Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Promo puslapis su visa info apie naują maršrutą į Lenkiją:
    https://ltglink.lt/en/vilnius-warsaw-krakow-vilnius
    O kaip tą bilietą pirkti ltglink.lt, jei nerodo nei Mockavos, nei Varšuvos, nei Krokuvos?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      O kaip tą bilietą pirkti ltglink.lt, jei nerodo nei Mockavos, nei Varšuvos, nei Krokuvos?
      Šitas puslapis dar neužlinkintas, radau nuorodą per source kodą. Turbūt nespėjo sukonfint visko iki savaitės pabaigos, gal kitą savaitę bus. Pas lenkus irgi intercity.pl leidžia rinktis miestus, bet dar neišeina nusipirkti.

      Comment


        Parašė felar Rodyti pranešimą

        Šitas puslapis dar neužlinkintas, radau nuorodą per source kodą. Turbūt nespėjo sukonfint visko iki savaitės pabaigos, gal kitą savaitę bus. Pas lenkus irgi intercity.pl leidžia rinktis miestus, bet dar neišeina nusipirkti.
        Jep, intercity.pl irgi bandžiau, dar neina. Na bet jau darosi aišku, kur teks sutikti Kalėdas ir/arba naujuosius metus ir kokiu būdu ten keliausiu

        Comment


          Su persėdimo laiku biški jie persistengė. Gal parašyti jiems kol dar nevėlu?

          Comment


            Parašė felar Rodyti pranešimą
            Promo puslapis su visa info apie naują maršrutą į Lenkiją:
            https://ltglink.lt/en/vilnius-warsaw-krakow-vilnius
            04:29 iš Krakow? Garantuotos problemos su keleiviais
            Ir šiaip, būtų linksmau Krakow atsidurti porą valandų anksčiau, o iš jos išvykti porą valandų vėliau. Bet ne mes muziką užsakome ...

            Comment


              O koks logiškas paaiškinimas dėl persėdimo Mockavoje, o ne Kaune?

              Comment


                Gal kas žino, kodėl taip ilgai bus stovima Suvalkuose ir Balstogėje (po 25 min)? Ar tai susiję su prasilenkenčiais traukiniais? Jei sustojimai būtų trumpesni, kelionė iki Varšuvos galėtų trukti ne 9:10-9:20 h, bet, pavyzdžiui, maždaug 8:30 h ir būtų artimesnė autobusui.

                Comment


                  Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                  Gal kas žino, kodėl taip ilgai bus stovima Suvalkuose ir Balstogėje (po 25 min)? Ar tai susiję su prasilenkenčiais traukiniais? Jei sustojimai būtų trumpesni, kelionė iki Varšuvos galėtų trukti ne 9:10-9:20 h, bet, pavyzdžiui, maždaug 8:30 h ir būtų artimesnė autobusui.
                  Balstogėje keičiamas lokomotyvas ir prikabinami/atkabinami dar 5 vagonai.
                  Suvalkuose yra vienkryptė stotis todėl reikia perkabinti lokomotyvą iš kitos pusės arba įvažiuoti atbulai.

                  Viso maršruto traukinio konfigūraciją ir vagonų išplanavimus galima rasti čia (į paieškos lauką įvesti HAŃCZA):
                  http://bocznica.eu/files/archiwum/2023r_2022-10-24.html
                  Paskutinis taisė felar; 2022.11.12, 10:52.

                  Comment


                    Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
                    O koks logiškas paaiškinimas dėl persėdimo Mockavoje, o ne Kaune?
                    Mūsų 1435 ruožas neturi signalizacijos, tad važiuoti iki sienos 1520 vėže yra tiesiog greičiau.

                    Comment


                      Dėkui, dabar aiškiau. Matau, jog be persėdimų iš Kauno į Balstogę nuveža per ~4:30 val., o būsimu mašrutu į Varšuvą/Krokuvą iš Kauno Balstogę pasieksi net su persėdimu ~40 min. greičiau.

                      Reikia manyti, jog europinės vėžės ruože signalizacija atsiras kažkada, o gal jau yra aiškus planas?

                      Comment


                        Planuose yra, karts nuo karto vis pasirodo straipsniai apie tai, tačiau abejoju, kad iki RB2 nutiesimo kažkas pasikeis.

                        Comment


                          Parašė felar Rodyti pranešimą
                          Promo puslapis su visa info apie naują maršrutą į Lenkiją:
                          https://ltglink.lt/en/vilnius-warsaw-krakow-vilnius
                          Puslapis pradingo, liko 404. Galbūt dar kažkas keisis?

                          Pridedu skelbtą tvarkaraštį:
                          Paskutinis taisė Ignalina; 2022.11.12, 13:38.

                          Comment


                            Parašė Petr Rodyti pranešimą
                            Su persėdimo laiku biški jie persistengė. Gal parašyti jiems kol dar nevėlu?
                            Ko gero siekiant akumuliuoti vėlavimus iš Lenkijos pusės (maršrutas tikrai ilgas)…

                            Comment


                              Mano nuomone, didelė klaida buvo pasirinktas riedmuo Lietuvoje - 630Mil. Kėdės gana siauros, mažai vietos kojoms, o svarbiausia - beveik nėra vietos bagažui, viršutinė bagažo lentyna labai siaura ir joje net kuprinė netelpa.
                              Dar vienas dalykas, kurį bus įdomu stebėti - pagal naujus skelbiamus tvarkaraščius šis maršrutas pakeis dabartinį tr. 755 Vilnius-Kaunas ir 687 Kaunas-Marijampolė. Tai reiškia, kad lips masė priemiesčio keleivių ir didelis klausimas, ar bus pakankamas sėdimų vietų skaičius, kuris 630Mil yra ~130.

                              Idealiai būtų tikęs 730ML, bet, ko gero, vėl susiduriama su riedmenų trūkumu.

                              Comment


                                Parašė dtb Rodyti pranešimą

                                Ko gero siekiant akumuliuoti vėlavimus iš Lenkijos pusės (maršrutas tikrai ilgas)…
                                Akumuliuoti vėlavimus galima ir be dirbtinio tvarkaraščio pertempimo. Be to vėlavimų akumuliavimui yra duotas tikrai ilgas laikas Bialystoke ir Suvalkuose. Toms perkabinimo procedūroms tikrai užtenka iki 15 minučių laiko.

                                Comment


                                  Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                  Mano nuomone, didelė klaida buvo pasirinktas riedmuo Lietuvoje - 630Mil. Kėdės gana siauros, mažai vietos kojoms, o svarbiausia - beveik nėra vietos bagažui, viršutinė bagažo lentyna labai siaura ir joje net kuprinė netelpa.
                                  Dar vienas dalykas, kurį bus įdomu stebėti - pagal naujus skelbiamus tvarkaraščius šis maršrutas pakeis dabartinį tr. 755 Vilnius-Kaunas ir 687 Kaunas-Marijampolė. Tai reiškia, kad lips masė priemiesčio keleivių ir didelis klausimas, ar bus pakankamas sėdimų vietų skaičius, kuris 630Mil yra ~130.

                                  Idealiai būtų tikęs 730ML, bet, ko gero, vėl susiduriama su riedmenų trūkumu.
                                  Lenkijoje bus vagonai, tai kodėl LTG nepaleidžia vagonų? Jų yra užtektinai, galima kabinti pagal poreikį, Siemensų irgi yra. Be to, kaip suprantu pagal Klaipėdos maršrutą dyzelinių riedmenų pastoviai trūksta.

                                  Comment


                                    Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                    Mano nuomone, didelė klaida buvo pasirinktas riedmuo Lietuvoje - 630Mil. Kėdės gana siauros, mažai vietos kojoms, o svarbiausia - beveik nėra vietos bagažui, viršutinė bagažo lentyna labai siaura ir joje net kuprinė netelpa.
                                    Dar vienas dalykas, kurį bus įdomu stebėti - pagal naujus skelbiamus tvarkaraščius šis maršrutas pakeis dabartinį tr. 755 Vilnius-Kaunas ir 687 Kaunas-Marijampolė. Tai reiškia, kad lips masė priemiesčio keleivių ir didelis klausimas, ar bus pakankamas sėdimų vietų skaičius, kuris 630Mil yra ~130.

                                    Idealiai būtų tikęs 730ML, bet, ko gero, vėl susiduriama su riedmenų trūkumu.
                                    LTG Trūksta riedmenų™ jau atrodo gana komiškai. Bene 30 metų ta pati dainelė ir vis niekaip tų riedmenų pakankamai nenusiperka ir jų vis amžinai trūksta ir trūksta. 630M yra gana nepatogus ir trumpiems maršrutams skirtas traukinukas (realiai automotrisė). Šiaip kas jiems realiai trukdo nusipirkti daugiau DMU ar paprastų vagonų+lokomotyvų?

                                    Comment


                                      Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                      Lenkijoje bus vagonai, tai kodėl LTG nepaleidžia vagonų? Jų yra užtektinai, galima kabinti pagal poreikį, Siemensų irgi yra. Be to, kaip suprantu pagal Klaipėdos maršrutą dyzelinių riedmenų pastoviai trūksta.
                                      Ar tikrai yra užtektinai? Kiek LTG turi normalių vagonų su kondicionavimu/šildymu ir normaliomis kėdėmis?

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        LTG Trūksta riedmenų™ jau atrodo gana komiškai. Bene 30 metų ta pati dainelė ir vis niekaip tų riedmenų pakankamai nenusiperka ir jų vis amžinai trūksta ir trūksta. 630M yra gana nepatogus ir trumpiems maršrutams skirtas traukinukas (realiai automotrisė). Šiaip kas jiems realiai trukdo nusipirkti daugiau DMU ar paprastų vagonų+lokomotyvų?
                                        Keistas klausiimas. Girteka irgi neperka tarptautiniams pervežimams tinkamų autobusų.

                                        Comment


                                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                          Keistas klausiimas. Girteka irgi neperka tarptautiniams pervežimams tinkamų autobusų.
                                          LTG viena funkcijų yra keleivių vežimas, ką jie šiaip ir daro. Jei Girteka irgi užsiimtų keleivių vežimu, neabejoju, autobusų jie turėtų kiek reikia ir kada reikia. Kitas dalykas, kad niekas apie tarptautinius pervežimus nekalba, nes LTG jų nedarys. Tai darys PKP ir jie traukinius tam reikalui turi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X