikis kada tu nori važiuoti yra skirtingi dalykai
    Su įsiminimu tai neturi nieko bendro. Svarbu yra žinojimas, kad kitas traukinys bus ne daugiau, nei po valandos (ar kito fiksuoto intervalo), dėl to tiesiog eisi tiesiai į stotį, net nesiaiškindamas, kada traukinys tiksliai važiuos ir likusį laiką praleisi kad ir gerdamas kavą stoties kavinėje. Taip pat tie dalykai yra utilizuojami derinant skirtingų VT rūšių tvarkaraščius. Šiaip, jei nežinai, reiktų nepatingėti pasidomėti, o ne rašinėti iš lempos.

    Yra šitas ir milijonas kitų video ir straipsnių, paaiškinančių, kas yra taktinis tvarkaraštis ir kam jis naudojamas

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      Grubiai, dabar važiuoja kas valandą su papildomais 12:25,16:44 ir 17:45.
      Taktinis irgi pagelbėtų, bet labiau pagelbėtų paskutiniai reisai po 23:00. Ne visi važiuoja priduoti pamelžto pieno 04:55.
      Nei grubiai, nei kaip nors kitaip dabartinis Vilnius-Kaunas nėra taktinis tvarkaraštis, nors vidutiniškai ir būtų galima viską išdėlioti lygiai kas valndą ar net šiek tiek dažniau (su papildomais keliais traukiniais piko metu, tarkim). Kodėl LTG to nedaro, yra tiesiog nesuvokiama.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Su įsiminimu tai neturi nieko bendro. Svarbu yra žinojimas, kad kitas traukinys bus ne daugiau, nei po valandos (ar kito fiksuoto intervalo), dėl to tiesiog eisi tiesiai į stotį, net nesiaiškindamas, kada traukinys tiksliai važiuos ir likusį laiką praleisi kad ir gerdamas kavą stoties kavinėje. Taip pat tie dalykai yra utilizuojami derinant skirtingų VT rūšių tvarkaraščius. Šiaip, jei nežinai, reiktų nepatingėti pasidomėti, o ne rašinėti iš lempos.

        Yra šitas ir milijonas kitų video ir straipsnių, paaiškinančių, kas yra taktinis tvarkaraštis ir kam jis naudojamas
        Puikiai žinau kas yra taktinis, tadicco ne kartą rašė straipsnius čia.

        Kad suprasti ką turiu omenyje pasakysiu pavyzdį, įsivaizduok, kad traukiniai važiuoja kiekvieną minutę ir žmonės gali bet kada ateiti ir per minutę išvažiuoti. Nebus taip, kad populiariausi laikai bus būtent 17:00, 18:00, 19:00 ir tt. Bus visaip pasiskirstę ir bus daug valandų kai visiškai nesutaps populiariausios tos valandos išvykimo minutės.
        Todėl ir sakau, kad taktinis yra tik dėl patogumo ir žinojimo, kad kas valandą ar kažkiek bus traukinys, bet ne dėl poreikio kurią minutę žmonės nori išvažiuoti, nes poreikis ir pikiniai žmonių išvažiavimai gali pasiskirstę būti visai kitaip nei kas valandą ar kas bet kokį kitą taktą.
        Traukiniui taikytis prie žmogaus būtent ir reikštų, kad turėtų važiuoti tais laikais kai žmonių srautas didžiausias pagal poreikį ir tie laikai nebūtinai sutampa su taktu.
        Du skirtingi dalykai.

        Paskutinis taisė Gator; 2023.04.24, 20:08.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Puikiai žinau kas yra taktinis, tadicco ne kartą rašė straipsnius čia.

          Kad suprasti ką turiu omenyje pasakysiu pavyzdį, įsivaizduok, kad traukiniai važiuoja kiekvieną minutę ir žmonės gali bet kada ateiti ir per minutę išvažiuoti. Nebus taip, kad populiariausi laikai bus būtent 17:00, 18:00, 19:00 ir tt. Bus visaip pasiskirstę ir bus daug valandų kai visiškai nesutaps populiariausios tos valandos išvykimo minutės.
          Todėl ir sakau, kad taktinis yra tik dėl patogumo ir žinojimo, kad kas valandą ar kažkiek bus traukinys, bet ne dėl poreikio kurią minutę žmonės nori išvažiuoti.
          Du skirtingi dalykai.
          Tu tiesiog klausei, koks grafikas yra taikymasis prie žmonių ir atsakymas yra taktinis grafikas. Tolesni nukrypimai į semantines diskusijas nelabai turi prasmės.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Tu tiesiog klausei, koks grafikas yra taikymasis prie žmonių ir atsakymas yra taktinis grafikas. Tolesni nukrypimai į semantines diskusijas nelabai turi prasmės.
            Ir atsakymas yra neteisingas, nes pvz jei yra koks nors maršrutas, kuriame didžiausias srautas pvz nuo 7 iki 10 val ir paskui nuo 16 iki 18 val ir yra 4 traukiniai, tai geriausias grafikas būtų 2 traukiniai 7-10 val tarpe ir 2 traukiniai 16-18 val tarpe, o ne 4 traukiniai taktiniu kas 2 ar kas 3 valandos taktu.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą

              Ir atsakymas yra neteisingas, nes pvz jei yra koks nors maršrutas, kuriame didžiausias srautas pvz nuo 7 iki 10 val ir paskui nuo 16 iki 18 val ir yra 4 traukiniai, tai geriausias grafikas būtų 2 traukiniai 7-10 val tarpe ir 2 traukiniai 16-18 val tarpe, o ne 4 traukiniai taktiniu kas 2 ar kas 3 valandos taktu.
              Atsakymas yra teisingas. Tiesiog tu jo nesupratai.
              Taktas nereiškia, kad traukiniai visą dieną važiuoja tik kartą per valandą. Bet jie visada važiuoja bent kartą per valandą, tarkim nuo 6 ryto iki 22 val). Piko metu (paprastai ryte 7-9val. ir vakare 17-19val.) traukinių skaičius gali būti dvigubinamas, trigubinamas ar keturgubinamas nuo standartinio takto, kaip yra UK ir kitose šalyse. Jeigu visą dieną traukiniai važiuoja kas valandą (tarkim 6:00, 7:00, 8:00...) pagal taktinį tvarkaraštį, tai piko taktas gali turėti papildomus traukinius (tarkim 7:30 ir 8:30 bei 16:30, 17:30, 18:30) arba net po dar daugiau papildomų traukinių piko metu (7:30, 7:45, 8:15, 8:30 ir t.t.). Esmė, kad visi jie važiuoja tam tikru intervalu, tarkim kas 30 minučių ar net kas 15 minučių. Tai eidamas į darbą ryte žinai, kad traukinys tikrai bus ne vėliau, nei už 15 minučių. Atitinkamai vakare važiuodamas namo. Dienos metu ir savaitgaliais kas valandą.

              Comment


                Klausimas: o mieste prieš naudodamiesi VT žiūrite į tvarkaraščius? Nes kai autobusai kartą per valandą, bent aš tikrai žiūriu ir taikausi prie jų. Kai kart 15 minučių irgi paoptimizuoju kada iš namų išeit.

                Comment


                  Na tai, žinoma, kad žiūriu. Nebent grįžtu iš baro – tada kartais nežiūriu.

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                    Klausimas: o mieste prieš naudodamiesi VT žiūrite į tvarkaraščius? Nes kai autobusai kartą per valandą, bent aš tikrai žiūriu ir taikausi prie jų. Kai kart 15 minučių irgi paoptimizuoju kada iš namų išeit.
                    Dažniausiai ne, nes per kokį 10 min kažkuris transportas vistiek atvažiuos. Jei laukti ilgiau, važiuoju kitu mašrutu, nes Miestas.
                    O kai transportas kartą ar du kartus į valandą, jau reikia pasistengti ir nesušalti.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Dažniausiai ne, nes per kokį 10 min kažkuris transportas vistiek atvažiuos. Jei laukti ilgiau, važiuoju kitu mašrutu, nes Miestas.
                      O kai transportas kartą ar du kartus į valandą, jau reikia pasistengti ir nesušalti.
                      Norėčiau pamatyti sumodeliuotus Lietuvos miestų žemėlapius, kur nurodytos zonos, kur nuo laukinių bet kurio pastato durų 3-4 min atstumu gali pasiekti stotelę, kurioje VT bus vėliausiai už 10 minučių. Susidarytų realesnis vaizdas, kur yra miestai, o kur – kažkas kita.

                      Comment


                        Pasidalinsiu savo patirtimi iš Vilnius-Trakai maršruto. Tiksliau, kaip šiuo maršrutu nesinaudojau, nors labai labai norėjau.

                        Sekmadienį sugalvojom su draugais nuvažiuoti į Trakus traukiniu ir pasiovaikščioti kelioliką km iki Lentvario. Nelabai planavom, bet galvojom, kad nu juk tikrai bus bent keli traukiniai kažkada po pietų iš Vilniaus į Trakus, ane? Buvo. Vienas, 12:40, į kurį nespėjom. Užtat kitas traukinys tik 16:25 t.y. 3 val. ir 45 min tarpas tvarkaraštyje vidury fakin dienos tarp Vilniaus ir kitos top turizmo destinacijos Lietuvoje. Kas per imbecilai kuria LTG tvarkaraščius? Aš norėčiau sutikti tą žmogų gyvai ir pažiūrėti jam į akis. Tik tiek. Man smalsu, kokie fruktai dirba tuos darbus LTG? Koks tų žmonių pasaulio suvokimas? Kaip jie apskritai atrodo?



                        Paguodos prizas tą dieną buvo bent jau tas, kad pasivaikščiojus nuo trakų iki Lentvario, pavyko nesunkiai pasigauti traukinį Lantvaryje, kuris be Vilniaus turbūt gauna didžiausią skaičių traukinių visoje Lietuvoje.

                        Comment


                          Praktiškai galėtų būti commuter linija.

                          Comment


                            Gal trūksta riedmenų.

                            Comment


                              Man cia nieko nuostabaus i darbus ( jei dirbama Traukuose) yra kaip nuvykti, is darbo taipogi. Kol kas Lietuvoje nera traukinio rusies - turistams miegaliams. +yra autobusai.

                              Comment


                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                Man cia nieko nuostabaus i darbus ( jei dirbama Traukuose) yra kaip nuvykti, is darbo taipogi. Kol kas Lietuvoje nera traukinio rusies - turistams miegaliams. +yra autobusai.
                                Su sąlyga, kad nuo 8 iki 16 h dirbi (gali dirbti) be pietų pertraukos ir tavo darbas netoli stoties, kad ją spėtum pasiekti per 15-20 min. Na, dar lieka variantai, kur dirbi nuo ankstyvo ryto.

                                Comment


                                  Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                  Gal trūksta riedmenų.
                                  Pradžiai galima būtų leisti kad ir motrises. Tarkime, 20 minučių intervalais su ilgesniu operavino laiku vasaros sezono metu. Ar labai brangu būtų papildyti riedmenų parką?
                                  Paskutinis taisė Silber418; 2023.04.25, 22:29.

                                  Comment


                                    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                                    Pradžiai galima būtų leisti kad ir motrises. Tarkime, 20 minučių intervalais su ilgesniu operavino laiku vasaros sezono metu.
                                    Bet tada prasidėtų komentarai, kam po laidais važiuoja dyzeliniai traukiniai - vėl blogai... Žinoma, gal kas 20 minučių ir nereikia, vis gi, yra autobusai, kurie važiuoja tiek pat laiko, bet dažniau įmanoma planuoti, nes kartais keistai atrodo (Vilnius-Kaunas atvejis), kai traukinys atvažiuoja į stotį, jame pasikeičia keleiviai, po 15 min. jis išvažiuoja, o tada kitoj stoty stovi virš valandos...

                                    Comment


                                      Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą

                                      Bet tada prasidėtų komentarai, kam po laidais važiuoja dyzeliniai traukiniai - vėl blogai... Žinoma, gal kas 20 minučių ir nereikia, vis gi, yra autobusai, kurie važiuoja tiek pat laiko, bet dažniau įmanoma planuoti, nes kartais keistai atrodo (Vilnius-Kaunas atvejis), kai traukinys atvažiuoja į stotį, jame pasikeičia keleiviai, po 15 min. jis išvažiuoja, o tada kitoj stoty stovi virš valandos...
                                      Sakykime, piko valandomis važiuotų ilgi elektriniai traukiniai, o ne piko valandomis - motrisės. Intervalas tarp reisų galėtų būti pusvalandis.

                                      Kaunas - Vilnius taip pat yra atkarpa, kurioje galėtų būti intesyvus eismas geležinkeliu ir iki vėlumos. Autobusai tuomet vyktų rečiau.

                                      Galiausiai, galima būtų daugiau autobusų skirti kitiems reisams, kur geležinkeliais susisiekimas yra mažiau patogus.

                                      Comment


                                        Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą

                                        Žinoma, gal kas 20 minučių ir nereikia, vis gi, yra autobusai,
                                        Sukišam keleivius į besikratančius autobusus, nors turim geležinkelio infrastruktūrą.
                                        Vis mažiau keleivių renkasi VT dėl jo šūdinumo.
                                        Mažinam reisus ir toliau.
                                        ???
                                        Profit

                                        Comment


                                          kai turim tokį commutinimo poreikį kaip Vilnius-Kaunas tai kas 20 minučių būtų labai gera pradžia, ir tada dažninti, ypač piko metu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X