Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Na, aš vidine LG informacija būčiau labiau linkęs pasitikėti nei PR straipsniais. Šiuo metu ji būtent tokia, kokią parašė prieš keletą pranešimų suduvietis . Na, bet pagyvensim - pamatysim. Labai įdomu, kaip bus išspręstas bilietų pirkimo klausimas, nes LINK'o ir PKP sistemos skirtingos.
Jei suduvietis irgi sako, kad pro Kauną važiuos (tik be persėdimo) tai suduviečio ir pr info sutampa.
Nesutampa jei sako, kad išvis pro Kauną nevažiuos, kaip galkma buvo suprasti pamačius jo pranešimą be Kauno paminėjimo.
Comment
-
LTG Link žvalgosi traukinių RailBaltic'ai.
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-622193
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąNe pro Kauną traukinys važiuoti negali, nebent per Rusiją ar Baltarusiją. Tad ir taip aišku kad pro Kauną.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąAtsiranda taip pat prasmė paleisti bent vieną traukinių porą Alytus - Mockava persėdimui į Varšuvos traukinį.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Aha. Nužudžius keleivinę stotį, belieka tikėtis jog Alytuje kas nors su persėdimu važiuos traukiniu į Suvalkus.
Man atrodo, kad visas jėgas reikėtų skirti esamų maršrutų stiprinimui ir dažninimui. Vilnius-Kaunas valandiniu taktu, Vilnius-Klaipėda dvivalandiniu, Kaunas-Šiauliai bent kas 4 valandas. Turint stiprų stuburą, susikūrus keleivių bazei, jau galima ir privežinėti su suderintais persėdimais, pamažu prijungiant ir mažesnius miestus. Po to ir su nedideliais bėgių pratęsimais.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 13 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąMan atrodo, kad visas jėgas reikėtų skirti esamų maršrutų stiprinimui ir dažninimui. Vilnius-Kaunas valandiniu taktu, Vilnius-Klaipėda dvivalandiniu, Kaunas-Šiauliai bent kas 4 valandas. Turint stiprų stuburą, susikūrus keleivių bazei, jau galima ir privežinėti su suderintais persėdimais, pamažu prijungiant ir mažesnius miestus. Po to ir su nedideliais bėgių pratęsimais.
Į mazgus suvažiuoja regioniniai maršrutai. Minskas-Vilnius galėtų tapti Minskas-Vilnius-Kaunas, analogiškai Vilnius-Ryga tampa Vilnius-Kaunas-Ryga. Pala, užsisvajojau, nėra Vilnius-Ryga ... Bet mane supratote. Lieka Panevėžys, kuris kaip ir atsiskiria į mazgą, bet iš jo toliau nelabai kur nuvažiuosi. Todėl jam geriau sugalvoti kokį tvarkaraštį suderinant standartinę ir esamą rusišką vėžes.
Jei kas pamena situacija su Tallinnnnn - Helsinki keltais, tai mes esam analogiškoje būklėje su pervežimais geležinkeliu. Ten irgi buvo dideli keltai, einantys 3-4 valandas. Bet mieliau plaukti 1.5 valandos katamaranu. Todėl nereikia 2 vagonų sąstato kas 6 valandas iš Vilniaus į Kauna ir atgal, užtenka dviejų vagonų kas pusvalandį. Nėra sąstatų - suremontuokit pagaliau tuos iš patvorių, nusipirkit hyjūndajų, bet vežkit keleivius ir užsidirbkit pinigus. Sudėtingos geležinkelio procedūros? Kolegos, jūs patys jas sugalvojote. Kartai pažiūriu YT kaip mašinistas iš Germanijos važinėja: jokiu idotiškų sveikatos patikrinimų prieš reisą, švilpuku prieš prisiliečiant prie bet kurio valdymo įrenginio, sunumeruotų griežtos atsiskaitomybės ratstabdžių ar gesintovo galiojimo laiko tikrinimų; atėjai, priėmei traukinį, ir važiuoji pagal dispečerį ir grafiką. Kuo mūsų mašinistai blogesni?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąSudėtingos geležinkelio procedūros? Kolegos, jūs patys jas sugalvojote. Kartai pažiūriu YT kaip mašinistas iš Germanijos važinėja: jokiu idotiškų sveikatos patikrinimų prieš reisą, švilpuku prieš prisiliečiant prie bet kurio valdymo įrenginio, sunumeruotų griežtos atsiskaitomybės ratstabdžių ar gesintovo galiojimo laiko tikrinimų; atėjai, priėmei traukinį, ir važiuoji pagal dispečerį ir grafiką. Kuo mūsų mašinistai blogesni?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO po to skaitome delfiuose - Vokietijoje/Čekijoje/Prancūzijoje kaktomuša susidūrė du traukiniai. Tuo labiau kad LTG jau daug metų nėra sveikatos patikrinimo prieš reisą ar švilpukų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Daryčiau gal taip: iš visų mazgų: Vilnius, Kaunas, Šiauliai, Klaipėda kas 30 - 60 min galima pasiekti gretimą mazgą. 2 valandų intervalas mazgui yra žiauru, nekalbant apie 4 valandų intervalą. Valandos intervalas tarp dviejų didžiausių miestų irgi žiauru, jei norim uždirbti €€€, o ne imti pinigus iš biudžeto.
Į mazgus suvažiuoja regioniniai maršrutai. Minskas-Vilnius galėtų tapti Minskas-Vilnius-Kaunas, analogiškai Vilnius-Ryga tampa Vilnius-Kaunas-Ryga. Pala, užsisvajojau, nėra Vilnius-Ryga ... Bet mane supratote. Lieka Panevėžys, kuris kaip ir atsiskiria į mazgą, bet iš jo toliau nelabai kur nuvažiuosi. Todėl jam geriau sugalvoti kokį tvarkaraštį suderinant standartinę ir esamą rusišką vėžes.
Jei kas pamena situacija su Tallinnnnn - Helsinki keltais, tai mes esam analogiškoje būklėje su pervežimais geležinkeliu. Ten irgi buvo dideli keltai, einantys 3-4 valandas. Bet mieliau plaukti 1.5 valandos katamaranu. Todėl nereikia 2 vagonų sąstato kas 6 valandas iš Vilniaus į Kauna ir atgal, užtenka dviejų vagonų kas pusvalandį. Nėra sąstatų - suremontuokit pagaliau tuos iš patvorių, nusipirkit hyjūndajų, bet vežkit keleivius ir užsidirbkit pinigus. Sudėtingos geležinkelio procedūros? Kolegos, jūs patys jas sugalvojote. Kartai pažiūriu YT kaip mašinistas iš Germanijos važinėja: jokiu idotiškų sveikatos patikrinimų prieš reisą, švilpuku prieš prisiliečiant prie bet kurio valdymo įrenginio, sunumeruotų griežtos atsiskaitomybės ratstabdžių ar gesintovo galiojimo laiko tikrinimų; atėjai, priėmei traukinį, ir važiuoji pagal dispečerį ir grafiką. Kuo mūsų mašinistai blogesni?
Lietuva vis dar sovietinėje paradigmoje, pagal kurią traukinys gali važiuoti porą kartų per dieną (o gal ir naktį) bet kokiu laiku, o keleivis kaip nors prisitaikys. Tuo tarpu VFR jau nuo berods 8 dešimtmečio sukūrė InterCity maršrutų tinklą, kur traukiniai išvykdavo KAS VALANDĄ kiekviename maršrute.
O Vilnius–Ryga nusimato pagal Rail Baltica. Kaip ir įvairūs kiti regioniniai maršrutai. O pats Kaunas irgi taps taktiniu mazgu, nes visos RailBalticos tvarkaraštis pagal jį sudarytas. Ten vyks suderinti persėdimai. Tik man nerimą kelia Rail Balticos tempai, nes pirmuosius kelis dešimtmečius bus mažokai reisų. Nu bet svarbu bent jau užbaigtų ir paleistų tuos kelis reisus. Antra problemėlė, kuri turbūt daug rimtesnė, kad Lietuva, panašu, visiškai negalvoja apie savo pačios taktinį tvarkaraštį (sugyvenant su Rail Balticos regioniniais+greitaisiais maršrutais) ir kaip bus organizuojamas vietinis susisiekimas, kokia apimtimi. T. y. ar bus Rail Balticos užsukimas į Panevėžio centrinę ir ką tai reikš vietiniams traukiniams, koks planas su europine vėže į Klaipėdą ir pan.
Taip pat jau temoje apie oro uostą rašiau, kad Lietuvai reikėtų pagalvoti apie savo naktinius traukinius. Viena vertus, Lietuva tampriau susisietų su Austrija, Čekija, Vokietija, padaugėtų turistų, todėl tai naudinga. Kita vertus, LTG galėtų tapti regiono lyderiaujantis naktinių traukinių operatorius, aptarnaujantis ir kaimynines šalis (LV, EE), panašiai kaip ÖBB lyderiauja centrinėje/vakarų Europoje.
Beje, neseniai buvo įkelta informacija apie LTG vykdomą konsultaciją dėl galimo greitųjų traukinių viešojo pirkimo Rail Balticai. Bet kaip tą suprasti, kodėl LTG turėtų pirkti šituos traukinius, jeigu tai kaip ir turėtų būti bendros įmonės rūpestis?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Vienas dalykas, kurio iki galo nesuprantu, tai kas pasikeis dėl Vilnius-Ryga su Rail Baltica? Ar infrastruktūrą ir maršrutus aptarnaus atskira RB kompanija ir neleis prie jų prisiliesti esamiems infros valdytojams ir maršrutų operatoriams tiek LT, tiek LV pusėje? Nes dabar priežastis, kodėl nėra Vilnius-Ryga yra kažkoks neaiškus neaišku kieno išsikalinėjimas ir pezėjimas apie kažkokius neaiškius ir mistinius dalykus, dėl ko traukiniai negali važiuoti geros būklės infrastruktūra tarp dviejų sostinių, esančių vos 300km atstumu. Ar nebus taip, kad pastačius RB važiuos kokie pora traukinių per dieną bele kokiu nepatogiu grafiku, jais realiai niekas nevažiuos, nors varnelės bus sudėtos, o po kurio laiko prie kokios progos (pvz., Sars-CoV2030 pandemijos) bus apskritai uždaryti ir nebeatidaryti, nes "nėra poreikio"?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Beje, neseniai buvo įkelta informacija apie LTG vykdomą konsultaciją dėl galimo greitųjų traukinių viešojo pirkimo Rail Balticai. Bet kaip tą suprasti, kodėl LTG turėtų pirkti šituos traukinius, jeigu tai kaip ir turėtų būti bendros įmonės rūpestis?
Tiesa, dar nesupratau, ar pastarieji du konkuruos tarpusavyje, ar bendrą keleivių vežimo geležinkeliu bendrovę steigia
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNes dabar priežastis, kodėl nėra Vilnius-Ryga yra kažkoks neaiškus neaišku kieno išsikalinėjimas ir pezėjimas apie kažkokius neaiškius ir mistinius dalykus, dėl ko traukiniai negali važiuoti geros būklės infrastruktūra tarp dviejų sostinių, esančių vos 300km atstumu.
Traukinys gali važiuoti jau dabar be jokios Rail Balticos ir pasiekti 31.5% viso regiono gyventojų. Kelionės trukmė ~9h (tas pats kas autobusu).
Jeigu prasukti pro Kauną 36.5% - daugiau nei trečdalis visų gyventojų, sujungti 7 iš 11 didžiausių regiono miestų. Kelionės trukmė ~10h.
2021 m. rugsėjį PR'inis traukinys Connecting Europe Express pravažiavo šituo maršrutu be jokių problemų. Visos problemos yra tik kažkieno galvose.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąKartai pažiūriu YT kaip mašinistas iš Germanijos važinėja: jokiu idotiškų sveikatos patikrinimų prieš reisą, švilpuku prieš prisiliečiant prie bet kurio valdymo įrenginio, sunumeruotų griežtos atsiskaitomybės ratstabdžių ar gesintovo galiojimo laiko tikrinimų; atėjai, priėmei traukinį, ir važiuoji pagal dispečerį ir grafiką. Kuo mūsų mašinistai blogesni?
Tada jos turėjo gilią prasmę. Savo laiku giminėj buvo vienas civilinės aviacijos lakūnas, savo karjerą "po instituto" pradėjęs ir ilgai skraidęs Sibire. Pasak jo civilinėje aviacijoje buvo smarkiai geriama. Tai jei jau lakūnai gerdavo, galima tik įsivaizduoti, kas darydavosi geležinkeliuose. Taip ir atsirado švilpukai mašinistui periodiškai pažadinti.Paskutinis taisė Tomas; 2022.11.10, 12:44.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 3 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąVisos problemos yra tik kažkieno galvose.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Problema yra nenore ir mokesčiuose. Niekam nereikalingi tarptautiniai maršrutai, nes kiekviena šalis lupa infrastruktūros mokestį, kuris būna tiesiog per didelis.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimą
Infrastruktūros mokesčiai konstitucijoje neįrašyti. Per 30 metų sprendimą sugalvoti buvo tikrai įmanoma.
- 2 patinka
Comment
Comment