Parašė felar
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kaip tą bilietą pirkti ltglink.lt, jei nerodo nei Mockavos, nei Varšuvos, nei Krokuvos?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
Šitas puslapis dar neužlinkintas, radau nuorodą per source kodą. Turbūt nespėjo sukonfint visko iki savaitės pabaigos, gal kitą savaitę bus. Pas lenkus irgi intercity.pl leidžia rinktis miestus, bet dar neišeina nusipirkti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąPromo puslapis su visa info apie naują maršrutą į Lenkiją:
https://ltglink.lt/en/vilnius-warsaw-krakow-vilnius
Ir šiaip, būtų linksmau Krakow atsidurti porą valandų anksčiau, o iš jos išvykti porą valandų vėliau. Bet ne mes muziką užsakome ...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąGal kas žino, kodėl taip ilgai bus stovima Suvalkuose ir Balstogėje (po 25 min)? Ar tai susiję su prasilenkenčiais traukiniais? Jei sustojimai būtų trumpesni, kelionė iki Varšuvos galėtų trukti ne 9:10-9:20 h, bet, pavyzdžiui, maždaug 8:30 h ir būtų artimesnė autobusui.
Suvalkuose yra vienkryptė stotis todėl reikia perkabinti lokomotyvą iš kitos pusės arba įvažiuoti atbulai.
Viso maršruto traukinio konfigūraciją ir vagonų išplanavimus galima rasti čia (į paieškos lauką įvesti HAŃCZA):
http://bocznica.eu/files/archiwum/2023r_2022-10-24.htmlPaskutinis taisė felar; 2022.11.12, 10:52.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąO koks logiškas paaiškinimas dėl persėdimo Mockavoje, o ne Kaune?
- 1 patinka
Comment
-
Dėkui, dabar aiškiau. Matau, jog be persėdimų iš Kauno į Balstogę nuveža per ~4:30 val., o būsimu mašrutu į Varšuvą/Krokuvą iš Kauno Balstogę pasieksi net su persėdimu ~40 min. greičiau.
Reikia manyti, jog europinės vėžės ruože signalizacija atsiras kažkada, o gal jau yra aiškus planas?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąPromo puslapis su visa info apie naują maršrutą į Lenkiją:
https://ltglink.lt/en/vilnius-warsaw-krakow-vilnius
Pridedu skelbtą tvarkaraštį:
Paskutinis taisė Ignalina; 2022.11.12, 13:38.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąSu persėdimo laiku biški jie persistengė. Gal parašyti jiems kol dar nevėlu?
Comment
-
Mano nuomone, didelė klaida buvo pasirinktas riedmuo Lietuvoje - 630Mil. Kėdės gana siauros, mažai vietos kojoms, o svarbiausia - beveik nėra vietos bagažui, viršutinė bagažo lentyna labai siaura ir joje net kuprinė netelpa.
Dar vienas dalykas, kurį bus įdomu stebėti - pagal naujus skelbiamus tvarkaraščius šis maršrutas pakeis dabartinį tr. 755 Vilnius-Kaunas ir 687 Kaunas-Marijampolė. Tai reiškia, kad lips masė priemiesčio keleivių ir didelis klausimas, ar bus pakankamas sėdimų vietų skaičius, kuris 630Mil yra ~130.
Idealiai būtų tikęs 730ML, bet, ko gero, vėl susiduriama su riedmenų trūkumu.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Ko gero siekiant akumuliuoti vėlavimus iš Lenkijos pusės (maršrutas tikrai ilgas)…
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąMano nuomone, didelė klaida buvo pasirinktas riedmuo Lietuvoje - 630Mil. Kėdės gana siauros, mažai vietos kojoms, o svarbiausia - beveik nėra vietos bagažui, viršutinė bagažo lentyna labai siaura ir joje net kuprinė netelpa.
Dar vienas dalykas, kurį bus įdomu stebėti - pagal naujus skelbiamus tvarkaraščius šis maršrutas pakeis dabartinį tr. 755 Vilnius-Kaunas ir 687 Kaunas-Marijampolė. Tai reiškia, kad lips masė priemiesčio keleivių ir didelis klausimas, ar bus pakankamas sėdimų vietų skaičius, kuris 630Mil yra ~130.
Idealiai būtų tikęs 730ML, bet, ko gero, vėl susiduriama su riedmenų trūkumu.
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąMano nuomone, didelė klaida buvo pasirinktas riedmuo Lietuvoje - 630Mil. Kėdės gana siauros, mažai vietos kojoms, o svarbiausia - beveik nėra vietos bagažui, viršutinė bagažo lentyna labai siaura ir joje net kuprinė netelpa.
Dar vienas dalykas, kurį bus įdomu stebėti - pagal naujus skelbiamus tvarkaraščius šis maršrutas pakeis dabartinį tr. 755 Vilnius-Kaunas ir 687 Kaunas-Marijampolė. Tai reiškia, kad lips masė priemiesčio keleivių ir didelis klausimas, ar bus pakankamas sėdimų vietų skaičius, kuris 630Mil yra ~130.
Idealiai būtų tikęs 730ML, bet, ko gero, vėl susiduriama su riedmenų trūkumu.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Lenkijoje bus vagonai, tai kodėl LTG nepaleidžia vagonų? Jų yra užtektinai, galima kabinti pagal poreikį, Siemensų irgi yra. Be to, kaip suprantu pagal Klaipėdos maršrutą dyzelinių riedmenų pastoviai trūksta.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
LTG Trūksta riedmenų™ jau atrodo gana komiškai. Bene 30 metų ta pati dainelė ir vis niekaip tų riedmenų pakankamai nenusiperka ir jų vis amžinai trūksta ir trūksta. 630M yra gana nepatogus ir trumpiems maršrutams skirtas traukinukas (realiai automotrisė). Šiaip kas jiems realiai trukdo nusipirkti daugiau DMU ar paprastų vagonų+lokomotyvų?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Keistas klausiimas. Girteka irgi neperka tarptautiniams pervežimams tinkamų autobusų.
- 4 patinka
Comment
Comment