Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąAtkreipkit dėmesį, kad 730M į Turmantą ir Jašiūnus važiuoja su vienu varikliu, nes kitas tiesiog sugedęs, o remontas dėl dalių tiekimo užtrunka (arba išvis nėra atliekamas). Su vienu varikliu Klaipėdos grafiko nepatemptų, todėl mėto į tokius maršrutus.
Jei dirba abu varikliai, dažniausiai važiuoja po remonto.
Comment
-
Kada bus nauji tvarkaraščiai?
Pvz. Deutsche Bahn paskelbė naują žiemos tvarkaraštį spalio 12 (likus 2 mėnesiams iki įsigaliojimo – gruodžio 11 d.).
ÖBB paskelbė naują tvarkaraštį ir pradėjo pardavimus rugsėjo 20.
SBB gegužės 25 paskelbė „juodraštinį“ variantą specialioje internetinėje svetainėje, kurioje galima komentuoti iki birželio 12. Nuo rugsėjo 9 d. toje svetainėje paskelbiamas galutinis tvarkaraščio projektas, tačiau su galimais pavieniais neatitikimais. Tada jau visiškai galutinis tvarkaraštis visur internete skelbiamas spalio viduryje.
Kodėl Lietuvoje, kur tėra vargani ~30 keleivinių traukinių, reikia laukti iki paskutinės minutės (lapkričio pabaigos?), o šalyse su šimtais traukinių ir tūkstančiais reisų – viskas viešumoje atsiranda rugsėjį-spalį, jei ne anksčiau?
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąKada bus nauji tvarkaraščiai?
<...>
Kodėl Lietuvoje, kur tėra vargani ~30 keleivinių traukinių, reikia laukti iki paskutinės minutės (lapkričio pabaigos?), o šalyse su šimtais traukinių ir tūkstančiais reisų – viskas viešumoje atsiranda rugsėjį-spalį, jei ne anksčiau?
-
Comment
-
Yra ir pas mus specialus skyrius, kuris sudarinėja grafikus. Turbūt specialiai skelbia kuo vėliau, kad neliktų laiko pasiūlymams teikti, ir nereikėtų perdarinėt.
Tendencija yra skelbti lapkričio gale. Jei dėl (važiuojančių ir nesugedusių) riedmenų trūkumo praretins reisus, turbūt šiemet skelbs dar vėliau, kad kilus pasipiktinimui galėtų sakyt "soriukas, laukit kitų metų, tvarkaraštis jau įsigalioja".
- 2 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Galimai tan tam turi specialų žmogų/skyrių, o dėl 30 traukinių tai neapsimoka.
Pvz. jei aš važinėčiau į darbą traukiniu, tai man būtų svarbu žinoti net ir 15 minučių pokytį. Nekalbant jau apie naikinimus.
Kas vyksta su mažesnių miestų autobusais: jie ten irgi privalo paskutinę minutę keisti reisų laikus dėl tokio nuolatinio LTG užsivėlinimo?
Beje, o CH, A, DE tvarkaraščiai keičiasi truputį kitaip: ten reisai praktiškai nenaikinami, išskyrus pavienius atvejus. Dažniausiai kažką prideda, sudažnina. Pakoreguoja esamus kažkiek pastumdami – bet visa tai praneša bent pora mėnesių iki įsigaliojimo (tuo pačiu galima iš anksto planuotis keliones ir pirktis bilietus). Lietuvoje likus praktiškai 2 savaitėms...100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąLTG Link svetainėje, skiltyje tvarkaraščiai, pasirinkus 12-11 ar 12-12 datas lyg ir rodomi nauji tvarkaraščiai. Tik neaišku, kiek jie patikimi. Taip pat kol kas nematyti reiso Vilnius-Mockava-Varšuva-Krokuva.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Vilnius-Kaunas-Mockava-Varšuva-Krokuva
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Galimai tan tam turi specialų žmogų/skyrių, o dėl 30 traukinių tai neapsimoka.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 11 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąBus tiesioginis nuo Vilniaus iki Mockavos pro Kauną ir Mockavoje persėdimas į lenkų traukinį Mockava-Krokuva per Varšuvą.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTiesioginis tik po metų. Dabar su persėdimu Kaune.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąGalite prašau kas nors pateikti šaltinius?
https://madeinvilnius.lt/transportas...e-galetu-buti/
Iš PL pusės:
https://podlaskie-tv.translate.goog/..._x_tr_pto=wapp
Jau aišku, kad nuo gruodžio 11 d. pratęsiamas traukinys Hańcza (Krokuva - Suvalkai) iki Mockavos. Lenkų tvarkaraštis jau yra https://portalpasazera.pl/en. Dėl persėdimo Kaune dar nėra aišku ar bus reikalingas.
Perspektyvoje jeigu LTG parūpins dyzelinį 1435mm keleivinį lokomotyvą vietoje to iki pat Kauno bus pratęstas traukinys Nałkowska (Vroclavas - Balstogė). Tai traukinys tempiamas elektrinio lokomotyvo. Kad važiuotų toliau iki Suvalkų ir Kauno reikia keisti į dyzelinį lokomotyvą. Lenkų pusė nori, kad jį suorganizuotų LTG.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė suduvietis Rodyti pranešimąO kam Kaune persėdimas? persėdimas bus tik Mockavoje, nes traukinys važiuos PESA 630M Vilnius-MockavaAnot Susisiekimo ministerijos, reguliarias keleivių vežimo geležinkeliais paslaugas planuojama plėtoti trimis etapais: 2022–2023 m. vyktų keleivinio traukinio reisai maršrutu Varšuva–Mockava–Kaunas–Vilnius, 2023–2024 m. traukinys kursuotų maršrutu Varšuva–Kaunas–Vilnius, o nutiesus ir pradėjus eksploatuoti europinės vėžės greitąjį geležinkelį „Rail Baltica“ abiejų šalių sostinės būtų pasiekiamos tiesioginiu greituoju traukiniu.
- 1 patinka
Comment
-
Jei išties planuojami net du persėdimai, tai velniop tokį traukinį. Gal railfanai ir važiuotų kartą-du, bet įprasti žmonės rinksis tiesioginį autobusą (Luxexpress tikrai pakankamai patogiai nuveža, nors aišku iki traukinio lygio vis tiek šviesmečiai) arba automobilį.
Aišku, dar įdomu kokia gautųsi pilna kelionės kaina. Autobusas kainuoja apie 50 eurų į vieną pusę be nuolaidų.
Comment
-
Trumpai peržvelgiau maršrutų pasikeitimus nuo gruodžio 11:
Vilnius - Turmantas: grafikai nenuimami, tik persistumdo laikai.
Vilnius - Kena: vietoje esamo 6/8 (6 į Keną, 8 iš jos) lieka 5/7, minus viena pora.
Vilnius - Kaunas: vietoje 22/19 tampa 19/22, trys reisai iš Vilnius-Kaunas persikelia į Kaunas-Vilnius, vienas traukinys (825) važinės skirtingais grafikais darbo dienomis ir savaitgaliais.
Vilnius - Klaipėda: lieka +- tas pats, persistumdo po kelias minutes grafikai.
Vilnius - Šiauliai: esamas grafikas nebevažiuos ketvirtadienį, naujas reisas Vilnius 08:20 - Šiauliai 10:51, penktadienį-sekmadienį).
Vilnius - Varėna - Marcinkonys: Reisų tiek pat, 639 į Marcinkonis važiuos tik penktadieniais (dabar ketvirtadieniais ir penktadieniais).
Vilnius - Trakai: lieka +- tas pats, persistumdo po kelias minutes grafikai. Trakai - Vilnius rodo grafiką išvykstantį 13:45 (užpildytų keturių valandų tarpą viduryje dienos), tačiau traukinio numeris sutampa su 15:25 išvykstančiu. Galimai klaida ir papildomo reiso nebus.
Vilnius - Valčiūnai - Jašiūnai: atsiranda papildomas reisas viduryje dienos (13:30 iš Vilniaus, 14:20 iš Jašiūnų), daugiau traukinių stos Kirtimuose.
Kaunas - Šiauliai: Tvarkaraštis rodo važiavimą tik savaitgaliais, tačiau dabartinis tvarkaraštis rodo lygiai taip pat. 50/50, arba liks taip pat, arba nuims reisus darbo dienomis.
Kaunas - Marijampolė: Sujauktas tvarkaraštis, tačiau didelių pakeitimų nesimato.
Kaunas - Kybartai: lieka +- tas pats, persistumdo po kelias minutes grafikai.
Kaunas - Balstogė: grafiko nėra.
Klaipėda - Šilutė: papildomas reisas dienos metu.
Klaipėda - Radviliškis: lieka +- tas pats, persistumdo po kelias minutes grafikai.
Radviliškis - Mažeikiai: pavėlinami abu grafikai keliomis valandomis, rytinis iš Mažeikių +- panašus.
Šiauliai - Panevėžys: keli pasistumdymai, grafikų tiek pat, Rokiškio nėra.
Pagal situaciją su finansais ir riedmenis tikėjausi maršrutų karpymo, tačiau viskas išlieka gan panašiai į šių metų grafiką.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąJei išties planuojami net du persėdimai, tai velniop tokį traukinį. Gal railfanai ir važiuotų kartą-du, bet įprasti žmonės rinksis tiesioginį autobusą (Luxexpress tikrai pakankamai patogiai nuveža, nors aišku iki traukinio lygio vis tiek šviesmečiai) arba automobilį.
Aišku, dar įdomu kokia gautųsi pilna kelionės kaina. Autobusas kainuoja apie 50 eurų į vieną pusę be nuolaidų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąJei išties planuojami net du persėdimai, tai velniop tokį traukinį. Gal railfanai ir važiuotų kartą-du, bet įprasti žmonės rinksis tiesioginį autobusą (Luxexpress tikrai pakankamai patogiai nuveža, nors aišku iki traukinio lygio vis tiek šviesmečiai) arba automobilį.
Aišku, dar įdomu kokia gautųsi pilna kelionės kaina. Autobusas kainuoja apie 50 eurų į vieną pusę be nuolaidų.
Spėju priežastis, kodėl daroma su 2 persėdimais, kaip visada, LTG firminis "Riedmenų trūkumas™". Neturi (ir neplanuoja pirkti) tinkamo traukinio, tai dėl to siūlys tokį "sprendimą" su 2 persėdimais ir matyt kažkokiu labai šūdinu traukiniu Kaunas-Mockava. Tada, kai niekas nevažiuos, Skuodis išlemens, kad maršrutas nepopuliarus, todėl kito etapo nebus. Mark my words
Paskutinis taisė John; 2022.11.03, 07:28.
- 4 patinka
Comment
Comment