Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTraukiniai į Daugpilį iš Šiaulių buvo panaikinti 2001-aisiais - masinio viešojo transporto naikinimo ir automobilizacijos laikais (jei tikėti Wikipedia). Traukiniai iš Vilniaus į Daugpilį važiuoja (be kelių kilometrų) iki pat dabar. Taigi PovilD išsakyta nereali svajonė (spėju, turėjai omeny 'kosmodromas' ir 'Naujieji Vasiukai'?) nėra nei nereali, nei kažkas, kas nebuvo daroma nepriklausomoje Lietuvoje.
Mes iš Vilniaus iki Bialystoko sunkiai traukinius paleidžiame, o Daugpilis yra kaip ir bala žino kur, vertinant keleivinio transporto srautus. Jei leisti dabar, tai yra prasmė Kaunas - Ryga maršrutui. pora reisų per parą, nes Vilnius - Kaunas gan pakenčiamai dengiamas jau esamais reisais.
Parašė VLR Rodyti pranešimąPaleisti kokius keturis subsidijuotus traukinius per dieną iš Vilniaus į Šiaulius (ar net toliau) pro Daugpilį tikrai nebūtų kažkas, kas kainuotų fantastiškus pinigus ar būtų visiškai nerealu. Tai, galbūt, nėra prioritetas, bet tai nėra ir kažkas, ką būtų galima išjungti sakant 'nėRa PinIGų'. O lyginti jau nepriklausomoje Lietuvoje egzistavusius maršrutus su keturiais valandiniais maršrutais tarp Mūsininkų ir Sudervės yra tiesiog nesigaudymas situacijoje.
Ir kažkaip nepamenu traukinuko Šiauliai - Vilnius per Daugpilį.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
"Vis dar", nes įtampa su VT. Kaži ar Malmė ilgai būtų patenkinta Kopendagos gyventojų transporto priemonėmis.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kokia dar įtampa su VT? Nepastebėjau jokios įtampos, išskyrus tai, kad ICE Vokietijoj galėtų būti greitesni.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tarp Vilniaus ir Kauno nepastebėjau ICE.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ko tiksliai nepavyksta suprasti dėl Vilnius-Ryga traukinio? Ir ko nepavyksta suprasti dėl traukinio Ryga-Tartu?
Tarp Vilniaus ir Rygos bėgiai yra, ir kelias pakankamai tiesus. Tada klausiam, kodėl nėra traukinio, kas yra legit klausimas,
Tarp Rygos ir Talino bėgių linija tokia, kad važiuoji per aplinkui, t.y. Tartu, kas darytų maršrutą nelabai konkurencingą su autobusais.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Pirmas dalykas klausiant, kodėl nėra traukinio, turėtų būti pasižiūrėti į žemėlapį ir išsiaiškinti, ar yra bėgiai ir kur jie veda.
Tarp Vilniaus ir Rygos bėgiai yra, ir kelias pakankamai tiesus. Tada klausiam, kodėl nėra traukinio, kas yra legit klausimas,
Tarp Rygos ir Talino bėgių linija tokia, kad važiuoji per aplinkui, t.y. Tartu, kas darytų maršrutą nelabai konkurencingą su autobusais.
Maršruto konkurencingumą sunku pamatuoti. 90 km/h tarpstotyje yra nelabai gerai, bet koks 120 km/h maršrutinis greitis būu konkurencingas autobusui. Didžioji problema - Rygos mazgas, kuris mažina maršrutinį greitį.
Bet kartu reikų priminti, jog mes (LTG) niekaip nepasiekiame vidutinio 120 km/h tarpstotyje. "Kiras", aka "Чайка" važiavo per Tartu, ne per Piarnu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąTuoj bus analogas, bet apie įtampą vis tiek liko neatsakyta: nei kur, nei dėl ko ji kyla
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąTarp Vilniaus ir Rygos bėgiai yra, ir kelias pakankamai tiesus.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nes dabar maršrute Kaunas - Vilnius - Kaunas, žmonės taikosi prie traukinio, o ne traukinys prie žmonių.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Koks grafikas būtų traukinys prie žmonių?
- 7 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Taktinis. Vilnius-Kaunas atveju kas valandą.
Nebūtinai x:00 išvažiuojantis traukinys atvežtų žmogų patogesniu laiku į tikslą nei išvažiuojantis x:17, x:43 ar bet kokią kitą minutę.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Patogesnis tuo, kad lengviau įsimenamas, bet kodėl tai būtų taikymasis prie žmonių tai neaišku.
Nebūtinai x:00 išvažiuojantis traukinys atvežtų žmogų patogesniu laiku į tikslą nei išvažiuojantis x:17, x:43 ar bet kokią kitą minutę.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Tai "taktinis tvarkaraštis" tereiškia, kad traukiniai važiuoja kas valandą (ar pusvalandį, ketvirtį, šeštadalį valndos) tą pačią minutę. Nereikia žiūrėti tvarkaraščio, žinai, kad atėjęs 14:17, 14:47, 15:17 ar pan surasi traukinį Kaune, o 15:07 ar 15:37 ar 16:07 jis stos, tarkime, Paneriuose.
Bet mintinas tvarkaraščio atsiminimas nelygu taikymuisi prie poreikio, nes poreikis gali būti toks, kad tau patogiau išvažiuot x:15 ar x:50, o ne x:00.
Lengvas tvarkaraščio įsiminimas ir poreikis kada tu nori važiuoti yra skirtingi dalykai
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Taktinis. Vilnius-Kaunas atveju kas valandą.
Taktinis irgi pagelbėtų, bet labiau pagelbėtų paskutiniai reisai po 23:00. Ne visi važiuoja priduoti pamelžto pieno 04:55.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai aš tą ir parašiau, kad jis patogesnis tuo, kad nereikia žiūrėti į tvarkaraštį, nes mintinai atsimeni tvarkaraštį.
Bet mintinas tvarkaraščio atsiminimas nelygu taikymuisi prie poreikio, nes poreikis gali būti toks, kad tau patogiau išvažiuot x:15 ar x:50, o ne x:00.
Lengvas tvarkaraščio įsiminimas ir poreikis kada tu nori važiuoti yra skirtingi dalykai
Yra šitas ir milijonas kitų video ir straipsnių, paaiškinančių, kas yra taktinis tvarkaraštis ir kam jis naudojamas
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Grubiai, dabar važiuoja kas valandą su papildomais 12:25,16:44 ir 17:45.
Taktinis irgi pagelbėtų, bet labiau pagelbėtų paskutiniai reisai po 23:00. Ne visi važiuoja priduoti pamelžto pieno 04:55.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Su įsiminimu tai neturi nieko bendro. Svarbu yra žinojimas, kad kitas traukinys bus ne daugiau, nei po valandos (ar kito fiksuoto intervalo), dėl to tiesiog eisi tiesiai į stotį, net nesiaiškindamas, kada traukinys tiksliai važiuos ir likusį laiką praleisi kad ir gerdamas kavą stoties kavinėje. Taip pat tie dalykai yra utilizuojami derinant skirtingų VT rūšių tvarkaraščius. Šiaip, jei nežinai, reiktų nepatingėti pasidomėti, o ne rašinėti iš lempos.
Yra šitas ir milijonas kitų video ir straipsnių, paaiškinančių, kas yra taktinis tvarkaraštis ir kam jis naudojamas
Kad suprasti ką turiu omenyje pasakysiu pavyzdį, įsivaizduok, kad traukiniai važiuoja kiekvieną minutę ir žmonės gali bet kada ateiti ir per minutę išvažiuoti. Nebus taip, kad populiariausi laikai bus būtent 17:00, 18:00, 19:00 ir tt. Bus visaip pasiskirstę ir bus daug valandų kai visiškai nesutaps populiariausios tos valandos išvykimo minutės.
Todėl ir sakau, kad taktinis yra tik dėl patogumo ir žinojimo, kad kas valandą ar kažkiek bus traukinys, bet ne dėl poreikio kurią minutę žmonės nori išvažiuoti, nes poreikis ir pikiniai žmonių išvažiavimai gali pasiskirstę būti visai kitaip nei kas valandą ar kas bet kokį kitą taktą.
Traukiniui taikytis prie žmogaus būtent ir reikštų, kad turėtų važiuoti tais laikais kai žmonių srautas didžiausias pagal poreikį ir tie laikai nebūtinai sutampa su taktu.
Du skirtingi dalykai.
Paskutinis taisė Gator; 2023.04.24, 20:08.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Puikiai žinau kas yra taktinis, tadicco ne kartą rašė straipsnius čia.
Kad suprasti ką turiu omenyje pasakysiu pavyzdį, įsivaizduok, kad traukiniai važiuoja kiekvieną minutę ir žmonės gali bet kada ateiti ir per minutę išvažiuoti. Nebus taip, kad populiariausi laikai bus būtent 17:00, 18:00, 19:00 ir tt. Bus visaip pasiskirstę ir bus daug valandų kai visiškai nesutaps populiariausios tos valandos išvykimo minutės.
Todėl ir sakau, kad taktinis yra tik dėl patogumo ir žinojimo, kad kas valandą ar kažkiek bus traukinys, bet ne dėl poreikio kurią minutę žmonės nori išvažiuoti.
Du skirtingi dalykai.
- 1 patinka
Comment
Comment