Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Blogas VT skatina, bet taip smarkiai neįtakoja automobilizacijos, kiek ekonominės galimybės išlaikyti auto. Padarai brangų auto ir žmonės naudosis net ir nelabai geru VT (SSRS laikai). Padarai gerą VT, bet auto dėl gerų gyvenimo sąlygų lengvai prieinamas, žmonės naudojasi auto (kad ir ta pati Prancūzija). Joks VT neatstos auto, kol su auto patogiau. Auto tampa nebepatogus tik tankiai apgyventuose miestuose ir dideliais atstumais tarp miestų, visur kitur auto laimi.

    Tai mes aišku kalbame apie nedidelį procentą sumažėjimą auto. Pvz žmogus gyvena nedideliam mieste, bet jam į darbą reikia į kitą miestą. Su puikiu VT gali važiuot trukiniu ir nepirkt auto, bet nesant puikaus - pirks auto.
    Arba antras šeimos auto. Su puikiu VT dalis pagal savo aplinkybes susimąstys ar tokio reikia,
    Ir taip toliau, ir panašiai.
    Niekas nesako, kad per pusę sumažės auto ar kažkas, čia kalbam tarkim apie kokį dešimtadaliu mažiau auto ar panašiai.
    Toj pačioj Prancūzijoj jei būtų prastesnis VT tai auto būtų dar ženkliai daugiau nei yra. Juk tai akivaidus tiesioginis ryšys.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Tai tame pačiame sakinyje ir atsakymas kodėl tiek mažai žmonių keliauja - nes gauna vieną reisą per savaitę. Kokioje vokietijoje tarp tokio dydžio miestelių kaip Šiauliai ir Panevėžys traukinis važiuotu kasdien, bent kartą į valandą.


      Ne, mikrūškės yra prastesnė socialinė paslauga.

      Automobilių srautas parodo kad kelionių paklausa yra, bet nėra pasiūloma patogi kelionė ir todėl yra renkamasis automobilis.

      Gautų 100 reisų per savaitę, kiek keliautų? 600? 6000% augimas? Kaip ir sakiau, wishful thinking.

      Mikrūškės yra prastesnė, bet ekonomiškesnė paslauga. Hiperbolizuojant visi norėtų su savo private jetais skraidyt, kodėl valstybė nesuteikia tokios galimybės?

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Tai mes aišku kalbame apie nedidelį procentą sumažėjimą auto. Pvz žmogus gyvena nedideliam mieste, bet jam į darbą reikia į kitą miestą. Su puikiu VT gali važiuot trukiniu ir nepirkt auto, bet nesant puikaus - pirks auto.
        Arba antras šeimos auto. Su puikiu VT dalis pagal savo aplinkybes susimąstys ar tokio reikia,
        Ir taip toliau, ir panašiai.
        Niekas nesako, kad per pusę sumažės auto ar kažkas, čia kalbam tarkim apie kokį dešimtadaliu mažiau auto ar panašiai.
        Toj pačioj Prancūzijoj jei būtų prastesnis VT tai auto būtų dar ženkliai daugiau nei yra. Juk tai akivaidus tiesioginis ryšys.
        Bent jau sutinkame, kad sumažėjimas būtų nedidelis. Tarkime 10% (nžn, iš kur paimtas skaičius???), provincijoje dar mažiau, nes automobilis žymiai patogesnis nei mieste. Todėl pinigai gali būti daug efektyviau investuojami mažinant automobilizaciją miestuose nei išlaikant traukinius provincijoje.

        Comment


          Parašė ifl Rodyti pranešimą

          Bent jau sutinkame, kad sumažėjimas būtų nedidelis. Tarkime 10% (nžn, iš kur paimtas skaičius???), provincijoje dar mažiau, nes automobilis žymiai patogesnis nei mieste. Todėl pinigai gali būti daug efektyviau investuojami mažinant automobilizaciją miestuose nei išlaikant traukinius provincijoje.
          Skaičiu paimtas iš lempos, kad vaizdžiai pailiustruoti, kad nekalbame apie sumažėjimą per pusę, o kalbame apie sąlyginai nedidelį sumažėjimą.
          Nes toks vaizdas, kad tu argumentavai taip, lyg galvodamas, kad kažkas teigė, kad sumažės per pusę ar kažkokiu panašiu didžiuliu kiekiu, nes pateikinėjai tokius pavyzdžius kaip pacanas su svajonių golfu, kurie neatsisakys net ir 90% automobilių sumažėjimui esant
          Kai akivaizdu, kad reikia pateikinėti tokius pavyzdžius kaip aš pateikiau, iš kitos spektro pusės, kurie auto perka ne kaip svajonių auto, o kurie perka tik todėl, kad kitaip nesigauna nuvažiuot. Ta prasme auto pirkėjų spektras yra nuo "būtinai pirksiu" iki "visai nereikia". Ir prieš visai nereikia yra "šiaip nereikia, bet gali tekti", būtent iš tos spektroi dalies ir atsirastų tie, kurie nepirktų auto prie puikaus VT, bet pirktų prie prasto VT.
          Paskutinis taisė Gator; 2022.12.28, 18:11.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Skaičiu paimtas iš lempos, kad vaizdžiai pailiustruoti, kad nekalbame apie sumažėjimą per pusę, o kalbame apie sąlyginai nedidelį sumažėjimą.
            Nes toks vaizdas, kad tu argumentavai taip, lyg galvodamas, kad kažkas teigė, kad sumažės per pusę ar kažkokiu panašiu didžiuliu kiekiu, nes pateikinėjai tokius pavyzdžius kaip pacanas su svajonių golfu, kurie neatsisakys net ir 90% automobilių sumažėjimui esant
            Kai akivaizdu, kad reikia pateikinėti tokius pavyzdžius kaip aš pateikiau, iš kitos spektro pusės, kurie auto perka ne kaip svajonių auto, o kurie perka tik todėl, kad kitaip nesigauna nuvažiuot. Ta prasme auto pirkėjų spektras yra nuo "būtinai pirksiu" iki "visai nereikia". Ir prieš visai nereikia yra "šiaip nereikia, bet gali tekti", būtent iš tos spektroi dalies ir atsirastų tie, kurie nepirktų auto prie puikaus VT, bet pirktų prie prasto VT.
            Mano įsitikinimu, dauguma (spėjimas) žmonių Lietuvoje automobilį perka kaip statuso, prabangos ar ne pirmo būtinumo daiktą, nes gali sau tai leisti (į tą sritį patenka ir pacanas su guoliu, ir antras automobilis šeimai, ir VT nevažinėju, nes ne lygis man) ir būtinumo preke jis tampa gyvenant provincijoje. Pagerinant VT provincijoje, nieks automobilio neatsisakys, nes malkų VT nevežiosi (automobilis daug dažniau panaudojamas daiktų transportavimui lyginant su miestu).

            Comment


              Manau, kad maršrute Šiauliai - Rokiškis LG patirdavo nedidelius nuostolius, nes veždavo mažai keleivių. Žymiai daugiau nuostolių patiriama vežiojant keleivius Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda, tai nuo tų maršrutų uždarymo ir reikėtų pradėti.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                Gautų 100 reisų per savaitę, kiek keliautų? 600? 6000% augimas? Kaip ir sakiau, wishful thinking.

                Mikrūškės yra prastesnė, bet ekonomiškesnė paslauga. Hiperbolizuojant visi norėtų su savo private jetais skraidyt, kodėl valstybė nesuteikia tokios galimybės?
                Manau, kad daugiau nei 600 keliautų, jeigu būtų normalus reisai (bent kas valandą).

                Bet mums reikia ne ekonomiškesnės, o kokybiškesnės paslaugos. Ekonomiškomis pasluagomis nepriversi persėsti iš auto į VT. VT turi būti kokybiškas. Mes nesam kokia Somalia kad žiūrėtumėm tik ekonomiškumo kriterijaus ignoruojant kokybę. Nėra ko hyperbolizuoti, užtenka pažiūrėti kokį rail network'ą statosi Ispanija kuri turi labai panašų bvp vienam gyventojui.
                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                Mano įsitikinimu, dauguma (spėjimas) žmonių Lietuvoje automobilį perka kaip statuso, prabangos ar ne pirmo būtinumo daiktą, nes gali sau tai leisti (į tą sritį patenka ir pacanas su guoliu, ir antras automobilis šeimai, ir VT nevažinėju, nes ne lygis man) ir būtinumo preke jis tampa gyvenant provincijoje. Pagerinant VT provincijoje, nieks automobilio neatsisakys, nes malkų VT nevežiosi (automobilis daug dažniau panaudojamas daiktų transportavimui lyginant su miestu).
                Toks labai jau homo sovietikus mastymo įsitikinimas. Lietuvoje dar nemažai tokio mastymo užsilikę, bet po truputi jis mažėja ir tampame labiau vakariečiais, kur automobilis yra transporto, o ne statuso priemonė.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Manau, kad Toks labai jau homo sovietikus mastymo įsitikinimas. Lietuvoje dar nemažai tokio mastymo užsilikę, bet po truputi jis mažėja ir tampame labiau vakariečiais, kur automobilis yra transporto, o ne statuso priemonė.
                  Teisybės dėlei vakaruose irgi automobilis yra statuso priemonė. Proporcijos kažkiek mažesnės nei pas mus, bet principai tie patys.

                  Tam tikru kampu automobilis vakaruose gal net dažniau statusas. Jei gyveni didmiestyje, tau iš principo jis nėra būtinas, bet savaitgaliais malonu. O pas mus viena vertus perki seną BNB vietoj naujo kibiro dėl statuso. Kita vertus kažką šiaip ar taip pirktum, nes ryškiai palengvina gyvenimą.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Teisybės dėlei vakaruose irgi automobilis yra statuso priemonė. Proporcijos kažkiek mažesnės nei pas mus, bet principai tie patys.

                    Tam tikru kampu automobilis vakaruose gal net dažniau statusas. Jei gyveni didmiestyje, tau iš principo jis nėra būtinas, bet savaitgaliais malonu. O pas mus viena vertus perki seną BNB vietoj naujo kibiro dėl statuso. Kita vertus kažką šiaip ar taip pirktum, nes ryškiai palengvina gyvenimą.
                    Prancuzijoje ar Sveicarijoje kur zmones kelis kartus daugiau pinigu turi nei Vilniuje per puse metu pamatai tiek pat prabangiu automobiliu kiek Vilniuje per savaite, vakaruose automobilis suprantamas kaip susisiekimo priemone- dauguma masiniuku seni, mazi, is kampu padauzyti besiparkuojant ir del to nesiparinant, o Lietuvoje butu tiesiog protu nesuvokiama jei koks zmogus uzdirbantis 6-7k neto per menesi kaip vidurines klases sveicaras vairuotu 15 metu nissan leaf, nes automobiliu rodoma padetis visuomeje, tai susije ir su miliziniska pajamu nelygybe Lietuvoje
                    Paskutinis taisė TIME; 2022.12.29, 12:45.

                    Comment


                      Parašė TIME Rodyti pranešimą

                      Prancuzijoje ar Sveicarijoje kur zmones kelis kartus daugiau pinigu turi nei Vilniuje per puse metu pamatai tiek pat prabangiu automobiliu kiek Vilniuje per savaite, vakaruose automobilis suprantamas kaip susisiekimo priemone- dauguma masiniuku seni, mazi, is kampu padauzyti besiparkuojant ir del to nesiparinant, o Lietuvoje butu tiesiog protu nesuvokiama jei koks zmogus uzdirbantis 6-7k neto per menesi kaip vidurines klases sveicaras vairuotu 15 metu nissan leaf, nes automobiliu rodoma padetis visuomeje, tai susije ir su miliziniska pajemu nelygybe Lietuvoje
                      Didelė dalis „prabangių“ pas mus yra n kartų daužyti ir lopyti apsidūminę kažkada buvę prabangūs modeliai.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        O pas mus viena vertus perki seną BNB vietoj naujo kibiro dėl statuso.
                        Senas BMW joks ne statusas. Komfortas, galia, medžiagų kokybė, išpildytas noras "vairuoti premiumą" - taip.
                        Net ir naujas BMW X7 nebūtinai tik dėl statuso. Tokį pajamų lygį pasiekęs žmogus gali nesirūpinti kas ką pagalvos.
                        -

                        Comment


                          Parašė TIME Rodyti pranešimą

                          vidurines klases sveicaras vairuotu15 metu nissan leaf
                          O tai nieko kad Leaf gaminamas tik 11 metų?
                          Iš šeip nelabai geras "pigaus" automobilio pavyzdys, nes tai elektromobilis. Ir šveicaras jau juo ir po 10 metų atsikratys, nes bus pristipusi baterija.
                          -

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                            Senas BMW joks ne statusas. Komfortas, galia, medžiagų kokybė, išpildytas noras "vairuoti premiumą" - taip.
                            Net ir naujas BMW X7 nebūtinai tik dėl statuso. Tokį pajamų lygį pasiekęs žmogus gali nesirūpinti kas ką pagalvos.
                            Aha, niekas ne statusas. Bet kažkodėl veikėjai nusipirkę naują 10 metų senumo BNB mėgsta kreivai žiūrėti į kitus vairuojančius brangesnius ir naujesnius, bet „kibirus“. Nes nu nelygis. Nežinau kaip dar tai pavadinti jei ne statuso siekimu.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Manau, kad daugiau nei 600 keliautų, jeigu būtų normalus reisai (bent kas valandą).
                              Kaip patikrint? Aš įsitikinęs priešingai.

                              Comment


                                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                Kaip patikrint?
                                Gal paleisti Šiauliai - Rokiškis kas valandą kokiems 3 metams ir pažiūrėti?
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                  Gal paleisti Šiauliai - Rokiškis kas valandą kokiems 3 metams ir pažiūrėti?
                                  Jau pigiau būtų žmones apklausti, ar jiems realiai reikalingas tas maršrutas.

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    Jau pigiau būtų žmones apklausti, ar jiems realiai reikalingas tas maršrutas.
                                    Apklausos, kaip taisyklė, tokiais atvejais nėra viable būdas rengti sprendimus. Surengus apklausą Vilniuje, tikėtina, dauguma žmonių pasisakytų apskritai už VT panaikinimą ir gatvių platinimą, kad visi galėtų važinėti mašinomis. Arba pasisakytų už lauko tualetus vietoj centralizuoto miesto vandentiekio/kanalizacijos.

                                    Comment


                                      Nuo kada važiuojant električka tenka šalti? Šiandien dviem važiavau, o šildymas buvo išjungtas.

                                      Comment


                                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                        ir būtinumo preke jis tampa gyvenant provincijoje...
                                        IR 50% (!!) Vilniaus, Kauno, Klaipėdos miestų gyventojų (dirbančių mieste), nes gyvena laukuose aplink miestą (protu nesuvokiamo kaimietiškumo pasėkmė).

                                        Comment


                                          Parašė berkhof Rodyti pranešimą
                                          Nuo kada važiuojant električka tenka šalti? Šiandien dviem važiavau, o šildymas buvo išjungtas.
                                          Pataisysiu: šildymas ne išjungtas, o neveikia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X