Jei rytinis iš Rokiškio, o vakarinis į Rokiškį, tai traukinys nakvoja Rokiškyje su visa komanda (mašinistas ir konduktorius). Jiems reikia nuomoti patalpas nakvynei, nes LTG kaip kokie ponai, turėdami tokias dideles stotis, nesugeba jose įrengti poilsio kambarių... Beveik visose galinėse stotyse, kur nakvoja traukiniai, nuomojami butai... Neaišku, kaip Turmante... Turbūt netgi vežiojama į Visaginą nakvynei... Marcinkonyse irgi tikriausiai vežama į Varėną... Klaipėdoje yra mašinistų nakvynės patalpos, bet palydovėms neužtenka vietos, todėl joms nakvoti nuomojami butas ar keli butai. Šilutėje irgi nuomojama. Kybartuose, galbūt yra vietos mašinistų nakvynės patalpose. Mažeikiuose irgi nuomojama. Marijampolėje tikriausiai taip pat, nors stotis milžiniška... Nors dabar turbūt LTG Infra už nakvynę irgi plėšia pinigus... Gyvus, o ne vidinius kažkokius užskaitymus...
Ar nesakėme, kad tas laikinas nutraukimas yra ne laikinas, o visiškas. Artėja sunkūs laikai ir maršrutai vėl bus uždarinėjimai. O savivaldybės tikrai ne visur ir ne visos sutiks primokėti, ypač jei yra jų pačių parkų autobusai. Rokiškio maršruto atveju situacija tokia, kad po koronos neatsinaujino daugelis autobusų maršrutų tarp Rokiškio ir Panevėžio - yra tik vienas autobusas kasdien plius kitas berods penktadieniais ir šeštadieniais... Tai traukinys, jei važiuotų du kartus ir kasdien, turėtų paklausą.
Ar nesakėme, kad tas laikinas nutraukimas yra ne laikinas, o visiškas. Artėja sunkūs laikai ir maršrutai vėl bus uždarinėjimai. O savivaldybės tikrai ne visur ir ne visos sutiks primokėti, ypač jei yra jų pačių parkų autobusai. Rokiškio maršruto atveju situacija tokia, kad po koronos neatsinaujino daugelis autobusų maršrutų tarp Rokiškio ir Panevėžio - yra tik vienas autobusas kasdien plius kitas berods penktadieniais ir šeštadieniais... Tai traukinys, jei važiuotų du kartus ir kasdien, turėtų paklausą.
Comment