Šiaip tikrai nesąmonė padaryta su Kaunas-Šiauliai tvarkaraščiu. Dienos kelionės iš Kauno į Šiaulius niekaip neina pasidaryt. O Šiauliai tokio dydžio miestas, kuriam dienos pasivaikščiojimo iš esmės užtenka. Kitas dalykas, kad keičiantis Kaišiadoryse bilietio kaina gerokai didėja, nors kelionės laikas ženkliai ilgėja, kas šiaip yra nesąmonė. Arba turėtų kaina būti mažesnė arba išvis nerodyti tokių "jungčių" su tokiais absurdiškais kelionės laikais ir kainomis.
Realiai normalus servisas civilizuotoje šalyje tarp Kauno ir Šiaulių turėtų būti minimum kas porą valandų, tegul ir kokiu nedideliu traukiniu, kaip LG turimi pusšūdiniai PESA 630M, kur galima atsėdėt porą valandų, bet ne daugiau. Aišku kelionės laiką biškiuką reiktų sutrumpint irgi. Nelabai suprantu, ką tas traukinys daro 2 valandas kelyje. Toks maršrutas turėtų trukti 1:30-1:45. Kaip suprantu, čia dėl seno gero "riedmenų trūkumo" ir protu nesuvokiamo LTG įsikibimo į nuo Brežnevo laikų esantį 120km/h greičio ribojimą net ten, kur galima daryti 140km/h ar net dar daugiau ir tokiu būdu mažinti kelionės trukmę ne tik šitame, bet ir daugumoje kitų maršrutų.
Realiai normalus servisas civilizuotoje šalyje tarp Kauno ir Šiaulių turėtų būti minimum kas porą valandų, tegul ir kokiu nedideliu traukiniu, kaip LG turimi pusšūdiniai PESA 630M, kur galima atsėdėt porą valandų, bet ne daugiau. Aišku kelionės laiką biškiuką reiktų sutrumpint irgi. Nelabai suprantu, ką tas traukinys daro 2 valandas kelyje. Toks maršrutas turėtų trukti 1:30-1:45. Kaip suprantu, čia dėl seno gero "riedmenų trūkumo" ir protu nesuvokiamo LTG įsikibimo į nuo Brežnevo laikų esantį 120km/h greičio ribojimą net ten, kur galima daryti 140km/h ar net dar daugiau ir tokiu būdu mažinti kelionės trukmę ne tik šitame, bet ir daugumoje kitų maršrutų.
Comment