Parašė liootas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais
Collapse
X
-
-
Klaipėdoje reikėtų pradėti nuo 24 autobusiuko pratęsimo iki stoties. Melnragėje ir Giruliuose nėra taip jau mažai viešbučių/apartamentų, bet atvykus traukiniu kulniuoti iki Bibliotekos stotelės gerus 800 metrų tikrai nėra patrauklu.
Šiauliuose ir Panevėžyje irgi labai keista, kai nėra normalių maršrutų iš miegamųjų rajonų iki GS.
Comment
-
Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimąGal nori papaišyt ant mano plano tai, ką praleidau? Po to, gal jei turėčiau laiko, kažkaip apjungčiau.
Papaišymo kokybė toli gražu ne geriausia, 10 minučių darbo su Paint'u Nusprendžiau sujungti mūsų ir taccido paminėtas idėjas ir pridėti kažkiek naujų.- Niekas nepaminėjo, bet jau kalbama apie Kauno-Klaipėdos greitąjį geležinkelį, tai pridėjau jį čia. Tuo pačiu išspręstų ir Gargždų klausimą, ir prijungtų Raseinius, Ariogalą ir Rietavą (gal ir Babtus?) prie geležinkelių tinklo. Kryžkalnyje ar netoli jo būtų galima sukurti visai neblogą bendrą viešojo transporto hub'ą persėdimui į Šiaulių-Pagėgių linija važiuojančius traukinius ir autobusus.
- Jeigu jau tiesiam geležinkelį nuo Panevėžio iki Ukmergės, kodėl jo nepratęsus iki pat Vilniaus? Būtų gera alternatyva vietoje Rail Balticos lanko per Kauną.
- Pamiršom legendinį Rengės geležinkelį, dar kai tik jis buvo išardytas latviai skundėsi, kad būtų galėję savo iki ~2012-ųjų važinėjusį Rygos-Rengės traukinį pratęsti iki pat Mažeikių.
- Uždėjau atskirą violetinę spalvą galimoms linijoms, kurios galėtų atsirasti pasikeitus politinei situacijai.
- Vis dar netikiu geležinkelio linijos Kuršių Nerijoje galimybėms net ir statant light rail principu, o ir tunelis ten būtų realistiškesnis variantas negu tiltas. Užtat matau galimą pratęsimą nuo Šventosios iki pat Liepojos jeigu latviai aišku sutiktų prisijungti prie tokio projekto.
Kaip kažkada kažkurio Lietuvos nepriklausomybės jubiliejaus proga buvo daromi palinkėjimai ateities Lietuvai, tai aš padaryčiau tokį: kad iki mano gyvenimo pabaigos 50 Lietuvos savivaldybių centrų būtų galima patogiai pasiekti traukiniu, ir ne šiaip sau vieną kartą per dieną, o kad traukinys būtų kiekvieno keliaujančio pasirinkimas numeris vienas
- 5 patinka
Comment
-
Nuosavas automobilis greitai taps prabanga. Kaip ir šiluma, elektra ir maistas. Ką jau visai atvirai žada kai kurie ES politikai savo gyventojams.
Parašė Elis Rodyti pranešimą
Papaišymo kokybė toli gražu ne geriausia, 10 minučių darbo su Paint'u Nusprendžiau sujungti mūsų ir taccido paminėtas idėjas ir pridėti kažkiek naujų.- Niekas nepaminėjo, bet jau kalbama apie Kauno-Klaipėdos greitąjį geležinkelį, tai pridėjau jį čia. Tuo pačiu išspręstų ir Gargždų klausimą, ir prijungtų Raseinius, Ariogalą ir Rietavą (gal ir Babtus?) prie geležinkelių tinklo. Kryžkalnyje ar netoli jo būtų galima sukurti visai neblogą bendrą viešojo transporto hub'ą persėdimui į Šiaulių-Pagėgių linija važiuojančius traukinius ir autobusus.
- Jeigu jau tiesiam geležinkelį nuo Panevėžio iki Ukmergės, kodėl jo nepratęsus iki pat Vilniaus? Būtų gera alternatyva vietoje Rail Balticos lanko per Kauną.
- Pamiršom legendinį Rengės geležinkelį, dar kai tik jis buvo išardytas latviai skundėsi, kad būtų galėję savo iki ~2012-ųjų važinėjusį Rygos-Rengės traukinį pratęsti iki pat Mažeikių.
- Uždėjau atskirą violetinę spalvą galimoms linijoms, kurios galėtų atsirasti pasikeitus politinei situacijai.
- Vis dar netikiu geležinkelio linijos Kuršių Nerijoje galimybėms net ir statant light rail principu, o ir tunelis ten būtų realistiškesnis variantas negu tiltas. Užtat matau galimą pratęsimą nuo Šventosios iki pat Liepojos jeigu latviai aišku sutiktų prisijungti prie tokio projekto.
Kaip kažkada kažkurio Lietuvos nepriklausomybės jubiliejaus proga buvo daromi palinkėjimai ateities Lietuvai, tai aš padaryčiau tokį: kad iki mano gyvenimo pabaigos 50 Lietuvos savivaldybių centrų būtų galima patogiai pasiekti traukiniu, ir ne šiaip sau vieną kartą per dieną, o kad traukinys būtų kiekvieno keliaujančio pasirinkimas numeris vienas
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kauno regioną apsirašykit, bent bent jau Garliava galėtų turėti S-Bahn tipo stotį K. Aglinskio / Vytauto g. kampe. Patekimas iš Drobės g. kelyno į Kaunas HBF pietinį galą švelniai sakykim komplikuotas, bet labai norint būtų galima jį įrengti.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ar daug naudotųsi Garliava - Kaunas traukinuku? Nes pvz jei nebūsi prie tavo minimos stotelės tai neapsimokės privažiuot iš kitos Garliavos vietos iki jos kokiu 6 autobusu ir persėst į traukinį, kai vis tiek tuo pačiu 6 tada geriau iškart važiuot link Kauno.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Manau daug kas naudotųsi, jei būtų dar normali Park and ride aikštelė ir aiškus, dažnas tvarkaraštis, pvz. kas pusvalandį.
Žinoma su park and ride gerai tas, kad bus iš už Garliavos ribų, kas negalėtų į tą 6 sėsti.
Comment
-
Esu senesniais laikais bandęs Kaune tokį park and ride modelį: palieki savo automobilį Kaniūkuose ir toliau važiuoji troleibusu(galinė 7 ir 11 troleibusų stotelė). Realiai nepasiteisinęs šitas mano ekspermentas, gavosi: ne kažkas susitaupydavo, esant sąlyginai gana žemai privačio auto išlaikymo kainai, bei parkavimo problemos nebuvimu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ar daug naudotųsi Garliava - Kaunas traukinuku? Nes pvz jei nebūsi prie tavo minimos stotelės tai neapsimokės privažiuot iš kitos Garliavos vietos iki jos kokiu 6 autobusu ir persėst į traukinį, kai vis tiek tuo pačiu 6 tada geriau iškart važiuot link Kauno.
Tačiau jeigu yra kažkoks bendras didesnis planas, tada ir tos pavienės priemonės įgauna logiką, ir pradeda pasiteisinti.
Tai akivaizdžiai matosi iš šitos diskusijos – klausiama, ar kažkas važiuos maršrutu Garliava-Kaunas. Tačiau vystant Kauno regiono traukinių maršrutą, Garliavos stotelės prijungimas prie miesto VT leistų žmonėms važiuoti ruožais Kazlų Rūda–Garliava, Marijampolė–Garliava, Kazlų Rūda – Kauno oro uostas, Garliava–Kauno oro uostas, Garliava–Jonava ir pan. Taip pat įrengus Kaunas-1, Neveronių stotelę atsirastų dar daugiau galimybių ir ryšių. Aišku, tam reikia dažnesnio ir reguliaraus kursavimo, bendro bilieto.
2. Pažiūrėjau stops.lt, kaip važiuoti ruožu Garliava (autobusų stotelė) – Kauno geležinkelio stotis (ar kažkur netoliese). Važiuoti autobusu užtrunka 45-51 minutę! Tik ryte yra trys greitojo autobuso reisai, kurių trukmė lygiai 20 min.
Traukinys Garliava-Kaunas važiuoja tik 10 min. Jeigu autobusu nuo Garliavos autobusų stotelės iki traukinio stotelės užtruktų atvažiuoti 5-6 min. (dabar Garliava>Rinkūnai užtrunka 3 min.), pridedam 4 min. persėdimui, išeina, kad kelionės laikas 6+4+10=20 min. (tiek pat, kiek greituoju autobusu).
Jeigu dabar dirbantis žmogus per dieną važinėdamas į darbą sugaištų 50+50=1:40 val. (jeigu jam netinka tie trys greitojo autobuso reisai ryte į priekį ir vakare atgal), tai traukiniu jis sugaištų 20+20=40 min.
Dabar greitasis autobusas važiuoja po 3 kartus į vieną pusę, traukinys po 12 kartų į vieną pusę (tik ne visada stoja – o kam stoti, jeigu ten nevažiuoja joks transportas į Garliavą, o yra tik kelios trobos????).100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
Comment
-
Garliavos stotelė - visiškas užkampis, laukai ir miškeliai. Arti mažai kas gyvena.
Va, nauja stotelė ties Skardžio g. sodais (kažkur ties 54°49'56.2"N 23°56'07.6"E) tikrai būtų reikalinga, nes ten jokio VT nėra. Anksčiau lyg ir važiuodavo kažkoks mikrobas iki pravažiavimo po geležinkeliu iš rytų pusės. Dabar tai tikrai niekas nevažiuoja. Ten ir normalių gatvių nėra. O žmonės gyvena ištisus metus, normalius namus pasistatę. Net iš Rokų kai kas galėtų pasinaudoti (Senajiesio g. ir aplinkinės). Aišku, ten turėtų stoti visi traukiniai, o ne tik keli per dieną iš kursuojančių į Marijampolę ar Kybartus.
Viena iš geležinkelių problemų yra tai, kad jie neveža nemokamai moksleivių, todėl jie nesinaudoja traukiniais, važiuodami į mokyklas.Paskutinis taisė Al1; 2022.08.22, 17:33.
Comment
-
taccido pritariu tavo jungtims, teisingas pasteb4jima,s kad ne tik Garliava Kaunas aktualu būtų.
Tik pakritikuoju dėl Garliavos autobuso, nes aš kaip tik itaip pažiūrėjau, iš garliavos autobusu į centrą dauguma lekia, mo ne į gel stotį, tad kaip tik būtų dar klausimas, kad reiktų iš stoties vis tiek dar į autobusą persėsti, kad į centrą nulėkt.
Comment
-
Kiek kartų kartoti reikia ,kad Garliavos stotelė visiškame užkampyje ir nereikia svaigti apie P+R užkampyje, o ne prie pagrindinių magistralinių gatvių.
Vievyje traukiniais mažai kas važiuoja, nes stotis irgi santykiniame užkampyje, autobusų stotelės centre. Niekas nenori vaikščioti pėsčias, o ir važiuoti su automobiliu į užkampį dėl kas valandą kursuojančio traukinio... P+R atveju VT turi kursuoti dažnai, netgi labai. Kitaip neapsimoka. Ypač taip arti miesto.Paskutinis taisė Al1; 2022.08.22, 19:23.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek kartų kartoti reikia ,kad Garliavos stotelė visiškame užkampyje ir nereikia svaigti apie P+R užkampyje, o ne prie pagrindinių magistralinių gatvių.
Kauno regioną apsirašykit, bent bent jau Garliava galėtų turėti S-Bahn tipo stotį K. Aglinskio / Vytauto g. kampe.
Comment
-
Manau iš Garliavos tikrai atsirastų srautas net ir dabartinės stotelės vietoje jeigu atsirastų normalus privežamasis autobusas (kad ir tarkim 6B 2-asis fortas-Rinkūnai), didelis priemiestis, gana greitai nuvežtų traukinys į stotį, o ir ne visi iš Garliavos ir važiuoja tiesiai į centrą (neveltui 6 autobusas važiuoja iki pat Technikos g.). taccido idėja aišku dar geresnė, tokiam geležinkeliui turbūt reikėtų tunelio po Garliava, bet galėtų aptarnauti ir Mastaičius bei Pažėrus ir prisijungti prie egzistuojančio geležinkelio prie Jūrės.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVa, nauja stotelė ties Skardžio g. sodais (kažkur ties 54°49'56.2"N 23°56'07.6"E) tikrai būtų reikalinga, nes ten jokio VT nėra. Anksčiau lyg ir važiuodavo kažkoks mikrobas iki pravažiavimo po geležinkeliu iš rytų pusės. Dabar tai tikrai niekas nevažiuoja. Ten ir normalių gatvių nėra. O žmonės gyvena ištisus metus, normalius namus pasistatę. Net iš Rokų kai kas galėtų pasinaudoti (Senajiesio g. ir aplinkinės). Aišku, ten turėtų stoti visi traukiniai, o ne tik keli per dieną iš kursuojančių į Marijampolę ar Kybartus.Paskutinis taisė Elis; 2022.08.22, 20:34.
Comment
-
Jiesios stotis yra ten, kur atsišakoja apylanka per HE. Ten ji kažkiek tai aptarnavo tų sodų galą. Tarybiniais laikais Kauno ribose miesto susisiekimas neplanuotas, jei net Vilniuje su daug tankesniu traukinių eismu jis nebuvo planuojamas. N. Vilnią kažkiek tai galima pritempti, bet tik dėl to, kas ten el. traukinių depas. Beje, el. traukinių depo stotelės atsirado kažkur apie 1985 ar 86 metus ir tai tik dyzeliniams traukiniams, nors galėjo įrengti ir platformą elektriniams traukiniams prieš depo vartus...Paskutinis taisė Al1; 2022.08.22, 21:05.
- 1 patinka
Comment
-
Elis Nereikia jokio tunelio po Garliava, Garliavos traukinių stotelė gali būti maršruto Marijampolė-Kaunas-KUN-Jonava-(Kėdainiai) dalis. Taip pat nereikia jokios akligatvinės atšakos arčiau Garliavos, nes tada reikėtų atskirų maršrutų ir traukinių ir nebūtų galimybės važiuoti į Garliavą iš Kazlų Rūdos ar Marijampolės.
Parašė Gator Rodyti pranešimątaccido pritariu tavo jungtims, teisingas pasteb4jima,s kad ne tik Garliava Kaunas aktualu būtų.
Tik pakritikuoju dėl Garliavos autobuso, nes aš kaip tik itaip pažiūrėjau, iš garliavos autobusu į centrą dauguma lekia, mo ne į gel stotį, tad kaip tik būtų dar klausimas, kad reiktų iš stoties vis tiek dar į autobusą persėsti, kad į centrą nulėkt.
Todėl ir reikia, kad dar būtų stotelė Kaunas-1 su miesto VT (ties Kalantos g.) ir iš ten būtų galima važiuoti į artimiausius rajonus. Aišku, šita stotele labiausiai naudosis Vilniaus kryptimi keliaujantys keleiviai, tačiau gal daliai garliaviškių irgi pravers, jeigu važiuotų į pramonės rajoną ar kur netoliese.
Tarp stotelių Kauno gelžbetonis ir Garliava autobusu važiuoti 1:00 val., o autob.+trauk.+trol. išeitų (jeigu autobusų ir traukinių platforma ta pati arba labai arti, persėdimui skiriant apie 3 min.): 6+3+18+3+10=40 min. Tai per dieną jau susitaupo 30-40 minučių.
Bet suprantama, kad Garliavos stotelė labiausiai sutrumpintų keliones tarpmiestiniu mastu: iš Garliavos į oro uostą, Jonavą, Kaišiadoris, Vilnių ir pan. Taip būtų „pamaitinamas“ Vilniaus maršrutas, o ateityje ir Rail Balticos maršrutai į Panevėžį, Rygą/Taliną, galbūt vietinis ekspresas Kaunas-Šiauliai.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Nu nei patrauklus, nei reikalingas. Garliavos stotelė ten, kur dabar yra niekam nafig nereikalinga iš garliaviškių. Net ir užstačius ir ubanizavus visą teritoriją nuo Garliavos (Jiesios g.) iki stotelės, ta stotelė galėtų tarnauti tik aplinkiniams gyventojams, o ne Garliavai. Garliavos transporto problema su centru lengvai išsisprendžia ten organizavus normalų autobusų eismą. 6 autobusas turėtų kursuoti kas 10 minučių ir to pakaktų. Piko metu galima paleisti ekspresą su stojimu ne visose stotelėse. Plius dar vienas maršrutas su normaliu intervalu Europos prospektu tiesiai į geležinkelio stotį. Ir to pakaktų. Jei Kauno m. ir rajono savivaldybės negali susitarti, jas spaudžia žaba kofinansuoti 6 ir šį maršrutą, kas tėra kapeikos, palyginus su geležinkeliu ir vis tiek reikalingu privažiavimu iki stotelės autobusais organizavimo, kuris kainuotų ne mažiau nei normalus 6 autobuso kursavimo organizavimas, tai apie ką kalba?Paskutinis taisė Al1; 2022.08.23, 08:15.
- 1 patinka
Comment
Comment