Na jei žmogui nepatinka mikruškė, nereiškia kad jis gali persėsti į automobilį apskritai, nes yra žmonių grupės kurios negali vairuoti. Na o ar ne valstybės tikslas siūlyti patogią ir tvarią transporto alternatyvą, nepriklausomai nuo maršruto pelningumo? Apskritai nežinau apie kokius maršrutus eina kalba. Greičiau pasėkmės (penki keleiviai) supainiojami su priežastimis, dėl kurių tuomet karpomas keleivių susisiekimas traukiniais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNa jei žmogui nepatinka mikruškė, nereiškia kad jis gali persėsti į automobilį apskritai, nes yra žmonių grupės kurios negali vairuoti. Na o ar ne valstybės tikslas siūlyti patogią ir tvarią transporto alternatyvą, nepriklausomai nuo maršruto pelningumo? Apskritai nežinau apie kokius maršrutus eina kalba. Greičiau pasėkmės (penki keleiviai) supainiojami su priežastimis, dėl kurių tuomet karpomas keleivių susisiekimas traukiniais.
Priežastys paprastos:- Populiacijos mažėjimas
- Urbanizacija ir gyventojų koncentracija miestuose
- Bendrai mažesnė transporto paklausa, esant galimybei dirbti iš namų
- Gyventojų ekonominė padėtis, kuri leidžia nemažai daliai automobilizuotis
Paskutinis taisė ifl; 2022.12.28, 12:19.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Negali vairuoti, važiuoji mikrūške arba moki realią savikainą (ko niekas nedarytų) traukinio varymo pirmyn atgal (jau LTG Infra vadovas minėjo, kad amortizacijos kaštai labiausiai priklauso nuo reisų kiekio ir kilometražo, o ne tonažo). Aptariamu atveju mikrūškė tvaresnė nei traukinys.
Priežastys paprastos:- Populiacijos mažėjimas
- Urbanizacija ir gyventojų koncentracija miestuose
- Bendrai mažesnė transporto paklausa, esant galimybei dirbti iš namų
- Gyventojų ekonominė padėtis, kuri leidžia nemažai daliai automobilizuotis
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šitie teoriniai išvedžiojimai galioja visoms Europos šalims, bet kažkodėl daugelyje šalių keleivių skaičius daugėja. Incidentally, taip yra tose šalyse, kurios jau turi gerą infrastruktūrą ir dažną susisiekimą traukiniais. O mažėja tik tokiose šalyse, kaip Lietuva, kurios turi šūdiną susisiekimą traukiniais ir reaguoja į pasekmes - mažą keleivių srautą dėl šūdino serviso - o ne priežastį: šūdiną servisą.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Melas, vakarų Europos šalyse populiacija auga. Wishful thinking išlaikyti tą patį susisiekimą, praradus 30% populiacijos (LT).
Kitas dalykas, kad net "mažėjant populiacijai" auto srautai išaugo kartais. Tai reiškia, kad paklausa yra, ji auga, ir ateityje augs toliau. Priežastis, kodėl žmonės nevažiuoja traukiniais yra paprasta: nėra patikimo serviso.Paskutinis taisė John; 2022.12.28, 12:56.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai ir Lietuvoje populiacija auga. Duh.
Kitas dalykas, kad net "mažėjant populiacijai" auto srautai išaugo kartais. Tai reiškia, kad paklausa yra, ji auga, ir ateityje augs toliau. Priežastis, kodėl žmonės nevažiuoja traukiniais yra paprasta: nėra patikimo serviso.
- nepakankamai išplėtotas geležinkelių tinklas;
- nepakankamai instensyvūs maršrutų grafikai;
- ribotos galimybės traukniu nuvykti į kaimynines šalis.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Patikimumas nėra didžiausia problema. Didesnės problemos:
- nepakankamai išplėtotas geležinkelių tinklas;
- nepakankamai instensyvūs maršrutų grafikai;
- ribotos galimybės traukniu nuvykti į kaimynines šalis.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai ir Lietuvoje populiacija auga. Duh.
Gyvename nykstančioje šalyje ir visokie nereikalingi servisai (kaip vežiojimas 5 žmonių traukiniais) taip pat turi nykti.
Paskutinis taisė ifl; 2022.12.28, 14:47.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
2022 m. pradžioje Lietuvoje gyveno 2 mln. 806 tūkst. nuolatinių gyventojų, t. y. 4,8 tūkst. asmenų mažiau negu 2021 m. pradžioje.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Visgi, tai yra apie 12 tūkstančių daugiau, nei 2019 ir 2020 metų pradžioje.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąGyvename nykstančioje šalyje ir visokie nereikalingi servisai (kaip vežiojimas 5 žmonių traukiniais) taip pat turi nykti.
Kad pas LG trūksta "riedmenų" - visai kita problema.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Iš tiesų geležinkelio transportas turi itin didelį resursą, itin mažus riedėjimo nuostolius, apskritai nedidelius eksploatacijos kaštus ir t.t. ir pan. Todėl, tarp taškų A ir B esant geležinkelio infrastruktūrai naikinti keleivinius reisus ir vietoj jų leisti ratinę mikrūškę iš tiesų yra pats neefektyviausias sprendimas.
Kad pas LG trūksta "riedmenų" - visai kita problema.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Visgi tai 350 tūkst. mažiau nei 2010.
https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-rodikliu-analize#/Paskutinis taisė Stadionas; 2022.12.28, 15:45.
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
2017 1175340 lengvųjų automobilų, 2021 1414952
https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-rodikliu-analize#/
By 2021, the number of cars in China amounted to 302 million cars. Over the past decade, car parc in China has been increasing significantly by nearly 1.9 times. Tik nepradėkite sakyti, kad Kinijoje rail'as nevystomas.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Būtent, tik parodo, kad atlyginimui Lt šaunant į viršų, dažnas pilietis tampa pajėgus nusipirkti nuosavą transporto priemonę. Ta pati situacija visose besivystančiose šalyse, pvz:
By 2021, the number of cars in China amounted to 302 million cars. Over the past decade, car parc in China has been increasing significantly by nearly 1.9 times. Tik nepradėkite sakyti, kad Kinijoje rail'as nevystomas.
https://www.statista.com/statistics/...gers-in-china/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
traukinių keleivių Kinijoje 2009 1,5 mlrd 2019 3,7mlrd
https://www.statista.com/statistics/...gers-in-china/- Kelionių traukiniais kiekis priklauso daug labiau nuo populiacijos nei pragyvenimo lygio (t.y. Kinijai smarkiai išplėtus geležinkelių tinklą greitaisiais traukiniais, atsirado daug daugiau važiuojančių - buvo pasinaudota untapped market potential, Lietuvoje nėra ko prijungti (Alytų, Uteną???)).
- Automobilizacija iki tam tikro % procento priklauso vien nuo pragyvenimo lygio (gali būti kokie nori traukiniai, bet mašiną turėti gali būti tiesiog patogu, nes kodėl ne, jei leidžia finansai - conspicuous consumption).
- Kelionės traukiniais auga, kai traukinys tampa greitesnė transporto priemonė nei mašina. Lt to niekur nėra, bet kai/jei bus 30min Vilnius - Kaunas, kelionių kiekis šiuo maršrutu smarkiai išaugs, nors jis jau ir dabar dažnai pilnas.
- Važiuoti vienam pigiau su mašina nei traukiniu, jau nekalbant apie ride-sharing/car-pooling.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
2022 m. pradžioje Lietuvoje gyveno 2 mln. 806 tūkst. nuolatinių gyventojų, t. y. 4,8 tūkst. asmenų mažiau negu 2021 m. pradžioje.
Gyvename nykstančioje šalyje ir visokie nereikalingi servisai (kaip vežiojimas 5 žmonių traukiniais) taip pat turi nykti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dabar užtat gyvena ~40K daugiau. So?
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąĮvairiose svetainėse randu, kad dieselinis loko sunaudoja apie 4l/km važiuodamas 90km/h => 400l 100km. VW Transporter Shuttle 9l 100km.
Anyway, kad nereiktų tenkintis pezalais, greitas Google randa tokius duomenis apie DMU sąnaudas. UK naudojamų DMU:
- Class 195: 0.81 litres per mile
- Class 170: 0.97 litres per mile
- Class 158: 0.72 litres per mile
- Class 156: 0.68 litres per mile
Comment
Comment