Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-ryga-talinas
„Siekdami gerinti tarptautinį susisiekimą tarp trijų Baltijos šalių, taip pat paskatinti keliones aplinkai draugišku geležinkelių transportu, siūlome sukurti Baltijos šalių sostines sujungiantį keleivinių traukinių maršrutą – iš Lietuvos pusės mes esame pasiruošę, kad traukinys Vilnius–Ryga–Talinas startuotų kad ir artimiausiu metu, tačiau tam reikia bendro Baltijos šalių sutarimo“, – sako susisiekimo ministras M. Skuodis.Paskutinis taisė Kauarn; 2023.01.21, 12:13.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Kauarn Rodyti pranešimąhttps://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-ryga-talinas
Kaip galėtų vykti toks maršrutas? Pvz kokia nors LT Pesa nuo Vilniaus iki Talino? Ar kokie nors keleiviniai vagonai?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
Gerai kad spaudžia latvius, bet manau bus tai kaip visada - latvijos geležinkeliais gali važiuoti kas nori, tik susimokėt x4 kainą reikia. Lyginant su PL ar EST.
Comment
-
Tarkim, latviai ir estai sutinka. Bet iš kur paimti traukinius? Juk LTG trūksta riedmenų. Ar sukrapštytų iš kažkur vieną traukinį?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTarkim, latviai ir estai sutinka. Bet iš kur paimti traukinius? Juk LTG trūksta riedmenų. Ar sukrapštytų iš kažkur vieną traukinį?
Be to suomiai savo Allegro stato ant kaladžių, gal būtų visai neblogas 1520 vėžės variantas. Aišku tektų tampyti šilumvežiu, bet po Kaunas - Šiauliai elektrifikacijos bent dalį kelio Lietuvoje ir Latvijoje galėtų važiuoti sava eiga.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTarkim, latviai ir estai sutinka. Bet iš kur paimti traukinius? Juk LTG trūksta riedmenų. Ar sukrapštytų iš kažkur vieną traukinį?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O, kad estai ar latviai imtų traukinį visai atmetama? Na tipo lietuviai inicijuoja tai latviai ir estai net nesvarstytų savo traukinio, nes maršruto nenori ir sutiks tik dėl lietuvių spaudimo?
Jeigu jau lietuviai inicijuoja, tai turbūt ir numatę skirti kažkurį traukinį ar bent jau keletą vagonų. Tas man ir buvo įdomu, ką lietuviai gali pasiūlyti, ypač dabartinėje situacijoje, kai nuolatos kartojama, kad nėra riedmenų ir net maršrutai neva dėl šitos priežasties naikinami.
Nebent lietuviai pasiūlytų tik savo šilumvežį (kurių turbūt yra laisvų dėl sumažėjusių krovinių pervežimų), o latviai su estais prisidėtų savo vagonais. Tada galima teigti, kad pasakymai „nėra riedmenų, uždarinėkime maršrutus“ ir „kurkime naują maršrutą“ tarpusavyje suderinami. Bet čia būtų įdomu išgirsti forumiečių nuomonę, kurie žino traukinių skaičius.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Greičiausiai savo planuoja, bet nieko tokio keisto inicijuoti ir tikintis sutarti (dėl efektyvumo ar naudingumo ar kitų aplinkybių), kad nesiūlanti šalis pateiktų traukinį. Pvz Kaunas Balstogė lyg lietuvių inicijuotas, bet traukinys lenkų.
Tai tarkim jei lietuviai matytų, kad latviai ar estai turi tinkamą traukinį, bet patys tokio neturėtų, sakai, kad negalėtų siūlyti tokio maršruto? Juk siūloma tam, kad visoms šalims būtų naudinga ir mažiau svarbu, kad būtent siūlytojos valstybės traukinys naudojamas būtų.
- 1 patinka
Comment
-
Yra klasikiniai modernizuoti sėdimi vagonai (8vnt jei neklystu), kurie dabar geriausiu atveju naudojami kartą per savaitę, ir jie pilnai tinkami tokiam maršrutui. Galėtų juos naudoti ir į Taliną, ir pakeisti esamą skarbonkę Mockavos maršrute. O bet tačiau, žinant LTG, jei ir pavyktų toks maršrutas, paleistų dvivagonę Pesą ir visi plotų katučių.
- 5 patinka
Comment
-
Minėto Pesos vagono nuotrauka. Labai panašios sėdynės yra lenkiškame traukinyje Mockava - Krokuva maršrute. Sėdint 5+ valandų nesijaučia nuovargio, kai mūsų varganame dyzeliuke pustrečios išbūti jau sunku.
4 vagonus paleistų iki Mockavos, liktų 4 Talinui, jei ten pradėtų trūkti, variantas būtų kabinti kupinius.
- 4 patinka
Comment
-
Įmanoma būtų rasti tų riedmenų. Štai keletas variantų:
1) Sutvarkyti patvoryje stovinčią ir pūvančią PESA 730ML.
2) Klaipėdos maršrute atimti vieną PESA 730ML retinant tvarkaraštį / mažinant sąstatų dydį (nevažiuotų dvigubos) / tam tikrais laikais papildomai leisti klasikinius vagonus.
3) Kaip ir minėjo Ignalina, keleivinių vagonų sąstatas.
4) Pesa 630Mil, kuri atbaidytų didžiąją dalį potencialių keleivių.
Dėl latvių ir estų riedmenų - abejotina. PV (latviai) kol kas eksploatuoja tik DR1A tipo traukinius, estai Stadlerius, kurie tokioms tolimoms kelionėms nepritaikyti. Dar vienas variantas yra latvių privati įmonė L-Ekspresis, turinti geros būklės keleivinių vagonų, kurie, kaip supratau, stovi nenaudojami, nes veždavo iš Rygos į RU ir BY. Tiesa, už įmonės akcininkų stovi ne itin Lietuvai draugiška valstybė.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąĮmanoma būtų rasti tų riedmenų.
...
Dėl latvių ir estų riedmenų - abejotina. PV (latviai) kol kas eksploatuoja tik DR1A tipo traukinius, estai Stadlerius, kurie tokioms tolimoms kelionėms nepritaikyti. Dar vienas variantas yra latvių privati įmonė L-Ekspresis, turinti geros būklės keleivinių vagonų, kurie, kaip supratau, stovi nenaudojami, nes veždavo iš Rygos į RU ir BY. Tiesa, už įmonės akcininkų stovi ne itin Lietuvai draugiška valstybė.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Arba, kaip rašiau, susimesti visiems trims ir perpirkti iš suomių Alstrom'ų komplektą. Sąstate yra ir vagonas - restoranas, kas jau yra pliusas tokių atstumų kelionėse. Kiti pliusai - konstrukcinis greitis 220 km/h, 25 kV AC ir 3kV DC; minusas - reikia naujai apmokyti aptarnavimo depo personalą.
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą2) Klaipėdos maršrute atimti vieną PESA 730ML retinant tvarkaraštį / mažinant sąstatų dydį (nevažiuotų dvigubos) / tam tikrais laikais papildomai leisti klasikinius vagonus.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPagal wikipediją, jie nurašyti 2022 rugpjūtį.
Bet vis dar yra galimybė juos turėti mažesnėmi išlaidomis nei užsakant eilines Pesas.
Tiesa, kokie 25 kV AC 1520 mm variantai į Klaipėdą?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nurašius buhalteriškai, fizinis objektas dar gali labai ilgai egzistuoti. Sąstato aptarnavimo intervalai priklauso nuo kilometražo ir laiko, taip kad kalendorius tiksi.
Bet vis dar yra galimybė juos turėti mažesnėmi išlaidomis nei užsakant eilines Pesas.
Tiesa, kokie 25 kV AC 1520 mm variantai į Klaipėdą?
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNežinau, gal su geležinkeliais kitaip, bet su kelių transporto priemonėmis tokie dalykai nepraeitų. Jeigu TP išregistruojama, šansai ją įregistruoti atgal beveik nuliniai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąAr nori pasakyti, kad lietuviai siūlo naują maršrutą neturėdami traukinių?
Jeigu jau lietuviai inicijuoja, tai turbūt ir numatę skirti kažkurį traukinį ar bent jau keletą vagonų. Tas man ir buvo įdomu, ką lietuviai gali pasiūlyti, ypač dabartinėje situacijoje, kai nuolatos kartojama, kad nėra riedmenų ir net maršrutai neva dėl šitos priežasties naikinami.
Nebent lietuviai pasiūlytų tik savo šilumvežį (kurių turbūt yra laisvų dėl sumažėjusių krovinių pervežimų), o latviai su estais prisidėtų savo vagonais. Tada galima teigti, kad pasakymai „nėra riedmenų, uždarinėkime maršrutus“ ir „kurkime naują maršrutą“ tarpusavyje suderinami. Bet čia būtų įdomu išgirsti forumiečių nuomonę, kurie žino traukinių skaičius.
Comment
Comment