Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Vystant kofinansavimo iš savivaldybių biudžetų mintį tolyn pirmiausia reikėtų pasidomėti tuo, kad Lietuvoje rekordiškai maža visų surinktų mokesčių dalis keliauja per savivaldybes lyginant su kitomis šalimis. Savivalda tiesiog turi per mažai pinigų ir priversta prašinėti tiksliniams projektams iš valtybės biudžeto. Tai kad mintis be realios finansinės galimybės.
    Savivalda gauna GPM ir gal dar NT mokestį, dėl jo nesu tikras. O mokesčių mokėtojų lygioje vietoje neatsiranda, reikia kažką pasiūlyti verslui o ne vien kaimo centrinę aikštę eurais grįsti.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą
      Traukiniai į Daugpilį iš Šiaulių buvo panaikinti 2001-aisiais - masinio viešojo transporto naikinimo ir automobilizacijos laikais (jei tikėti Wikipedia). Traukiniai iš Vilniaus į Daugpilį važiuoja (be kelių kilometrų) iki pat dabar. Taigi PovilD išsakyta nereali svajonė (spėju, turėjai omeny 'kosmodromas' ir 'Naujieji Vasiukai'?) nėra nei nereali, nei kažkas, kas nebuvo daroma nepriklausomoje Lietuvoje.
      Formaliai, nepriklauomoje Lietuvoje buvo 4 autobusų reisai per dieną iš Kauno į Žagarę. O dabar, kiek žmonių gali, iš anksto nepažiūrėję į žemėlapį, parodyti kur yra Žagarė?

      Mes iš Vilniaus iki Bialystoko sunkiai traukinius paleidžiame, o Daugpilis yra kaip ir bala žino kur, vertinant keleivinio transporto srautus. Jei leisti dabar, tai yra prasmė Kaunas - Ryga maršrutui. pora reisų per parą, nes Vilnius - Kaunas gan pakenčiamai dengiamas jau esamais reisais.


      Parašė VLR Rodyti pranešimą
      Paleisti kokius keturis subsidijuotus traukinius per dieną iš Vilniaus į Šiaulius (ar net toliau) pro Daugpilį tikrai nebūtų kažkas, kas kainuotų fantastiškus pinigus ar būtų visiškai nerealu. Tai, galbūt, nėra prioritetas, bet tai nėra ir kažkas, ką būtų galima išjungti sakant 'nėRa PinIGų'. O lyginti jau nepriklausomoje Lietuvoje egzistavusius maršrutus su keturiais valandiniais maršrutais tarp Mūsininkų ir Sudervės yra tiesiog nesigaudymas situacijoje.
      Ko gero situacija kiek kitokia, žinant LDZ meilę LTG.
      Ir kažkaip nepamenu traukinuko Šiauliai - Vilnius per Daugpilį.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        "Vis dar", nes įtampa su VT. Kaži ar Malmė ilgai būtų patenkinta Kopendagos gyventojų transporto priemonėmis.
        Kokia dar įtampa su VT? Nepastebėjau jokios įtampos, išskyrus tai, kad ICE Vokietijoj galėtų būti greitesni.

        Comment


          labai nukrypome nuo temos. Keleviu vezimas Lietuvos gelezinkeliais. t.y cia ir dabar

          Comment


            Parašė ifl Rodyti pranešimą

            Kokia dar įtampa su VT? Nepastebėjau jokios įtampos, išskyrus tai, kad ICE Vokietijoj galėtų būti greitesni.
            Tarp Vilniaus ir Kauno nepastebėjau ICE.

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

              Tarp Vilniaus ir Kauno nepastebėjau ICE.
              Tuoj bus analogas, bet apie įtampą vis tiek liko neatsakyta: nei kur, nei dėl ko ji kyla

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Ko tiksliai nepavyksta suprasti dėl Vilnius-Ryga traukinio? Ir ko nepavyksta suprasti dėl traukinio Ryga-Tartu?
                Pirmas dalykas klausiant, kodėl nėra traukinio, turėtų būti pasižiūrėti į žemėlapį ir išsiaiškinti, ar yra bėgiai ir kur jie veda.
                Tarp Vilniaus ir Rygos bėgiai yra, ir kelias pakankamai tiesus. Tada klausiam, kodėl nėra traukinio, kas yra legit klausimas,
                Tarp Rygos ir Talino bėgių linija tokia, kad važiuoji per aplinkui, t.y. Tartu, kas darytų maršrutą nelabai konkurencingą su autobusais.

                Comment


                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                  Pirmas dalykas klausiant, kodėl nėra traukinio, turėtų būti pasižiūrėti į žemėlapį ir išsiaiškinti, ar yra bėgiai ir kur jie veda.
                  Tarp Vilniaus ir Rygos bėgiai yra, ir kelias pakankamai tiesus. Tada klausiam, kodėl nėra traukinio, kas yra legit klausimas,
                  Tarp Rygos ir Talino bėgių linija tokia, kad važiuoji per aplinkui, t.y. Tartu, kas darytų maršrutą nelabai konkurencingą su autobusais.
                  Tartu yra universitetinis miestas, taip kad keleivių būtų. Analogiškai mūsu Vilnius-Kaunas-Ryga maršrutui.
                  Maršruto konkurencingumą sunku pamatuoti. 90 km/h tarpstotyje yra nelabai gerai, bet koks 120 km/h maršrutinis greitis būu konkurencingas autobusui. Didžioji problema - Rygos mazgas, kuris mažina maršrutinį greitį.
                  Bet kartu reikų priminti, jog mes (LTG) niekaip nepasiekiame vidutinio 120 km/h tarpstotyje. "Kiras", aka "Чайка" važiavo per Tartu, ne per Piarnu.

                  Comment


                    Parašė ifl Rodyti pranešimą
                    Tuoj bus analogas, bet apie įtampą vis tiek liko neatsakyta: nei kur, nei dėl ko ji kyla
                    Nes dabar maršrute Kaunas - Vilnius - Kaunas, žmonės taikosi prie traukinio, o ne traukinys prie žmonių.

                    Comment


                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                      Tarp Vilniaus ir Rygos bėgiai yra, ir kelias pakankamai tiesus.
                      Kiek suprantu, tas ruožas nuo Šiaulių pro Joniškį iki Latvijos yra vienkelis su 80 km/h greičio apribojimu ir be signalizacijos. PR'inis transbaltiškas traukinys pro ten važiavo, bet ar tinka reguliariam keleiviniam eismui, neaišku.

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                        Nes dabar maršrute Kaunas - Vilnius - Kaunas, žmonės taikosi prie traukinio, o ne traukinys prie žmonių.
                        Koks grafikas būtų traukinys prie žmonių?

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Koks grafikas būtų traukinys prie žmonių?
                          Taktinis. Vilnius-Kaunas atveju kas valandą.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Taktinis. Vilnius-Kaunas atveju kas valandą.
                            Patogesnis tuo, kad lengviau įsimenamas, bet kodėl tai būtų taikymasis prie žmonių tai neaišku.
                            Nebūtinai x:00 išvažiuojantis traukinys atvežtų žmogų patogesniu laiku į tikslą nei išvažiuojantis x:17, x:43 ar bet kokią kitą minutę.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Patogesnis tuo, kad lengviau įsimenamas, bet kodėl tai būtų taikymasis prie žmonių tai neaišku.
                              Nebūtinai x:00 išvažiuojantis traukinys atvežtų žmogų patogesniu laiku į tikslą nei išvažiuojantis x:17, x:43 ar bet kokią kitą minutę.
                              Tai "taktinis tvarkaraštis" tereiškia, kad traukiniai važiuoja kas valandą (ar pusvalandį, ketvirtį, šeštadalį valndos) tą pačią minutę. Nereikia žiūrėti tvarkaraščio, žinai, kad atėjęs 14:17, 14:47, 15:17 ar pan surasi traukinį Kaune, o 15:07 ar 15:37 ar 16:07 jis stos, tarkime, Paneriuose.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą

                                Tai "taktinis tvarkaraštis" tereiškia, kad traukiniai važiuoja kas valandą (ar pusvalandį, ketvirtį, šeštadalį valndos) tą pačią minutę. Nereikia žiūrėti tvarkaraščio, žinai, kad atėjęs 14:17, 14:47, 15:17 ar pan surasi traukinį Kaune, o 15:07 ar 15:37 ar 16:07 jis stos, tarkime, Paneriuose.
                                Tai aš tą ir parašiau, kad jis patogesnis tuo, kad nereikia žiūrėti į tvarkaraštį, nes mintinai atsimeni tvarkaraštį.
                                Bet mintinas tvarkaraščio atsiminimas nelygu taikymuisi prie poreikio, nes poreikis gali būti toks, kad tau patogiau išvažiuot x:15 ar x:50, o ne x:00.

                                Lengvas tvarkaraščio įsiminimas ir poreikis kada tu nori važiuoti yra skirtingi dalykai

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Taktinis. Vilnius-Kaunas atveju kas valandą.
                                  Grubiai, dabar važiuoja kas valandą su papildomais 12:25,16:44 ir 17:45.
                                  Taktinis irgi pagelbėtų, bet labiau pagelbėtų paskutiniai reisai po 23:00. Ne visi važiuoja priduoti pamelžto pieno 04:55.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Tai aš tą ir parašiau, kad jis patogesnis tuo, kad nereikia žiūrėti į tvarkaraštį, nes mintinai atsimeni tvarkaraštį.
                                    Bet mintinas tvarkaraščio atsiminimas nelygu taikymuisi prie poreikio, nes poreikis gali būti toks, kad tau patogiau išvažiuot x:15 ar x:50, o ne x:00.

                                    Lengvas tvarkaraščio įsiminimas ir poreikis kada tu nori važiuoti yra skirtingi dalykai
                                    Su įsiminimu tai neturi nieko bendro. Svarbu yra žinojimas, kad kitas traukinys bus ne daugiau, nei po valandos (ar kito fiksuoto intervalo), dėl to tiesiog eisi tiesiai į stotį, net nesiaiškindamas, kada traukinys tiksliai važiuos ir likusį laiką praleisi kad ir gerdamas kavą stoties kavinėje. Taip pat tie dalykai yra utilizuojami derinant skirtingų VT rūšių tvarkaraščius. Šiaip, jei nežinai, reiktų nepatingėti pasidomėti, o ne rašinėti iš lempos.

                                    Yra šitas ir milijonas kitų video ir straipsnių, paaiškinančių, kas yra taktinis tvarkaraštis ir kam jis naudojamas

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      Grubiai, dabar važiuoja kas valandą su papildomais 12:25,16:44 ir 17:45.
                                      Taktinis irgi pagelbėtų, bet labiau pagelbėtų paskutiniai reisai po 23:00. Ne visi važiuoja priduoti pamelžto pieno 04:55.
                                      Nei grubiai, nei kaip nors kitaip dabartinis Vilnius-Kaunas nėra taktinis tvarkaraštis, nors vidutiniškai ir būtų galima viską išdėlioti lygiai kas valndą ar net šiek tiek dažniau (su papildomais keliais traukiniais piko metu, tarkim). Kodėl LTG to nedaro, yra tiesiog nesuvokiama.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Su įsiminimu tai neturi nieko bendro. Svarbu yra žinojimas, kad kitas traukinys bus ne daugiau, nei po valandos (ar kito fiksuoto intervalo), dėl to tiesiog eisi tiesiai į stotį, net nesiaiškindamas, kada traukinys tiksliai važiuos ir likusį laiką praleisi kad ir gerdamas kavą stoties kavinėje. Taip pat tie dalykai yra utilizuojami derinant skirtingų VT rūšių tvarkaraščius. Šiaip, jei nežinai, reiktų nepatingėti pasidomėti, o ne rašinėti iš lempos.

                                        Yra šitas ir milijonas kitų video ir straipsnių, paaiškinančių, kas yra taktinis tvarkaraštis ir kam jis naudojamas
                                        Puikiai žinau kas yra taktinis, tadicco ne kartą rašė straipsnius čia.

                                        Kad suprasti ką turiu omenyje pasakysiu pavyzdį, įsivaizduok, kad traukiniai važiuoja kiekvieną minutę ir žmonės gali bet kada ateiti ir per minutę išvažiuoti. Nebus taip, kad populiariausi laikai bus būtent 17:00, 18:00, 19:00 ir tt. Bus visaip pasiskirstę ir bus daug valandų kai visiškai nesutaps populiariausios tos valandos išvykimo minutės.
                                        Todėl ir sakau, kad taktinis yra tik dėl patogumo ir žinojimo, kad kas valandą ar kažkiek bus traukinys, bet ne dėl poreikio kurią minutę žmonės nori išvažiuoti, nes poreikis ir pikiniai žmonių išvažiavimai gali pasiskirstę būti visai kitaip nei kas valandą ar kas bet kokį kitą taktą.
                                        Traukiniui taikytis prie žmogaus būtent ir reikštų, kad turėtų važiuoti tais laikais kai žmonių srautas didžiausias pagal poreikį ir tie laikai nebūtinai sutampa su taktu.
                                        Du skirtingi dalykai.

                                        Paskutinis taisė Gator; 2023.04.24, 20:08.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Puikiai žinau kas yra taktinis, tadicco ne kartą rašė straipsnius čia.

                                          Kad suprasti ką turiu omenyje pasakysiu pavyzdį, įsivaizduok, kad traukiniai važiuoja kiekvieną minutę ir žmonės gali bet kada ateiti ir per minutę išvažiuoti. Nebus taip, kad populiariausi laikai bus būtent 17:00, 18:00, 19:00 ir tt. Bus visaip pasiskirstę ir bus daug valandų kai visiškai nesutaps populiariausios tos valandos išvykimo minutės.
                                          Todėl ir sakau, kad taktinis yra tik dėl patogumo ir žinojimo, kad kas valandą ar kažkiek bus traukinys, bet ne dėl poreikio kurią minutę žmonės nori išvažiuoti.
                                          Du skirtingi dalykai.
                                          Tu tiesiog klausei, koks grafikas yra taikymasis prie žmonių ir atsakymas yra taktinis grafikas. Tolesni nukrypimai į semantines diskusijas nelabai turi prasmės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X