Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
Yra logikos. Bet jeigu taip traukinių propulsiją pakeitus į elektrą, galbūt tada eventualiai signalizacijos f-ją galėtų atlikti el. kabelių netvorkas? Šiaip jo, reikėtų paryserčinti daugiau minimų kompanijų veiklą/braibus prie Masiulio, gal prokūratūra investigeišioną padarytų...
O dėl signalizacijos, tai joks kabelių networkas nieko neatliks, nes signalizacija yra labai standartizuotas dalykas su labai konkrečia fizine infrastruktūra. Kitas dalykas, kad esant normaliai RB toje trasoje, RB1ir taip nebeturės jokios prasmės, nes kam važiuoti kažkokiu lėtu zigzagais einančiu geležinkeliu, jei tiesiog galima važiuoti greitai? Tai bijau, kad vienintelė perspektyva, kurią turi RB1 yra užkonservavimas kažkokiam emergency atvejui. Arba tiesiog pridavimui į metalo laužą.
Konkrečiai RB bus ETCS Level 2
Paskutinis taisė John; 2022.11.12, 23:36.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
Dėkingas už paaiškinimą, bet ar jis neprieštarauja Ignalina išaiškinimui dėl europinės vėžės (neegzistuojančios) signalizacijos? Heh, man, geležinkelio reikalų diletantui, visai nesuprantama, kodėl tiesiant vėžę negalima pridėti ir signalizacijos?
Signalizacija brangi, eismo valdymo sistemų daug ir įvairių. Mes ant rusiškos vėžės naudojam vieną sistemą, lenkai kitą, RB greitieji traukiniai naudos trečią.
- 3 patinka
Comment
-
Nuo 2022-12-11 keičiasi traukinių eismo tvarkaraščiai. Jau publikuojami internete, galima pirkti bilietus. Apie tvarkaraščio patogumą gal kitą kartą, bet šįkart užkliuvo traukinių suderinamumas persėdimams, kuris bus itin komplikuotas.
Mažeikių kryptis. Maršrutas - nuostolingas, prašoma kompensacijų iš savivaldybių, keleivių trūkumas. Tuo pat metu štai taip suderinti persėdimai į didžiuosius miestus, Vilnių ir Kauną, kuriuose tikrai didelis persėdančių keleivių srautas:
Suderinta vos po vidutiniškai vieną traukinį. Verta atskiro paminėjimo: Mažeikiai-Šiauliai atv. 07:41, Šiauliai-Kaunas išv. 07:35 (prieš 6 min.), Šiauliai-Vilnius 07:21 (prieš 20 min.); Mažeikiai-Šiauliai atv. 20:16, Šiauliai-Vilnius išv. 20:09 (prieš 7 min.). iš Vilniaus į Šiaulius atvykstama 17:31 val., į Mažeikius išvykstama 17:25 (prieš 6 min.)
Oro uosto kryptis. Akivaizdu, kad traukinys skirtas tiems, kas iš kitų miestų atvyko traukiniu. Vilniuje gyventojai į oro uostą keliauja taksi, autobusais, o traukinį renkasi nebent šalia stoties apsistoję arba entuziastai.
Suderintas vos vienas traukinys, persėdimui skirta 9 minutės. Verta paminėti ekspresą, iš Klaipėdos atvykstantį 15:14 val. - oro uosto traukinys išvyksta prieš 4 minutes.
Suderinti 3 traukiniai (07:46-08:02, 14:54-15:10, 18:19-18:35), galėtų būti suderinti, bet nesuderinti dar 3 (11:39-11:30, 13:41-13:30, 16:54-16:40).
Dar viena rimtesnė kryptis persėdimams - iš Turmanto/Ignalinos, generuojanti srautus:
Du galimi persėdimai (07:24-08:02, 18:27-18:35). Vėlgi, kaip tyčia, nesuderinta 11:38-11:30, 15:09-15:10.
Klausimas, kas per š*darankiai šitaip sudarinėja grafikus. Apie keleivių patogumą ir papildomus srautus visiškai negalvojama, turbūt sutelktas dėmesys prašyti kompensacijų iš valstybės ir savivaldybių nuostoliams padengti.
- 15 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąNuo 2022-12-11 keičiasi traukinių eismo tvarkaraščiai. Jau publikuojami internete, galima pirkti bilietus. Apie tvarkaraščio patogumą gal kitą kartą, bet šįkart užkliuvo traukinių suderinamumas persėdimams, kuris bus itin komplikuotas.
Klausimas, kas per š*darankiai šitaip sudarinėja grafikus. Apie keleivių patogumą ir papildomus srautus visiškai negalvojama, turbūt sutelktas dėmesys prašyti kompensacijų iš valstybės ir savivaldybių nuostoliams padengti.
Mažeikiai>Vilnius:
dabar: 2 galimybės keliauti (iš Mažeikių 13:25, 17:10)
bus: tik 1 (11:22)
Vilnius>Mažeikiai:
dabar: praktiškai 2 galimos kelionės (12:40 su pusvalandžio persėdimu ir 17:01 su 20 minučių persėdimu)
bus: tiek pat, bet abi pailgėja (17:01 su 40 minučių persėdimu ir 10:45 su 26 min. persėdimu)
Visiškai išstumiami keleiviai... Kokiems studentams iš Mažeikių sekmadienio vakare nuvažiuoti į Vilnių be šansų. Tai ne tik kad sumažėja kelionių galimybės su persėdimais, bet ir laikai stipriai persistumia – galima prarasti nuolatinius keleivius.
Prieš karantiną 2020 m.: Marijampolė>Vilnius: 7 suderinti persėdimai (neviršijantys ~20 min.), Vilnius>Marijampolė 3.
Dabar bus: Marijampolė>Vilnius: 1 suderintas persėdimas (19 min.) ir vienas tiesioginis traukinys, Vilnius>Marijampolė 3 persėdimai (12, 19, 20 min.) ir dar du šiek tiek ilgesni (25, 28 min.) ir vienas tiesioginis.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 7 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąKlausimas, kas per š*darankiai šitaip sudarinėja grafikus. Apie keleivių patogumą ir papildomus srautus visiškai negalvojama, turbūt sutelktas dėmesys prašyti kompensacijų iš valstybės ir savivaldybių nuostoliams padengti.
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąNuo 2022-12-11 keičiasi traukinių eismo tvarkaraščiai. Jau publikuojami internete, galima pirkti bilietus. Apie tvarkaraščio patogumą gal kitą kartą, bet šįkart užkliuvo traukinių suderinamumas persėdimams, kuris bus itin komplikuotas.
Mažeikių kryptis. Maršrutas - nuostolingas, prašoma kompensacijų iš savivaldybių, keleivių trūkumas. Tuo pat metu štai taip suderinti persėdimai į didžiuosius miestus, Vilnių ir Kauną, kuriuose tikrai didelis persėdančių keleivių srautas:
Suderinta vos po vidutiniškai vieną traukinį. Verta atskiro paminėjimo: Mažeikiai-Šiauliai atv. 07:41, Šiauliai-Kaunas išv. 07:35 (prieš 6 min.), Šiauliai-Vilnius 07:21 (prieš 20 min.); Mažeikiai-Šiauliai atv. 20:16, Šiauliai-Vilnius išv. 20:09 (prieš 7 min.). iš Vilniaus į Šiaulius atvykstama 17:31 val., į Mažeikius išvykstama 17:25 (prieš 6 min.)
Oro uosto kryptis. Akivaizdu, kad traukinys skirtas tiems, kas iš kitų miestų atvyko traukiniu. Vilniuje gyventojai į oro uostą keliauja taksi, autobusais, o traukinį renkasi nebent šalia stoties apsistoję arba entuziastai.
Suderintas vos vienas traukinys, persėdimui skirta 9 minutės. Verta paminėti ekspresą, iš Klaipėdos atvykstantį 15:14 val. - oro uosto traukinys išvyksta prieš 4 minutes.
Suderinti 3 traukiniai (07:46-08:02, 14:54-15:10, 18:19-18:35), galėtų būti suderinti, bet nesuderinti dar 3 (11:39-11:30, 13:41-13:30, 16:54-16:40).
Dar viena rimtesnė kryptis persėdimams - iš Turmanto/Ignalinos, generuojanti srautus:
Du galimi persėdimai (07:24-08:02, 18:27-18:35). Vėlgi, kaip tyčia, nesuderinta 11:38-11:30, 15:09-15:10.
Klausimas, kas per š*darankiai šitaip sudarinėja grafikus. Apie keleivių patogumą ir papildomus srautus visiškai negalvojama, turbūt sutelktas dėmesys prašyti kompensacijų iš valstybės ir savivaldybių nuostoliams padengti.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė voyage Rodyti pranešimą
Labai smagu, kad yra šiais dalykais besidominčių entuziastų. Galbūt šio forumo lankytojai ir diskutuotojai galėtume parašyti atsiliepimų LTG su tokiais pavyzdžiais. Gal tai ir nieko daug nekeisiantis lašas jūroj, bet bent jau matomumas būtų ir priminimas jiems, kad keleiviai irgi aktyviai stebi situaciją ir turi puikių įžvalgų bei pasiūlymų.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąNuo 2022-12-11 keičiasi traukinių eismo tvarkaraščiai. Jau publikuojami internete, galima pirkti bilietus. Apie tvarkaraščio patogumą gal kitą kartą, bet šįkart užkliuvo traukinių suderinamumas persėdimams, kuris bus itin komplikuotas.
Klausimas, kas per š*darankiai šitaip sudarinėja grafikus. Apie keleivių patogumą ir papildomus srautus visiškai negalvojama, turbūt sutelktas dėmesys prašyti kompensacijų iš valstybės ir savivaldybių nuostoliams padengti.
Beje, kaip su Kaunas-Balstogė ir Vilnius-Mockava-Varšuva? Jų tvarkaraščių kažkaip nerodo dar. Ar ir vėl, kaip praeitais metais sulauksim savaitę prieš?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąVisiška tragedija. Kaip galima turint tiek mažai traukinių, jų net tarpusavyje nesuderinti?
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
Gal kaip ir kiekvienais metais, derėtų sukurti atskirą temą ir ten pasidalinti įžvalgomis? Kadangi domiuosi tik iš Kauno vykstančiais, tai čia tikrai yra ką paminėti. Pirmiausias ir tikėtina svarbiausias dalykas - paskutinis traukinys ketvirtadienį-sekmadienį iš Kauno (22:40) ir Vilniaus (22:15), kur būdavo 20:48 (+ savaitgalį 21:40) iš Kauno ir 21:25 iš Vilniaus. Va čia jau kažkur judama...
Beje, kaip su Kaunas-Balstogė ir Vilnius-Mockava-Varšuva? Jų tvarkaraščių kažkaip nerodo dar. Ar ir vėl, kaip praeitais metais sulauksim savaitę prieš?
Comment
-
O šiaip būtų geriausiai latvių PV/LDZ arba LTG traukinys Riga - Kaunas/Vilnius su vagonų (arba traukinių atkabinimų Šiauliuose), LTG traukinys Vilnius - Kaunas. Nuo Kauno persėdimas į PKP traukinį.
Padaroma nors ir šiandien, įrengiant signalizaciją.
Jei latviai neišardytų Skulte - Pärnu, būtų galima net iki Talino važiuoti.
Bet ne, palaukiame kol bus po belenkiek metų baigta garsioji RB...Paskutinis taisė Petr; 2022.11.17, 18:59.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aha, atsimenu tas procedūras Byalystok-Kaunas traukinyje. Vairuotojas savo kabinoje iš pradžių užsidaręs duris parūkė (visame salone jautėsi cigarečių kvapas), po to kažkur išėjęs paliko atidarytas vairuotojo kabinos duris, kur faktiškai galėjo užeiti bet kas ir po kokių 20 minučių grįžęs nuėjo į kitą traukinio galą. Tokios iffy procedūros sakyčiau. UK, Vokietijoje ar panašiose vietose už tokias "procedūras" jau tą pačią dieną būtų išperdolintas iš darbo.
Už neužrakintą kabiną jam aišku galėjo atseikėti. Tiek, kad LTG ir PKP vežioja mašinistą ir konduktorių. Gal vienas jų buvo likęs kabinoje?
O procedūros turėtų būti paprastos: darbiniai stabdžiai, išjungti mašinisto stabdžių kraną iš sistemos, deaktyvuoti kabiną. Kitoje kabinoje - užkrauti valdymo pultą, suvesti maršrutą ir mašinisto duomenis (jei neperduota iš kitos kabinos), ryšio patikra, įjungiamas mašinisto kranas, stabdžių patikra, nuimamas darbinis stabdis. Grafiko sutikrinimas, užklausa dispečeriui. Grubiai taip, detalės gali skirtis. EMU dar gali prisidėti pantografų pakeitimas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimąKaip suprantu iš FB diskusijų, šįryt tarpstotėje Vievis-Žasliai "šilumvežis atsitrenkė i ekskavatorių, kuris gali važiuot ant bėgių, ir nubloškė ant kitų bėgių". Todėl sustabdytas traukinių eismas tarp Vilniaus ir Kauno.
Apie išankstinį informavimą ir galimybę prisiskambinti išvis geriau patylėti.
Lrytas.lt 2022.11.18 9:41
Pranešta apie atšauktus 17 traukinių reisų tarp Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos: stotyse – daugybė įpykusių keleivių
13:04 Atnaujinami traukinių maršrutai
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...eiviu-25208305
- 3 patinka
Comment
-
Keičiasi populiariausių traukinių maršrutų tvarkaraščiai
https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/11/...tvarkarasciai/
Forume lyg smarkiai supeikti pakeitimai buvo? Straipsnyje tai piarinami.
Šiaip pvz Kaunas Śiauliai po 2 kartus kasdien ar naujas Vilnius Marijampolė skamba neblogai?
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTraukinys Vilnius - Marijampole uztruks iki 1.57h, kai pagal google maps automobiliu Vilnius - Marijampole 1.55h. Kaip isvis iki siol dar tokio marsruto nebuvo?
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTraukinys Vilnius - Marijampole uztruks iki 1.57h, kai pagal google maps automobiliu Vilnius - Marijampole 1.55h. Kaip isvis iki siol dar tokio marsruto nebuvo?
- 4 patinka
Comment
Comment