Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Prie ko čia socialinė paslauga ir aš? Aš manau, kad kelevinis geležinkelių transportas looks cool ir feels good, todėl jo turi būti daugiau.

    O socialinę paslaugą mikrūškėm užtikrinkit, kol 122 kelio neužarėm.
    Na va, ir pats prisipažinote, kad jums pagrindinis kriterijus išlaikyti nerentabilius geležinkelius yra nes jie looks cool ir feels good. Kai kam 4 juostų autostrados kertančios miestus looks cool ir feels good. Nemanau, kad tokiais kriterijais vadovaujantis reikia planuoti infrastruktūrą ar bendrai ekonomiką.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Tau turėtų būti keblu kalbėti apie įtikinamą, kai kiekviename žingsnyje esi prigaunamas rašant melą, pradedant dėl šalių populiacijos dinamikos, baigiant traukinių kuro sąnaudomis. Biškiuką ne čia pateikei, jei manai, kad tokie kliedesiai čia praeis.
      Kliedesiai ir ad hominem argumentai yra jūsų arkliukas.

      Comment


        How cool is that?
        Click image for larger version

Name:	rok-lint41.jpg
Views:	597
Size:	70,0 kB
ID:	2020178
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė ifl Rodyti pranešimą
          Nemanau, kad tokiais kriterijais vadovaujantis reikia planuoti infrastruktūrą ar bendrai ekonomiką.
          O tamstos manymu Lietuva tik dabar planuoja tiesti geležinkelį Šiauliai-Rokiškis? Jis jau yra, jei ką
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            How cool is that?
            Click image for larger version

Name:	rok-lint41.jpg
Views:	597
Size:	70,0 kB
ID:	2020178
            Taip, man irgi cool, bet unsustainable. Space shuttle irgi buvo cool.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Tau turėtų būti keblu kalbėti apie įtikinamą, kai kiekviename žingsnyje esi prigaunamas rašant melą, pradedant dėl šalių populiacijos dinamikos, baigiant traukinių kuro sąnaudomis. Biškiuką ne čia pateikei, jei manai, kad tokie kliedesiai čia praeis.
              Click image for larger version  Name:	image.png Views:	1 Size:	68,4 kB ID:	2020184
              Click image for larger version

Name:	image.png
Views:	566
Size:	22,1 kB
ID:	2020187
              Paskutinis taisė ifl; 2022.12.30, 12:53.

              Comment


                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                Kliedesiai ir ad hominem argumentai yra jūsų arkliukas.
                Melo ir klaidinančios informacijos identifikavimas nėra Ad Hominem. Iš esmės viskas, ką rašei ir skaičiai, kuriuos pateikei, yra klaidingi.

                Comment


                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                  Click image for larger version Name:	image.png Views:	1 Size:	68,4 kB ID:	2020184
                  Click image for larger version

Name:	image.png
Views:	566
Size:	22,1 kB
ID:	2020187
                  Tai pagal tavo logika ES yra durniai skirdami mums paramą, nes juk gyventojų skaičius mažėja.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Melo ir klaidinančios informacijos identifikavimas nėra Ad Hominem. Iš esmės viskas, ką rašei ir skaičiai, kuriuos pateikei, yra klaidingi.
                    Ignorance is bliss, ane?

                    Comment


                      Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                      Tai pagal tavo logika ES yra durniai skirdami mums paramą, nes juk gyventojų skaičius mažėja.
                      Jei ES žiūrėtų į pragmatiškumą ir ekonominę grąžą, nebūtų „apžvalgos bokštų“ ir „pažintinių takų“ prikepta.

                      ES tiesiog bando giniroti ir nusipirkti palaikymą įvairiuose oligarchiukų sluoksnius perdalindami valstybių pinigus savo vardu.

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                        O tamstos manymu Lietuva tik dabar planuoja tiesti geležinkelį Šiauliai-Rokiškis? Jis jau yra, jei ką
                        yra, bet pagal rodiklius jį reikia užarti.
                        -

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Jei ES žiūrėtų į pragmatiškumą ir ekonominę grąžą, nebūtų „apžvalgos bokštų“ ir „pažintinių takų“ prikepta.

                          ES tiesiog bando giniroti ir nusipirkti palaikymą įvairiuose oligarchiukų sluoksnius perdalindami valstybių pinigus savo vardu.
                          Tai taip ifl teisus. Juk gyventojų skaičius Baltijos šalyse mažėja. Manai visa ES parama mums turėtų būti nutraukt. Rail Baltic irgi turi būti nutrauktos. Kam mum mažiems reikia greitojo traukinio, o gyventojų skaičius juk irgi mažėja. Beje kiek dabar keleivių naudojasi RB1? 50 keleivių per dieną?

                          Jei rimtai tai, visų tų „apžvalgos bokštų“ ir „pažintinių takų“ dėka labai sustiprėjo vidinis turizmas. ES turbūt supranta, kad negyvi regionai taps našta visam blokui, dėl to ir bando mus gelbėt.

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                            yra, bet pagal rodiklius jį reikia užarti.
                            Manau visi rodikliai rodo, kad RB projektas turėtų būti sustabdytas.

                            Comment


                              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                              yra, bet pagal rodiklius jį reikia užarti.
                              Būtinai, kartu su 122 keliu, vis vien šalia eina, tas pats traktoriaus samdymas.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                Manau visi rodikliai rodo, kad RB projektas turėtų būti sustabdytas.
                                tikėtina kad RB važiuos daugiau nei 10 keleivių per savaitę. Pats važiuočiau į Lenkijos pajūrį, jei būtų normalios jungtys, o ne "12 valandų persėdimas Warszawa"
                                -

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                  tikėtina kad RB važiuos daugiau nei 10 keleivių per savaitę. Pats važiuočiau į Lenkijos pajūrį, jei būtų normalios jungtys, o ne "12 valandų persėdimas Warszawa"
                                  Visose Baltijos šalyse retas gyventojų tankumas ir bendrai gyventojų mažėja. Tai manau į Lenkijos pajūrį užtektų maršrutkės. Nepanaudoti RB pinigai turėtų būti skirti pensijoms.

                                  Comment


                                    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                                    Nepanaudoti RB pinigai turėtų būti skirti pensijoms.
                                    Štai ir turim pirmą pretendentą pensijai.

                                    Comment


                                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                      tikėtina kad RB važiuos daugiau nei 10 keleivių per savaitę. Pats važiuočiau į Lenkijos pajūrį, jei būtų normalios jungtys, o ne "12 valandų persėdimas Warszawa"
                                      Persėdimas ne vien Warszawa galimas. Bialystokas irgi turi pakankamai daug jungčių. Persėdant viena iš problemų ta, jog ne visi traukiniai važiuoja per visas Varšuvos stotis. Ir pasirodo 2 valandos persėdimui iš Gdanska į Wschodnia yra net labai pageidautinos, jei nori dar pakeliui ką nors užvalgyti.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Pusė Vakarų Europos gyvena individualiuose namuose (idealus pavyzdis - Londonas), bet kažkodėl ten ir paslaugos, ir VT, ir nėra taip, kad be automobilio neišgyvensi. Ne nuo to galo mąstote.
                                        Pagal gyventojų tankumą Vilnių tenka lyginti ne su Londonu, o su Šilale, deja.

                                        Manau, kad paskutinių kelių puslapių (labiau pseudo) diskusija gerai atspindi susisiekimo strategijos neegzistavimą Lietuvoje. Ar žinome, ko norime? Gerų auto-kelių su puikiomis plačiomis gatvėmis miestuose? Ar vis dėlto žmonių judėjimą reikėtų kreipti tvarumo – t.y. viešojo masinio transporto - link? Jeigu sąmoningai nesuksime link tvaraus pasirinkimo (nes didelis traukinys su šimtais keliautojų visada bus ekonomiškiau už uždujintą priusą ar net elektromobilį su 4 keleiviais, žr. masto ekonomija), manau, kad ES šiaip ar taip privers automobilistus iš automobilių išlipti.

                                        Lieka nutarti, kaip tai padarysime. Autobusais, tramvajais, traukiniais ir/ar kokiomis transporto rūšių kombinacijomis miestuose ir užmiesčiuose? Man viena aišku, kad miestuose automobilių iš esmės turi nelikti (per neišvengiamus didelius mokesčius, žinoma).
                                        Paskutinis taisė cozzamarra; 2022.12.30, 14:21.

                                        Comment


                                          Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                                          Pagal gyventojų tankumą Vilnių tenka lyginti ne su Londonu, o su Šilale, deja.
                                          Atmetus Nemenčinės, Grigiškių ir Verkių miškus viskas teisingai su tankumu gaunasi. Sovietiniuose mikrorajonuose tankumas išvis nepavydėtino lygio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X