Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Techniškai galėtų būti tik vienas persėdimas Mockavoje. Turint omeny, kad su tuo vienu persėdimu būtų galima nusibelsti ne tik į Varšuvą, bet ir į Krokuvą, tai visai neblogas variantas. Vilniaus/Kauno transporto jungtys su Krokuva dabar yra ypač nepatogios, tai toks variantas šiaip jau būtų labai neblogas.

    Spėju priežastis, kodėl daroma su 2 persėdimais, kaip visada, LTG firminis "Riedmenų trūkumas™". Neturi (ir neplanuoja pirkti) tinkamo traukinio, tai dėl to siūlys tokį "sprendimą" su 2 persėdimais ir matyt kažkokiu labai šūdinu traukiniu Kaunas-Mockava. Tada, kai niekas nevažiuos, Skuodis išlemens, kad maršrutas nepopuliarus, todėl kito etapo nebus. Mark my words
    ​​​​​​
    ​​
    Techniškai galėtų būti tik vienas persėdimas Kaune, ir tada net kauniečiai jau gautų išbaigtą produktą.

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      Na, aš vidine LG informacija būčiau labiau linkęs pasitikėti nei PR straipsniais. Šiuo metu ji būtent tokia, kokią parašė prieš keletą pranešimų suduvietis . Na, bet pagyvensim - pamatysim. Labai įdomu, kaip bus išspręstas bilietų pirkimo klausimas, nes LINK'o ir PKP sistemos skirtingos.

      Comment


        Parašė dtb Rodyti pranešimą

        Na, aš vidine LG informacija būčiau labiau linkęs pasitikėti nei PR straipsniais. Šiuo metu ji būtent tokia, kokią parašė prieš keletą pranešimų suduvietis . Na, bet pagyvensim - pamatysim. Labai įdomu, kaip bus išspręstas bilietų pirkimo klausimas, nes LINK'o ir PKP sistemos skirtingos.
        Tas pr straipsnis tai nesako nieko apie persėdimą Kaune. Sako, kad pro Kauną važiuos (ar su persėdimu, ar be nesako).
        Jei suduvietis irgi sako, kad pro Kauną važiuos (tik be persėdimo) tai suduviečio ir pr info sutampa.
        Nesutampa jei sako, kad išvis pro Kauną nevažiuos, kaip galkma buvo suprasti pamačius jo pranešimą be Kauno paminėjimo.

        Comment


          Ne pro Kauną traukinys važiuoti negali, nebent per Rusiją ar Baltarusiją. Tad ir taip aišku kad pro Kauną.

          Comment


            LTG Link žvalgosi traukinių RailBaltic'ai.
            https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2022-622193

            Comment


              Parašė Petr Rodyti pranešimą
              Ne pro Kauną traukinys važiuoti negali, nebent per Rusiją ar Baltarusiją. Tad ir taip aišku kad pro Kauną.
              Teoriškai yra galimybė aplenkti Kauno stotį važiuojant pro Rokus, bet taip nebus važiuos pro Kauną ir ten stos

              Comment


                Atsiranda taip pat prasmė paleisti bent vieną traukinių porą Alytus - Mockava persėdimui į Varšuvos traukinį.

                Comment


                  Parašė Petr Rodyti pranešimą
                  Atsiranda taip pat prasmė paleisti bent vieną traukinių porą Alytus - Mockava persėdimui į Varšuvos traukinį.
                  Aha. Nužudžius keleivinę stotį, belieka tikėtis jog Alytuje kas nors su persėdimu važiuos traukiniu į Suvalkus.

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    Aha. Nužudžius keleivinę stotį, belieka tikėtis jog Alytuje kas nors su persėdimu važiuos traukiniu į Suvalkus.
                    Nemaža dalimi tai nevykusių sovietinių transporto inžinierių kaltė. Alytaus geležinkelio stotis turėtų būti prie Putinų Rimi. Bet didesnė problema, kad nelabai yra į kur maršrutus daryti. Vienintelis logiškas maršrutas – Alytus-Marijampolė su suderintu persėdimu į Rail Balticą – galbūt Šeštokuose, jei ten bus sustojimas. Bet kol nėra normalių tiesioginių traukinių Vilnius-Varšuva, kol net pagrindiniai Lietuvos maršrutai turi vos kelis reisus per dieną ir valstybės politika nesikeičia, tol Alytaus ir Utenos prijungimo neįmanoma tikėtis.

                    Man atrodo, kad visas jėgas reikėtų skirti esamų maršrutų stiprinimui ir dažninimui. Vilnius-Kaunas valandiniu taktu, Vilnius-Klaipėda dvivalandiniu, Kaunas-Šiauliai bent kas 4 valandas. Turint stiprų stuburą, susikūrus keleivių bazei, jau galima ir privežinėti su suderintais persėdimais, pamažu prijungiant ir mažesnius miestus. Po to ir su nedideliais bėgių pratęsimais.
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      Parašė taccido Rodyti pranešimą
                      Man atrodo, kad visas jėgas reikėtų skirti esamų maršrutų stiprinimui ir dažninimui. Vilnius-Kaunas valandiniu taktu, Vilnius-Klaipėda dvivalandiniu, Kaunas-Šiauliai bent kas 4 valandas. Turint stiprų stuburą, susikūrus keleivių bazei, jau galima ir privežinėti su suderintais persėdimais, pamažu prijungiant ir mažesnius miestus. Po to ir su nedideliais bėgių pratęsimais.
                      Daryčiau gal taip: iš visų mazgų: Vilnius, Kaunas, Šiauliai, Klaipėda kas 30 - 60 min galima pasiekti gretimą mazgą. 2 valandų intervalas mazgui yra žiauru, nekalbant apie 4 valandų intervalą. Valandos intervalas tarp dviejų didžiausių miestų irgi žiauru, jei norim uždirbti €€€, o ne imti pinigus iš biudžeto.

                      Į mazgus suvažiuoja regioniniai maršrutai. Minskas-Vilnius galėtų tapti Minskas-Vilnius-Kaunas, analogiškai Vilnius-Ryga tampa Vilnius-Kaunas-Ryga. Pala, užsisvajojau, nėra Vilnius-Ryga ... Bet mane supratote. Lieka Panevėžys, kuris kaip ir atsiskiria į mazgą, bet iš jo toliau nelabai kur nuvažiuosi. Todėl jam geriau sugalvoti kokį tvarkaraštį suderinant standartinę ir esamą rusišką vėžes.

                      Jei kas pamena situacija su Tallinnnnn - Helsinki keltais, tai mes esam analogiškoje būklėje su pervežimais geležinkeliu. Ten irgi buvo dideli keltai, einantys 3-4 valandas. Bet mieliau plaukti 1.5 valandos katamaranu. Todėl nereikia 2 vagonų sąstato kas 6 valandas iš Vilniaus į Kauna ir atgal, užtenka dviejų vagonų kas pusvalandį. Nėra sąstatų - suremontuokit pagaliau tuos iš patvorių, nusipirkit hyjūndajų, bet vežkit keleivius ir užsidirbkit pinigus. Sudėtingos geležinkelio procedūros? Kolegos, jūs patys jas sugalvojote. Kartai pažiūriu YT kaip mašinistas iš Germanijos važinėja: jokiu idotiškų sveikatos patikrinimų prieš reisą, švilpuku prieš prisiliečiant prie bet kurio valdymo įrenginio, sunumeruotų griežtos atsiskaitomybės ratstabdžių ar gesintovo galiojimo laiko tikrinimų; atėjai, priėmei traukinį, ir važiuoji pagal dispečerį ir grafiką. Kuo mūsų mašinistai blogesni?

                      Comment


                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                        Sudėtingos geležinkelio procedūros? Kolegos, jūs patys jas sugalvojote. Kartai pažiūriu YT kaip mašinistas iš Germanijos važinėja: jokiu idotiškų sveikatos patikrinimų prieš reisą, švilpuku prieš prisiliečiant prie bet kurio valdymo įrenginio, sunumeruotų griežtos atsiskaitomybės ratstabdžių ar gesintovo galiojimo laiko tikrinimų; atėjai, priėmei traukinį, ir važiuoji pagal dispečerį ir grafiką. Kuo mūsų mašinistai blogesni?
                        O po to skaitome delfiuose - Vokietijoje/Čekijoje/Prancūzijoje kaktomuša susidūrė du traukiniai. Tuo labiau kad LTG jau daug metų nėra sveikatos patikrinimo prieš reisą ar švilpukų.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          O po to skaitome delfiuose - Vokietijoje/Čekijoje/Prancūzijoje kaktomuša susidūrė du traukiniai. Tuo labiau kad LTG jau daug metų nėra sveikatos patikrinimo prieš reisą ar švilpukų.
                          Bepigu iš jų juokstis kai pas mus važiuoja vienas traukinys per valandą

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Daryčiau gal taip: iš visų mazgų: Vilnius, Kaunas, Šiauliai, Klaipėda kas 30 - 60 min galima pasiekti gretimą mazgą. 2 valandų intervalas mazgui yra žiauru, nekalbant apie 4 valandų intervalą. Valandos intervalas tarp dviejų didžiausių miestų irgi žiauru, jei norim uždirbti €€€, o ne imti pinigus iš biudžeto.

                            Į mazgus suvažiuoja regioniniai maršrutai. Minskas-Vilnius galėtų tapti Minskas-Vilnius-Kaunas, analogiškai Vilnius-Ryga tampa Vilnius-Kaunas-Ryga. Pala, užsisvajojau, nėra Vilnius-Ryga ... Bet mane supratote. Lieka Panevėžys, kuris kaip ir atsiskiria į mazgą, bet iš jo toliau nelabai kur nuvažiuosi. Todėl jam geriau sugalvoti kokį tvarkaraštį suderinant standartinę ir esamą rusišką vėžes.

                            Jei kas pamena situacija su Tallinnnnn - Helsinki keltais, tai mes esam analogiškoje būklėje su pervežimais geležinkeliu. Ten irgi buvo dideli keltai, einantys 3-4 valandas. Bet mieliau plaukti 1.5 valandos katamaranu. Todėl nereikia 2 vagonų sąstato kas 6 valandas iš Vilniaus į Kauna ir atgal, užtenka dviejų vagonų kas pusvalandį. Nėra sąstatų - suremontuokit pagaliau tuos iš patvorių, nusipirkit hyjūndajų, bet vežkit keleivius ir užsidirbkit pinigus. Sudėtingos geležinkelio procedūros? Kolegos, jūs patys jas sugalvojote. Kartai pažiūriu YT kaip mašinistas iš Germanijos važinėja: jokiu idotiškų sveikatos patikrinimų prieš reisą, švilpuku prieš prisiliečiant prie bet kurio valdymo įrenginio, sunumeruotų griežtos atsiskaitomybės ratstabdžių ar gesintovo galiojimo laiko tikrinimų; atėjai, priėmei traukinį, ir važiuoji pagal dispečerį ir grafiką. Kuo mūsų mašinistai blogesni?
                            Sutinku, kad būtų iš principo geriau 30-60 min. taktas, o ne 120 min.
                            Lietuva vis dar sovietinėje paradigmoje, pagal kurią traukinys gali važiuoti porą kartų per dieną (o gal ir naktį) bet kokiu laiku, o keleivis kaip nors prisitaikys. Tuo tarpu VFR jau nuo berods 8 dešimtmečio sukūrė InterCity maršrutų tinklą, kur traukiniai išvykdavo KAS VALANDĄ kiekviename maršrute.

                            O Vilnius–Ryga nusimato pagal Rail Baltica. Kaip ir įvairūs kiti regioniniai maršrutai. O pats Kaunas irgi taps taktiniu mazgu, nes visos RailBalticos tvarkaraštis pagal jį sudarytas. Ten vyks suderinti persėdimai. Tik man nerimą kelia Rail Balticos tempai, nes pirmuosius kelis dešimtmečius bus mažokai reisų. Nu bet svarbu bent jau užbaigtų ir paleistų tuos kelis reisus. Antra problemėlė, kuri turbūt daug rimtesnė, kad Lietuva, panašu, visiškai negalvoja apie savo pačios taktinį tvarkaraštį (sugyvenant su Rail Balticos regioniniais+greitaisiais maršrutais) ir kaip bus organizuojamas vietinis susisiekimas, kokia apimtimi. T. y. ar bus Rail Balticos užsukimas į Panevėžio centrinę ir ką tai reikš vietiniams traukiniams, koks planas su europine vėže į Klaipėdą ir pan.

                            Taip pat jau temoje apie oro uostą rašiau, kad Lietuvai reikėtų pagalvoti apie savo naktinius traukinius. Viena vertus, Lietuva tampriau susisietų su Austrija, Čekija, Vokietija, padaugėtų turistų, todėl tai naudinga. Kita vertus, LTG galėtų tapti regiono lyderiaujantis naktinių traukinių operatorius, aptarnaujantis ir kaimynines šalis (LV, EE), panašiai kaip ÖBB lyderiauja centrinėje/vakarų Europoje.

                            Beje, neseniai buvo įkelta informacija apie LTG vykdomą konsultaciją dėl galimo greitųjų traukinių viešojo pirkimo Rail Balticai. Bet kaip tą suprasti, kodėl LTG turėtų pirkti šituos traukinius, jeigu tai kaip ir turėtų būti bendros įmonės rūpestis?
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              Vienas dalykas, kurio iki galo nesuprantu, tai kas pasikeis dėl Vilnius-Ryga su Rail Baltica? Ar infrastruktūrą ir maršrutus aptarnaus atskira RB kompanija ir neleis prie jų prisiliesti esamiems infros valdytojams ir maršrutų operatoriams tiek LT, tiek LV pusėje? Nes dabar priežastis, kodėl nėra Vilnius-Ryga yra kažkoks neaiškus neaišku kieno išsikalinėjimas ir pezėjimas apie kažkokius neaiškius ir mistinius dalykus, dėl ko traukiniai negali važiuoti geros būklės infrastruktūra tarp dviejų sostinių, esančių vos 300km atstumu. Ar nebus taip, kad pastačius RB važiuos kokie pora traukinių per dieną bele kokiu nepatogiu grafiku, jais realiai niekas nevažiuos, nors varnelės bus sudėtos, o po kurio laiko prie kokios progos (pvz., Sars-CoV2030 pandemijos) bus apskritai uždaryti ir nebeatidaryti, nes "nėra poreikio"?

                              Comment


                                Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                Beje, neseniai buvo įkelta informacija apie LTG vykdomą konsultaciją dėl galimo greitųjų traukinių viešojo pirkimo Rail Balticai. Bet kaip tą suprasti, kodėl LTG turėtų pirkti šituos traukinius, jeigu tai kaip ir turėtų būti bendros įmonės rūpestis?
                                Prieiga prie infrastruktūros bus laisva, tad veiklą vykdyti galės tiek LTG Link, tiek "ejs-ejs", tiek "taccido".

                                Tiesa, dar nesupratau, ar pastarieji du konkuruos tarpusavyje, ar bendrą keleivių vežimo geležinkeliu bendrovę steigia

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Nes dabar priežastis, kodėl nėra Vilnius-Ryga yra kažkoks neaiškus neaišku kieno išsikalinėjimas ir pezėjimas apie kažkokius neaiškius ir mistinius dalykus, dėl ko traukiniai negali važiuoti geros būklės infrastruktūra tarp dviejų sostinių, esančių vos 300km atstumu.
                                  Pataisysiu: Vilnius - Šiauliai - Jelgava - Riga - Tartu - Tallinn.

                                  Traukinys gali važiuoti jau dabar be jokios Rail Balticos ir pasiekti 31.5% viso regiono gyventojų. Kelionės trukmė ~9h (tas pats kas autobusu).
                                  Jeigu prasukti pro Kauną 36.5% - daugiau nei trečdalis visų gyventojų, sujungti 7 iš 11 didžiausių regiono miestų. Kelionės trukmė ~10h.

                                  2021 m. rugsėjį PR'inis traukinys Connecting Europe Express pravažiavo šituo maršrutu be jokių problemų. Visos problemos yra tik kažkieno galvose.

                                  Click image for larger versionName:	z.pngViews:	0Size:	622,1 kBID:	2004426

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                    Kartai pažiūriu YT kaip mašinistas iš Germanijos važinėja: jokiu idotiškų sveikatos patikrinimų prieš reisą, švilpuku prieš prisiliečiant prie bet kurio valdymo įrenginio, sunumeruotų griežtos atsiskaitomybės ratstabdžių ar gesintovo galiojimo laiko tikrinimų; atėjai, priėmei traukinį, ir važiuoji pagal dispečerį ir grafiką. Kuo mūsų mašinistai blogesni?
                                    Lietuvos geležinkeliai yra sovietinio paveldo tvirtovė, matyt ir visos perteklinės procedūros likusios iš CCCP laikų.

                                    Tada jos turėjo gilią prasmę. Savo laiku giminėj buvo vienas civilinės aviacijos lakūnas, savo karjerą "po instituto" pradėjęs ir ilgai skraidęs Sibire. Pasak jo civilinėje aviacijoje buvo smarkiai geriama. Tai jei jau lakūnai gerdavo, galima tik įsivaizduoti, kas darydavosi geležinkeliuose. Taip ir atsirado švilpukai mašinistui periodiškai pažadinti.
                                    Paskutinis taisė Tomas; 2022.11.10, 11:44.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                                      Visos problemos yra tik kažkieno galvose.
                                      Problema yra nenore ir mokesčiuose. Niekam nereikalingi tarptautiniai maršrutai, nes kiekviena šalis lupa infrastruktūros mokestį, kuris būna tiesiog per didelis.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                        Problema yra nenore ir mokesčiuose. Niekam nereikalingi tarptautiniai maršrutai, nes kiekviena šalis lupa infrastruktūros mokestį, kuris būna tiesiog per didelis.
                                        Infrastruktūros mokesčiai konstitucijoje neįrašyti. Per 30 metų sprendimą sugalvoti buvo tikrai įmanoma.

                                        Comment


                                          Parašė felar Rodyti pranešimą

                                          Infrastruktūros mokesčiai konstitucijoje neįrašyti. Per 30 metų sprendimą sugalvoti buvo tikrai įmanoma.
                                          Draugas prasitarė, kad Latvijos geležinkeliai lupa 4 kart daugiau nei Lenkija ar Estija už naudojamus kelius. Dėl to labai sunku formuot maršrutą iki Rygos ir atkurt traukinio iki Daugpilio niekas labai ir nenori, nes išlaidos tiesiog nesąžiningos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X