Parašė bato_usai
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kaip atvežti vagonus iš Ukrainos? - Lenkijos gabaritas neleis tai padaryti.
Comment
-
Nuo vasario 6 dienos prasideda elektrifikacijos projekto darbai, dėl kurių laikinai keisis keleivinių traukinių maršrutų laikai tarp Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Klaipėdos. Visa info - https://ltglink.lt/elektrifikacija
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKažin stotyse man kolą ir vandenį entuziastingai siūlo, nes sako, kad labai šaunus keleivis, ar nes uždirba komisinius nuo pardavimų
Palydovė bando pasakot, kad nieko negauna, tačiau suabejojau. Jei nieko negauna, tai duodu 10/10 už darbą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Dariukas Rodyti pranešimąDarbo dienomis važiuoja tr.nr.42/41 ir 56/55. Tačiau tvarkaraštyje nerodo. Kaunas-Šiauliai-Kaunas. Gal klystu.
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Dėl elektrifikacijos atšaukti, važiuoja tik sekmadieniais. Nuo kovo 17 d. sugrįš pilnu tempu.
Comment
-
Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
Tuomet kokiais maršrutais vyksta 41 ir 56 į Šiaulius ir iš Šiaulių darbo dienomis?
Comment
-
LTG paleidžia lojalumo programą su taškais: https://ltglink.lt/tvariu-kelioniu-klubas
Man šiek tiek neaiškios/nelogiškos pora vietų:
- Keliaudami vietinio susisiekimo traukiniais (Lietuvos teritorijoje) Tvarių kelionių KLUBO nariai kaupia KLUBO taškus. Taškai skaičiuojami taip: 17,42 km. = 1 kg CO₂= 1 taškas = 0,03 Eur. Pasiekus 2 Eur sumą ne vėliau kaip per 24 valandas sukaupti KLUBO taškai automatiškai sugeneruojami į atitinkamos vertės Nuolaidų kuponą.
- Sugeneruoto Nuolaidų kupono galiojimo laikas yra 60 kalendorinių dienų.
Paskutinis taisė John; 2023.03.07, 19:54.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąLTG paleidžia lojalumo programą su taškais: https://ltglink.lt/tvariu-kelioniu-klubas
Man šiek tiek neaiškios/nelogiškos pora vietų:[/LIST]Taip išeina nebus galimybės sukaupti daugiau taškų, nei 2 Eur ir, tarkim, susigeneruoti 20 Eur nuolaidos kuponą mano išsvajotai kelionei į Klaipėdą ar Palangą 1 klase? Kaskart, kai pasieks 2 Eur, automatiškai generuos 2 Eur kuponą, kuris galios 60 dienų? O kodėl ne 10 Eur ar 15 Eur? Jei tikrai taip, tai biškį nieko gero
Iš tikrųjų nesąmonė toks trumpas galiojimo laikas. Palyginimui – Deutsche Bahn BahnBonus taškai galioja metus. Ten taškus galima keisti ne tik į kuponus, bet ir kuponus traukinio restorane, kuponus dviračių dalijimosi paslaugai, „apgreidams“ į pirmą klasę arba į kokius niekučius – puodelius, termosus.
Už 1 € bilieto kainos skaičiuojasi vienas taškas, bet kartais būna akcijų, kad perkant tam tikrus bilietus ar tam tikromis datomis taškų gauni 2x ar 4x. Už 250 taškų gali išsiimti 5 € kuponą restoranui ar bilietui, nuo tos dienos kuponas galioja metus.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąLTG išsisukinėja nuo atsakymo, ar bus didinamas traukinių greitis, elektrifikavus Kaišiadorys-Klaipėda ruožą. Jau žinom, kad elektrifikuos, žinom, kad pirks naujus traukinius. O greitis, reikia suprasti, visur liks tas pats: maks. 120km/h.
Lietuvos aidas, 1936-09-25:
Dabar tik, dėl darbų, truputį ilgėliau reikia važiuoti:
Paskutinis taisė kuk; 2023.04.18, 15:58.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė kuk Rodyti pranešimą
Viskas čia gerai: visais laikais Lietuvoje (bent nuo 4-to XX a. dešimtmečio) 120 km/h buvo maksimalus greitojo traukinio greitis.
- 16 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Ištikimai laikomės tradicijų! Per beveik devyniasdešimt metų laikotarpį žmonija spėjo išsilaipinti mėnulyje, bet Lietuvos geležinkeliai vis dar nesugeba perlipti 120km/h barjero.
- 13 patinka
Comment
-
kuk Ačiū už pasidalinimą.
<...>
Kodėl tame greitajame traukinyje nebuvo numatoma I klasės? Gal tais laikais I klasė turėjo aukštus standartus ir buvo tik tarptautiniuose traukiniuose, su restoranu, atitinkamu aptarnavimu ir panašiai.
Parašė evil Rodyti pranešimą
Ištikimai laikomės tradicijų! Per beveik devyniasdešimt metų laikotarpį žmonija spėjo išsilaipinti mėnulyje, bet Lietuvos geležinkeliai vis dar nesugeba perlipti 120km/h barjero.
Dar kitas dalykas būtų komforto didinimas – tas turėtų iš dalies spręstis su naujais elektriniais traukiniais.Paskutinis taisė taccido; 2023.04.19, 01:15.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąkuk Ačiū už pasidalinimą.
Kai nebuvo remontų, prieš keletus metus pats trumpiausias važiavimo laikas buvo lyg tai 3:52 val. Sunku suvokti, kaip tarpukariu sugebėjo planuoti 3:30 val.!
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nes Kaunas - Klaipėda?
Dabar Klaipėda-Šiauliai apie 1:45, Kaunas-Šiauliai 2:04, bet panaikinus visus sustojimus gal ir būtų apie 1:45. Sudėjus abu ruožus išeina 3:30 val. – ne greičiau, nei tarpukaryje.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 5 patinka
Comment
Comment