Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei rytinis iš Rokiškio, o vakarinis į Rokiškį, tai traukinys nakvoja Rokiškyje su visa komanda (mašinistas ir konduktorius). Jiems reikia nuomoti patalpas nakvynei, nes LTG kaip kokie ponai, turėdami tokias dideles stotis, nesugeba jose įrengti poilsio kambarių... Beveik visose galinėse stotyse, kur nakvoja traukiniai, nuomojami butai... Neaišku, kaip Turmante... Turbūt netgi vežiojama į Visaginą nakvynei... Marcinkonyse irgi tikriausiai vežama į Varėną... Klaipėdoje yra mašinistų nakvynės patalpos, bet palydovėms neužtenka vietos, todėl joms nakvoti nuomojami butas ar keli butai. Šilutėje irgi nuomojama. Kybartuose, galbūt yra vietos mašinistų nakvynės patalpose. Mažeikiuose irgi nuomojama. Marijampolėje tikriausiai taip pat, nors stotis milžiniška... Nors dabar turbūt LTG Infra už nakvynę irgi plėšia pinigus... Gyvus, o ne vidinius kažkokius užskaitymus...

    Ar nesakėme, kad tas laikinas nutraukimas yra ne laikinas, o visiškas. Artėja sunkūs laikai ir maršrutai vėl bus uždarinėjimai. O savivaldybės tikrai ne visur ir ne visos sutiks primokėti, ypač jei yra jų pačių parkų autobusai. Rokiškio maršruto atveju situacija tokia, kad po koronos neatsinaujino daugelis autobusų maršrutų tarp Rokiškio ir Panevėžio - yra tik vienas autobusas kasdien plius kitas berods penktadieniais ir šeštadieniais... Tai traukinys, jei važiuotų du kartus ir kasdien, turėtų paklausą.
    Paskutinis taisė Al1; 2022.08.24, 06:58.

    Comment


      Rugpjūčio 28 d. traukinys Nr. 26 Šiauliai - Vilnius važiavo junginiu 630M+620M. Paprastai, kai daug keleivių, gali būti leidžiamas junginys 630M+630M. Tai įdomu, kaip bilietus pardavinėjo. Nes komfortas tiek vieno, tiek kito ženkliai skiriasi.

      Comment


        Tikriausiai kaip visada. Nes juk kartais ne sezono metu važiuoja ir 620M. Svarbiausia, kad 620M būtų su veikiančiu kondicionieriumi, kas nepastebėta jau keletą metų nei viename 620M, su kuriuo teko važiuoti...

        Comment


          Parašė vectron Rodyti pranešimą
          Rugpjūčio 28 d. traukinys Nr. 26 Šiauliai - Vilnius važiavo junginiu 630M+620M. Paprastai, kai daug keleivių, gali būti leidžiamas junginys 630M+630M. Tai įdomu, kaip bilietus pardavinėjo. Nes komfortas tiek vieno, tiek kito ženkliai skiriasi.
          Pasitaiko, kad remontui į Vilnių taip tempiami riedmenys. Niekas nesodina keleivių į 620M.

          Comment


            Parašė dtb Rodyti pranešimą

            Pasitaiko, kad remontui į Vilnių taip tempiami riedmenys. Niekas nesodina keleivių į 620M.
            Nuo kada remontui tempiamus riedmenis tempia kiti riedmenys su kekeiviais? Ai, dabartiniai "geležinkelininkai" turbūt net nežino kas yra TNN.

            Comment


              Parašė taccido Rodyti pranešimą
              Kita vertus, 8000 eurų yra juokinga suma. Tas traukinys ir taip turbūt stovi nenaudojamas didžiąją dalį paros. Šveicarai sako, kad dvigubas ridos padidinimas nebūtinai reiškia dvigubai didesnes išlaidas. Naudojama avialinijų logika – traukinys turi kuo mažiau stovėti. Kodėl visos savivaldybės negalėtų susimesti 1,5 karto daugiau ir turėti ne 2, o 4 reisus per dieną?
              "Šveicarai sako...". Pas juos gi visai kitas klimatas.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė vectron Rodyti pranešimą

                Nuo kada remontui tempiamus riedmenis tempia kiti riedmenys su keleiviais? Ai, dabartiniai "geležinkelininkai" turbūt net nežino kas yra TNN.
                Praeityje ne kartą mačiau, kaip Vilniaus dyzelinių traukinių depui priklausantis D1 iš Kaliningrado į Vilnių remontui atitempia tuščią Kaliningrado depo D1 arba po remonto tokį traukinį tempia į Kaliningradą.

                Comment


                  Gal tai planinis remontas, be jokio gedimo. Todėl keleivių gabenti negalima, tačiau parvaryti į depą tokiu būdu galima. Aišku, kyla klausimas, kodėl jis neatvažiavo savo eiga ir su keleiviais paskutinę dieną, kai dar formaliai galėjo dirbti. Iš kitos pusės, gali būti, kad tokio maršruto nebuvo, kad jis būtų galėjęs savo eiga atvažiuoti.

                  Comment


                    Pasaulinės turizmo dienos proga – nemokamos kelionės traukiniu į Kauną

                    Net 400 nemokamų traukinio bilietų į Kauną ir atgal namo – tokį siurprizą Kauno miestas kartu su Keleivių vežimo traukiniais bendrove „LTG Link“ dovanoja Pasaulinės turizmo dienos, minimos rugsėjo 27 d., proga.

                    „Europos kultūros sostinėje šia proga visų lauksime spalio 1–2 dienomis – renginių kalendorius sausakimšas nuostabių pasiūlymų, o gamta jjau žavi rudenišku peizažu. Tad visi bėgiai veda į Kauną“, – šventinį savaitgalį pristato Kauno miesto turizmo ir rinkodaros agentūra „Kaunas IN“.
                    https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/09/...kiniu-i-kauna/

                    Comment


                      Oho, net 400, tai čia kiek, puse normalaus traukinio?

                      Comment


                        Oho, net 400, tai čia kiek, puse normalaus traukinio?
                        1,25 traukinio, o būtent trivagonio Škoda EJ575

                        Comment


                          Kaip užstrigti eskalatoriuje, LTG LINK versija:
                          https://www.15min.lt/naujiena/aktual...oka-56-1936818
                          Paskutinis taisė ejs-ejs; 2022.09.27, 11:49.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Oho, net 400, tai čia kiek, puse normalaus traukinio?
                            Tikrai, kad pritrūko:

                            Nemokamus traukinio bilietus į Kauną įsigyti spėjo ne visi
                            https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/09/...spejo-ne-visi/

                            Beje net nesugebėjo ištransliuot kad ne šiaip pirmi 400 gaus nemokamus, o pasirodo tem oagal maršrutus buvo kažkokios kvotos ir į vienus maršrutus išsiėmė greitqi, į kitus dar iki ryto buvo likę.

                            Comment


                              Lietuvoje gali nebelikti dalies geležinkelių maršrutų: savivaldybės jaučiasi gąsdinamos raštais su įspūdingomis sumomis

                              Susisiekimo ministerijai ir „Lietuvos geležinkelių“ keleivių vežimo įmonei „LTG Link“ ruošiantis pasirašyti sutartį 2023–2032 metų laikotarpiui, dalis Lietuvos savivaldybių sulaukė pasiūlymų susimokėti, jei nori, kad per jas einantys nuostolingi maršrutai išliktų. Centrinės valdžios atstovai pabrėžia, kad derybos vis dar vyksta. Tuo metu Radviliškio rajono vadovybė jiems pataria ne raštais vieni kitus gąsdinti, o susitikti gyvai.

                              Raimondas Kuodis džiaugiasi:
                              Pirmą kartą apie antisocialinį rimtų pinigų deginimą LG vežiojant kelis grybautojus daugiatoniais traukiniais rašėm prieš maždaug 15 metų.
                              Ir štai sulaukėm.
                              Matomai, krovinių praradimas nebeleidžia toliau taip kvailiot. Valio.
                              FB https://www.facebook.com/raimondas.k...JWY8ZxHsHByQel
                              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                              Comment


                                Mano nuomonė:

                                Įdomi situacija. Mokesčiai už trūkstamus keleivius/mirusias sielas.
                                ✦ Netrukus 10 metų laikotarpiui bus pasirašyta keleivių vežimo sutartis, pagal kurią bendrovei LTG Link bus valstybė teiks subsidijas už keleivių vežimą. Bėda ta, kad maršrutams nustatyti koeficientai, kurių nepasiekus, subsidijų nebus. Pvz., maršrutui Šiauliai<>Radviliškis.
                                ✦ Šiame ruože važiuoja daug skirtingų maršrutų traukinių, įskaitant greituosius. Koeficiento nepasiekia praktiškai visi „vietiniai“ maršrutai (Radviliškis–Mažeikiai, Šiauliai–Rokiškis, Šiauliai–Panevėžys, Šiauliai–Radviliškis), išskyrus Šiauliai–Radviliškis–Kaunas, kuris, matyt, neblogai užpildytas. LTG Link savivaldybių prašo pinigų už visus prastai užpildytus maršrutus.
                                ✦ Dabar įdomioji dalis. Konkrečiu maršrutu Radviliškis<>Šiauliai (be pratęsimų į Mažeikius/Panevėžį), kuriam trūksta 7 tūkst. keleivių per metus, traukiniai važiuoja tik triskart per dieną. Realiai tai tik trys reisai per dieną: traukinys ryte atvyksta į Šiaulius 5:51, tada išvyksta 6:10, ir vakare dar kartą išvyksta 20:50.
                                ✦ Jeigu trūksta 7000 kel. per metus, tai reiškia, šiais trimis reisais turi pravažiuoti papildomi 19-20 keleivių per dieną. Padaliname iš trijų ir suapvalinus išeina, kad reikėtų 7 keleivių per reisą.
                                ✦ Atrodo, ne tiek ir daug keleivių trūksta, Radviliškio rajonui reikėtų mokėti tik 19 tūkst. eurų per metus. Tačiau pridėjus kitus tris maršrutus, Radviliškio rajonas turėtų sumokėtų kasmet iš viso 227 tūkst. eurų. Vadinasi, kad būtų pasiekti minimalūs koeficientai, reikėtų pritraukti nemažai keleivių.
                                ✦ Tai va čia ir slypi bėdelė: galvojama, kaip išsireikalauti pinigų už trūkstamus keleivius, bet negalvojama, kaip sukurti tokias sąlygas, kad tie keleiviai ATSIRASTŲ.
                                ✦✦ Pirma, kas bus, jeigu viena savivaldybė sutinka mokėti už maršrutą, o kita ne? Pvz., Rokiškis nori maršruto, o Panevėžio rajonas nenori? Maršruto vis tiek nebebus?
                                ✦✦ Antra, kas bus, jeigu savivaldybės sutiks mokėti tik už kai kuriuos maršrutus, o kiti bus panaikinti? Iš Radviliškio rajono dabar reikalaujama pinigų už keturis maršrutus. Įsivaizduokim, kad savivaldybė sutinka mokėti tik už du. Vadinasi, ruože Šiauliai–Radviliškis reisų ŽYMIAI sumažės, kas reikš dar didesnį keleivių sumažėjimą. Už likusius maršrutus savivaldybė po to turės mokėti DAR daugiau, kol galų gale nė vieno maršruto neliks.
                                ✦✦ Trečia, kas bus, jeigu traukiniai turės didesnes prastovas dėl kai kurių reisų panaikinimo? Juk dabar kai kurie traukiniai atlieka kelių maršrutų reisus. Didesnės prastovos reiškia neefektyvų traukinių naudojimą – didesnius nuostolius.
                                ✦✦ Ketvirta, kodėl nekalbama, kad paslaugą galima PAGERINTI ir PRITRAUKTI naujų keleivių? Pavyzdžiui, reguliarus tvarkaraštis net nekeičiant reisų skaičiaus beveik garantuotai padidintų keleivių skaičių – vadinasi, reikėtų mažiau maldauti iš savivaldybių. Suderinti persėdimai tarp regioninių ir regioninių+greitųjų maršrutų taip pat galėtų pritraukti keleivių.
                                ✦✦ Labai blogai, kad kaip atskaitos taškas imamas dabartinis tvarkaraštis (nereguliarus ir beveik be suderintų persėdimų).
                                ✦✦ Kodėl nesiūloma galimybė PAGERINTI susisiekimą? Pvz. Rokiškio savivaldybė vangiai nori mokėti už vieną reisą per dieną. O jeigu jiems būtų pasiūlyti trys-keturi reisai per dieną (su suderintais persėdimais link Klaipėdos ir Mažeikių)? Aišku, pirmais metais reikėtų iš kažkur gauti pinigų šiam reikalui, tačiau po kurio laiko keleivių skaičius padidėtų ir, pasiekus minimalų koeficientą, valstybė maršrutą jau pilnai subsidijuotų (arba savivaldybės dalis būtų gana maža).

                                FB: https://www.facebook.com/100minciu
                                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                Comment


                                  Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                  Mano nuomonė:


                                  ✦ Tai va čia ir slypi bėdelė: galvojama, kaip išsireikalauti pinigų už trūkstamus keleivius, bet negalvojama, kaip sukurti tokias sąlygas, kad tie keleiviai ATSIRASTŲ.

                                  FB: https://www.facebook.com/100minciu

                                  Na čia klasikinė lietuviška situacija kada kalba pasisuka apie viešąjį transportą. Nėra keleivių, nėra problemos. Kol kas dar neturime įprasto Vakarų Europoje požiūrio į tai, jog VT yra socialinė paslauga, o ne tik pinigus uždirbanti veikla.

                                  Comment


                                    Deja, socialinei paslaugai reikia pinigų iš biudžeto, o jis ne guminis ir ateityje (labai artimoje) bus dar blogiau. Blogiausia, kad esama valdžia yra blogiausia iš visų buvusių nuo 1990 m. ir iš jos veiksmų matosi neadekvatus situacijos (aplamai visos) suvokimas, ko pasekoje priimami tokie sprendimai ar nedaroma nieko, kad ekonomika ir ne tik... žlugtų. Dar blogiau, kad ji (valdžia), tą puikia supranta, kad po jų nors ir tvanas, todėl jei kas ir daroma, tai tik tam, kad įsisavinti pinigus (tai buvo daroma ir anksčiau, bet dabar itin akivaizdžiai ir ciniškai).

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Deja, socialinei paslaugai reikia pinigų iš biudžeto, o jis ne guminis ir ateityje (labai artimoje) bus dar blogiau. Blogiausia, kad esama valdžia yra blogiausia iš visų buvusių nuo 1990 m. ir iš jos veiksmų matosi neadekvatus situacijos (aplamai visos) suvokimas, ko pasekoje priimami tokie sprendimai ar nedaroma nieko, kad ekonomika ir ne tik... žlugtų. Dar blogiau, kad ji (valdžia), tą puikia supranta, kad po jų nors ir tvanas, todėl jei kas ir daroma, tai tik tam, kad įsisavinti pinigus (tai buvo daroma ir anksčiau, bet dabar itin akivaizdžiai ir ciniškai).
                                      Bet va čia ir slypi kabliukas. Teoriškai, jeigu tie visi maršrutai būtų pakankamai užpildyti ir atitiktų koeficientą, tai valstybė juos visus privalėtų subsidijuoti.
                                      Nebent tada koeficientas specialiai būtų keičiamas, kad išeitų apkarpyti reisus. Bet koks išvis yra tas koeficientas, kaip jis sudaromas?

                                      Ir kaip čia taip atsitiko, kad už maršrutą Šiauliai-Kaunas iš savivaldybių nieko neprašoma?
                                      Dar neseniai šito maršruto rida buvo žymiai mažesnė. 2016 m. važiuodavo tik 2 kartus per sav. (penkt., šešt.), 2019 jau 3 kartus (penkt.-sekm.), o berods nuo 2021 m. jau net kasdien.

                                      Kažkodėl LTG Link sugalvojo pagerinti susisiekimą šitame maršrute (kas galimai dar labiau padidino keleivių skaičių), o Rokiškio maršrutą pabloginti (vietoj kasdienių reisų padaryti tik savaitgaliais) ir galiausiai užraukt.
                                      Vadinasi, ar maršrutas išgyvens, priklauso ne nuo maršruto reikšmės miestui ar keleivių poreikių, o nuo LTG Link pastangų tą maršrutą išsaugoti (jį dažninti arba atvirkščiai – retinti ir numarinti).

                                      Aišku, dabar kaulijama iš savivaldybių, gal jos prisidės, bet čia labai abejotina. Juk jeigu LTG Link būtų įdėję daugiau pastangų, gal savivaldybėms išvis nereikėtų visai arba tiek daug prisidėti finansiškai. Kita vertus, ar Rokiškio savivaldybė iš dalies nėra kalta, kad autobusas neatveždavo iki geležinkelio stoties laiku? O dabar Rokiškio politikai išvertę akis aiškina, kad čia tik vienas traukinys per dieną, ar čia tikrai verta.
                                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                      Comment


                                        Savivaldybės aišku, kad neprisidės, nes tiek, kiek iš kai kurių prašoma, kainuoja ne vienas ar du traukinio reisai per dieną visus metus, o viso jų autobusų parko pusės metų priemiestinė rida... Rokiškio savivaldybei iš viso nerūpi VT, nes jei rūpėtų, tai į Panevėžį važiuotų autobusas kelis kartus per dieną, o ne vieną kartą per dieną (išskyrus sekmadienį) ir papildomas savaitgaliais... Jei autobusui nėra pinigų, iš kur bus traukiniui?
                                        Beje, Rokiškio reisas nebuvo taip jau blogai užpildytas.
                                        Kaunas - Šiauliai dabar tik šeštadieniais ir sekmadieniais važiuoja.

                                        Esmė paprasta. Pinigų valstybėje mažėja ir visai artimoje ateityje jų bus dar mažiau. Geležinkeliai dirba nuostolingai ir dėl to kalti ne geležinkeliai, o Lietuvos politika ir noras bėgti pirma traukinio, kad ir kaip tai skambėtų juokingai, kalbant apie pačius geležinkelius. Tačiau kompensuoti nuostolius galimybės ribotos, todėl valdžia pasakė, kad dotuosime geležinkelius tik tiek, kiek pasirodys mums tikslinga. Kur labiausiai nuostolinga? Keleivių pervežimai. Va ten ir pjauti reikia. Ir pjaus.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2022.10.10, 23:40.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          .
                                          Kaunas - Šiauliai dabar tik šeštadieniais ir sekmadieniais važiuoja.
                                          .
                                          Kas čia per sabotažas, kad svarbiausios dienos kai studentai lekia pilnai užpuodytu traukiniu penktadienio nėra?
                                          Aš jau esu minėjęs, kad penktadienį net 2 traukinius iš eilės leidžiant būtų pavyzdinis 50 proc užpildymas (ne iš eulės - dar didesnis), kurio net Kaunas Vilnius nevisada pasiekia.
                                          O dabar išvis nevažiuoja???

                                          Comment

                                          Working...
                                          X