Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Yra žmonių, vis dar važinėjančių dirbti iš Kauno į Vilnių ir atvirkščiai.
    Vis dar?

    Manau, kad kaip tik judama link kažko panašaus kaip Duseldorfo - Dortmundo ar Kopenhagos - Malmės modelio, kur dirbti viename, o gyventi kitame yra normalu.

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      Reguliarus susisiekimas santykinai sėsliais gyventojais apgyvendintomis teritorijomis.
      Traukiniai į Daugpilį iš Šiaulių buvo panaikinti 2001-aisiais - masinio viešojo transporto naikinimo ir automobilizacijos laikais (jei tikėti Wikipedia). Traukiniai iš Vilniaus į Daugpilį važiuoja (be kelių kilometrų) iki pat dabar. Taigi PoDV išsakyta nereali svajonė (spėju, turėjai omeny 'kosmodromas' ir 'Naujieji Vasiukai'?) nėra nei nereali, nei kažkas, kas nebuvo daroma nepriklausomoje Lietuvoje. Paleisti kokius keturis subsidijuotus traukinius per dieną iš Vilniaus į Šiaulius (ar net toliau) pro Daugpilį tikrai nebūtų kažkas, kas kainuotų fantastiškus pinigus ar būtų visiškai nerealu. Tai, galbūt, nėra prioritetas, bet tai nėra ir kažkas, ką būtų galima išjungti sakant 'nėRa PinIGų'. O lyginti jau nepriklausomoje Lietuvoje egzistavusius maršrutus su keturiais valandiniais maršrutais tarp Mūsininkų ir Sudervės yra tiesiog nesigaudymas situacijoje.
      Paskutinis taisė VLR; 2023.05.26, 23:08.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
        Gal kiek netikėta mintis pralėkė. O kodėl savivaldybės negali kooperuotis ir kartu finansuoti savo VT sistemos? Pvz Kėdainiai - Jonava - Kaišiadorys - Elektrėnai - Vievis. Panevėžys - Kupiškis - Rokiškis - Obeliai. Dabar jie kiekvieną kartą įsikniaubia į LTG ir verkia, bet aktyvių veiksmų iš jų pusės kažkaip nesimato. Pas lenkus tai kažkaip veikia. Kažkoks "Gargždų geležinkelis" gali sau leisti visoje Lietuvoje traukti krovinius, o savivaldybė, kurios budžetas N kartų didesnis, negali suremontuoti poros LTG numestų riedmenų, nusamdyti porą mašinistų ir vežti savo gyventojų? Ar tiesiog Noro Trūksta (tm)?
        Vystant kofinansavimo iš savivaldybių biudžetų mintį tolyn pirmiausia reikėtų pasidomėti tuo, kad Lietuvoje rekordiškai maža visų surinktų mokesčių dalis keliauja per savivaldybes lyginant su kitomis šalimis. Savivalda tiesiog turi per mažai pinigų ir priversta prašinėti tiksliniams projektams iš valtybės biudžeto. Tai kad mintis be realios finansinės galimybės.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė ifl Rodyti pranešimą
          Vis dar?

          Manau, kad kaip tik judama link kažko panašaus kaip Duseldorfo - Dortmundo ar Kopenhagos - Malmės modelio, kur dirbti viename, o gyventi kitame yra normalu.
          "Vis dar", nes įtampa su VT. Kaži ar Malmė ilgai būtų patenkinta Kopendagos gyventojų transporto priemonėmis.

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Vystant kofinansavimo iš savivaldybių biudžetų mintį tolyn pirmiausia reikėtų pasidomėti tuo, kad Lietuvoje rekordiškai maža visų surinktų mokesčių dalis keliauja per savivaldybes lyginant su kitomis šalimis. Savivalda tiesiog turi per mažai pinigų ir priversta prašinėti tiksliniams projektams iš valtybės biudžeto. Tai kad mintis be realios finansinės galimybės.
            Savivalda gauna GPM ir gal dar NT mokestį, dėl jo nesu tikras. O mokesčių mokėtojų lygioje vietoje neatsiranda, reikia kažką pasiūlyti verslui o ne vien kaimo centrinę aikštę eurais grįsti.

            Comment


              Parašė VLR Rodyti pranešimą
              Traukiniai į Daugpilį iš Šiaulių buvo panaikinti 2001-aisiais - masinio viešojo transporto naikinimo ir automobilizacijos laikais (jei tikėti Wikipedia). Traukiniai iš Vilniaus į Daugpilį važiuoja (be kelių kilometrų) iki pat dabar. Taigi PovilD išsakyta nereali svajonė (spėju, turėjai omeny 'kosmodromas' ir 'Naujieji Vasiukai'?) nėra nei nereali, nei kažkas, kas nebuvo daroma nepriklausomoje Lietuvoje.
              Formaliai, nepriklauomoje Lietuvoje buvo 4 autobusų reisai per dieną iš Kauno į Žagarę. O dabar, kiek žmonių gali, iš anksto nepažiūrėję į žemėlapį, parodyti kur yra Žagarė?

              Mes iš Vilniaus iki Bialystoko sunkiai traukinius paleidžiame, o Daugpilis yra kaip ir bala žino kur, vertinant keleivinio transporto srautus. Jei leisti dabar, tai yra prasmė Kaunas - Ryga maršrutui. pora reisų per parą, nes Vilnius - Kaunas gan pakenčiamai dengiamas jau esamais reisais.


              Parašė VLR Rodyti pranešimą
              Paleisti kokius keturis subsidijuotus traukinius per dieną iš Vilniaus į Šiaulius (ar net toliau) pro Daugpilį tikrai nebūtų kažkas, kas kainuotų fantastiškus pinigus ar būtų visiškai nerealu. Tai, galbūt, nėra prioritetas, bet tai nėra ir kažkas, ką būtų galima išjungti sakant 'nėRa PinIGų'. O lyginti jau nepriklausomoje Lietuvoje egzistavusius maršrutus su keturiais valandiniais maršrutais tarp Mūsininkų ir Sudervės yra tiesiog nesigaudymas situacijoje.
              Ko gero situacija kiek kitokia, žinant LDZ meilę LTG.
              Ir kažkaip nepamenu traukinuko Šiauliai - Vilnius per Daugpilį.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                "Vis dar", nes įtampa su VT. Kaži ar Malmė ilgai būtų patenkinta Kopendagos gyventojų transporto priemonėmis.
                Kokia dar įtampa su VT? Nepastebėjau jokios įtampos, išskyrus tai, kad ICE Vokietijoj galėtų būti greitesni.

                Comment


                  labai nukrypome nuo temos. Keleviu vezimas Lietuvos gelezinkeliais. t.y cia ir dabar

                  Comment


                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                    Kokia dar įtampa su VT? Nepastebėjau jokios įtampos, išskyrus tai, kad ICE Vokietijoj galėtų būti greitesni.
                    Tarp Vilniaus ir Kauno nepastebėjau ICE.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Tarp Vilniaus ir Kauno nepastebėjau ICE.
                      Tuoj bus analogas, bet apie įtampą vis tiek liko neatsakyta: nei kur, nei dėl ko ji kyla

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Ko tiksliai nepavyksta suprasti dėl Vilnius-Ryga traukinio? Ir ko nepavyksta suprasti dėl traukinio Ryga-Tartu?
                        Pirmas dalykas klausiant, kodėl nėra traukinio, turėtų būti pasižiūrėti į žemėlapį ir išsiaiškinti, ar yra bėgiai ir kur jie veda.
                        Tarp Vilniaus ir Rygos bėgiai yra, ir kelias pakankamai tiesus. Tada klausiam, kodėl nėra traukinio, kas yra legit klausimas,
                        Tarp Rygos ir Talino bėgių linija tokia, kad važiuoji per aplinkui, t.y. Tartu, kas darytų maršrutą nelabai konkurencingą su autobusais.

                        Comment


                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                          Pirmas dalykas klausiant, kodėl nėra traukinio, turėtų būti pasižiūrėti į žemėlapį ir išsiaiškinti, ar yra bėgiai ir kur jie veda.
                          Tarp Vilniaus ir Rygos bėgiai yra, ir kelias pakankamai tiesus. Tada klausiam, kodėl nėra traukinio, kas yra legit klausimas,
                          Tarp Rygos ir Talino bėgių linija tokia, kad važiuoji per aplinkui, t.y. Tartu, kas darytų maršrutą nelabai konkurencingą su autobusais.
                          Tartu yra universitetinis miestas, taip kad keleivių būtų. Analogiškai mūsu Vilnius-Kaunas-Ryga maršrutui.
                          Maršruto konkurencingumą sunku pamatuoti. 90 km/h tarpstotyje yra nelabai gerai, bet koks 120 km/h maršrutinis greitis būu konkurencingas autobusui. Didžioji problema - Rygos mazgas, kuris mažina maršrutinį greitį.
                          Bet kartu reikų priminti, jog mes (LTG) niekaip nepasiekiame vidutinio 120 km/h tarpstotyje. "Kiras", aka "Чайка" važiavo per Tartu, ne per Piarnu.

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą
                            Tuoj bus analogas, bet apie įtampą vis tiek liko neatsakyta: nei kur, nei dėl ko ji kyla
                            Nes dabar maršrute Kaunas - Vilnius - Kaunas, žmonės taikosi prie traukinio, o ne traukinys prie žmonių.

                            Comment


                              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                              Tarp Vilniaus ir Rygos bėgiai yra, ir kelias pakankamai tiesus.
                              Kiek suprantu, tas ruožas nuo Šiaulių pro Joniškį iki Latvijos yra vienkelis su 80 km/h greičio apribojimu ir be signalizacijos. PR'inis transbaltiškas traukinys pro ten važiavo, bet ar tinka reguliariam keleiviniam eismui, neaišku.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Nes dabar maršrute Kaunas - Vilnius - Kaunas, žmonės taikosi prie traukinio, o ne traukinys prie žmonių.
                                Koks grafikas būtų traukinys prie žmonių?

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Koks grafikas būtų traukinys prie žmonių?
                                  Taktinis. Vilnius-Kaunas atveju kas valandą.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Taktinis. Vilnius-Kaunas atveju kas valandą.
                                    Patogesnis tuo, kad lengviau įsimenamas, bet kodėl tai būtų taikymasis prie žmonių tai neaišku.
                                    Nebūtinai x:00 išvažiuojantis traukinys atvežtų žmogų patogesniu laiku į tikslą nei išvažiuojantis x:17, x:43 ar bet kokią kitą minutę.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                      Patogesnis tuo, kad lengviau įsimenamas, bet kodėl tai būtų taikymasis prie žmonių tai neaišku.
                                      Nebūtinai x:00 išvažiuojantis traukinys atvežtų žmogų patogesniu laiku į tikslą nei išvažiuojantis x:17, x:43 ar bet kokią kitą minutę.
                                      Tai "taktinis tvarkaraštis" tereiškia, kad traukiniai važiuoja kas valandą (ar pusvalandį, ketvirtį, šeštadalį valndos) tą pačią minutę. Nereikia žiūrėti tvarkaraščio, žinai, kad atėjęs 14:17, 14:47, 15:17 ar pan surasi traukinį Kaune, o 15:07 ar 15:37 ar 16:07 jis stos, tarkime, Paneriuose.

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                                        Tai "taktinis tvarkaraštis" tereiškia, kad traukiniai važiuoja kas valandą (ar pusvalandį, ketvirtį, šeštadalį valndos) tą pačią minutę. Nereikia žiūrėti tvarkaraščio, žinai, kad atėjęs 14:17, 14:47, 15:17 ar pan surasi traukinį Kaune, o 15:07 ar 15:37 ar 16:07 jis stos, tarkime, Paneriuose.
                                        Tai aš tą ir parašiau, kad jis patogesnis tuo, kad nereikia žiūrėti į tvarkaraštį, nes mintinai atsimeni tvarkaraštį.
                                        Bet mintinas tvarkaraščio atsiminimas nelygu taikymuisi prie poreikio, nes poreikis gali būti toks, kad tau patogiau išvažiuot x:15 ar x:50, o ne x:00.

                                        Lengvas tvarkaraščio įsiminimas ir poreikis kada tu nori važiuoti yra skirtingi dalykai

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Taktinis. Vilnius-Kaunas atveju kas valandą.
                                          Grubiai, dabar važiuoja kas valandą su papildomais 12:25,16:44 ir 17:45.
                                          Taktinis irgi pagelbėtų, bet labiau pagelbėtų paskutiniai reisai po 23:00. Ne visi važiuoja priduoti pamelžto pieno 04:55.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X