Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Kaip geopolitinė situacija pakeitė riedmenų įsigijimą? Traukiniai Ukrainoje buvo gaminami?
    Čia turbūt apie baltarusiškų trašų tranzitą, dėl kurio prarado pajamų.

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      Ačiū, Kapitone,

      Nuostabi mintis benamių poblemai išspręsti karta ir visiems laikams.
      Kuo tai susiję su bankų finansavimu LG riedmenims įsigyti?

      Comment


        Parašė ifl Rodyti pranešimą

        Kuo tai susiję su bankų finansavimu LG riedmenims įsigyti?
        Kreditus reikia grąžinti. O kad grąžinti turi būti pajamų. Čia kaip 1+1=2 ar nelabai?

        Comment


          Parašė ifl Rodyti pranešimą
          Kuo tai susiję su bankų finansavimu LG riedmenims įsigyti?
          Jei neturi kur gyventi - tegu eina į banką, ima kreditą ir perka būstą.

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            Jei neturi kur gyventi - tegu eina į banką, ima kreditą ir perka būstą.
            Psichinės ligos ir priklausomybės irgi išgydomos į banką nuėjus?

            Parašė LinS

            Kreditus reikia grąžinti. O kad grąžinti turi būti pajamų. Čia kaip 1+1=2 ar nelabai?
            Įdomu, kaip bus uždirbamos pajamos, kai riedmenų visai neliks, nes naujų nebus nupirkta, o seni - sudėvėti? Gal išvis tada uždaryti tą LTG Link vertėtų, jei reisai pilni žmonių, net vietų nėra, bet vis pajamų trūkumas.
            Paskutinis taisė ifl; 2022.12.23, 11:32.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Koks galėtų būti paaiškinimas, kad traukinys Vilnius-Kaunas ~18km ilgio atkarpoje tarpo Vievio ir Žaslių velkasi 100km/h, o ne 120km/h?





              Važiuodamas atgal Kaunas-Vilnius toje pačioje atkarpoje važiuoja 120km/h
              Nelyginis kelias, greitis 100. Pagal e-20. (57-46 km).

              Comment


                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                Psichinės ligos ir priklausomybės irgi išgydomos į banką nuėjus?



                Įdomu, kaip bus uždirbamos pajamos, kai riedmenų visai neliks, nes naujų nebus nupirkta, o seni - sudėvėti? Gal išvis tada uždaryti tą LTG Link vertėtų, jei reisai pilni žmonių, net vietų nėra, bet vis pajamų trūkumas.
                Ka LTG darbuotojas Aleksio vis ir siūlo )

                Comment


                  Parašė ifl Rodyti pranešimą


                  Įdomu, kaip bus uždirbamos pajamos, kai riedmenų visai neliks, nes naujų nebus nupirkta, o seni - sudėvėti? Gal išvis tada uždaryti tą LTG Link vertėtų, jei reisai pilni žmonių, net vietų nėra, bet vis pajamų trūkumas.
                  Kalba buvo kad dėl tranzito reikalų pasikeitė pinigų srautai. Aš ne prieš naujus traukinius, tik nuskambėjo mintis kuo susiję pajamos ir bankų paskolos. Tiesiogiai! Noriu pasakyti, kad vadybininkams pasakė "taupyt", tai jie taip pataupė "optimizuodami" remontą ir priežiūrą esamo riedmenų parko, kad jį tiek nustekeno, kad genda viskas ir visur. Pačiam teko prieš porą savaičių važiuoti į Klaipėdą ir Plungėje dėl durų (!!!) neužsidarymo traukinys vėlavo tik... 5val Kai negali įsigyti naujo auto, savo senąjį prižiūri ir tvarkai, o ne važiuoji juo tol kol sustoja kur kelyje ir pakeleiviui šauki: "Sugedo dėl nepakeliamų šalčių -8"

                  Comment


                    Parašė LinS Rodyti pranešimą

                    Kalba buvo kad dėl tranzito reikalų pasikeitė pinigų srautai. Aš ne prieš naujus traukinius, tik nuskambėjo mintis kuo susiję pajamos ir bankų paskolos. Tiesiogiai! Noriu pasakyti, kad vadybininkams pasakė "taupyt", tai jie taip pataupė "optimizuodami" remontą ir priežiūrą esamo riedmenų parko, kad jį tiek nustekeno, kad genda viskas ir visur. Pačiam teko prieš porą savaičių važiuoti į Klaipėdą ir Plungėje dėl durų (!!!) neužsidarymo traukinys vėlavo tik... 5val Kai negali įsigyti naujo auto, savo senąjį prižiūri ir tvarkai, o ne važiuoji juo tol kol sustoja kur kelyje ir pakeleiviui šauki: "Sugedo dėl nepakeliamų šalčių -8"
                    Mano supratimu LG ir buvo išskaidyti į atskiras įmones (LTG Link, Cargo, Infra), tam, kad Cargo nereiktų dengti Link, t.y. kiekviena įmonė išsilaikytų pati iš savęs (su valstybės parama, jei reikia).

                    Comment


                      Parašė ifl Rodyti pranešimą
                      Įdomu, kaip bus uždirbamos pajamos, kai riedmenų visai neliks, nes naujų nebus nupirkta, o seni - sudėvėti? Gal išvis tada uždaryti tą LTG Link vertėtų, jei reisai pilni žmonių, net vietų nėra, bet vis pajamų trūkumas.
                      Uždaryti nereikia, bet pastatyti normalią vadybą reiktu. O tai Aleksio prarado bet kokį tikėjimą savo ateitimi.

                      Comment


                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                        Mano supratimu LG ir buvo išskaidyti į atskiras įmones (LTG Link, Cargo, Infra), tam, kad Cargo nereiktų dengti Link, t.y. kiekviena įmonė išsilaikytų pati iš savęs (su valstybės parama, jei reikia).
                        Formaliai. Bet realiai arčiau tiesos yra tokia schema - Cargo gautas pelnas dividentų ar kitu pavidalu sumokamas akcinininkei Susisiekimo ministerijai, kuri tuos dividentus kaip dotaciją išmoka Linkui.

                        Priminkite, kiek pelningas yra keleivių vežimas geležinkeliu?

                        Comment


                          Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                          Formaliai. Bet realiai arčiau tiesos yra tokia schema - Cargo gautas pelnas dividentų ar kitu pavidalu sumokamas akcinininkei Susisiekimo ministerijai, kuri tuos dividentus kaip dotaciją išmoka Linkui.

                          Priminkite, kiek pelningas yra keleivių vežimas geležinkeliu?
                          Jau klausiau, nieks neturėjo duomenų.

                          Comment


                            Vienintelis tikrai neblogą realų pelną nešantis maršrutas buvo Vilnius-Minskas. Visi kiti - nuostolyje. 2023 m. dotacijoms iš biudžeto skirta 35 mln. Eur.

                            Pasirašius ilgalaikę keleivių pervežimo sutartį tarp Link’o ir valstybės bus 10 metų pajamų garantas, o tai bankams duoda daugiau pasitikėjimo skolinti.

                            Comment


                              bukvaliai skaitau kad už 35 mln. į metus verta pasvarstyti nupirkti taksi paslaugas dabartiniams geležinkelių keleiviams iš uždaryti tą juodąją skylę.
                              -

                              Comment


                                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                bukvaliai skaitau kad už 35 mln. į metus verta pasvarstyti nupirkti taksi paslaugas dabartiniams geležinkelių keleiviams iš uždaryti tą juodąją skylę.
                                Rask būda su taksi nuvežti keleivį 100km už 7.60€ tada. Kadangi būtent tiek gaunasi vienam, jei keleivių skaičius 2023 nesikeis.

                                Comment


                                  Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                  Vienintelis tikrai neblogą realų pelną nešantis maršrutas buvo Vilnius-Minskas. Visi kiti - nuostolyje. 2023 m. dotacijoms iš biudžeto skirta 35 mln. Eur.

                                  Pasirašius ilgalaikę keleivių pervežimo sutartį tarp Link’o ir valstybės bus 10 metų pajamų garantas, o tai bankams duoda daugiau pasitikėjimo skolinti.
                                  Iš kur duomenys, kad vienintelis? Aš neabejoju, kad provincijoje traukiniai nuostolingi, tačiau Vilnius - Kaunas ar Vilnius - Klaipėda (į kurį prieš dieną būna bilietai išpirkti) gali būti neefektyvaus valdymo pasekmė ir reiktų analizės. Įleistų privatų operatorių ir staiga taptų pelningi.

                                  Comment


                                    Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                    Vienintelis tikrai neblogą realų pelną nešantis maršrutas buvo Vilnius-Minskas. Visi kiti - nuostolyje. 2023 m. dotacijoms iš biudžeto skirta 35 mln. Eur.

                                    Pasirašius ilgalaikę keleivių pervežimo sutartį tarp Link’o ir valstybės bus 10 metų pajamų garantas, o tai bankams duoda daugiau pasitikėjimo skolinti.
                                    Bet tai LTG (tiksliau sakant politikai) patys viso pelno atsisakė. Tai nelabai čia kokių stebuklų yra, kad nei pinigų nėra, nei bankai nori skolintis.

                                    Autobusai yra daugiausiai nepriklausomybės turintis transportas - štai ką parodė paskutinys 3 metai. Visu kitu transportu, deja, dėl politinio pririšimo vargu ar galima pasitikėti.

                                    ​​​​​​Gal taip pat kaip išimtį reiktų paminėti Turkijos ar JAE avialinijas, kurios taip pat po kolkas skraido beveik nepriklausomai nuo geopolitinių situacijų.
                                    Paskutinis taisė Petr; 2022.12.24, 17:35.

                                    Comment


                                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                      Aš neabejoju, kad provincijoje traukiniai nuostolingi, tačiau Vilnius - Kaunas ar Vilnius - Klaipėda (į kurį prieš dieną būna bilietai išpirkti) gali būti neefektyvaus valdymo pasekmė ir reiktų analizės. Įleistų privatų operatorių ir staiga taptų pelningi.
                                      Nesigilinant į sąnaudų apimtį, užtenka pažiūrėti į keleivių skaičių. Vilnius-Klaipėda pilnas būna tik savaitgaliais, per šventes ir vasarą. Paprastą rudens darbo dieną užpildymas siekia tik apie 50 proc. Tas pats galioja Vilnius-Kaunas, yra gan nemažai nepopuliarių, tačiau svarbių reisų, kurie generuoja nuostolį.

                                      Comment


                                        "tik 50%" užpildymas nėra pelningas užpildymas?
                                        Ir čia net neimamt, kad savaitgaliais 100%.

                                        Comment


                                          Eilinis gedimas stabdantis geležinkelių eismą.

                                          Sekmadienio ryte geležinkelio atkarpoje Jonava–Gaižiūnai įvykus infrastruktūros gedimui, traukinių keleiviai tarp šių vietovių bei tarp Kauno ir Jonavos bus pervežami specialiai užsakytais autobusais, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.
                                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ves-autobusais

                                          Comment

                                          Working...
                                          X